צבע ביתך ב 1000 שקל – האם זה אמיתי ?

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

צבע ביתך ב 1000 שקל האם זה אמיתי

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים וצביעת דירות מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע ולברר מה מחיר צביעת בית והאם בפרסום צבע ביתך ב 1000 שקל אמיתי. וקבלו את כל העבודות מחברתנו באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

מעוניינים לצבוע את ביתכם מתלבטים מה מחיר, עבודה אמיתיים?

בהרבה צמתים בישראל ניתן למצוא שלטים המצהירים " צבע ביתך ב 1000 שקל " ותמיד נשאלת השאלה האם זה אמיתי ? למה בכל פעם שהזמנתי בעל מקצוע לצביעת הדירה המחיר היה גבוהה משמעותית ? מאמר זה בא לענות על השאלה מה ההבדלים בין ההצעות השונות.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

הסיבות שפרסום צבע ביתך ב 1000 שקל למה זה לא אמיתי לרוב:

שטח וכמות חדרים – בפרסום לא הוגדר שטח דירה, כמות מרפסות, כמות חדרים ועוד ולא הגיוני שמחיר  צביעת דירת  שלושה חדרים יהיה זהה למחיר צביעת דירת שישה חדרים.

דירה מאוכלסת לעומת דירה ריקה – רהיטים מהווים תוספת עבודה לכל בעל מקצוע, בעת צביעה יש להזיזם, להגן עליהם מפני טיפות צבע ואבק. וכמובן שבדירה מאוכלסת שלא ניתן לצבוע אותה בבת אחת אלא בשלבים תכול התייקרות המחיר.

אחריות על העבודה – כאשר אתם פונים לחברת שיפוצים, שבעלת משרד ומחסן ויש לה כתובת לפניות במיוחד לחברה בעלת ניסיון וותק רב. שמציעה בהסכם גם תקופת אחריות. כאשר אתם פונים לבעל השלט " צבע את ביתך ב 1000 שקל " תולו להגיע להנדימן מוכשר או לחאפר לא מוכר ולא מקצועי האמת שגם אנחנו לא יודעים למי תגיעו.

צביעת תקרה – לא פעם לקוחותינו טענו בפנינו במהלך הצעת המחיר שלא דרוש צביעת תקרה בדירה. וכן כאשר הדירה עמוסה ולא מוארת קשה לראות לעין לא מקצועית. חברתנו לרוב מתעקשת כי יש לחדש צביעת תקרה בעת צביעת חדר. ורק במהלך השיפוץ שהקירות נקיים וצבועים והחדר מואר יותר ניתן לראות שהתקרה כבר הושחרה ויש לחדשה. ואנחנו לא חברת השיפוצים היחדה שטוענת זאת. האם המחיר המוצע בצומת " צבע ביתך ב 1000 שקל " כולל תקרה?

צבע ביתך ב 1000 שקל האם זה אמיתי

כמה שכבות צבע צובעים את הקירות והתקרה – מבחינה מקצועית ואף לטענת החברות המייצרות את הצבעים יש צורך ליישם שני שכבות צבע על הקירות והתקרה. שכבה אחת לרוב אינה מספיקה ובעת התייבשות הצבע תוכלו לראות כתמים או פסים של הצבע הישן ברקע. גם גוון הצבע הנבחר לא יהיה אותו גוון שבחרתם ללא שכבה שנייה. בתקרת שצבועה בפולסיד המצב הוא שונה כאשר מצב התקרה הוא טוב ללא לכלוכים או תיקונים גם שכבה אחת יכולה להספיק אולם כאשר המצב הפוך יש צורך בשניים שלוש שכבות בכדי להגיע לכיסוי טוב.

סוגי צבעים בשוק – בשוק הישראלי לצבעים כמו בכל תחום ישנם מוצרים טובים יותר וטובים פחות. כאלה בעלי יכולות כיסוי שטח טובות יותר מאחרות, כאלה בעלי טקסטורה חלקה ומחוספסת וברמות ברק שונות. לפיכך יש צבעים יוקרתיים יותר, באמצע כאלה שברמה טובה לכל בית וכאלה ברמה בסיסית בעלות נמוכה מאוד. ככל שהצבע איכותי יותר כך גם מחירו עולה ומחיר צבע טוב וסביר הנפוץ ביותר לדירת ארבע חדרים תגיע לשני שליש עלות מפרסום " צבע ביתך ב 1000 שקל" כך שזה לא הגיוני שזה החומר אותו תקבלו.

מקצועיות המשפץ – אנו לא טוענים שכל מי שמפרסם " צבע ביתך ב 1000 שקל " הוא אינו מקצועי. אולם האם כל אדם שמפרסם כך הוא באמת בעל מקצוע איכותי או צבעי מדופלם. אולם חלקם הגדול הם אנשים חסרי מקצועיות או כאלה המחפשים להגיע לביתכם וליקר את עלות העבודה על כל אחד מהסעיפים אותם רשמנו במאמר זה.

