תקרה אקוסטית מחיר – פתרון מהיר קל וזול.

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

מחיר תקרה אקוסטית במשרד

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע ולברר על מחיר תקרה אקוסטית באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

מהם תקרות אקוסטיות והיכן אנו פוגשים אותם

תקרות אקוסטיות יכולות להיות דרך מצוינת לשדרג את הבית או העסק שלכם. הם יעזרו להפחית את הרעש ולגרום לחלל שלך להרגיש יותר כמו ספא מאשר מפעל.

תקרה אקוסטית היא פתרון מצוין להפחתת זיהום רעש במקום העבודה. הוא נועד לספוג גלי קול לאורך כל היום והלילה, מה שמפחית את רמות הרעש עד 90%.

ניתן להתקין תקרה אקוסטית במשרדים בחלל פתוח, בבתי ספר, בתיאטראות, באולמות ובחללים ציבוריים אחרים. ניתן להתקין אותו גם בבית אם יש בעיה עם שכנים רועשים או מקורות רעש אחרים.

תקרות אקוסטיות הן חלק חשוב בעיצוב האקוסטי. הם מספקים משטח בקרת קול ומפחיתים או מבטלים הדים והדהוד. התקרה האקוסטית היא חלק ממערכת הטיפול האקוסטית ויש לבחור אותה בקפידה בהתאם לצרכי החלל.

מהי תקרה אקוסטית מחיר? ובמה היא יכולה לעזור בעיצוב הבית והמשרד ?

רבים מאיתנו כלל לא יודעים מהי תקרה אקוסטית בפעם הראשונה שמדברים איתנו עליה אך בפועל כולנו ראינו תקרה אקוסטית וככל הנראה רואים הרבה מאוד תקרות כאלו בחיי היום יום שלנו. תקרה אקוסטית היא אותה תקרה שנראית כמו ריבועים שמונחים על פסי מתכת שיש במקומות רבים כמו בתי ספר, בתי חולים, בנייני משרדים רבים, קופות חולים ובעוד מגוון רב של מקומות. 

השם של התקרה האקוסטית יכול מעט להטעות אותנו, שכן מי שישמע את השם הזה יוכל לחשוב בפעם הראשונה כי זוהי תקרה שמבודדת רעשים ומונעת את כניסת הרעש לחדר או למבנה. בפועל התקרה האקוסטית רק דואגת לפיזור של הקול שנמצא באותו חדר כך שלא ישמע עם הד במידה ומדובר בחלל גדול וסגור. 

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

במידה ונרצה לבודד לגמרי הרעשים ולמנוע כניסה של רעשים הדבר אפשרי אך נאלץ להוסיף תוספות בידוד רעשים מעל הקונסטרוקציה של התקרה עצמה וכך גם נבודד רעשים חיצוניים מן הקומה או החדר ויחד עם זאת נדאג לפיזור של הקול ברחבי החדר בצורה נעימה ונוחה יותר. כפי שציינו תקרה אקוסטית נחשבת למאוד נפוצה בבנייה של היום, בעיקר בבנייה מוסדית לאור מגוון היתרונות הרב שהיא מקנה לנו בעת הבנייה. במדריך הבא נציג בפניכם את כל מה שצריך לדעת על תקרות אקוסטיות לרבות היתרונות של התקרות, מתי נהוג לעשות בהן שימוש, אילו סוגים קיימים וכמה זה אמור לעלות לכם.

מהם היתרונות של תקרה אקוסטית

אז כפי שכבר ציינו לתקרה אקוסטית יש מגוון רב של יתרונות במהלך שלב בנייה וכמובן גם לאחר מכן שכבר סיימנו את שלב הבנייה. היתרון המרכזי בבנייה של תקרה אקוסטית הוא ללא ספק החיסכון המובהק בזמן לאור העובדה שניתן להתקין תקרה אקוסטית במהירות רבה עד לכדי התקנה של קומה שלמה בבניין משרדים שתיקח לנו בסביבות השלושה עד ארבעה ימי עבודה. 

