עבודת הריסה ופינוי – בעת בנייה ושיפוץ

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

עבודות הריסה ופינוי הן חלק בלתי נפרד מכל שיפוץ כללי בבית, הדירה או המשרד או לחילופין נקודתי בחלל אחד.

כאשר אנו מעוניינים לשבור קירות ולהגדיל את החללים השונים, לבצע חלוקה מחדש, לפרק את הקרמיקות או הרצפה הקיימת, אז עבודת הריסה ופינוי הכרחיות.

אנו מבינים עד כמה עבודות הריסה ופינוי מורכבות ויכולות לגרום לנזקים של ממש.

 

עבודת הריסה ופינוי פירוק קרמיקה
עבודת הריסה ופינוי

לכן אנו בחברת עוז בנייה ושיפוצים פועלים בשלל אמצעים הן על מנת להפחית את כמויות האבק הנשאר באוויר בזמן העבודה והן במטרה לשנע את החלקים שפורקו בצורה מסודרת ללא נזק משני.

עבודות הריסה ופינוי

בכל שיפוץ אנו שמים דגש על התחשבות בדיירים ושמירה על הסדר והניקיון ככל הניתן.

באילו מצבים יש צורך בעבודת הריסה ופינוי ?

הריסת קיר בלוקים, הריסת קיר משותף בין שתי דירות, הריסת מחיצות גבס, הריסת חגורת בטון

פירוק ריצוף, פירוק קרמיקה, פירוק מטבח. פירוק תקרה אקוסטית ועוד…

עבודות הריסה ופינוי כמה זה עולה?

המחיר של עבודות הריסה ופינוי נקבע לפי כמה קריטריונים מרכזיים ביניהם סוג הפירוק והגודל שלו. למשל, אם נתייחס לפירוק של חדר אמבטיה המחיר נע בין 60-80  למ“ר. כמובן שככל שמפרקים והורסים יותר חלקים בבית, המחיר יורד.

חשוב להבין שלפני כל ביצוע עבדות הריסה ופינוי יש לתכנן את התהליך בקפידה שכן הדבר עלול להוביל לנזק הן אסתטי והן בטיחותי במידה ולא עושים אותו כמו שצריך.

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

אנו מפנים באופן מורשה בלבד מחוץ לבניין על ידי שימוש במנופים ושרוולים מיוחדים ונמנעים מלעשות שימוש במהלך השיפוץ במעלית ובחדרי המדרגות עד כמה שניתן. בנוסף, בעת ההריסה או חותכים את הבטון והבלוקים תוך שימוש באמצעים מיוחדים אשר מפחיתים בצורה משמעותית את עוצמת הרעידות והזעזועים בבניין. אנו עושים שימוש בעבודות קונגו וחיתוך דיסקים בכל הגדלים ולכל צורך שהוא, זאת על פי שיקול שעתנו וסיכום מקדים עם בעל הנכס. בנוסף, חברת עוז בנייה ושיפוצים פועלת עם חברות מכולות מקצועיות בשילוב עבודות משלימות של טרקטורים בכל האזורים. אנו מעניקים אחריות אישית מלאה על העבודה.

רוצים לקבל מידע נוסף על עבודות הריסה ופינוי? צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם. בנוסף, נוכל להגיע לביקור בנכס ולתת לכם הצעת מחיר על עבודות הריסה ופינוי ללא כל התחייבות מצדכם.

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי עבודת הריסה ופינוי

קבלן הבנייה והשיפוצים ברוב המקרים יציין בהצעה סעיף פינוי ומכולות. את הפסולת של השיפוץ אסור ! לזרוק בפחי העירייה. בכל עירייה מושתת קנס כספי על בעל הדירה ולא על הקבלן. לבירור על איך הכי נכון לבצע הריסה ופינוי פסולת כנסו לאתר ובררו.

פסולת בניין ניתן לפנות בעזרת מכולות ואישורי פינוי ממטמנות. לקוח מגובה כאשר יש סעיפי פינוי פסולת בכתב כמויות, קבלן מכוסה כאשר הוא מקבל חשבונית מחברת המכולות. הריסה ופינוי פסולת

שיפוץ בדירה בבניין משותף יכולה לגרום נזקים לבניין ולדיירים האחרים. נזקים אלו מתבטאים בעיקרם במסדרונות הקומות, המעליות, הלובי ואף החנייה. לקבלת מידע כנסו לאתר וגלו הכל על הריסה ופינוי פסולת.

שרוול לפינוי פסולת מאפשר בעת שיפוץ להיפטר מפסולת והוצאתה בצורה בטוחה לתוך מכולת פסולת אשר נמצאת ברחוב או בחנייה. לעבודת שיפוץ דירה המצריכה פינוי בעזרת שרוול פסולת כנסו לאתר ובררו

לחברתנו ציודים מיוחדים אשר מכבים אבק ושואבים אבק. כיבוי אבק זו שיטה אשר מתיזה מים בעת חיתוך בטון, ריצוף ובלוקים. שאיבת אבק אלו כלים המאפשרים התחברות של שואב מיוחד היודע להתמודד עם כמויות האבק. השילוב ביניהם מיתר את הצורך במים (אשר מלכלכים). כלים אלו הם בחוד החנית של הבניה. והם מאפשרים חיתוך להעברת צנרת חשמל, תקשורת ומים במינימום חיתוך ונזק. לפרטים נוספים כנסו לאתר עוז בנייה ושיפוצים.

עבודות הריסה שונות בעלותן לפי סוג ההריסה , קושי, והפינוי. תוכלו לקבל מושג כללי במחירון הריסה ופינוי פסולת באתר עוז בנייה ושיפוצים

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!