שאלות ותשובות בתחום השיפוצים – שכולנו רוצים לשאול

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחרנו להציג לכם בעמוד זה ריכוז של כל שאלות ותשובות בתחום השיפוצים שהצלחנו להעלות במחשבותינו על מנת לעזור להקל אליכם בבחירת קבלן השיפוצים המתאים לכם (בתקווה אנחנו).

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות השיפוצים, הגמר ועיצוב הגינה באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

חשוב לזכור כי כל שאלות ותשובות בתחומי השיפוצים הינן כלליות

שאלות ותשובות בתחומי השיפוצים שאנו מעלים כאן. הינם לידע כללי בלבד. כל האמור משדל להיות עדכני ומקיף ביותר אולם רק פגישה בשטח או תקנות וחוקים המשתנים הם הקובעים. לכן בכל מה שתבחרו לקחת ממידע זה אינו באחריותנו. ומגיע לתת לכם מענה ראשוני. בכל מה שמצאתם כלא עדכני\ מטעה אנא פנו אלינו ונשתדל לעדכן ולשפר למענכם.

הדבקת טפטים

הדבקת טפט הינה עבודה המשפרת את מראה הבית, איכות העבודה תלוי מצב הקיר. טפט מחייב קיר חלק לגמרי ולכן הכנת הקיר והחלקתו דרושים לפני התקנה. לאחר החלקת הקיר צריך למרוח אותו בשכבת בונדרול. את הטפט יש לפרוס על משטח ולמרוח דבק טפטים ייעודי עליו ועל הקיר. לאחר מכן בעזרת כלי דמוי שפכטל מפלסטיק או רולר קצר שערות להוציא את כל הבועות מהטפט כשהוא על הקיר. עוד המלצה היא להיעזר בלייזר בכדי ליצור קווים ישרים ולא להסתמך על הפינות של הקיר

ראשית יש להוריד את כל הברגים, כיסויי המפסקים מהקיר. השלב הבא והוא הכרחי לעבודה מקצועית ויפה היא החלקת הקיר עם עבודת שפכטלים, ליטוש וניקוי האבק. השלב האחרון בהכנת הקיר לטפט היא מריחת בונדרול שהוא דבק המחזק את הקיר ואת השפכטלים. לאחר מכן תוכלו להתחיל להדביק טפטים בבית.

  • שולחן עליו תוכלו לפרוס את הטפט ולמרוח דבק עליו
  • דלי נקי לערבב דבק טפטים
  • משטח חומר לגלגלת נקי
  • גלגלת בעלת שערות דקות למריחת הדבק על הטפט ועל הקיר
  • עוד גלגלת נקייה להידוק הטפט על הקיר והוצאת בועות האוויר
  • שפכטל פלסטיק ייעודי להידוק פינות ומקומות צרים
  • סכין יפנית
  • לייזר ליישור הטפט
  • עיפרון

טפט בראש ובראשונה נבחר לפי העיצוב והטעם שלכם. עם זאת יש הבדלים בסוגי חומרי הטפטים, בעוביים שלהם, ובטקסטורות שלהם. לכן אם אינכם בטוחים תוכלו להתייעץ עם קבלן השיפוצים שלכם איך לשדרג קיר או לבחור בחנויות הטפטים ולהזמין התקנה.

על דאגה לא צריך להתרגש זה קורה גם למקצועיים ביותר. בעזרת מגבון פשוט נגבו בעדינות את המקום. דבק טפטים הינו דבק שקוף לאחר ייבוש וכמעט ללא עובי. לכן גם פספוסים קטנים שלא הצלחתם לנקות ייעלמו לאחר התייבשות הטפט.

לעניות דעתנו תהליך הכנת הקיר מצריך פעולות מקצועיות כמו גם מהלך ההתקנה. וזה לא שמישהו בעל ידע טכני לא יוכל, הוא כן. תהליך שלא בוצע כהלכה יורגש בסיום ויפגע במטרתו של הקיר המעוצב עם טפט. תוכלו להרגיש גבעות כתוצאה מקיר לא ישר, בועות אוויר שנשכחו, פינות מתקלפות ועוד.. לכן זה לשיקולכם מה אתם מסוגלים.

לרוב הטפטים שהם לא צבע אחיד יש כיוון התקנה, יותר מזה לחלקם יש שורות של צורות המצריכים יישור באותה צורה לכל הקיר.

אכן כן אנו מבצעים התקנת טפטים מכלל הסוגים ובאיכות ללא תחרות. אולם טפט בודד על קיר אחד אינו כלכלי לנו או לכם לכן אנו מבצעים הדבקת טפטים רק כחלק מצביעה או שיפוץ כולל של הבית.

אחריות כנהוג בענף הינה שנה והיא חלה על איכות ההדבקה. כלומר שהטפט לא נפתח מפינותיו. לכל פגיעה חיצונית בטפט או קילוף יזום או בעיית רטיבות שפגעה בטפט לצערנו אין אחריות. אבל זה לא אומר שלא נגיע לפתור את הבעיה.

לדגמים מסוימים של טפטים יש אחריות חומר לתקופה ארוכה  יותר אשר באה במקביל לאחריות ההתקנה.

הדבקת שטיחים

שטיח מומלץ לבחור על פי טעם אישי, צרכים, עמידות לאש כשיש דרישה לכך. איכות נמדדת גם לפי סוג הסיבים וצפיפותם.

זה תלוי מה מצב השטח ואת זה רק בעל מקצוע בשטח יכול להגיד. אולם יש מה לעשות ברוב המקרים בין עם זה הכנה מקדימה ויישור השטח. ועוד אפשרות זה להדביק לפני השטיח ספוג ייעודי אשר ישפר נוחות ויכפה על פגמים.

ובכן בעבר שטיחים מקיר לקיר היו נפוצים יותר גם בתוך דירות ובתים. אבל אל נזלזל בשטיח ישנם עדין מקומות בו הוא יעיל ומתאים. שטיח לחדר ילדים ימנע מכות נפילה חזקות ויחמם את הילדים מהרצפה הקרה, שטיח בחדר הורים מפנק. בתי כנסת, מרכזי כנסים, מלונות ועוד…

הריסה ופינוי

הדרך הטובה ביותר לחתוך חור בבטון היא באמצעות מקדח כוס יהלום. ניתן להשתמש במקדח כדי לחתוך את הבטון להעביר דרכו צנרות כמו צנרת מיזוג, צנרת מיזוג ועוד.

קידוח בטון הוא תהליך המשמש להסרת בטון ממבנה או מקטע יציקה. הכלים המשמשים לתהליך זה הם:

1) קונגו (או פטיש פנאומטי)

2) מקדחת יהלום

3) דיסקים למכונות חיתוך

4) שרשרת יהלום למכונת ניסור בטון

כמובן שכל מכשירים אלו בחברתנו מכבים אבק או מחוברים לשואב אבק כדי להקטין את הלכלוך ולשמור על בריאותנו.