אין ספק שזהו חסכון אדיר בזמן שמשקף אכלוס מהיר יותר של הבניין, חסכון בזמן וכוח עבודה ועוד. יתרון נוסף הוא בהיבט של התחזוקה הנוחה כאשר אנו מתקינים תקרה אקוסטית שכן הגישה לכל האלמנטים שבתוך התקרה היא נוחה מאוד היות וכל מה שעלינו לעשות הוא להזיז את הלוח המתאים ויש לנו גישה מפתח גדול, בדרך כלל בגודל של שישים על שישים לביצוע כל פעולת אחזקה או תיקון.

כך נוכל לגשת בצורה מהירה ונוחה למיזוג האוויר, קווי התקשורת, תשתית החשמל, גלאי האש, ספרינקלרים ועוד בצורה מהירה ופשוטה. יתרון נוסף הוא האקוסטיקה כפי שכבר ציינו קודם שהרבה יותר נוחה ונעימה בחדרים או מסדרונות בהם מותקנת התקרה האקוסטית שיודעת לפזר את הרעשים בצורה שווה וכמובן נעימה יותר.

מעבר לכך ניתן להשיג את התקרה האקוסטית כיום במגוון רב של עיצובים, דבר שמקנה לנו גמישות עיצובית רבה יותר שכן ניתן להשיג אותה בגוונים שונים, גדלים מעט שונים וכמובן ניתן לשלב בה אלמנטים כמו למשל ריבוע אחד מבין כל כמה ריבועים בתקרה יכול להיות גוף תאורה, או ריבוע אחד מכל כמה ריבועים יכול להיות מקום ייעודי עבור הצנרת מיזוג האוויר, רמקול או כל דבר אחר אותו אנו רוצים להתקין בתקרה.

אך לפני שתתחילו להתקין תקרות אקוסטיות, ישנם מספר דברים שכדאי לדעת עליהם:

  • התקרה האקוסטית אינה עמידה באש. אם הבניין שלך בוער וטמפרטורת האוויר עולה על דירוג הטמפרטורה של התקרה האקוסטית, הוא יעלה באש ויישרף כמו כל חומר אחר בחלל זה.
  • תקרות אקוסטיות סופגות רק גלי קול ואינן מגנות מפני חלקיקים מוטסים מפני שריפות
  • לוחות תקרה אקוסטיים אינם אטומים ולכן נזקי מים עלולים להיגרם מספרינקלרים ורטיבויות.
  • אם הם מותקנים בצורה לא נכונה, תקרות אקוסטיות עלולות לגרום לגישור תרמי שיוביל לאזורים קרים בחלל.

מחיר תקרה אקוסטית במשרד

כיצד מתבצעת התקנת התקרה האקוסטית?

אז כפי שציינו ההתקנה של תקרה אקוסטית היא יחסית פשוטה ולא לוקחת זמן רב, תלוי בגודל החלל בו מותקנת התקרה כמובן. ככלל המתקין יגיע אל המקום מספר ימים קודם לפני מועד ההתקנה ויערוך מדידות שבמסגרתן  יבדוק את כמויות חומרי הגלם המדויקות בהם יעשה שימוש כמו גם וידוא של נקודות ממשק בתקרה כמו פתחי מיזוג אויר, נקודות חשמל ותקשורת, כיבוי אש ועוד.

לאחר מכן מגיע המתקין למקום ומתחיל במלאכה של התקנת הקונסטרוקציה שעליה תשב התקרה האקוסטית. בדרך כלל יש לבצע הנמכה של כעשרים סנטימטר מתקרה הבטון המקורית של החדר לטובת כל אותם דברים שציינו קודם לכן כאשר כאן גם יש לקחת בחשבון האם אנו משתמשים באפקט של תקרה צפה או שזו תהיה תקרה רגילה. במידה וזוהי תקרה צפה היא תהיה מעט יקרה יותר אך הפרופיל הראשוני יהיה מעט שונה וזהו דבר שיש לעשות בשלב הראשוני של בניית הפרופיל. לאחר מכן יש להתקין את האריחים שאותם בחרנו עבור התקרה האקוסטית שלנו כאשר קיים מגוון רב של אריחים שכל אחד מעט שונה בעיצוב או בתכונות שלו.

