סוגי חומרים לבניה כבדה – שניתן לבנותם בארץ

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

סוגי חומרים לבניה כבדה, עבודת בנייה של בלוקים

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות השיפוצים, הגמר ועיצוב הגינה באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים ולברר על סוגי חומרים לבניה כבדה.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

התעורר למשפחתכם צורך בשטח בית נוסף או מחסן שיתווסף לבית. הגעתם למקום הנכון.

אתם מתבלבלים מה עדיף לכם בנייה בבלוקים או בנייה קלה. לא ברור לכם מה ההבדל בין סוגי חומרים לבנייה כבדה השונים. בפוסט זה העביר לכם את היתרונות והחסרונות של שיטת בנייה מסורתית ומהן סוגי החומרים לבניה כבדה. העביר בנוסף מהם החומרים הנפוצים בארץ והיכן כדי לכם להשתמש בהם. מטרת פוסט זה להעביר ידע אשר ייתן לכם את היכולת לדבר עם בעל המקצוע שלכם, שתבינו אותו וכדי שתוכלו לבדוק האם המלצותיו באמת מתאימות לכם.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

כיצד לבחור את שיטת הבנייה המתאימה לכם:

שאלה ראשונה: האם הקירות שאמורים להיבנות צריכים להיות עמידים לתנאי חוץ או שמא מדובר בקיר פנימי?

שאלה שנייה: האם זה אזור בשטח, שבו יש לנו את היכולת לצקת יסודות, עמודים, קורות לבנייה כבדה או שמה אנו צריכים לבחור שיטת בנייה שפחות תעמיס על הבניין הקיים ותגרום פחות לכלוך ונזק לשטח הישן.

שאלה שלישית: היא מהו הצורך שלנו מקיר זה? למשל עמידות הקיר למים, אש, רמת בידוד תרמי, וונדלים, מהירות הקמת הקיר ומחיר החומר והעבודה.

כל אלה מהווים את השיקולים האם לבחור בשיטת בנייה קלה או בשיטת בנייה כבדה, כאשר גם בתוך השיטות קיימים חומרים שיתאימו גם לבנייה חיצונית וגם לבנייה פנימית.

מהם סוגי חומרים לבניה כבדה ?

קירות בטון יצוקים

יציקות בטון, מאפשרות לנו לבנות קונסטרוקציה חזקה ועמידה. הבטון עצמו מכיל: חצץ, מלט, חול ומים.

שיש צורך בכמויות רבות של בטון לרוב נביאו ממפעל המערבל בטון, בכמויות קטנות יותר או בהיעדר גישה למערבל נבחר להכינו בטמפלה בשטח.

הבטון מגיע בצורה עיסתית רכה ויש לשפוך אותו לתבניות אשר יגדירו לו את צורתו לאחר הייבוש. בנוסף יש לחזקו במוטות או רשתות ברזל אשר מקנות לו עמידות בכיפוף.

בנייה בבלוקים בטון

בלוקים אלו מכילים בטון בשילוב חצץ.

הם מגיעים בכמה עוביים 4,7,10,15,20, ס"מ.

בלוקים אלו מכילים בין שניים לארבע חורים המסיעים באקוסטיקה ובבידוד בנוסף מורידים ממשקל הבלוק.

קירות אלו מתאימים גם לחוץ וגם לפנים. עלויות בנייה בבלוקים בטון, נחשבת בנייה מסורתית, יחסית ליקרה עקב התהליכים הרבים שיש לבצע לאחר בניתם (טייח, שפכטל,צבע).

בנייה בבלוקים "איטונג"

בלוקים אלו מורכבים משילוב של חול וסיד עם חומר התססה.

מגיעים בעוביים של 5,7,15,20 כיחידה אחת ללא חורים ופתחים.

בלוק זה מתאפיין במשקל עצמי נמוך, רמת בידוד תרמי ואקוסטי גבוה יחסית ונוח לעבודה. אומנם משקלם העצמי הוא נמוך אבל עדין הם נחשבים בדירוג כבנייה כבדה.

לגימור סופי יש לטייח קירות אלו, המצריכים שימוש ברשת המקשרת בין הטייח לקיר, שפכטל וצבע.

בניה בבלוקים גבס

בלוק גבס מתאים לקירות פנימיים בלבד, קירות אלו יחסית קלים ולכן ניתן לבנותם על גבי ריצוף ללא שבירה.

סגנון בנייה זה מחייב הגבהה ממשטח הריצוף על ידי סטריפים שעם או פלציב ייעודיים, מניחים בלוק על גבי בלוק ובניהם חומר הדבקה.

בלוקים אלו מצטיינים ברמת בידוד אקוסטי, שיטת עבודה נוחה המקלה על דיוק, בנוסף חומר ההדבקה לאחר  התקשות הופך לחלק  מהבלוקים ויוצר משטח אחיד המוכן לתיקונים בודדים, ליטוש וצבע ללא צורך בטייח נוסף.

לשלל סוגי חומרים לבניה כבדה ישנם יתרונות מובהקים בעמידות וחוזק מול סוגי החומרים לבנייה קלה השונים. אולם החסרונות שלהם מתבטאים לרוב בתהליכים נוספים הכוללים טיוח ושפכטל להחלקה אשר מיקרים את העבודה. זמני עבודה ארוכים יותר ומשקל גבוהה יותר מבנייה קלה. כל אלה מצדיקים בחינה האם סוגי חומרים לבנייה כבדה מתאימים לנו או שנעדיף בנייה קלה.

אנו בעוז בנייה ושיפוצים מבצעים את כלל סוגי בניה כבדה עם כלל סוגי חומרים לבניה כבדה או קלה. אנו נתאים לכן בין כלל האופציות את הפתרון המתאים לכם. בנוסף חברתנו מבצעת עוד שלל סוגי עבודות נלוות המוסרות לכם את הפרויקט במקום אחד. להצעת מחיר ופגישה בשטח ללא עלות או התחייבות מצדכם ! והזמנת הצעת מחיר לעבודה, השאירו את הפרטים שלכם אצלנו. באתר או בטלפון ונשמח לחזור אליכם עם מענה על כל השאלות.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי בניה

כן בהחלט ניתן דרכנו לשלב יציקות בטון עם סוגי עבודות אחרות. 

זה תלוי בחמישה גורמים:

  1. האם זו בנייה חדשה או תוספת בניה.
  2. תקציב
  3. האם בנייה כבדה היא בכלל אופציה?
  4. מהירות העבודה
  5. כמות הפסולת שצריך לפנות

עלות יציקת בטון בחצר עולה כ 200 ש"ח למטר מרובע כאשר המחיר הסופי קורה בשטח על ידי המבצעים.

החל מ150 ש"ח למטר מרובע בין עם זה קיר פנימי או חיצוני.

אישורי בנייה תצטרכו לקבל בכל חריגה מהגבולות המבנה המאושרות. כלל העבודות שלפי ההיתר או הפנימיות בתוך ביתכם כמובן שראוי להתייעץ עליהם עם בעל מקצוע אולם מבחינת החוקיות הם מותרות.

הדברים הנפוצים ביותר הינם: פרגולות, דקים, מחסנים גדרות ופרקטים. כמובן שניתן אפילו לבנות בתים שלמים אולם שיטה זו אינה נפוצה בארץ שלנו אבל עדין יש לא מעט בתים הבנויים בארץ בשיטה זו. 

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!