חיתוך חור בבטון אינו משימה קלה. יש צורך בתכנון וביצוע קפדניים כדי להבטיח שהחור ייחתך בצורה ובגודל הרצויים. לפני תחילת תהליך החיתוך, ודא שברשותך כל הכלים הדרושים כגון מסור, מקדחה, משקפי בטיחות ואטמי אוזניים. כמו כן יש לוודא שאין צנרות גז, מיזוג, חשמל או מים העוברים באזור החיתוך.

לשם בירור אנו משתמשים בכלים מתוחכמים וחדישים לגלותם לפני ביצוע פתיחת פתח או חור בבטון.

ניסור בטון הוא תהליך של פירוק בטון בעזרת להב יהלום. תהליך זה מהיר יותר מחיתוך בטון, הכולל פירוק בטון בעזרת להב מסור עגול. הניסור גם חסכוני יותר מחיתוך מכיוון שהוא דורש פחות עבודה וציוד. כמו כן ציוד זה לרוב הוא דרישת מהנדס בכדי למנוע זעזועים למבנה.

ניסור בטון הוא תהליך הכולל חיתוך בלוקים של בטון לחתיכות קטנות יותר. דיכוי אבק הוא תהליך שמשתמש בחרירים כדי להתיז מים על מכונת הניסור כדי לשמור על האבק.

ניסור בטון הוא תהליך חשוב מכיוון שהוא עוזר לחתוך קוביות בטון לחתיכות קטנות יותר. דיכוי האבק חשוב גם מכיוון שהוא שומר על האבק, מה שמגן על העובדים ועוזר למנוע תאונות.

ישנם מספר כלים שניתן להשתמש בהם לפתיחת חורים בקירות בטון.  אנו משתדלים להתאים את הכלי הנכון לכל מטרה בכדי לתת את התוצאה הטובה ביותר לדרישה הקיימת. מעוניינים בעבודה הכוללת הסרת בטון כנסו לאתר ופנו אלינו.

עבודת איטום

גג בטון פגיע למזגי מזג אוויר, פגיע בעת העלאת חפצים על הגג או בעת עבודת בעלי מקצוע. תחזוקה ובירות שוטפת על גג הבטון שלכם מבטיחה: הימנעות מנזקים מחמירים בקירות הפנים והחוץ כתוצאה מנזילה בגג, מניעה מפגיעה בתקרה. שמירה על החוזק המבני של יציקות הבטון בביתכם. מונעת נזקי רטיבות ועובש.

לא תמיד נכון לבחור בהלבנת הגג לבדה ולפעמים לא צריך יותר מזה.

איטום גג ביריעות או במריחת זפת הינה בסיס נדרש והכרחי לגגות בטון בבנייה פרטית ואף בבניני מגורים. 

הלבנה בחומרים השונים מועילה בעת פתרון בעיות שלאחר יישום זפת או יריעות ביטומאניות.

הלבנה גם תורמת בהורדת הטמפרטורה בבית, והחזרת קרינת השמש מהמבנה. הלבנה מתאימה גם בצביעת חלקי

פסולת המצויה על גג הבטון שלנו לא מועילה בשום צורה. להיפך ככול שיש יותר חפצים או פסולת שהשאירו קבלנים שונים וככל שיש יותר מערכות ישנות ולא מתפקדות על הגג. הסיכוי לחלודות המכניסות מים לתוך הבטון, לפגיעה בשטח הגג כתוצאה מנפילת חפצים כבדים או חדים שיפגעו באיטום גדולה יותר. בנוסף עומס חפצים על הגג מונעים את זרימת מי הגשמים לפתחי הניקוז של הגג.

קודם כל מומלץ לבדוק לפחות פעמים בשנה את הגג ומצבו אם לא יותר.

בייחוד לפני הגשמים הראשונים.

חשוב לבדוק מדי פעם את פתחי הניקוז שנמצאים על הקרקע שאין זרימת מים מהגג.

לא יכולים לבדוק בעצמכם הזמינו קרוב משפחה, שיבדוק במקומכם או בעל מקצוע שייעץ לכם בצורה מקצועית.

איטום גג רעפים  יכול להתבצע בשני דרכים למען פתרונות שונים לבעיות שונות.

האחת נזילה משבר ברעפים, או מפינות משטחי הרעפים שמצרכים בדיקה ותיקון נקודתי לבעיה.

השנייה זה איטום מחדירת טיפות מועטות, אבק, קרינה, חום ומזיקים. על ידי התקנת שכבת בידוד מתאימה מתחת לרעפים.

ישנם 3 סוגי כשלים נפוצים אשר פגעים בגג הבטון ומצרכים תחזוקה:

  1. הטבע – השמש, גשם, רוח, לכלוך עצים, וחיות (ציפורים חתולים) כל אלו מעלים לכלוך, שוחקים את הגג מלכלכים אותו ופוגעים בו. לבדם הם מצרכים בדיקה שנתית לפחות ותחזוקה לפי הצורך
  2. פיצוצי צנרת מים – כמויות רבות של מים הנשפכים בלחץ על הגג או פיצוץ של דוד עלולים לחפש את כל החרירים או הכשלים באיטום ולהרחיבם עד כדי בעיה דחופה מלבד הטיפול בפיצוץ המים.
  3. הגורם האנושי – אנשים העולים על הגג יכולים להפיל כלים או מתקנים אשר על הגג ולפצוע את הבידוד. הדברים אשר אנו מניחים על הגג יכולים ללחוץ על שכבת האיטום וליצור בעיות גם כן.

השיטה המומלצת משתנה בין פרויקט לפרויקט ונמדדת בין היקף הנזק או הבעיה לבין עלות כספית שנעה בין אלפים בודדים לסכום יותר גדול. לכן כדאי לקבל הצעה מקבלן המתמחה בכך ומה הצעתו איך לטפל.

כביכול הוספת שכבה חדשה על שכבה ישנה אמורה לאטום את הגג. ואכן עקרונית זהו המצב כאשר השכבה העליונה במצב מושלם אולם במקר של כשל ולו הקטן ביותר. חדירת המים תגיע גם לשכבה מתחת וככה הלאה.

מניסיון של כמה עבודות שביצענו עם חומר מריס שקוף. התוצאות נראות מצוינות וכך גם תגובת הלקוחות.

 

חברת עוז בנייה ושיפוצים כבר הרבה מאוד שנים עוסקת בתחום למען לקוחותיה. ברוב עבודותינו טיפול בבעיות איטום לא מסתכם רק בכך אלא מצריך עבודות נוספות שגם את פתרונות אלו אנו מבצעים. ככה שלקוחותינו מקבלים תוצאה מושלמת במקום אחד.

איטום חדר רטוב  זו חובה בכל שיפוץ מקלחת ואמבטיה. זו חובה עד כדי כך שנכתב תקן מחמיר בנושא המחייב קבלנים לבצע זאת.

מטרת האיטום הינה למנוע מעבר מים לשאר חלקי הבית ואף למנוע מעבר מים לדירות אחרות או לשטח המשותף של הבניין.

השלבים הם:

  1. ניקוי והסרה של כל הלכלוך והחול.
  2. ביטון הצנרות שעל הרצפה.
  3. ביטון דפנות הקירות ויצירת מחסום בדלת המעבר למסדרון.
  4. מריחת סיקה על פני כל השטח.
  5. מריחת סיקה על גבי הקירות שנוגעים בהם מים.

