שיפוץ הכל כלול – כל מה שאתם צריכים מקבלן השיפוצים שלכם

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

בעידן האינטרנטי חשוב לנו להדגיש לקהל לקוחותינו ולכאלה המתעניינים בשירותינו – מהם היתרונות של חברתנו, יתרונות אלו מבדילים אותנו, מבין המתחרים השונים שלנו. חשוב לנו בתור חברה להסביר גם במה היתרונות האלו מועילים לכם כחלק משירות שיפוץ הכל כלול. ישפרו את מצבכם בעת שיפוץ גדול וקטן, וכיצד יתרונות אלו ישפיעו על אורח החיים של השיפוץ, כלומר עד השיפוץ הגדול הבא.

המונח שיפוץ הכל כלול נלקח מענף התיירות כידוע, בכללי מונח זה מיצג לכולנו חופשה חלומית, מפנקת הכוללת ארוחות, לינה, קינוחים ופינוקים כאמור הכל כלול.

שיפוץ עד המפתח מציג בפניכם הקבלה לשיפוץ הכל כלול. זהו שיפוץ משלב התכנון, התוכניות והעיצוב עד שלב התמחור וביצוע כל עבודות שיפוצים במקום אחד, על ידינו ומתן אחריות וכתובת לפניות במקום אחד.

שיפוץ הכל כלול שיפוץ עד המפתח בשבילכם התקנת דלת כניסה
שיפוץ הכל כלול שיפוץ עד המפתח למענכם

שיפוץ הכל כלול מה הוא כולל?

בין תחומי העבודה הרבים אותם אנו מבצעים בעצמנו נמנים: עבודת אינסטלציה, חשמל, גבס, איטום, מיזוג, ריצוף, הריסה, בנייה, אלומניום, התקנת דלתות פנים וחוץ, התקנת פרקטים, בניית פרגולות ודקים, עיצוב והקמת גינות, בניית בריכות שחייה, מסגרות, צביעה חיצונית ופנימית, צביעת מוצרי עץ ומתכת ועוד.. עשרות תתי סעיפים של עבודות כולל כאלה הייחודיים לפרויקט או מצב מסוים.

מהם היתרונות של עוז בנייה ושיפוצים  בתחום שיפוצי הכל כלול?

היתרון הראשון הוא רב תחומיות והמאפשרת לנו לשפץ בשיטת שיפוץ הכל כלול –

כאמור כל מה שנכתב מעלה הם מקצועות בהם אנו פועלים ומבצעים ללא קבלני משנה על בסיס צוות העובדים הקבוע באתרי השיפוצים שלנו. היתרון נובע מהשילוב ביניהם ובידע הנצבר בחברתנו. שיפוץ דירה בית או עסק מצריך ברוב העבודות כמה התמחויות שונות כדי לבצעם ולהגיע ליעד הסופי. ואני יסביר דרך דוגמאות:

לא יקרה אצלנו מצב שעל נקודת חשמל מסכנה שנזכרתם שאתם רוצים אחרי שלב הצביעה תשמעו "אני צריך עובד חשמלאי להביא אותו שוב, ואחרי זה את הטייח והשפכטליסט שימרח 3 פעמים חומר ובסוף את הצבאי שיצבע פעמיים". וכל זה מסתכם בכסף היוצא מכסיכם ובזמן עבודה שמתארך.

אצלנו תשמעו דיבור אחר: כן זו עבודה נוספת, כן יהיה לה עלות רגילה, אבל טובתכם והמחשבה שחוסר בנקודת חשמל במקום שרציתם יפגום בתחושתכם החיובית על פספוס בשיפוץ. פספוס בשיפוץ גדול כנראה יגרום לכם לוותר על התוספת שרציתם וכנראה לא תבצעו אותו עד השיפוץ הבא שייקח לא מעט שנים. לא נרצה בתור חברה המעריכה את לקוחותיה להעניש אתכם על שחשבתם על הצורך בשלב מאוחר.

מתעניינים בשיפוץ, מחפשים חברה אמינה בעלת יתרונות שיועילו לכם. פנו עכשיו וגלו את יתרונות עוז בנייה ושיפוצים

וכאמור כבר כל בעלי המקצוע עדיין עובדים בביתכם או בעסק שלכם. זה פשוט להסיט עובד מעבודה X לעבודה החדשה וגם לא חסר לנו כלים בכדי להקטין את כמות הנזק שבהריסה ולהקל על התיקון כאילו נעשה במקור.

