איך לשפץ חדר אמבטיה – בצורה נכונה

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

שיפוץ חדרי מקלחת עם חברת עוז בניה ושיפוצים. איך לשפץ חדר אמבטיה

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות השיפוצים, הגמר ועיצוב הגינה באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים. תוכלו גם לברר איך לשפץ חדר אמבטיה בצורה נכונה.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם

תוכן עניינים

איך לשפץ חדר אמבטיה – בצורה נכונה ?

בעידן המודרני שזכה זה מכבר לכינוי "עידן המידע", זמן האיכות שיכול לחלוק האדם עם עצמו מוגבל ביותר ועומד על הדקות הספורות שבהן הוא נמצא בשירותים או במקלחת. לכן אין זה פלא שרבים כל כך בימינו נוהגים להפנות את תשומת לבם למראה של חדר האמבטיה. אם גם אתם מעוניינים להפיח רוח מרעננת  בשיפוץ חדר אמבטיה שלכם, הגעתם למקום הנכון. במאמר שלפניכם נדון בשאלות המרתקות: איך אפשר לבצע שיפוץ חדר אמבטיה וכיצד ניתן להתאים את השיפוצים למסגרת התקציבית.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

איך לשפץ חדר אמבטיה ו- איך לשפץ מקלחת עם תקציב מוגבל ?

שיפוץ חדר אמבטיה לא בהכרח כרוך בהשקעה כספית גדולה מיד ואפילו לא בהשקעה רצינית של אנרגיה או זמן. להלן כמה רעיונות שיסייעו לכם לשפץ את חדר האמבטיה גם בתקציב מוגבל יחסית:

כיום ניתן לרכוש מדבקות קיר ססגוניות המתאימות להדבקה על קירות חדר האמבטיה והמסוגלות לעמוד בתנאים של לחות ורטיבות. היתרון הגדול של המדבקות הוא בכך שניתן להסיר אותן בקלות ולהחליפן באחרות בהתאם לצורך, ובנוסף לכך, מדובר במדבקות שעלותן נמוכה מאוד בהשוואה לחיפויי קיר חדישים או אפילו בהשוואה לאריחי קרמיקה סטנדרטיים.

"שיפוץ חדר אמבטיה" על ידי החלפת אלמנטים בסיסיים בחדר האמבטיה ניתן ליהנות ממראה חדש לחלוטין מבלי לשבור את הראש ומבלי להשקיע כספים רבים מידי. מעניין לראות כיצד החלפה של אלמנטים פרקטיים גרידא, שלכאורה לא תורמים מאום לעיצוב החדר, מובילה לשינוי משמעותי כל כך באווירת חדר האמבטיה. הכוונה היא בין היתר למכסי הביוב, לברזים, למראה, למעמד של מברשות השיניים, לפח האשפה, למושב האסלה (אם האסלה ממוקמת בחדר האמבטיה כמובן), לידיות המקלחון או הארון ועוד.

מעבר לכך שניתן להחליף אלמנטים קיימים באלמנטים חדשים, ניתן גם להוסיף אלמנטים לשדרוג עיצוב החדר. בין היתר מדובר בהוספת ארון מתחת לכיור, הוספת מדפים מעוצבים או מתלים מיוחדים למגבות, הוספת צלון או וילון לחלון ישן ומתקלף ועוד.

איך לשפץ חדר אמבטיה שאלה שנשאלת שוב ושוב

 איך לשפץ חדר אמבטיה מן הקצה אל הקצה?

אם אתם לא נתונים למגבלות של מסגרת תקציבית מחמירה, באפשרותכם לתת דרור ליצירתיות ולדמיון ולשנות כליל את מראה חדר האמבטיה. אז איך לשפץ חדר אמבטיה כאשר התקציב אינו מהווה בעיה? ובכן, בין היתר ניתן להחליף את כל האריחים, לחדש את המקלחון, להחליף את הריצוף, להתקין חיפוי קיר מיוחד באזורים ספציפיים בחדר, להתקין גופי תאורה מיוחדים עם אופציה לגופי תאורה נסתרים, לשדרג את מערכת התזת המים, להחליף את דלת הכניסה לחדר ועוד.