האיטום הינו הבסיס עליו מרצפים או מחפים קירות. לכן אין אפשרות בדיעבד לתקן פגם זה, מבלי להחליף הכל. כיוון שיש תקן בנושא: המפרט הכללי לעבודות בניה, פרק 5, סעיף 063 מציין זאת. כמובן שיש צורך להיוועץ עם מהנדס בודק מוסמך ועם עורך דין במקרה הצורך.

החוק מחייב שכת איטום תת רצפתית ועל הקירות שבהם יש מתקנים רטובים כדוגמא כיור, אמבטיה ועוד.. ללא שכבה זו איטום סיליקון לא יעזור. אולם ישנה דרישה חדשה המחייבת לפתוח חריץ במפגשי קרמיקת הקיר לריצוף או לאמבטיה ולמלאותם בחומר אוטם גמיש. הנחייה זאת מגיעה לאחר ההבנה שחומר הרובע לא מצליח לתפוס את מקומו באזורים אלו. ויש צורך בחומר עמיד יותר

לצערנו אתם לא היחידים, הדבר קורה באלפי בתים פרטיים בישראל ואף בבעיות בעמודי וקירות בבתים משותפים. הפתרון או אפשרי וכך גם פתרון הבעיה בצורה מיטבית. צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם את הפתרונות המותאמים לכם. כולל מתן אחריות לפתרון הבעיה.

זו בעיה נפוצה בישראל, היסודות יושבים בתוך האדמה, וכאשר האדמה רטובה הבטון נדבק גם הוא ברטיבות. כאשר הבטון הגיע לרוויה מהרטיבות, הרטיבות מתחילה לטפס ובכך היא נכנסת לתוך ביתנו, וגורמת לפיצוצי צבע ונזקים אף יותר גרועים.

כן הדבר אפשרי אך יש להתייעץ איתנו לפני קבלת ההחלטות.

עבודות אינסטלציה

עלות הזמנת אינסטלטור לתיקון נזילה תלויה בחומרת הנזילה ובסוג בעיית האינסטלציה. ככל שהדליפה חמורה יותר, כך העלות תהיה גבוהה יותר. גם סוג בעיית האינסטלציה יכולה להשפיע על העלות. לדוגמה, אם יש לך צינור שדולף מים לתקרה שלך, זה יהיה יקר יותר מאשר אם יש לך רק נזילה קטנה שמגיעה מהברז במטבח שלך.

לפרטים נוספים כנסו למאמר

בעיית אינסטלציה יכולה להיות קלה כמו ברז דולף או חמורה כמו צנרת שהתפוצצה. ישנם סוגים רבים ושונים של בעיות אינסטלציה, אך לכולן יש דבר אחד במשותף צריך בעל מקצוע אשר יבין את חומרת הבעיה כולה וייתן פתרון מתאים.

בעיות אינסטלציה נפוצות כוללות:

– ברז דולף – ניקוז סתום – צנרת התפוצצה – אסלה נוזלת – הצפת שירותים

לבחירת אינסטלטור טוב באזור שלך. ישנם גורמים רבים ושונים שכדאי לקחת בחשבון לפני בחירה. חשוב לבחור מישהו מורשה ומבוטח, ובעל ניסיון בסוג בעיית האינסטלציה שיש לכם. כדאי גם לוודא שהשרברבים זמינים כאשר אתם צריכים אותם ושיש להם רקורד של ביקורות טובות של לקוחות.

עבודות האינסטלציה הנפוצות ביותר כוללות:

– תיקון ברזים דולפים

– החלפת אסלה שבורה

– תיקון קו ביוב או ביוב סתום

– החלפת צינור מדיח כלים או התקנת מדיח כלים חדש

לא, לא כדאי לנסות להתקין אינסטלציה ללא מומחה אינסטלציה. עדיף להזמין מומחה אינסטלציה ולבצע את העבודה כמו שצריך בפעם הראשונה. נשמח שתפנו אלינו הצעת מחיר חינם

הכל תלוי בהיקף, לתיקונים קלים כמו החלפת ברז תוכלו לפנות לכל סוג של אינסטלטור לעבודות מורכבות כמו החלפת צנרת בכל הבית מומלץ לפנות לחברת שיפוצים שתעשה לך את כלל העבודות. נשמח שתפנו אלינו לקבלת הצעת מחיר חינם.

עבודות בידוד

וואי זו שאלה כוללנית : נתקלנו במקרים של חדרי נגינה, שירה, משרדים ביתיים, בעיות של מעבר בין דירות , במקרי רעשי הדהוד שחדר מדרגות בוילה יוצר, וכמעט בכל חלוקת קיר גבס שאנו בונים כמו גם בבניה קלה להפריד בין החיצוניות לפנים.

החומרים מתחלקים לשלוש קבוצות נפוצות:

  1. בידוד בזכוכית- זכוכית בידודית למנוע מעבר רעש, חום קור מהחיצוניות לפנימיות.
  2. בידוד בתוך הקירות – ישנם בלוקים מבודדים יותר וישנו בידוד המוכנס לתוך בנייה קלה כגון קירות גבס.
  3. בידוד מחוץ לקירות – בעיקר לחדרי נגינה ולביצוע פרויקטים של בדיעבד למשל למניעת הדהוד בין קומות בוילה.

כן אלו פרויקטים מעניינים ומועילים מאוד לנו וללקוחותינו.

כן בהחלט יעיל מאוד אתם מוזמנים להתייעץ איתנו.

הדבר נגרם עקב אי עמידה בתקנים כגון עובי קיר, לדאוג שלא תהיה חפיפה בין קופסאות החשמל ועוד…

ניתן לבנות קיר גבס מינימאלי כאשר משתילים בתוכו חומר מבדד. כמובן שיש לדאוג לבנייה מקצועית כדי שלא תעביר עדין רעידות מהדירה השכנה.

כל יצרן או יבואן מחויב להציג ובדרך כלל ישנה חוברת או מידע באינטרנט ,על מנת לתת רמות של בידוד אקוסטי ובידוד תרמי.

ובכן עלות העבודה כאשר היא באה על הקיר הינה עסק לא יקר. אולם יש צורך לבדוק כמה חלקי בידוד צריך והיכן לכן עלות החומר וההובלה משתנה.

עבודת בנייה

כן בהחלט ניתן דרכנו לשלב יציקות בטון עם סוגי עבודות אחרות. 

זה תלוי בחמישה גורמים:

  1. האם זו בנייה חדשה או תוספת בניה.
  2. תקציב
  3. האם בנייה כבדה היא בכלל אופציה?
  4. מהירות העבודה
  5. כמות הפסולת שצריך לפנות

עלות יציקת בטון בחצר עולה כ 200 ש"ח למטר מרובע כאשר המחיר הסופי קורה בשטח על ידי המבצעים.

החל מ150 ש"ח למטר מרובע בין עם זה קיר פנימי או חיצוני.

אישורי בנייה תצטרכו לקבל בכל חריגה מהגבולות המבנה המאושרות. כלל העבודות שלפי ההיתר או הפנימיות בתוך ביתכם כמובן שראוי להתייעץ עליהם עם בעל מקצוע אולם מבחינת החוקיות הם מותרות.