דוגמא נוספת: לא יקרה אצלנו נזק שיגרם על ידי בעלי מקצוע חיצוניים, ותתקלו בוויכוח מי גרם את הנזק ומי צריך לשלמו, שסביר להניח שבסוף תהיו אתם המפסידים מכל הכיוונים. ואני יתן דוגמא שנתקלנו בה: השיפוץ כמעט גמור, הצבעי כבר עזב את הבית וסגרתם חשבון איתו, עכשיו הזמנתם איש פרקטים ומתקין דלתות. יכול להיות שבמהלך עבודתם, התלכלכו הקירות, נפגעו הקירות, ואף קרה בעת התקנת דלתות נפלה חתיכה מהקיר שהדלת החדשה לא מכסה.

מה תעשו? תתלוננו לחברת הדלתות, למתקין הפרקט? זו לא העבודה שלהם הם בתורם יאשימו כל דבר אפשרי כדי לחמוק מטיפול בבעיה. תקראו לצבעי הרי הוא מסר לכם את העבודה והיא לא הייתה פגומה. עכשיו להביא אותו שוב יעלה לכם כסף והוא כבר עסוק בפרויקט הבא שלו ואין לו זמן אליכם.

אצלנו זה לא יקרה, בראייה כללית של כל העבודות שצריך לבצע בפרויקט, אנו עושים סדר, תיעדוף עבודות: חלק מההתקנות ילכו על בסיס חדר חדר או כתהליך חלקי בו אנו מבצעים חלק מהתקנה וחוזרים בהמשך לסיימה והכל בהתאם לשיקולים מקצועיים וסיכומים אתכם לכן כל פרויקט הוא שונה ודינמי. לכן שפרויקט נמסר הוא נמסר על ידינו הוא נמסר ללא ספיחים ועבודות למי שיבוא אחרינו.

היתרון שני שלנו הוא זמן. זמן שלכם ושלנו:

כל מטלה ועבודה לוקחות זמן ביצוע, ומלבד המקצועיות של עובדינו, ויעילות הכלים בהם אנו עובדים שמקצרים עבודות ומקטינים נזקי אבק ושבירה היקפית מיותרת. הזמן בשיפוץ אובד לעיתים בתיאומי זמנים ובאספקות מספקים שונים ואף מבעלי מקצוע שונים.

לכן מרגע סגירת העבודה ביננו, צוות עוז בנייה ושיפוצים מפרק את הצעת המחיר לעבודה לרשימת קניות כלומר: כמה דלתות, כמה ארונות, כמה מטר קרמיקות ומאיזה סוג, כמה כלים סניטריים, כמה ברזים ועד לרמת כמה מלט וחול או דבקים. רשימה זו דואגת שהרוב מוזמן או אצלנו באתר לפני שבכלל התחלנו לעבוד בשטח. היתרון נובע מהורדת כמות הובלות והעלאות.

אבל היתרון הגדול שהכל זמין לנו בשיפוץ אנו לא צריכים לחכות לאספקה X או לבעל מקצוע Y. צוות עוז בנייה מייעל ומקצר את זמני עבודה המתבזבזים בכל פרויקט ופרויקט בשיטה זו. כי זמן אבוד עולה לנו כסף ומעקב את סיום העבודה.

בשיטה השנייה בהם אתם מחכים לקבלנים שונים ולאספקות עולה לכם כסף ובריאות. לכן בשיפוץ הכל כלול אתם רגועים יותר, קבלן שיפוצים אחד, צוות אחד, עבודה מתחילת ועד סופה מול בעל מקצוע אחד, גם אם במקרים חרגים נזמין קבלן משנה שלנו זו לא בעיה שלכם לתאם, לשלם ולרדוף אחריו. כי בסוף כל התיאומים דרכנו, והתשלומים לספקים דרכנו ולכל לקוח מגיעה אחריות מחברתנו לפני הכל.

