10 דגשים כיצד לבחור את הקרמיקה המושלמת למטבח שלך

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

כיצד לבחור את הקרמיקה המושלמת למטבח שלך, מחירון ריצוף וחיפוי

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לגלות כיצד לבחור את הקרמיקה המושלמת למטבח שלך, לבצע כל סוג של שיפוץ בבית והתאמת אריחי קרמיקה ושיטות הדבקה במחיר באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעת צביעה משתלמת שתשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

מהי המשמעות של קרמיקה מעוצבת למטבחים?

קרמיקה למטבחים היא דרך ייחודית להוסיף נופך של סגנון ואלגנטיות למטבח שלכם. הם מגיעים בצורות, גדלים וצבעים שונים, ומאפשרים לך לבחור את הקרמיקה המעוצבת המושלמת התואמת את עיצוב המטבח שלך. מאריחי קיר קרמיקה ועד אריחי קרמיקה לרצפה, ניתן להשתמש בקרמיקה זו כדי ליצור מראה מהמם בכל מטבח. בין אם אתם רוצים מראה מודרני או מסורתי, קרמיקה מעוצבת למטבחים יכולה לעזור לכם להשיג זאת.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

כיצד לבחור את הקרמיקה המושלמת למטבח שלך

1. המשיכה האסתטית של אריחי קרמיקה

אריחי קרמיקה הם בחירה פופולרית הן עבור יישומים למגורים והן עבור יישומים מסחריים בשל המשיכה האסתטית שלהם. הם מגיעים במגוון של צורות, גדלים, צבעים ומרקמים שניתן להשתמש בהם כדי ליצור עיצובים ייחודיים. בין אם מדובר על רצפת המטבח או הקירות, עיצוב אריחי קרמיקה יכול להביא מראה מושך את העין לכל חלל. מאריחי רכבת תחתית קלאסיים ועד אריחי קרמיקה דקורטיביים, יש כל כך הרבה אפשרויות זמינות כשמדובר ברעיונות לאריחי מטבח. עם האלמנטים העיצוביים הנכונים, תוכלו ליצור אווירה יפהפייה שהיא גם מסוגננת וגם פרקטית.

2. עמידות וחוזק של אריחי קרמיקה

אריחי קרמיקה ידועים בעמידותם וחוזקם. הם עמידים למים, עמידים בפני שריטות ויכולים לעמוד בטמפרטורות גבוהות. איכויות אלו הופכות אותם לבחירה אידיאלית עבור ריצוף וחיפוי קירות במקומות מגורים ומסחריים כאחד.

אריחי קרמיקה מגיעים במגוון צורות, גדלים, צבעים ומרקמים כדי להתאים לכל העדפה עיצובית. קרמיקה איכותית עשויה עם סוג מיוחד של חימר הנשרף בטמפרטורות גבוהות ליצירת חומר חזק אך קל משקל שיכול לעמוד לאורך שנים של בלאי. עם תחזוקה נכונה, אריחי קרמיקה יכולים להחזיק מעמד עשרות שנים מבלי לאבד את הברק או הצבע המקוריים שלהם. בשל תכונות אלו קרמיקות או גרניט פורצלן הוא חומר מתאים מאוד לעיצוב המטבח שלכם, הוא עמיד בשריטות, באקונומיקה ובחומרי ניקוי חזקים אחרים.

כיצד לבחור את הקרמיקה המושלמת למטבח שלך, מחירון ריצוף וחיפוי

3. מגוון אפשרויות קרמיקות בכל צבע וגודל

כשזה מגיע לבחירת האריח המתאים לבית שלך וביחוד למטבח שלך, יש לך הרבה אפשרויות. מאריחי קרמיקה במגוון צבעים וגדלים ועד אריחי גרניט פורצלן בפורמט גדול, יש משהו לכל אחד ולכל עיצוב. צבעים כהים יצרו תחושה דרמטית ומורגשת לעומת צבעים בהירים שיאירו את החלל. בנוסף אריחים קטנים בחלל קטן יצרו תחושת גודל חלל גדול יותר לעומת אריחי גדולים ש- ”יקטינו את החלל” אולם בחללים או משטחים גדולים אריחים גדולים מהווים עיצוב מדהים. לתוצאות מעוצבות מומלץ לחפש גם מרצפות קרמיקה בגדלים שונים או במידות לא נפוצות.