הדברים הנפוצים ביותר הינם: פרגולות, דקים, מחסנים גדרות ופרקטים. כמובן שניתן אפילו לבנות בתים שלמים אולם שיטה זו אינה נפוצה בארץ שלנו אבל עדין יש לא מעט בתים הבנויים בארץ בשיטה זו. 

ישנם מחסנים מוכנים הבנויים מעץ, הם מעט יותר יקרים בהשוואה למחסני פלסטיק עם כי הרבה יותר עמידים וחזקים. באשר לבנייה מותאמת אישית תמיד אפשרי אבל כדאי להשוות מחירים לעומת בניה מחסנים מפנלים מבודדים. כמובן שמחפשים אופי אין מה להשוות.

ראוי לבחון בכל פרויקט מה כדאי וכלכלי לביצוע ומה האופי שאנו מחפשים. פרגולות אלומניום הינם קלות יותר ועמידות יותר בהשוואה לבנית פרגולה מעץ אולם המחיר גבוהה יותר כי החומר יקר יותר. לכן זה רק לשיקולכם.

עבודת בנייה קלה

ההבדלים נובעים קודם כל מהמשקל של החומר או מטר בנייה. בנייה כבדה לעולם תהיה כבדה יותר מבנייה קלה.

מהירות העבודה אליהם ותהליכי הבנייה השונים.

חומרים כגון: פנלים מבודדים מפח, לוחות גבס למיניהם, מוצרי "חברת עלית" שאלו למעשה פנלים מאלומיניום, לוחות צמנט בורד שונים ואף במקרים מסוימים בנייה במתכת.

הכל תלוי מה ההיקף ולאיזו מטרה: בנייה קלה למטרת מגורים תעלה בין 1800 – 2200 ש"ח למטרות אחרות כגון מחסן אוסגירת מרפסת המחירים יורדים.

החל מסגירת מרפסת, בניית תוספת חדר, חלוקה מחדש של בית, בניית מחסן בגינה ועד בניית בית שלם בעלויות זולות.

בעבר לשיטת בניה קלה היו חסרונות של עמידות. אולם כיום המצב השתנה. והחומרים עצמם עמידים מאוד, נחשבים לחומרים ירוקים, זולים יותר מבניה כבדה, שיטה ניתנת לבניה במהירות גבוהה, יכולת לחיות באזורים בבית תוך כדי בניה. אולם על הכל איכות הבניה מושפעת מאיכות העבודה ומידע הקבלן המבצע. איכות טובה משמע עמידות לעשרות שנים. איכות גרועה בעיות מהיום הראשון.

עבודות גבס

חלל האמבטיה הינו חלל רטוב. וככזה גבס רגיל אינו, עמיד. קיים גם גבס ירוק בעל עמידות למים, אבל גם עליו הייתי ממליץ רק במקומות שאין מגע מים ישירות. בעבר בחברתנו השתמשנו צמנטבורד. כבר תקופה שקיים עוד סוג של גבס בשוק, סוג שדי מבטל חלק מהחסרונות של צמנטבורד, וזהו הגבס הכחול: עמיד בתנאי חוץ וגשם ולפיכך הוא המלצתנו לשימוש בחללים רטובים כגון חדר אמבטיה.

  • גבס לבן המגיע בעוביים שונים ובאורכים שונים מתאים לעבודות פנימיות לא בחללים רטובים. חלש יותר מכלל הסוגים הקיימים.
  • גבס ירוק מתאים לאזורים שתיתכן בהם רטיבות. עמיד יותר וחזק יותר מגבס לבן. גבס זה לא אמור לעמוד בתנאים חיצוניים ואף לא במגע מים ישיר ותכוף.
  • גבס אדום מתאים לעבודות בעלות צורך בתקן אש. יתכן וידרשו כמה שכבות בכדי להגביר את זמן העמידות לפי תקן נדרש לכל חלל.
  • גבס כחול המילה האחרונה בגבס פלטה זו עמידה בתנאים חיצוניים ובמגע מים תכוף בניגוד לשאר סוגי הפלטות. נוכל להשתמש בה בתוספות בניה, בחדרי אמבטיה ועוד…

לכל מטרה בין אם זה לקירות או תקרות, שימושים חיצוניים ושימושים פנימיים, מקומות בעלי רטיבות או צורך בתקני אש. לצורך בידוד רעשים ובידוד חום וקור. לבניית קרניזים ואף ארונות ומידוף.

גבס מתאים לשימוש תעשייתי, משרדי וביתי. ולכן מתאים לכולם. רק מומלץ להתייעץ עם בעל המקצוע איזו פלטה ושיטת בניה מתאימה לכם.

רוב הפלטות המצויות בשוק אינן עמידות לתנאים חיצוניים ואל לנו לשיקולם לצרכי בניה חיצונית. אולם ישנה רק סוג גבס אחד המתאים לבניה חיצונית וזו הפלטה הכחולה. והיא מומלצת מאוד לבניה מהירה זולה ואיכותית.

קירות גבס מותקנים על מסגרת מתכת לרוב עם כי גם מסגת פנימית מעץ היא אופציה אבל יקרה יותר ולא מתאימה במקרים רבים.

שיטה אחת כוללת חיפוי קיר או תקרה בעזרת פרופיל אומגה וזו הדרך הטובה ביותר בחיסכון שטח הבנייה. הגבס בא רק בצד אחד. שיטה זו מתייחסת כי המשטח ישר ומוכן להתקנה אם זה לא המצב שיטה זו לא מתאימה.

שיטת הבניה משניי צדדים או מצד אחד בעזרת פרופיל מסילה ופרופיל ניצב. שיטה זו אינה נסמכת על משטח ישר אלא צפה, עומדת בזכות עצמה. שיטה זו מהווה את מירב הקירות הבנויים.

שיטת בנייה מחוזקת בעלת שימוש בפרופילים מתכת עבים יותר המאפשרים חוזק קיר גדול יותר.

כין ישנה הפלטה האדומה אשר מתאימה, חשוב לוודא מול יועץ מהם הדרישות ולפי כך לעבוד. יתכן וידרשו מספר שכבות של גבס אדום בהתקנה בשיטת הבנייה בכדי לעמוד בדרישות.

בעיקרון כן. מומלץ בעת בניית קיר חדש להתייעץ עם בעל המקצוע ולהכין חיזוקים בתוך הקיר כך שהטלוויזיה תיתפס על מסגרת ברזל או עץ ותהייה חזקה. בקיר גבס קיים יתכן ותצטרכו לפתוח ולהכין חיזוקים. הגבס עצמו אינו מספיק חזק לתפוס טלוויזיות כבדות.

בעיקרון כן. מומלץ בעת בניית קיר חדש להתייעץ עם בעל המקצוע ולהכין חיזוקים בתוך הקיר כך שהרהיט ייתפס על מסגרת ברזל או עץ ויהיה חזק. בקיר גבס קיים יתכן ותצטרכו לפתוח ולהכין חיזוקים. הגבס עצמו אינו מספיק חזק לתפוס רהיטים כבדים.