כמה שאלות שיש לשאול לפני שבוחרים תקרה אקוסטית:

חשוב לדעת את סוג התקרה האקוסטית שברצונך להתקין, הסוגים כוללים:

  • לוחות אקוסטיים סופגי הדהוד
  • אריחים אקוסטיים
  • תקרות אקוסטיות על פרופילים בצורת T או L

שאלות נוספות שיכולות להנחות אותנו בבחירת תקרה אקוסטית:

  • מהו אזור הכיסוי שבו נרצה לטפל?
  • כמה צליל חומר הבידוד סופג והאם זה מספיק לנו?
  • מהו דירוג אקוסטי של החומר אותו ניישם?
  • לאיזו מטרה נשתמש בחלל וכמה ספיגה דרושה לנו?
 

שאלות עיצוביות המשפיעות על הבחירה:

  • מה גודל החדר?
  • מה מידות התקרה שלך?
  • איזה צבע אתם רוצים ללוחות התקרה האקוסטיים שלך?
  • האם מדובר בהתקנה חדשה או שתיישם את האריחים על תקרה קיימת?

 

קיימים מוצרי תקרה אקוסטיים רבים, וזה יכול להיות קשה לדעת מה הכי מתאים לצרכים שלך ללא התייעצות עם בעל מקצוע מומחה.

שיפוץ ועיצוב משרדים

מהם סוגי האריחים עבור תקרה אקוסטית?

אם בעבר הלא הרחוק תקרה אקוסטית הייתה נחשבת לאלמנט יחסית משעמם בעל גוון אחד ומידה אחת של אריחים שנותן לחדר או לבניין בו הם מותקנים מראה תעשייתי, הרי שהיום פני הדברים מעט שונים והעיצובים החדשים כמו גם החומרים מהם בנויים האריחים שמרכיבים את התקרה האקוסטית נותנים מראה עיצובי יפה לבניין בו הם מותקנים מעבר לפונקציונליות שלהם.

לפני שאנו בוחרים את סוג האריחים בהם נשתמש עבור התקרה האקוסטית שלנו מומלץ להתייעץ לא רק עם קבלן הגבס שאותו בחרנו לביצוע הפרויקט אלא גם באיש אקוסטיקה בכדי לקבל תוצאה מיטבית עבור החלל שלנו. האריחים הפשוטים ביותר הינם אריחי קרטון דחוס שאמנם זולים מאוד ומאוד ורסטיליים במהלך ההתקנה לכל מיני שינויים אך הם אינם עמידים לאורך זמן רב.

לעומת זאת, אריחים מינרלים הם דחוסים יותר ומצופים בשכבת גבס כאשר גם אותם ניתן להשיג בדרגות דחיסות שונות כאשר הדרגות הגבוהות יותר מבודדות טוב יותר מרעשים.

כמו כן, קיימים אריחי גבס מחוררים שגם נותנים מראה דקורטיבי בעזרת החורים שלהם וגם נותנים למבנה פיזור אקוסטי איכותי כאשר אנו משתמשים בהם. אריחים אלה מגיעים בגודל של שישים על שישים ומחירם מעט גבוה יותר לאור התכונות שלהם אך גם לאור העובדה שההתקנה שלהם מעט יותר מורכבת ביחס לחומרים האחרים הזכרנו.

תקרת פח היא פתרון נוסף עבור תקרה אקוסטית שמוזילה באופן יחסי את העבודה עוד יותר בעיקר לאור החסכון בפרופיל התומך של התקרה. כאשר אנו משתמשים בלוחות מתכת אנו זקוקים לשני פסים משני צידי החדר או המסדרון שעליהם נניח את אריחי הפח. הפח בניגוד לשאר החומרים עמיד מאוד בפני לחות ואורח חייו גבוה מאוד תודות לעמידות שלו. בנוסף הוא גם מתאים למסדרונות לאור הגמישות שלו שכן ניתן להשיג את הפח כמעט בכל אורך ולכן הוא פתרון אידיאלי עבור מסדרונות. גם בהיבט התחזוקתי של בדיקת צנרת או מיזוג אוויר בתקרה הוא מאוד נוח לשימוש שכן ניתן להזיז אותו בקלות רבה.

מחיר תקרה אקוסטית 

המחיר של תקרה אקוסטית משתנה כמובן ביחס לסוג האריחים אותם אנו נבחר עבור התקרה שלנו וכמובן בסוג הפרופיל כפי שציינו קודם לכן ומשתנה אחרון בהתאם לגודל החדר כמובן כאשר ככל שגודל החדר או השטח בו נתקין את התקרה האקוסטית גדול יותר המחיר למ״ר יהיה נמוך יותר. מחיר אריחים מינרליים ינוע בין 120-200 ש״ח למ״ר, מחיר אריחי הגבס ינוע בין 150-250 ש״ח למ״ר כמו גם המחיר של אריחי פח לתקרה אקוסטית.

