מחירון עבודת אינסטלציה – חינם לשנת 2023

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

מחירון אינסטלציה

מחירון עבודות אינסטלציה בענף השיפוצים זה מובא על ידי חברת עוז בנייה ושיפוצים, לטובת קהל המתעניינים ולקוחותינו בעבר והעתידיים. מחירון עבודת אינסטלציה זה מתעדכן באופן תדיר, ויוספו לו סעיפים ככל שנוכל על מנת לספק לכם מידע אמין על המתרחש בשוק השיפוצים הישראלי. חשוב לציין בפניכם שמחירים אלו מושווים להצעות מחיר שסופקו על ידינו והשוואה מחירונים אחרים ברשת לצורך בדיקת אמינותם. כל הצעת מחיר בשטח היא זו שתקבע מחיר עבודה ומערכות אמיתית המידע שמועבר הוא מוערך בלבד, ט.ל.ח.

ברצוננו לספק לכם אזהרה קטנה, המחירים מתייחסים לחברה אמינה וותיקה, ובטווח הסביר תואמת לחברות שכמותה בשוק. שוק השיפוצים הינו עדין תחום פרוץ מלא בחאפרים אשר מסוגלים לתת כל מחיר מבלי היכולת לבצע או לעמוד בו. אנא בחרו בחוכמה את בעלי המקצוע אשר אתם עובדים איתם.

תוכן עניינים

מחירון פתיחות סתימות

פתיחת סתימות יכולה להתבצע בכמה שיטות דרך חברתנו: פתיחת סתימה באמצעים ידניים, פתיחת סתימה באמצעות ספירלה חשמלית, פתיחת סתימה עם מכונת לחץ מים ייעודית, פתיחת סתימת מים בשילוב ביובית. כל המחירים אינם כוללים עבודת  צילום הצנרת.

מחיר פתיחת סתימה בכיור

מחירי פתיחת סתימות בתוך הבית

מחירון פתיחת סתימות ביוב

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מחירון איתור נזילות מים

איתור נזילות מים לפעמים היא עבודה פשוטה וקלה ולפעמים היא כרוכה בחיפושים ומאמץ רב בכדי לאתרה. מטרת האיתור הוא בכדי לברר האם ניתן לעשות תיקון מקומי וזול יחסית כמובן שגה האיפה הוא מעוד חשוב. לעומת האם ישנה בעיה יסודית וגדולה יותר שמצריכה עבודה מורכבת וארוכה יותר לבצעה.

מחירי איתור נזילות מים בבית

מחירון עבודות ביוב / שוחות

מחירי עבודות ביוב בבית ובגינה

מחירון התקנת דוודים

חשוב לנו ציין לכם כי רוב מחירי הקולטים והדודים דומים בין החברות השונות, כאשר תיתכן התייקרות בעת הזמנת מוצרים של חברת כרומגן. בנוסף יתכן התייקרות בשטח בשל קשיים להעלות את הדוודים או את הקולטים לשטח המיועד ועבודה בו.

 

התקנת דוד וקולט בגג בית פרטי

מחירי התקנת דוודים

מחירי התקנות ותיקונים נלווים לדוודים.

קבלן אינסטלציה עבודת אינסטלציה באתר עבודה

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות בנושא: עבודת אינסטלציה.

דרג מציין את חוזק הצינור מים. ככול שהדרג גבוהה יותר כך עמידות הצנרת גדולה יותר. מה שאומר עמידות למכות וחתכים, עמידות למזג אוויר. דרג גבוהה יותר צנרת איכותית יותר בשבילכם.

צנרת פוליאתילן  היא צנרת הנפוצה מאוד כקו מים ראשי בבית פרטי או כצנרת העוברת בגינה. צנרת זו יכולה להגיע מושחלת בצינור נוסף להגנה משופרת. לא משתמשים בצרת זו בתוך בית או דירה.

צנרת פקסגול מגיעה מאותה החברה, שמייצרת את צנרת המולטיגול. צנרת זו בנויה משכת פלסטיק עבה. מבצעים אייתה עבודות של קו מים קרים ראשיים, צנרת מים בקולטי שמש ובדוד ואף כצנרת ביתית מושחלת בתוך צינור.

צנרת SP מאוד דומה לצנרת מולטיגול. היא בנויה משלוש שכבות שכבת פלסטיק פנימית, באמצע שכבת אלומניום ואז עוד שכבת פלסטיק חיצונית. מתאימה לשימוש ביתי ועסקי ואף כקו מים ראשי. צנרת מאוד איכותית ומומלצת על ידינו.

צנרת מולטיגול מאוד דומה לצנרת SP. היא בנויה משלוש שכבות שכבת פלסטיק פנימית, באמצע שכבת אלומניום ואז עוד שכבת פלסטיק חיצונית. מתאימה לשימוש ביתי ועסקי ואף כקו מים ראשי. צנרת מאוד איכותית ומומלצת על ידינו.

אינטרפוץ הינו ביטוי בגרמנית האומר ברז מתחת לטייח. ברז האינטרפוץ מצוי בכל מקלחון ומאוד נפוץ בישראל. לביטוי האינטרפוץ קיים המשך 3 דרך או 4 דרך. הדבר מציין כמה פתחי כניסת ויציאת מים יש לברז.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!