יתרונות קירות הגבס הינם רבים: החל מעבודה זולה, מהירה, חסכונית וירוקה ובעלת אפשרות להקטנת כמויות הפסולת. בנוסף שיטה זו יכולה להיבנות על קרמיקה בניגוד לרוב שיטות הבניה הכבדות.

בידוד נוצר מחללי אוויר כלואים בתוך חומר. ולכן קיר גבס אשר מחופה בפלטות גבס הינו קיר מבודד. רוצים להעלות את רמת הבידוד אין בעיה מומלץ תמיד להתקין חומר בידודי בתוך קיר הגבס כדי למנוע בצורה מיטבית מעבר רעש.

כן בוודאי אנו מראשוני החברות העובדות בגבס בארץ. עוד מימיו הראשונים בארץ. שיטת בניה זו מלווה אותנו ברוב עבודותינו. ואנו כאן למענכם בייעוץ ועבודה.

שיטה זו אידיאלית לבניה בעסקים שונים, רק התייעצו איתנו ונמליץ לכם על שיטת הבניה וסוג הפלטות המתאימים לכם.

רק חלק מסוגי הפלטות מתאימים: הפלטה הירוקה לא במגע מים ישיר. והפלטה הכחולה העמידה גם בתנאי חוץ.

עבודות חשמל

תשובה קצרה ומהירה, הרעש שאתם שומעים הינו מגע לא מחוזק או תקין. קראו מיד לבעל מקצוע מוסמך ולא לגעת בעצמכם. המידה ויש ריח של שריפה עדיף להוריד את הנתיך בלוח חשמל של האזור.

מידית להפסיק את השימוש באזור זה או בכלל הבית עד להגעת בעל מקצוע מוסמך לבדוק את הבעיה.

אכן יש לנו אישור, הנובע מהכשרות לבצע עבודות חשמל בביתכם. ולהשאיר אתכם שקטים בכך שתדעו שקיבלתם עבודה איכותית ובטוחה.

ביקורת חשמל נצטרך להשיג בשלושה מקרים: הראשון בית חדש, בניה חדשה. המקרה השני הוא כאשר נעשה שינויים גדולים למשל להפוך בית בעל חשמל חד פאזי לתלת פאזי, המקרה השלישי כאשר בוצע ניתוק חשמל כתוצאה מחובות או נזק כתוצאה משרפה.

זוהי שיטת העברת חשמל וחלוקת חשמל נכונה יותר לבית ולעסק שלכם. שיטת התלת פאזי מאפשרת הפעלת יותר מכשירים צרכנים בבות אחת או חלוקה המקלה על העומס למשל בצרכן גדול כדוגמא מזגן מיני מרכזי.

מישהו שעבר הסמכות ולימודים ובעל תעודה בתקוף המאפשרת לו לעסוק בחשמל.

תוכנית חשמל זו תוכנית אשר החשמלאי או יועץ החשמל מכינים עבורכם. תוכנית זו מסכמת את הצרכני חשמל של הבית או העסק ומיקומיהם. כמות הצריכה המיועדת שלהם. ומה לוח החשמל הנדרש בשבילכם.

עבודות מיזוג

כאשר אתם מבצעים שיפוץ בבית ישן. לרוב הדבר משולב יחד עם החלפת מערכות המיזוג. החלפת מזגנים מצריכה עבודות הכנה  מלכלכות. ועדיף לבצעם במהלך השיפוץ ולא אחריו. כחלק מההכשרות שלנו אנו מתקינים מורשים של חברת "טורנדו" וככאלה אתם מקבלים דרכנו הטבת אחריות מורחבת. לפרטים צרו קשר..

 

מזגן VRF בעברית משמעותו זה זרימת קירור משתנה. VRF זה שם כולל למערכת מיזוג הפועלת באמצעות מדחס אינוורטר. מה שאומר שלמזגן יש יכולת לשלוט בצריכת החשמל שלו. מזגן VRF מסוגל לשלוט בכמות גדולה של יחידות פנימיות עם מנוע אחד חיצוני.

אלו מזגנים בעלי יכולת לשלוט בתפוקת החשמל שלהם. לעומת מזגנים עיליים או מיני מרכזי רגילים שכל זמן שהמזגן דולק הוא עובד באותה העוצמה עד שהוא יוצא להשהיה, לעומת מזגני אינוורטר המשנים את צריכת החשמל ואת העוצמה בהתאם לטמפרטורת החדר. מה שאומר שהם חוסכים בחשמל ועדין ממזגים ביעילות את הבית.

זו הגדרה למזגן בודד המותקן בגובה בעל מנוע רק שלו. לרוב מתאים למיזוג חדר בודד בלבד.

זהו מזגן בעל מנוע אחד חיצוני ובעל יחידת מפוח פנימית הממזגת כמה פתחים. למזגן זה קיימת האופציה להיות גם מזגן אינוורטר. ניתן להוסיף למזגן הזה דמפרים לשליטה בקירור החדרים. מזגן מיני מרכזי שאינו אינוורטר הינו מזגן בזבזני בחשמל. מזגני מיני מרכזים הם מהנפוצים בדירות ובבתים.

דירוג מזגנים ובכלל מוצרי החשמל מתייחסת לבחינה שבין כמות הצריכה לבין כמות היעילות של המוצר. דירוג זה נע בין A-G כאשר A הוא מוצר יעיל אנרגטי.

מזגן יעיל אנרגטית הוא מזגן שהאות A כתובה על אריזתו ומעידה על הבחינת הצריכה שהוא עבר. יותר יעילות פחות הוצאות חשמל לביתכם.

מישהו בעל תעודה המעידה עליו ככזה ובעל הכרה מיצרן מרכזי כאחד המאושר להתקין מזגנים מתוצרתו. דבר שמשפיע על האחריות.

כן בוודאי בכל שיפוץ דירה, בית ומשרד. אנו נדרשים לבצע עבודת מיזוג כזו או אחרת למען בעלי הבית.

בין החברות הגדולות אין הרבה הבדלים חוץ מהיקף האחריות והמחיר. אבל לכל חברה ישנם מספר מותגים מוזלים אשר רמתם פחותה אז כדאי לבחון האם הם משתלמים.

עבודות נגרות

ישנם סוגי עבודת נגרות רבים אותם תוכלו להשיג דרכנו החל מארון מטבח ברמות מגוונות, ארונות אמבטיה ושירות ואף ארונות בגדים. היתרון מתבטא בכך שאתם מקבלים את הבית מוכן לגמרי ללא צורך בקבלנים שיגיעו אחרינו, אתם תקבלו אחריות דרכנו, אנחנו אחראים על טיב המוצר שהזמנתם דרכנו.

וכלל העבודות המשלימות לעבודת נגרות בחברתנו ללא עלות נוספת לכם. עבודות כגון איטום וסגירת חריצים. ועוד..

לפני שאתם מזמינים ריהוט מנגר או דרכנו מומלץ לשאול כמה שאלות:

  • כמה זמן ייקח ליצר את הרהיט ?
  • כמה פעמיים אפשר לשנות תוכנית מטבח ? 
  • האם ניתן להגיע לנגריה לראות את הרהיט?
  • מה קורה האם יש פגמים ברהיט ?
  • כמה אחריות יש ומה היא מקיפה ?