תקרה אקוסטית למשרדים

תקרות אקוסטיות בבניין מגורים

מערכות תקרה אקוסטיות מותקנות לעתים קרובות כדי להפחית את כמות הרעש הנע דרך בניין – הדבר נעשה מכיוון שהוא מפחית הד והדהוד בתוך חלל שיכול לגרום לרעש להישמע חזק יותר והוא בלעדיהם גם ינוע  למרחקים גדולים. 

תקרות אקוסטיות נהדרות לקבלנים, אדריכלים, קבלנים, מעצבים תעשייתיים, מעצבי סאונד ועוד. תקרות אקוסטיות משולבים בחומר סופג רעשים ליצירת מחסום אפקטיבי להדהוד וצלילים אחרים.

היתרונות של תקרות אקוסטיות לבניני מגורים ודירות כוללים:

  • הפחתת רעש: תקרות אקוסטיות יכולות להפחית או לחסום רעש ממקורות חיצוניים כגון תנועת רחובות מחוץ לבניין או רעש ממכונות בבניין. כמו כן, הם יכולים להפחית את הרעש מחללים אחרים באותו בניין.
  • בידוד רעשים: דרך טובה לבודד את החלל שברצונך ליצור היא באמצעות קצף אקוסטי וזה יעבוד הכי טוב אם אין רעש שמגיע מחללים אחרים במקום העבודה שלך.

תקרות אקוסטיות למשרדים ובתי עסק

תקרות אקוסטיות הן דרך מצוינת לוודא שהלקוחות שלכם לא יוסחו מהרעש בסביבה. הדבר חשוב במיוחד במשרדים בחלל פתוח או בחללים ציבוריים. ניתן להתאים אישית גם תקרות אקוסטיות בצבעים ומרקמים שונים, כך שיתאימו לשאר העיטורים בבניין שלכם.

אתה יכול להיות אפילו יותר יצירתי ולהוסיף נוריות לתקרה האקוסטית שלך, שתאיר בהתאם למידת הפעילות של אנשים בחדר. כך תוכל ליצור תחושה טובה יותר של פרטיות ואבטחה עבור העובדים או הלקוחות שלך.

גם בירור על מחיר תקרות אקוסטיות עושים עם עוז בנייה ושיפוצים

אנחנו בעוז בנייה ושיפוצים מתמחים בהתקנת תקרה אקוסטית מכל החומרים הקיימים בשוק והתקנות כל סוגי הפרופילים עבור תקרות אקוסטיות. להצעת מחיר חינם השאירו הודעה באתר או התקשרו 0505253695.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות בנושא בניה קלה

ההבדלים נובעים קודם כל מהמשקל של החומר או מטר בנייה. בנייה כבדה לעולם תהיה כבדה יותר מבנייה קלה.

מהירות העבודה אליהם ותהליכי הבנייה השונים.

חומרים כגון: פנלים מבודדים מפח, לוחות גבס למיניהם, מוצרי "חברת עלית" שאלו למעשה פנלים מאלומיניום, לוחות צמנט בורד שונים ואף במקרים מסוימים בנייה במתכת.

הכל תלוי מה ההיקף ולאיזו מטרה: בנייה קלה למטרת מגורים תעלה בין 1800 – 2200 ש"ח למטרות אחרות כגון מחסן אוסגירת מרפסת המחירים יורדים.

החל מסגירת מרפסת, בניית תוספת חדר, חלוקה מחדש של בית, בניית מחסן בגינה ועד בניית בית שלם בעלויות זולות.

בעבר לשיטת בניה קלה היו חסרונות של עמידות. אולם כיום המצב השתנה. והחומרים עצמם עמידים מאוד, נחשבים לחומרים ירוקים, זולים יותר מבניה כבדה, שיטה ניתנת לבניה במהירות גבוהה, יכולת לחיות באזורים בבית תוך כדי בניה. אולם על הכל איכות הבניה מושפעת מאיכות העבודה ומידע הקבלן המבצע. איכות טובה משמע עמידות לעשרות שנים. איכות גרועה בעיות מהיום הראשון.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!