בניית מערכות ביוב – לבית חדש והחלפת מערכת בעיתית

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לא משנה אם בחרתם לשפץ את הבית בעבודת שיפוץ כללי ובין אם אתם משפצים נקודות מסוימות או חלקים בו.

ברוב סוג עבודות שיפוצים שיצא לנו לקחת חלק, כמעט תמיד אנו מוצאים את עצמנו מתעסקים עם אחד הדברים הכי מרכזיים בכל בית: צינורות המים והביוב.

יש המון סוגים של עבודות הקשורות בתכנון, בניית מערכת ביוב ביתית וצינורות כמו:

למשל החלפת צנרת, הארכת קטע של צנרת, התקנה של ברזים, החלפת סיפונים, התקנת נקודות מים בקיר.

החלפת מערכת ביוב רצפתית ותכנון שלה מחדש  ביחוד במקלחות שירותים ומטבחים ועוד.

בניית מערכות ביוב – מה זה אומר?

בעיקרון, לא מדובר במשהו שאנחנו רואים אותו או חושבים עליו ביום יום שלנו. אחרי שאנו מתקלחים, מורידים את המים באסלה או שוטפים את הכלים, המים, הסבון והלכלוך זורמים במערכת הביוב המורכבת מצינורות הנמצאים חלקם בתוך וחלקם מחוץ לבית.

בניית מערכות ביוב
בניית מערכות ביוב

מה שמרכז את מערכת הביוב נקרא שוחות ביוב. שוחות הביוב הן מין מיכל מפלסטיק או בטון, כאשר השוחות מכוסות במכסים העשויים בטון או יציקת PVC, כאשר ניתן להשיג גם מכסה ביוב מרוצף בריצוף הבית שלכם.

המערכת מסועפת בצורה של שתי וערב לצד המבנים, הכבישים והמדרכות. התפקיד של מערכת הביוב הוא בעצם לפנות את כל החומרים שאנחנו ממש לא רוצים שיישארו קרובים אלינו.

בעת בעיה בצנרת הביוב הגורמת לעליית מי הביוב חזרה לבית צריך להבדיל בין מצבים בהם מדובר בתקלה נקודתית שניתן לפתור יחסית בקלות, לבן מקרים שבהם המערכת כבר ישנה, מלאה בשורשי עצים והבעיות חוזרות וצצות שוב מה שוב ואז לא נותר אלא להחליפן. 

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ מערכת הביוב שלכם מחברה אמינה שנותנת תמורה ואחריות !

מתי צריך לבצע שיפוץ בריכות ביוב והצינורות?

  1. התיישנות של קווי הביוב
  2. שברים ותקלות המחייבים החלפה
  3. בית חדש
  4. שיפוץ מסיבי
  5. חדירה של שורשים או פגיעה בצנרת
 

בניית מערכות ביוב – כחלק משיפוץ פנימי ואף חיצוני

עבודת החלפת מערכת הביוב בתוך דירה מסתכמת בעיקר בחללים הרטובים כגון חדרי האמבטיה והמקלחת, המטבחים וחדרי השירותים ודורשת שיפוץ כלל החלל. בבית פרטי הסיפור קצת שונה כיוון שהמערכת הביתית כוללת גם שוחות וקוויי ביוב חיצוניים, הטיפול בהם מחייב חפירות בגינה וידרוש חידוש הגינה. יתרוננו כחברת שיפוצים המבצעת עבודות מגוונות ובעלת ניסיון של מעל 40 שנה בתחום, הוא שבין עם זה עבודה פנימית של החלפת צנרת ביוב ובין עם זה בניית מערכות ביוב חיצוניות וכל העבודות הנלוות הכל תקבלו אצלנו. כולל עבודות פנים: ריצוף, חיפוי קירות, אינסטלציה, חשמל, צביעה, דלתות ועוד.. ועם זה בחוץ תוכלו לקבל דרכנו עיצוב גינה, שתילת עצים בוגרים וצעירים, עקירת עצים בעיתיים, אבנים דקורטיביות לגינה ושבילי ריצוף בנוסף לעבודות איטום הבית ועוד מגוון רחב.

בניית מערכת ביוב ביתי או תיקונים בחברת עוז בנייה ושיפוצים

לפרטים נוספים אודות שיפוצים והחלפות של מערכת האינסטלציה והביוב, צרו אייתנו קשר ונשמח לתת לכם מענה. אנו עובדים עם חומרי גם איכותיים בעלי תו תקן על פי כללי עבודה מחמירים תוך מתן אחריות מלאה הן על המערכת והן על העבודה. לאיתור תקלות ובעיות אנו עושים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות המסייעות לנו באיתור התקלה.

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי מערכות סילוק שפכים

ישנם צינורות אפורים המיועדים רק למים קרים או כאלה המיועדים להשמה בתוך יציקות.

צינורות כתומים המיועדים להיות חיצונים או קבורים באדמה.

צינורות שחורים המיועדים גם לריתוך אבל לא רק.

ישנם עוד סוגי צינורות עטופים או מבודדי רעשים.

 

תאי ביוב ובקרה ממקמים בכל קו ישר מיציאה מאסלה, בכל מקום שבו משתנה כיוון הצינור, שיפוע או קוטר. בקווים ארוכים בקוטר 4 צול יש להתקין כל 15 מטר לפחות, בקווים ארוכים 6 צול יש להתקין כל 25 מטר.

  1. חיבור באמצעות שקע תקע- לחץ על גומייה היוצרת את האיטום.
  2. החיבור באמצעות תבריג. לחיבורים בעלי הברגה, אום וגומייה.
  3.  חיבור צנרת בהלחמה GEBERIT.

מי דלוחין מתייחסים למים המגיעים מכיור או ממקלחת, מי שופכין אלו מים המגיעים מאסלות.

קוטר הצנרת הדרוש לדלוחין הוא 1 צול עד  2.5 צול ולשופכים 4 צול. כשבוחרים את סוג צינור הדרוש  צריך להתחשב במרחק ההולכה, בעומס על הקו, בהרכב השופחים ובטמפרטורות השופחים.

תפקיד מערכת הביוב לקלוט את מי השופכים והדלוחין המנוקזים מהבניין והדירות ולהוציאם בדרך הקצרה ביותר מהנכס לביוב הציבורי ברחוב או בעבר לבור הסילוק הפרטי, בלי לגרום למטרד תברואתי.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!