 

 

לפרזול של החברות הטובות ישנה אחריות וגם אמינות לכן בקשו. צירים ומסילות ברמה טובה.

 

ענף הנגרות מתחלק לשלוש:

  1. נגרות בניין המיועדת להכנה ליציקות, מסגרות  עיוורות, פרגולות ובניה מעץ
  2. נגרות מטבחים
  3. נגרות כללית לחדרי ילדים, הורים וסלון.

לכל אחד מסוגים אלו קיימים נגריות אומן וחברות נגרות.

פלטת MDF זו פלטה העשויה מפירורי עץ מודבקים ולחוצים. פלטה זו אינה מצטיינת בתור גוף הארון כיוון שהיא רגישה למים. ואחנה חזקה מספיק. יתרונה נעוץ ברמת החלקות שלה ובאפשרות לעצב ולגלף אותה. ואחר כך לצבוע צבע בתנור.

פלטת סנדוויץ' זו הפלטה המובילה ביצור גופי ארונות מטבח בגדים וריהוט. בעלת חוזק גדול ועמידות לשנים. 

בכדי לשמור על הרהיטים דאגו לא להרטיב אותם בכמויות של מים. השתדלו לנקותם עם חומרים המתאימים לעץ ובכך תזינו את מוצרי העץ ותמנעו סדקים. בנוסף עם משטח עץ יהיה מועד לשריטות שקלו למרוח לכה נגד שריטות או להכין פלטת זכוכית מחוסמת.

כן בראיית עולמנו, אנו רואים את השירות עד המפתח ולפי גישה זו אנו נעזור ואף נתכנן עם מעצב פנים שעובד בחברה כל רהיט או מטבח שתרצו ונדאג ליצר ולהתקין בזמני שיא. 

מחירי נגרות מושפעים: מכמות הפלטות שיש לייצר איתם, מאיכות וכמות הצירים והמסילות, משילובי חומרים אחרים כגון זכוכית.

ובכן זו שאלה של תקציב, עיצוב ואיכות לכל שאלה אנו נבדוק ונעזור לכם להחליט מה מיטבי לכם.

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

עבודות צביעה

אחריות הנהוגה בענף השיפוצים הינה שנה אחריות. וכך גם על ענף הצביעה. אחריות זו תכלול נשירת צבע (לא כתוצאה מרטיבות) ושינויי גוון של הצבע. אחריות צבע לא תכלול פגיעות ונזקי מים. כמובן שאנו תמיד נמליץ על החומרים ותהליכם הנכונים לביצוע העבודה. שיחזיקו שנים רבות.

צביעת דירה תיקח בין ימים ספורים לשבוע לכל היותר. ותושפע ממצב הקיר, כמות גוונים ואפקטים, והאם הדירה מרוהטת או ריקה.

בחברתנו לרוב מחיר צביעת התקרה הינה ברירת מחדל וכתוצאה נכלל בעלות צביעת החדר, אם כי לפעמים מופרדת ומועברת לסעיף אחר כאשר התמחור דורש בחלק מהמקומות כן וחלק לא.

בכל מקרה בהצעה אנו מציינים האם המחיר כלול או לא למען היושר והדרך הנכונה לעבוד.

בשום מצב פנים ואופן, כל מחיר לשיפוץ או צביעה שתקבלו בטלפון לא יהיה המחיר הסופי בשטח אלא רק מחיר הפתיחה, כאשר לא יהיה לכם ברור וכתוב מה הוא כולל. ולכן הצעת מחיר טלפונית הינה שקר. שצריך להיזהר ממנו.

שפריץ הוא חומר שקשה להסיר, זה לא שבלתי אפשרי להסיר זה אומר שהנזק שיגרם לקיר יצריך יישור מחדש שלו והחלקה. מה שאומר עבודה יקרה.  ישנה שיטה ישנה ולא מומלצת של שריפת הקיר בעזרת ברנר או פשוט עבודה סיזיפית של קילוף גם במחיר פציעת הטייח. ישנה אופציה נוספת שכדאי לבחון וזו יישור הקיר מבלי להסיר את השפריץ או לצפותו בפלטת גבס בכדי להקטין עלויות. כמובן שאופציות אלו ייקחו עוד עובי מהקיר. 

אכן זה אפשרי, אם כי קצת לא נוח. סכמו איתנו מראש ונגיע להסכמה כיצד הצביעה תתבצע. האם חדר חדר או שתוכלו לפנות שני חדרים בבת אחת.

הכל תלוי מה סוג הרצפה ? האם היא שיש, קרמיקה או פרקט. בקרמיקה שקל לנקותה מספי יהיה לפרוס קרטון הנרכש על ידינו ופריסתו על הרצפה. במשטחים סופגים לדוגמא פרקט וחלק מסוגי השיש קיים היום פתרון שנקרא "שטיח הפלא" המגיע במידה 1מטר על אורך 10 מטר. והוא מגן בפני מכות בנוסף, לא נקרע כמו קרטון ובעל יכולת ספיגת נוזלים וצבע מבלי להעביר לשכבת הריצוף. 

להן הגורמים שישפיעו על מחיר צביעת הדירה:

גודל הדירה – יותר שטח יותר חדרים עלות גבוהה יותר.

גוון ואפקטים – ככל שתשנו הרבה גוונים או גוונים כהים יותר כך המחיר עולה. כמו גם כמות האפקטים. על כל אפקט או גוון הקבלן צריך לקנות עוד פח. ובכמויות קטנות המחיר לליטר צבע עולה גם לקבלן.

מצב הדירה – יותר חפצים משמעותו יותר עיטוף ופירוק והחזרה ויותר עבודה. קירות פגועים יותר עבודת תיקונים והחלקה.

רמת ביצוע – דרשתם החלקת קירות המחיר יעלה.

 

 

מחיר צביעת בית חיצוני מושפע ישירות מגודל הבית, כמו גם מצבו החיצוני של הבית. אבל העלות הגדולה מכולם גם לקבלן זה הצורך בפיגומים. כאשר בעלות הקבלן פיגום נייד ובעזרתו ניתן לצבוע המחיר ירד משמעותית. פיגום נייד לא יתאים או אין לקבלן שכירת פיגום אינה דבר זול. 

חייבים לזכור קירות חיצוניים בעלי צבע ישן או סדוקים, גורמים לחדירת מים ובעיות רטיבות בבי כמו גם נזקים מבניים לעמודים.

השקענו מאמר שלם הנותן טיפים והנחיות מה כדאי לעשות ואיך ואף כמה זה עולה. והכל למענכם בקישור הבא איך צובעים חדר .

עבודת ריצוף

ריצוף דירה מושפע מגודלה, האם מדביקים או מחליפים והאם ישנם חפצים בדירה. ריצוף דירה ריקה ללא התחשבות בעבודות אחרות ייקח בין ימים ספורים לשבוע  בהדבקה, כאשר ניתן לגור באזורים בבית בתקופה. החלפת ריצוף תחייב כבר תקופה ארוכה יותר של שבועיים עד חודש ולא ניתן לגור בדירה בזמן זה.

