עיצוב גינה קטנה – פינת המחמד שלכם.

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

עיצוב גינה קטנה פינת מחמד שלכם בבית

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות השיפוצים, הגמר ועיצוב הגינה באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

עיצוב גינה קטנה, פינת המחמד והרגיעה שלכם

מי שזכה לגור בדירה או בית פרטי עם גינה, בהחלט הרוויח פינת חמד ירוקה, צבעונית ושקטה. מקום מפלט מאוורר ופתוח שמאפשר לנו לפתוח את היום באור השמש החמימה ולקחת כמה נשימות טובות ועמוקות ליום חדש או לשבת בנחת אחרי יום ארוך ולטעון את המצברים. לא תמיד העיצוב מונע נזקים או צורת הגינה הקטנה מתממשת בצורה יעילה ופרקטית, עיצוב גינות פרטיות מעלה את הנוחות והיופי, מונע נזקים עתידים ומעלה את ערף הבית.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

עיצוב גינה קטנה כל מה שצריך לדעת !

גינה שווה לרוגע, לשלווה, לרגעים קטנים, שמחים ומאושרים שאנחנו חווים עם האנשים שהכי קרובים לנו. למעשה, הרבה אנשים מגדירים את הגינה  הפרטית שלהם כ“סלון“ החדש ולכן משקיעים בתהליך של עיצוב גינה קטנה. מצד אחד מדובר בחלל חיצוני פתוח שנותן מענה לנפש הפנימית שלנו, אך מצד שני כדי שהגינה אכן תהיה מושלמת, היא חייבת להיות גם פרקטית וגם מזמינה.

הנה כמה טיפים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם מתחילים לעצב את הגינה שלכם.

הצללה

בשונה מגינות גדולות בהן אפשר לשלב עצי נוי, עצי פרי ושיחים הממלאים שטחים גדולים יחסית, בגינה קטנה זה ממש לא ככה. הצללה זו דרישה שהיא MUST בגינות מהסוג הזה, כאשר פרגולה יכולה לתת את המענה המושלם. השוק מציע קשת רחבה של פרגולות החל מפרגולות עץ מסיביות דקורטיביות, דרך פרגולות דמוי עץ ועד פרגולות אלומיניום. פרגולה יכולה להגן עלינו מפני השמש, הגשם והרוח, כך נוכל לשבת בחוץ ברוב ימות השנה, זאת בשונה מעץ או שיח אשר דורש לו שנים רבות כדי לגדול ולהתפתח. את פתרון ההצללה חשוב להתאים לכיוון הגינה, לגודל שלה, לסגנון הישיבה שלנו, כמו האנשים שאנחנו מארחים וכמובן לתקציב שעומד ברשותנו. 

השקיה

ככל שהגינה יותר קטנה, כך עלויות ההשקיה יורדות. בשונה ממה שישראלים רבים דווקא מתחברים אליו, לאקלים הישראלי לא מתאימים כל סוגי הצמחים והעצים. לכן, אם אתם מעוניינים לחסוך במים, חשוב לתכנן את הצמחייה בגינה בצורה מיטבית התואמת את האקלים בו אתם גרים. פתרון נפלא בשטח גינה קטן הוא להקים דשא סינטטי שמאופיין בעלות הקמה נמוכה וחיסכון אדיר במים ותחזוקה. בגינות אלה, לרוב חלק ניכר מהשטח צמוד לבית ודשא רגיל הוא פתח לבעיות רטיבות. דשא סינטטי בא למנוע את זה ולשמור על הקירות והרצפה של הבית מפני חדירה של מים.

גידור

בעיצוב של גינה קטנה ננסה להתמקד בהכנת מסגרת צמחייה הקרובה לגדר, הכל במטרה לא להקטין את שטח הגינה ולחלק אותו למקטעים. בבתים רבים עם גינות קטנות קיימת קרבה לבית שכן ואז יש בעייתיות עם קרבה, והרגשת חוסר פרטיות עקב קירבה לשכנים. לכן שמעצבים גדר כדאי לשלב בין צמחיה גבוהה היוצרת מחסום גבוהה לבין צמחיה שיחית שממלאת את השטח הנמוך, ההיתרון הגדול של גדר חייה היא היכולת להעלות בגובה החומה הבנויה וליצור חציצה ללא צורך באישורים מיוחדים הכרוכים בכל עבודת בנייה. 

איטום

בנוסף בגינות מסוג זה יש לא פעם בעיות ניקוז מי גשמים. על אף שישנם תקנים וביקורת על קבלנים נושא זה לא תמיד נעשה באופן תקין. לרוב שטח הגגות הנשפכים לחצר הוא גדול אולם הגינה לא כל כך גדולה וכושר הספיגה שלה קטן מאוד, במיוחד אם אין דשא טבעי אלא דשא סינטטי, שטח גדול רוצף, הוספו יריעות וחיפוי קרקע. לכן, כחלק בלתי נפרד מתהליך העיצוב חשוב לבחון את רמת האיטום של הבית ופתרונות הניקוז של הגינה בתהליך הקמת או חידוש הגינה בכדי למנוע הצפות ונזק לבית בעתיד.

עיצוב גינה קטנה בחברת עוז בנייה ושיפוצים

רוצים לשמוע עוד מידע על עיצוב גינה קטנה? השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם עם מענה מדויק על כל השאלות. 

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות בנושא עיצוב ותכנון הגינה

אבנים כדאי לבחור קודם כל לפי : טעם אישי, שילוב גוונים הגיוני בגינה, זמינות בשוק ונוחות הליכה וניקוי המשטח.

 

שאלה זו היא מאוד ספציפית לגודל המשטח וגודל האבנים. בכדי לדעת לכל סוג אבן ולכל גודל, היבואן מציין כמה כמות מכסה מטר מרובע וכמה ס"מ צריך בכדי להגיע לכיסוי המשטח.

לכל סוג אבן וגודל אבן יש יכולות כיסוי שונות. בכל שק מצוין הכמות שצריך בכדי לכסות משטח מסוים.

 

חברת עוז בניה ושיפוצים אכן מספקת אבנים לאחר ייעוץ ללקוחותיה אבל אך ורק בעת עיצוב ועבודה על הגינה הפרטית שלכם. ולא כמכירת חנות.

בהרבה תחומים מתחומי הבנייה אין כדאיות ללקוח ברוב המקרים בהפרדה. העלות שהלקוח יחסוך עלולה להיות מזערית ועד התייקרות משמעותית. קבלן המספק עבודה מתחשב בהצעת המחיר גם עלות של הובלות ומנהל אותן בצורה מקצועית יותר מה שחוסך כסף רב. מה גם שלעוסקים במלאכה ישנם קשרים ומחירים אחרים המוזילים גם לכם.

בחברתנו מאמינים בפתרון כולל ללקוח, באחריות במקום אחד ובמקצועיות. לכן אנו מאמינים ששיפוץ חיצוני של וילה או בית פרטי מצריכה גם חידוש הגינה. ואין כמו מחשבה כוללת על הכל בכדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר. וזה מה שאנו מציעים ללקוחותינו.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!