לסיכום צביעת דירה היא אינה מטלה פשוטה לרוב. מלבד דירות שלושה חדרים, ריקות מחפצים, שצבועות בלבן שרק צריך לחדש צבע קל בשכבה אחת בלבן ללא צביעת תקרה, ללא צביעת מרפסות ומקלחות יכולה לעמוד במחיר זה. כל שאר האפשרויות מציגות התייקרות הן בגלל איכות עבודת המשפץ, רמת מחירי החומרים, ריבוי גוונים, אפקטים בצבע, תיקוני טיח, תיקוני קילופים וסדקים, הכנסת כבלים לקירות, צביעת תקרות, צביעת מקלחות בצבע נגד עובש, צביעת מרפסות, תיקוני רטיבות וחפצים בדירה. כל אלו ועוד כאמור מקשות על העבודה, מאריכות זמן עבודה.

חברת עוז בניה ושיפוצים בעלת ניסיון רב שנים בתחום הצבע, עובדת רק עם בעלי מקצוע עובדי החברה ומציגה איכות ואחריות על כל מוצר ועבודה. חברתנו מציעה פגישת ייעוץ חינם והצעת מחיר חינם לכל פונה. תוכלו ליצור קשר עם חברתנו דרך האתר או התקשרו ונענעה בשמחה.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי צביעת דירה

אחריות הנהוגה בענף השיפוצים הינה שנה אחריות. וכך גם על ענף הצביעה. אחריות זו תכלול נשירת צבע (לא כתוצאה מרטיבות) ושינויי גוון של הצבע. אחריות צבע לא תכלול פגיעות ונזקי מים. כמובן שאנו תמיד נמליץ על החומרים ותהליכם הנכונים לביצוע העבודה. שיחזיקו שנים רבות.

צביעת דירה תיקח בין ימים ספורים לשבוע לכל היותר. ותושפע ממצב הקיר, כמות גוונים ואפקטים, והאם הדירה מרוהטת או ריקה.

בחברתנו לרוב מחיר צביעת התקרה הינה ברירת מחדל וכתוצאה נכלל בעלות צביעת החדר, אם כי לפעמים מופרדת ומועברת לסעיף אחר כאשר התמחור דורש בחלק מהמקומות כן וחלק לא.

בכל מקרה בהצעה אנו מציינים האם המחיר כלול או לא למען היושר והדרך הנכונה לעבוד.

בשום מצב פנים ואופן, כל מחיר לשיפוץ או צביעה שתקבלו בטלפון לא יהיה המחיר הסופי בשטח אלא רק מחיר הפתיחה, כאשר לא יהיה לכם ברור וכתוב מה הוא כולל. ולכן הצעת מחיר טלפונית הינה שקר. שצריך להיזהר ממנו.

שפריץ הוא חומר שקשה להסיר, זה לא שבלתי אפשרי להסיר זה אומר שהנזק שיגרם לקיר יצריך יישור מחדש שלו והחלקה. מה שאומר עבודה יקרה.  ישנה שיטה ישנה ולא מומלצת של שריפת הקיר בעזרת ברנר או פשוט עבודה סיזיפית של קילוף גם במחיר פציעת הטייח. ישנה אופציה נוספת שכדאי לבחון וזו יישור הקיר מבלי להסיר את השפריץ או לצפותו בפלטת גבס בכדי להקטין עלויות. כמובן שאופציות אלו ייקחו עוד עובי מהקיר. 

אכן זה אפשרי, אם כי קצת לא נוח. סכמו איתנו מראש ונגיע להסכמה כיצד הצביעה תתבצע. האם חדר חדר או שתוכלו לפנות שני חדרים בבת אחת.

הכל תלוי מה סוג הרצפה ? האם היא שיש, קרמיקה או פרקט. בקרמיקה שקל לנקותה מספי יהיה לפרוס קרטון הנרכש על ידינו ופריסתו על הרצפה. במשטחים סופגים לדוגמא פרקט וחלק מסוגי השיש קיים היום פתרון שנקרא "שטיח הפלא" המגיע במידה 1מטר על אורך 10 מטר. והוא מגן בפני מכות בנוסף, לא נקרע כמו קרטון ובעל יכולת ספיגת נוזלים וצבע מבלי להעביר לשכבת הריצוף. 

להן הגורמים שישפיעו על מחיר צביעת הדירה:

גודל הדירה – יותר שטח יותר חדרים עלות גבוהה יותר.

גוון ואפקטים – ככל שתשנו הרבה גוונים או גוונים כהים יותר כך המחיר עולה. כמו גם כמות האפקטים. על כל אפקט או גוון הקבלן צריך לקנות עוד פח. ובכמויות קטנות המחיר לליטר צבע עולה גם לקבלן.

מצב הדירה – יותר חפצים משמעותו יותר עיטוף ופירוק והחזרה ויותר עבודה. קירות פגועים יותר עבודת תיקונים והחלקה.

רמת ביצוע – דרשתם החלקת קירות המחיר יעלה.

 

 

מחיר צביעת בית חיצוני מושפע ישירות מגודל הבית, כמו גם מצבו החיצוני של הבית. אבל העלות הגדולה מכולם גם לקבלן זה הצורך בפיגומים. כאשר בעלות הקבלן פיגום נייד ובעזרתו ניתן לצבוע המחיר ירד משמעותית. פיגום נייד לא יתאים או אין לקבלן שכירת פיגום אינה דבר זול. 

חייבים לזכור קירות חיצוניים בעלי צבע ישן או סדוקים, גורמים לחדירת מים ובעיות רטיבות בבי כמו גם נזקים מבניים לעמודים.

השקענו מאמר שלם הנותן טיפים והנחיות מה כדאי לעשות ואיך ואף כמה זה עולה. והכל למענכם בקישור הבא איך צובעים חדר .

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!