כאשר מחפשים ריצוף מונע החלקה לפני  בחירת גוון או עיצוב אנו נסתכל על הסימון אותו הריצוף נושא. כל ריצוף מיוצר ברמת חספוס נגד החלקה שונה. הרמה הסטנדרטית היא R 9  כאשר R 10 זו הרמה המינימלית נגד החלקה המתאימה לבית, למקומות ציבוריים דרושה רמה גבוהה יותר. הרמה המקסימאלית היא R 13.

 

אכן ריצוף גדול מקטין את מראה הבית בגלל כמות מעטה של חריצים שיוצרים אשליה בעין האנושית של חלל קטן. ברוב הדירות כיום המגמה ללכת על ריצוף 60X60. עוד מידה הנפוצה מעל זה 80X80 עם כי הרבה פחות. כל מידה מעל זו ראוי שתבחנו האם זה ממש לא מחמיא לבית או אולי באמת זה יתאים.

להדבקת ריצוף קימיים הרבה יתרונות לצד חסרונות ספורים, בין ההיתרונות: מהירות עבודה, חיסכון בפינוי ריצוף וחול ישנים, עבודת הדבקה זולה יותר.

קיימים מקדחים מיוחדים לקדיחה בקרמיקה, שיש וגרניט פורצלן. מקדחים רגילים יגרמו אולי לפיצוץ וסדיקת הריצוף. לכן מומלץ להשקיע במקדחים מותאמים. ועוד טיפ חשוב הקפידו לקררם במים כל מספר שניות.

לפי תקן אסור ואף עם תדרשו זאת מהקבלן אסור לו לבצע זאת. ותכלו בעתיד גם לתבוע אותו אם לא ירצף עם מרווחנים.

בפרוש לא. כל סוגי הריצופים המיועדים לרצפה מתאימים גם לקירות אבל לא להיפך. קרמיקות שמיועדות לקירות לא עמידות מספיק בשחיקה ובעומס שמוטל על קרמיקת רצפה.

פוגות הם החריצים בין המרצפות שאותם ממלאים ברובע. הפוגות נועדו לתת לקרמיקה שהיא חומר קשה מקום להתפשט עליו מבלי לפגוע ולסדוק את הריצוף ליד. במקסימום תקנו רובע אחת לשנה.

מבחינה כלכלית אין שאלה בכלל. בהדבקה נחסכים עלויות פירוק הריצוף והפינוי והחלפת החול בבית. הסיבות שבכל זאת יצדיקו החלפת ריצוף הינן: הבית מוצף במים מתחת לריצוף. הריצוף שקוע ובולט בקטעים רבים ולא ניתן להדביק ריצוף חדש על משטח עקום. כמובן שבאמבטיות וחדרי שירותים תמיד נעדיף להחליף כיוון שיש צורך לבצע עבודות אינסטלציה מתחת לריצוף.

מבחינתכם אין הרבה הבדל. ההבדל נעוץ רק שכבת בסיס של הריצוף, בגרניט פורצלן הבסיס נאפה בחום גבוהה יותר ולפיכך הריצוף קשה יותר. לאחר התקנה אין הרבה הבדל ביניהם. רוב דגמי הגרניט פורצלן מתאימים לרצפה בעוד חלק מדגמי הקרמיקה לא מתאימים לרצפה רק לקירות.

הדבקת ריצוף בדירה לוקחת ללא העבודות מסביב כמעט שבוע. אולם עבודת הדבקה קשורה עוד מספר עבודות שיעריכו את זמן העבודה.

ברוב המקרים נקודת ההתחלה היא הכניסה לבית. במקרים מסוימים אנו מתחילים ריצוף לפי תכנון מוקדם כזה המשפר את מראה הבית.

הדבקת ריצוף זהו תהליך, המיתר את הצורך לפרק ולהוציא את הריצוף הישן והחול מתחתיו. הדבקת הריצוף מתבססת על הריצוף הישן. ואיכותה קשורה למצב השכבה שמתחת.

בחירת קרמיקה צריכה להתבצע לפי:

  1. טעם אישי
  2. התאמה לצבעים אחרים
  3. נוחות ניקוי ותחזוקה
  4. חוזק והתאמה למשטח
  5. עמידות נגד החלקה במקומות שצריך

עיצוב גינה

אבנים כדאי לבחור קודם כל לפי : טעם אישי, שילוב גוונים הגיוני בגינה, זמינות בשוק ונוחות הליכה וניקוי המשטח.

 

שאלה זו היא מאוד ספציפית לגודל המשטח וגודל האבנים. בכדי לדעת לכל סוג אבן ולכל גודל, היבואן מציין כמה כמות מכסה מטר מרובע וכמה ס"מ צריך בכדי להגיע לכיסוי המשטח.

לכל סוג אבן וגודל אבן יש יכולות כיסוי שונות. בכל שק מצוין הכמות שצריך בכדי לכסות משטח מסוים.

 

חברת עוז בניה ושיפוצים אכן מספקת אבנים לאחר ייעוץ ללקוחותיה אבל אך ורק בעת עיצוב ועבודה על הגינה הפרטית שלכם. ולא כמכירת חנות.

בהרבה תחומים מתחומי הבנייה אין כדאיות ללקוח ברוב המקרים בהפרדה. העלות שהלקוח יחסוך עלולה להיות מזערית ועד התייקרות משמעותית. קבלן המספק עבודה מתחשב בהצעת המחיר גם עלות של הובלות ומנהל אותן בצורה מקצועית יותר מה שחוסך כסף רב. מה גם שלעוסקים במלאכה ישנם קשרים ומחירים אחרים המוזילים גם לכם.

בחברתנו מאמינים בפתרון כולל ללקוח, באחריות במקום אחד ובמקצועיות. לכן אנו מאמינים ששיפוץ חיצוני של וילה או בית פרטי מצריכה גם חידוש הגינה. ואין כמו מחשבה כוללת על הכל בכדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר. וזה מה שאנו מציעים ללקוחותינו.

שאלות כלליות

ודא שאתה עורך קצת מחקר מראש ושיש לך תקציב בחשבון שיעזור לך להבין את החבילות השונות הזמינות. הזמינו פגישת ייעוץ עם מעצב פנים כדי לקבל מושג מה הכי מתאים לבית שלכם. שאל חברים או קרובי משפחה להמלצות. שאל אותם אם הם מכירים מעצבים שיכולים לעזור לך לבנות את בית חלומותיך.

ייעוץ עיצוב פנים חיוני לביצוע מוצלח. חלוקת חללים שינוי בנייה, בחירת הרהיטים, הצבע והשטיח הנכונים יכולה להיות מרתיעה. ייעוץ עיצוב פנים יכול לעזור בהחלטות אלו על ידי מתן הדרכה במה להשתמש וכיצד להשתמש בו.

כן, אנחנו כן עושים תכנון והדמיות לפני ביצוע כמובן לפי דרישת לקוח. תוכלו ליצור קשר ולברר עוד פרטים.

עוז בנייה ושיפוצים הינה חברת בנייה המתמחה בבנייה ושיפוצים למגורים ומסחר. אנו משתמשים בשירות הייעוץ האדריכלי שלנו כדי לספק ללקוחות תוכניות, שרטוטים ואלמנטים עיצוביים אחרים הדרושים לתהליך הבנייה והשיפוץ.

