תכנון גינות פרטיות – עיצוב פינת המחמד שלכם

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הגינה היא ה- ”יהלום של הבית“. זה המקום אליו אנו יוצאים במטרה לקחת כמה נשימות טובות, להיפטר קצת מהמחשבות וממשימות היום יום, להתמסר לירוק, לבריזה ולשפע שבחוץ ופשוט ליהנות.

אצל כל אחד ואחת מאיתנו הגינה מסמלת משהו אחר. אצל אחד מדובר ברצון לשבת על הנדנדה עם איזה מגזין וכוס קפה, אצל האחר מדובר בפינוק שבבריכת השחייה, אצל השלישי זה המקום לארח ולפתוח את המנגל ואצל הרביעי זו הדרך המושלמת לאפשר לילדים להוציא מרץ.

תכנון גינות פרטיות זה הכל. זה הדרך שלנו להפוך את החלל החיצוני המדהים הזה למדויק לצרכים ולחלומות שלכם.

איך אנחנו רואים את הדברים?

לשם הדיוק, חשוב לנו להסביר שמה שאנחנו עושים זה עיצוב ותיכנון גינות מניסיון, הרבה פעמים אנחנו רואים איך מעצבים, גננים ואדריכלי נוף מייצרים מאין מפלסים כאלה שבעצם מחלקים את האזור הגדול שבחוץ, לאזורים קטנים.

תכנון גינות פרטיות עבודת דשא סינטטי ושתילת עצים מעקירה
תכנון גינות פרטיות תהליך תכנון בשטח

 

ממש כמו שמחלקים בית לחללים חללים. היתרון של זה הוא בנראות, סוג של תמונת מגזין מרשימה. 

אבל בעינינו זה דווקא יוצר חסרונות כי זה מגביל את השטח שהוא הרבה פעמים פוטנציאל למשהו רחב, נרחב ומלא באוויר, המאפשר לכם להשתמש בגינה בשלל דרכים מבלי לפגוע ביופי.

איפה אנחנו נכנסים לתמונה בתהליך תכנון גינות פרטיות ?

כשמדובר בתכנון ועיצוב בית פרטי או דירה, התהליך הוא יותר קל וגמיש משום שרוב האנשים יודעים ובטוחים לאיזה סגנון עיצובי הם מתחברים, הם יודעים איזה צבעים הם אוהבים, איזה חומרי גלם הם מעדיפים וכדומה.

בתהליך תכנון גינות פרטיות לעומת זאת, אנשים נוטים להתבלבל, גם משום שהם פחות מחוברים לעולם הזה של תכנון ועיצוב גינות וגם משום שהם נוטים לבחור רק על בסיס הצעת מחיר של בעל מקצוע ולא לפי תמונה רחבה יותר. 

הרעיון בתכנון גינות וזה דווקא בדומה לבניה של בית פרטי או דירה הוא להתאים את הגינה לצרכים שלנו. 

למשל, תכנון גינה לזוג מבוגר  תהיה שונה בתכנון גינה למשפחה עם 4 ילדים. לזוג מבוגר נקפיד שהשבילים יהיו נוחים לגישה, ללא מדרגות, הגינון יהיה מוקפד ואסתטי, לעומת גינה למשפחה בא צריך לחשוב על גינון אחר שיאפשר לילדים לשחק בחוץ.

אנו מזמינים אתכם ליהנות מתכנון גינה שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מה לגבי הצמחייה?

אחת הטעויות שאנחנו נתקלים בה פעם אחר פעם בתכנון ועיצוב גינות בעיקר בבתים פרטיים ווילות הוא שבעלי מקצוע בוחרים שתילה צפופה של עצים ושיחים שיש להם נטייה לגדול מהר כדי להסתיר כל מיני דברים או ליצור המשכיות. אז נכון, בהתחלה זה נראה יפה, שוב כמו מגזין, אבל עם הזמן הגינה מאבדת מהפן העיצובי ותהליך התחזוקה של הגינה הופך לנטל ממש. שתילים שנהפכו עם הזמן לעצים ובעלי שורשים אלימים יכולים תוך זמן קצר אפילו להזיז חומות ולהרים רצפות ולכן חייבים לתכנן את הגינה עם מחשבה. אנחנו מעדיפים לבחור בעיצוב מרחבי עם עצי פרי בוגרים שתורמים רבות למראה העיצובי של הגינה ותוך תקופה קצרה נותנים תחושה של גינה וותיקה ומטופחת.

למה אנחנו?

לעוז בנייה ושיפוצים ניסיון של למעלה מ-40 שנה  תכנון גינות פרטיות. מכיוון שאנחנו באים מעולם הבניה והשיפוצים, יש לנו את הידע והיכולת לבצע העברות של קווי חשמל לתאורה, קווי מים, לצקת בטון לשבילים וחומות, לרצף בשלל אריחים. מה שבעצם מאפשר לכל הלקוחות שלנו ליהנות מסל שירותים מקצועי תחת קורת גג אחת. בנוסף, ניתן לשדרג דרכנו את הגינה עם פרגולה מרשימה. לפרטים נוספים אודות תכנון ועיצוב גינות, השאירו את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם ממש בקרוב.

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות בנושא עיצוב ותכנון הגינה

אבנים כדאי לבחור קודם כל לפי : טעם אישי, שילוב גוונים הגיוני בגינה, זמינות בשוק ונוחות הליכה וניקוי המשטח.

 

שאלה זו היא מאוד ספציפית לגודל המשטח וגודל האבנים. בכדי לדעת לכל סוג אבן ולכל גודל, היבואן מציין כמה כמות מכסה מטר מרובע וכמה ס"מ צריך בכדי להגיע לכיסוי המשטח.

לכל סוג אבן וגודל אבן יש יכולות כיסוי שונות. בכל שק מצוין הכמות שצריך בכדי לכסות משטח מסוים.

 

חברת עוז בניה ושיפוצים אכן מספקת אבנים לאחר ייעוץ ללקוחותיה אבל אך ורק בעת עיצוב ועבודה על הגינה הפרטית שלכם. ולא כמכירת חנות.

בהרבה תחומים מתחומי הבנייה אין כדאיות ללקוח ברוב המקרים בהפרדה. העלות שהלקוח יחסוך עלולה להיות מזערית ועד התייקרות משמעותית. קבלן המספק עבודה מתחשב בהצעת המחיר גם עלות של הובלות ומנהל אותן בצורה מקצועית יותר מה שחוסך כסף רב. מה גם שלעוסקים במלאכה ישנם קשרים ומחירים אחרים המוזילים גם לכם.

בחברתנו מאמינים בפתרון כולל ללקוח, באחריות במקום אחד ובמקצועיות. לכן אנו מאמינים ששיפוץ חיצוני של וילה או בית פרטי מצריכה גם חידוש הגינה. ואין כמו מחשבה כוללת על הכל בכדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר. וזה מה שאנו מציעים ללקוחותינו.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!