4. מה ההבדל בין אריחי קרמיקה לפורצלן? ואיזה מהם עדיף לבית שלך?

מחפשים לעדכן את הבית? אריחי קרמיקה ואריחי פורצלן יכולים להיות שתיהן אפשרויות מצוינות, אך חשוב להבין את ההבדל ביניהן. מהם סוגי החומרים השונים הזמינים כדי שתוכל לקבל החלטה מושכלת. מאריחי קרמיקה קלאסיים ועד אפשרויות פורצלן מודרניות, בואו לגלות איזה מהם הכי מתאים לבית שלכם! ובכן התשובה פשוטה מה עדיף בין קרמיקה לגרניט פורצלן: קודם כל נברר האם אריח הקרמיקה הוא בעל חוזק מתאים להיות ריצוף או הוא מתאים רק לחיפוי קירות. מעבר לכך רוב סוגי הקרמיקות היום הינם גרניט פורצלן ( אריח קשה יותר )אבל אם אהבתם עיצוב מסוים ולפי הספק הוא מתאים לשימוש שלכם על תחשבו פעמים ותיקחו אותו. יתכן שאריחי קרמיקה פשוטים לא יתאימו לשימושים שוחקים.

5. שקול את הצבעים והדפוסים למראה מושלם

מחפשים להעניק למטבח שלכם מראה משופר? שקול את הצבעים והדוגמאות של האריחים כדי לספק גימור מדהים. מאריחי קרמיקה מודרניים ועד אריחי מטבח דקורטיביים, ישנם רעיונות רבים לדוגמאות אריחים שיכולים לעזור לך ליצור את המראה המושלם לחלל שלך. חקור את האפשרויות הקיימות ובחר את העיצוב המושלם למטבח שלך! התייעצו איתנו לגבי גודל, טקסטורה, גוון והתאמתו לחלל שלכם. בנוסף תוכלו לקבל מאיתנו מספר דוגמאות בבית לפי טעמכם או להגיע איתנו לבחור קרמיקה אצל ספקים המומלצים על ידינו

כיצד לבחור את הקרמיקה המושלמת למטבח שלך

6. חשבו על עיצובים נצחיים שמתאימים לכל סגנון עיצוב

עיצוב מראה נצחי לבית שלך יכול להיות קשה לבחירה, אבל עיצובי אריחים מודרניים הם דרך מצוינת להשיג זאת לרוב. בין אם אתם מחפשים עיצובים של אריחי אמבטיה או רעיונות לעיצוב אריחי קיר למטבח, אריחים מודרניים מציעים מגוון אפשרויות שיתאימו לכל סגנון עיצובי. משיש קלאסי ועד לדוגמאות גיאומטריות נועזות, אריחים מודרניים יכולים ליצור מראה שיעמוד במבחן הזמן. תוכלו לבחור אריחי קרמיקה כפריים למראה חמים יותר הכל בהתאם לעיצוב המטבח והבית שלכם.

7. בחר מתוך מערך של צורות וגדלים כדי ליצור אפקטים ייחודיים

תהיו יצירתיים עם עיצוב אריחי הקיר והפנלים שלכם! עם מגוון הצורות והגדלים הזמינים, תוכלו ליצור אפקטים ייחודיים שיגרמו לקירות שלכם להיראות מבריקים ומסוגננים. מעיצובי לוחות קיר תלת מימדיים ועד לאוסף חומרים, תוכלו למצוא בקלות את השילוב המושלם לבית שלכם. תן לקירות שלך לבלוט עם עיצוב ייחודי שיגרום להם להיראות מהמם!

8. כיצד מרצפים או מחפים קרמיקות?

ריצוף אריחי קרמיקה לא משנה עם קרמיקה רגילה או גרניט פורצלן נעשית ב-2 שיטות: שיטה ראשונה הוותיקה הינה על גבי חול או סומסום (השכבה שמתחת לריצוף הקיים וצריך לפרקו) ובעזרת טיט להניח את הריצוף החדש או בשיטה השנייה בעזרת דבק קרמיקה מדביקים את האריחים החדשים על גבי המשטח הישן תהליך שחוסך זמן והרבה כסף.

בעבודת חיפוי קירות גם כן קיימים שני שיטת האחת בעזרת טיט לאחר פירוק קרמיקה ישנה או בשיטה החדשה הכוללת פירוק הקרמיקה הישנה, טיוח והחלקת הקיר ואיטומו באזורים הקרובים למים והדבקת הקרמיקה בעזרת דבק קרמיקה, זוהי השיטה המקצועית ביותר כיום שתיתן לכם את התוצאה המיטבית.