שירותים אלו מוצעים על ידי חברות בנייה ושיפוץ המתמחות גם בתכנון. שירות הייעוץ האדריכלי מציע מגוון רחב של יתרונות לחברה הכוללים:

– לעזור לחברה להבין מה הלקוחות שלהם רוצים

– מתן תכנית מפורטת לפרויקט

– הקפדה על קבלת כל האישורים הדרושים

– הקפדה על סיום הפרויקט בזמן ובמסגרת התקציב

תפקידו של אדריכל פנים הוא ליצור חלל פונקציונלי, אסתטי ובר קיימא.

אדריכל פנים יכול לעבוד על מגוון פרויקטים כמו עיצוב חללי משרדים, חנויות קמעונאיות ובתי מגורים. הם עשויים להיות מעורבים גם בעיצוב של חללים ציבוריים. אנו בעוז בנייה ושיפוצים מעסיקים אדריכל פנים.

שיפוץ D.I.Y עשה זאת בעצמך

הכל תלוי יכולת, כסף וזמן. למי שיש את היכולת והזמן לפתוח שיפוץ קטן בביתו. למי שיש את היכולת אבל אין את הזמן מומלץ לבקש את עזרת בעל מקצוע כדי שהשיפוץ לא יהיה סבל מיותר. למי שלא מיומן אנו ממליצים להתייעץ עם בעל מקצוע בכדי לחסוך כסף רב של טעויות.

בעלי בתים יכולים לחסוך הרבה כסף על ידי צביעת החדר שלהם בעצמם. עם זאת, הדבר ייקח לכם זמן והתוצאה תושפע מניסיון והקפדה על עבודה מקצועית. אם אתם רוצים את התוצאה הטובה ביותר, כדאי להם להזמין קבלן שיפוצים למטרה זו.

שיפוץ הכל כלול לבית פרטי

שיפוץ בבית פרטי משתנה בין בית לבית. כאשר כל פרויקט נבדל בהיקף השיפוץ ובאזורים בהם אנו מטפלים. שיפוץ מקיף לבית פרטי לרוב אורך כחודשיים, כאשר מוסיפים גם טיפול מקיף לבית חיצוני ועיצוב הגינה התווסף לפחות עוד חודש עבודה.

שיפוץ הכל כלול לדירה

זמן שיפוץ בדירה משתנה בין דירה לדירה, ונבדל בעיקר בכמות החדרים ובהיקף הטיפול בבית. שיפוץ הכולל מקלחות, שירותים, מטבח, החלפת ריצוף, אינסטלציה, אלומניום, מיזוג ותוספת נקודות חשמל יארך בין חודש וחצי לחודשיים, בהיקפים קטנים יותר הכוללים צביעה ותיקונים קלים השיפוץ יארך בין שבוע לשבועיים. 

מחיר שיפוץ ממוצע לדירת שלושה חדרים קומפלט תנוע בין  50,000-90,00 ש”ח והיא תכלול הדבקת ריצוף, צביעה, שיפוץ מקלחות, חידוש או החלפת מטבח, החלפת דלתות פנים.

שיפוץ חדרי מקלחת ואמבטיה

ראשית צריך להסיר חלקי רובע רופפים, או אף לחרוץ את כל הקיר עם סכין יפנית או כלי ייעודי. לאחר מכן יש להסיר עם אקונומיקה כתמי עובש במידה ויש, המידה והצטברה אבנית על הקרמיקה והחריצים השתמשו בחומר מסיר אבנית וקרצפו את הקיר. רק כאשר הקיר ייבש לחלוטין מרחו רובע חדשה בגוון המתאים בעזרת שפכטל. לאחר התייבשות חלקית של החריצים, השתמשו בספוג רטוב העבירו על כל החריצים והקרמיקה בעדינות והסירות עודפי רובע. על דאגה עדין יישארו "ענני" חומר וברגע שהם יתייבשו שפשפו עם סקוץ' לבן או סקוץ' מקצועי וייעודי לעבודה. אין להשתמש בסקוץ' ירוק או אדום הם ישאירו גרגירים טבועים ברובע.

עובש נוצר ממקור רטיבות כלשהו בין עם זה נזילה משכן או בעיית התעבות כתוצאה מחוסר אוורור או אוורור לא מספק. ישנם צבעיים ייעודים לחדרי מקלחת ואמבטיה אשר מוגדרים עמידים יותר לבעיות עובש. אולם זה טיפול בתסמינים לא בבעיה. מומלץ או לדאוג לאוורר יותר, במידה ואפשר לפתוח חלון גדול  יותר או הפתרון היותר קל להתקין וונטה שתמשוך אוויר מחדר האמבטיה החוצה. וונטה נותנת פתרון שלא מצריך שינוים חיצוניים או עבודה יקרה.

שאלה זו מאוד מושפעת מהתקציב שלכם ומרצונותיכם. לכן כל האמור פה הוא רק ממוצע של העבודות השוטפות שלנו מול בחינה  שלנו מול מחירי השוק. שיפוץ חדר מקלחת יעלה בין 16,000 ש"ח – 30,000 ש"ח.

עבודה זו כוללת מגוון רחב של עבודות בתוכה: החל מעבודות הריסה, בניה, חשמל, אינסטלציה, אלומניום, דלתות, איטום, קרמיקה, רובה, התקנות שונות ועוד…

האופציה המושלמת זה חדר רחצה גדול ומרווח המכיל את שניהם. לא כולנו יכולים להרשות זאת מפאת שטח נתון ותקציב. לכן הפתרון הוא פשרה. האם אתם אוהבי מקלחת או אוהבי אמבטיה. האם יש לכם מגבלה פיזית להיכנס לאמבטיה או שאתם אוהבים להתפנק באמבטיה. וגם האם יש לכם ילדים קטנים שאוהבים אמבטיות.

מלבד היתרון העיצובי והמראה הנקי. לחפות את הקירות בקרמיקה לכל גובהם מקל בניקוי, לא צובר אבק ולא מצטבר עובש בפינות. לעוד טיפים מועילים קראו את המאמר.

שיפוץ מטבח

התשובה לא חד משמעית. אפשר להתאים במקרים מסוימים מטבח חדש למטבח קודם ישן. אולם לא תוכלו לשנות עיצוב או חלוקה. בהביט אחר באמת נרצה להשקיע הרבה כסף במוצר חדש ומשודרג ולהישאר עם תשתית ישנה ואולי אף פגומה?

תקנות שיפוצים ורעש

בכל עיריה ישנם תקנים שונים בנושא חלק מגיעים עד חצי שנה וחלקם עד שלושה חודשים פתור מתשלום ארנונה מלא או חלקי.  המקרים בהם תוכלו להגיש בקשה לרשות המקומית הינה בגין נכס בשיפוץ שאינו ראוי למגורים או דירה חדשה שטרם אוכלסה ומתבצע בה שיפוץ. שימו לב שבחלק מהרשויות שיגבילו לפעם אחת את הרשות להגיש בקשה. ברוב הרשויות יגיע פקח לוודא שאכן לא גרים ומתבצע שיפוץ.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!