להפקיד את השיפוצים בידי המקצוענים

בין אם תבחרו לבצע שיפוץ חדר אמבטיה נרחב ומקיף ובין אם תבחרו לבצע שינויים קטנים וקלים בלבד בעיצוב חדר האמבטיה, התשובה הטובה ביותר לשאלה "איך לשפץ חדר אמבטיה" היא: "באמצעות אנשי מקצוע שמחזיקים בידע, בציוד ובניסיון הדרושים לביצוע כל סוגי עבודות השיפוצים". זה המקום להזמין אתכם ליצור קשר עם חברת עוז בנייה ושיפוצים, הפועלת בתחום השיפוצים כבר יותר משלושה עשורים וחצי.

לשפץ חדר אמבטיה או לשפץ חדר מקלחת זה לא משנה הבחירה בחברת עוז בנייה ושיפוצים תוכיח את עצמה

לפרטים נוספים אודות שיפוץ כללי לחדר האמבטיה או לחדר המקלחת, השאירו את הפרטים שלכם אצלנו באתר או התקשרו 050-5253695 ונשמח לחזור אליכם עם מענה על כל השאלות. ומתן הצעת מחיר חינם ללא התחייבות.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי שיפוץ חדרי מקלחת ואמבטיה

ראשית צריך להסיר חלקי רובע רופפים, או אף לחרוץ את כל הקיר עם סכין יפנית או כלי ייעודי. לאחר מכן יש להסיר עם אקונומיקה כתמי עובש במידה ויש, המידה והצטברה אבנית על הקרמיקה והחריצים השתמשו בחומר מסיר אבנית וקרצפו את הקיר. רק כאשר הקיר ייבש לחלוטין מרחו רובע חדשה בגוון המתאים בעזרת שפכטל. לאחר התייבשות חלקית של החריצים, השתמשו בספוג רטוב העבירו על כל החריצים והקרמיקה בעדינות והסירות עודפי רובע. על דאגה עדין יישארו "ענני" חומר וברגע שהם יתייבשו שפשפו עם סקוץ' לבן או סקוץ' מקצועי וייעודי לעבודה. אין להשתמש בסקוץ' ירוק או אדום הם ישאירו גרגירים טבועים ברובע.

עובש נוצר ממקור רטיבות כלשהו בין עם זה נזילה משכן או בעיית התעבות כתוצאה מחוסר אוורור או אוורור לא מספק. ישנם צבעיים ייעודים לחדרי מקלחת ואמבטיה אשר מוגדרים עמידים יותר לבעיות עובש. אולם זה טיפול בתסמינים לא בבעיה. מומלץ או לדאוג לאוורר יותר, במידה ואפשר לפתוח חלון גדול  יותר או הפתרון היותר קל להתקין וונטה שתמשוך אוויר מחדר האמבטיה החוצה. וונטה נותנת פתרון שלא מצריך שינוים חיצוניים או עבודה יקרה.

שאלה זו מאוד מושפעת מהתקציב שלכם ומרצונותיכם. לכן כל האמור פה הוא רק ממוצע של העבודות השוטפות שלנו מול בחינה  שלנו מול מחירי השוק. שיפוץ חדר מקלחת יעלה בין 16,000 ש"ח – 30,000 ש"ח.

עבודה זו כוללת מגוון רחב של עבודות בתוכה: החל מעבודות הריסה, בניה, חשמל, אינסטלציה, אלומניום, דלתות, איטום, קרמיקה, רובה, התקנות שונות ועוד…

האופציה המושלמת זה חדר רחצה גדול ומרווח המכיל את שניהם. לא כולנו יכולים להרשות זאת מפאת שטח נתון ותקציב. לכן הפתרון הוא פשרה. האם אתם אוהבי מקלחת או אוהבי אמבטיה. האם יש לכם מגבלה פיזית להיכנס לאמבטיה או שאתם אוהבים להתפנק באמבטיה. וגם האם יש לכם ילדים קטנים שאוהבים אמבטיות.

מלבד היתרון העיצובי והמראה הנקי. לחפות את הקירות בקרמיקה לכל גובהם מקל בניקוי, לא צובר אבק ולא מצטבר עובש בפינות. לעוד טיפים מועילים קראו את המאמר.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!