כיצד לבחור את הקרמיקה המושלמת למטבח שלך

9. חומרים שחורים אומנם לא קרמיקה אבל בעלי חשיבות גדולה מאוד

כבר דיברנו על שיטות שונות להדבקה או בעבודת טיט להדבקת קרמיקות אבל גם בין החומרים השונים קיימים הבדלים משמעותיים, למשל דבק קרמיקה בעלות של 60 ש”ח או 130 ש”ח לשק לא מיצגים עלית מחיר בגלל מותג מסוים אלא מהווים הבדל בגמישות חומר ההדבקה, בהתאמתו לאריחים שלא סופגים כדוגמא אריחי גרניט פורצלן כאלו המתאימים לתנאי חוץ או פנים או סתם חומרים בעלי איכות נמוכה. חוסר התאמת דבק הקרמיקה לאריח או למקום יגרמו לכשלים רבים ומעצבנים של התנתקות אריחים מהמשטח. דוגמא נוספת קשורה יותר לאיכות ההכנה של החומר השחור בשטח על ידי הרצף. רצף מקצועי יבצע את ההכנה של המשטח והחומר השחור ויבצע את הדבקת האריחים החדשים במקצועיות רבה יותר מחפאר.

10. חשיבות קבלן מקצועי לתהליך

קבלן מקצועי יבחר ביחד אתכם קרמיקות מומלצות בהתאמה לצרכים ולמקום, ירכוש עבורכם את החומרים השחורים הטובים והמתאימים ביותר, יבצע את העבודה וכלל העבודות המשלימות במקצועיות רבה, ייתן אחריות על עבודתו והכי חשוב ייתן מענה ופתרון לאריחים שנפגעו במהלך השיפוץ ללא עלות מצדכם.

נושא נוסף וחשוב להסברה בתחום הקרמיקה נוגע לתהליך האספקה והאחריות ואני יסביר בעזרת דוגמאות:

דוגמא ראשונה: לקוח קנה קרמיקות מחנות וסיכם על הובלה לביתו לאחר מכן סיכם על עבודה עם קבלן.

במקרה זה הלקוח אחראי על הקרמיקות אותם הוא בחר מבחינת כמות, שברים מההובלה או דיוק של האריחים ( אריחים זולים יכולים להיות לא מדויקים והבדל מילימטר אחד בין אריח לאריח הוא בעיתי מאוד). מיותר לציין שמבחינת כמות צריך בעל מקצוע שיחשב בצורה נכונה כיוון של חוסר בקרמיקה עלול לגרום לכך שלספק אין את הקרמיקה הזאת יותר או את הסדרה של הקרמיקה אותה בחרתם ואז ישנה בעיה רצינית והבדלי גוונים או מידות בריצוף. כיוון שהקבלן או לא צד בקנייה הוא צריך לחייב על הכנסת הקרמיקה לדירה או לנכס שזו עבודת סבלות קשה או עבודת מנופים הכרוכה בעלות מציידו.

דוגמא שניה: לקוח סיכם עם קבלן, מעצב על עבודה והזמין דרכו את הקרמיקות.

חשוב להבהיר מהתחלה דבר אחד כן הקבלן יקבל תשלום על כך בממוצע אצלנו העלות המוספת הינה קטנה והיא מייצגת את השירות שלנו בתהליך בחירת הקרמיקה, האחריות שלנו להזמנה נכונה של כמות והחלפת קרמיקות שבורות מההובלה ללא עלות נוספת מבחינת הלקוח, בפרויקטים קטנים עלות זו כוללת את העלאת הקרמיקות למקום העבודה וכוללת את האחריות הסופית שלנו המוענקת ללקוח לתקן בפגמים עד שנה מסיום הביצוע. על אף העלות המדוברת הנגבית מהלקוח חברתנו בעלת קשרים טובים אצל ספקים ולרוב נהנית מהנחות שלקוח מזדמן לא מקבל ולעיתים קרובות המחיר שלנו מתחשב בהנחה אותה קיבלנו למען הלקוח. כל אלו ועוד מהווים עבורכם סיבה טובה לשקול אותנו מתהליך התכנון והבחירה ועד סיום האחריות על העבודה וגם אחרי.

לבחור את הקרמיקה המושלמת למטבח שלך, עצבו את מטבח החלומות שלכם עכשיו!

אחרי שהבנו כיצד לבחור את הקרמיקה המושלמת למטבח שלך הגיע זמן להתחיל :חולמים על מטבח מעוצב ופונקציונלי כאחד? בעזרת הכלים המודרניים של ימינו תוכלו כעת לעצב את מטבח החלומות שלכם תוך זמן קצר! מארונות מותאמים אישית ועד משטחי עבודה, משטחים אחוריים לריצוף, ומכשירי חשמל ועד אביזרים – הכל יכול להיות מותאם כך שיתאים למראה והתחושה האידיאליים שלך. אז התכוננו להתחיל בתכנון – עיצוב מטבח החלומות שלכם נמצא במרחק של כמה קליקים! 

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

Picture of ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות כיצד לבחור את הקרמיקה המושלמת למטבח שלך

בחירת הסוג הנכון של קרמיקה למטבח קטן יכולה להיות משימה לא פשוטה. חשוב לשקול כיצד משפיעים גודל ופריסה של המטבח על סוג הקרמיקה שכדאי לבחור. בנוסף, כדאי לשקול גם גורמים כמו עמידות, עיצוב ועלות כשאתה מחפש את הקרמיקה המתאימה למטבח הקטן שלך. בשיקול דעת מדוקדק תוכלו למצוא קרמיקה מושלמת שתשתלב בחלל המטבח שלכם ותספק לכם שנים של שימוש.

כשזה מגיע לבחירת אריחי קרמיקה למטבח שלך, איכות צריכה תמיד להיות בראש סדר העדיפויות. לא רק שאתה רוצה שהמטבח שלך ייראה נהדר, אלא שאתה גם רוצה שהוא יחזיק מעמד לאורך שנים. השקעה באריחי קרמיקה איכותיים היא הדרך הטובה ביותר להבטיח שהמטבח שלכם יעמוד בפני בלאי ועדיין יראה טוב. אריחי קרמיקה איכותיים גם קלים יותר לניקוי ותחזוקה, מה שהופך אותם לבחירה האידיאלית עבור כל מטבח.

האם אתה מחפש קרמיקה ייחודית ויוצאת דופן כדי להוסיף נופך של סטייל למטבח שלך? אם כן, הגעתם למקום הנכון. ישנם סוגים רבים ושונים של קרמיקה זמינים, מעיצובי דמוי אבן מסורתיים ועד קרמיקות מצוירות ביד. עם קצת מחקר, אתה יכול למצוא את סט הקרמיקה המושלם למטבח שלך שישווה לו מראה מסוגנן וייחודי כאחד.

קרמיקה יכולה להיות תוספת נהדרת לכל בית, אבל זה יכול להיות קשה לבחור את הפריט הנכון. יש כל כך הרבה סגנונות, צבעים וצורות זמינים שזה יכול להיות מהמם. למרבה המזל, יש כמה טיפים שתוכלו להשתמש בהם כדי לצמצם את מבחר הקרמיקה שלכם ולוודא שאתם מוצאים את הפריט המושלם לבית שלכם.

קרמיקה שימשה במשך מאות שנים וכעת היא הופכת לפופולרית עוד יותר בשל היתרונות הייחודיים שלה על פני חומרים אחרים. מהיותה לא רעילה, עמידה ותחזוקה נמוכה ועד למגוון רחב של צבעים ומרקמים, קרמיקה מציעה יתרונות רבים שהופכים אותה לבחירה מצוינת עבור כל פרויקט. במאמר זה, נבחן את היתרונות של שימוש בקרמיקה על פני חומרים אחרים ונבדוק כיצד ניתן להשתמש בהם ביישומים שונים.

קרמיקה מגיעה בכל הצורות והגדלים, וחשוב לקחת בחשבון את גודל הקרמיקה בעת העיצוב או השימוש בה. גודלה של קרמיקה יכול להשפיע על התפקוד שלה, כמו כמה משקל היא יכולה לתמוך, או העיצוב שלה, כמו למשל האם היא משתלבת עם האסתטיקה של החדר. לגדלים שונים של קרמיקה יש גם שימושים ויתרונות שונים, לכן הבנת הגודל חשובה כשמחליטים באיזו מהם להשתמש.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!