הפן השני ביתרון הזמן הוא הזמן שלכם כאשר אתם מנהלים בעלי מקצוע צריך לסכם עם כל אחד מהם שבפרויקט ממוצע זה יותר מחמש בעלי מקצוע שונים, תצטרכו לבוא ולהשגיח אליהם וזה כפול כמה ימי עבודה. תצטרכו לתאם ביניהם עבודות קשורות ולספוג כל עיכוב או דחייה מזה שאחד מהם לא הגיע בזמן או ביום שסוכם. כאשר זה בעל מקצוע אחד זה סבבה אבל שזה שבעה או עשרה זה כאב ראש שלא נגמר.

בחברתנו אתם רגועים, אני לא אומר שלא תצטרכו להגיע לראות התקדמות, להביא דעה, ולהקשיב, וכן גם לבדוק שהכל נעשה לפי הסיכום. אתם תגיעו בזמן שנוח יותר לכם, לא תצטרכו כל יום לפתוח לנו את הדלת ולסגור בסיומה אם אתם לא גרים בבית ולא להגיע כל פעם שהובלה הגיעה. כאב הראש שלכם מהשיפוץ יורד משמעותית איתנו.

היתרון שלישי בשיפוץ הכל כלול ושיפוץ עד המפתח -היא הגעה יום יומית לאתר השיפוץ.

אנו מגיעים כל יום למקום העבודה מיום א ועד סיום העבודה. אנו עובדים ימים מלאים, תחת תוכנית עבודה שסוכמה איתכם ומתאימה לכם ולדרישותיכם. למשל אם תצטרכו לעבור לגור בנכס לפני סיום העבודה או אתם כבר גרים. נבנה ביחד תוכנית שתאפשר לכם לגור עד כמה שאפשר ולנו לעבוד. שיטת העבודה שלנו חוסכת בימי עבודה, יעילה ומקצועית. ללא ימים ריקים שבהם לא מתרחשת עבודה בביתכם.

אנו מתחילים פרויקט רק לאחר שסימנו את הקודם. וככתוב למעלה אנו לא משאירים ספיחים לשבוע אחרי. חברתנו אף מציעה ניקוי לבית או לעסק לפני מסירה.

כמובן שגם בלעדיו אנו מנקים את כלל כתמי הצבע ושאריות הבנייה אבל שטיפה וניקוי איכותי יותר משמעותו שלא תצטרכו להביא חברת ניקיון אחרינו ולא תצטרכו לקרוע את התחת להוציא כמויות אבק גדולות בעצמכם. וגם אם התלכלך הקיר במהלך הניקוי, אנו שם לבצע תיקוני צבע מקומיים. כדי שהעבודה תימסר כהלכתה.

שיפוץ הכל כלול כולל עיצוב חדרי שינה

יתרון רביעי שלנו הוא אחריות במהלך העבודה ואחריה-

במהלך העבודה מגיעים חומרים, כלים סניטריים, ארונות למטבח, למקלחת ולחדרים, קרמיקות ועוד הרבה דברים, לפעמים קורה שמשהו מגיע לא כפי שהוזמן בכמויות או בדגם, או הגיע עם מכה או פגם. זו לא בעיה שלכם, חברתנו תפעל להחלפת הפריט או פיצוי בכדי שאתם תקבלו עבודה מושלמת.

אתם תקבלו דיווח מאיתנו על התקלה והבהרה שאנו דואגים לזה. לחברתנו קשרים ארוכי שניים עם ספקים המעריכים את עבודותינו המשותפת וזה תורם לכם.

יתרון חמישי תיכנון וייעוץ בשיטת הכל כלול-

לא צריך לרוץ ולהשתגע בין עשרות מקומות וחבורות לבחור ברזים וקרמיקות וארונות מקלחת ואסלות. תוכלו לקבל את כל הדוגמאות והקטלוגים עד הבית, יחד עם המלצתנו מה איכותי?, מה מוגזם?, ומהו מחיר סביר לפריט בשיפוץ שלכם?

רק תכוונו אותנו לכיוון צבע או עיצוב קרמיקה ותקבלו מספר דוגמאות עד הבית, מתעקשים לבוא לבחור בעצמכם ישנם מספר עסקים שנוכל להפנות אותכם אליהם ולהיפגש שם.

יתרון שישי מקצועיות וניסיון רב שנים-

בחברת עוז בנייה ושיפוצים, מצויים עובדים קבועים כבר הרבה שניים. לעסק עצמו יש וותק של מעל 40 שנה בתחום השיפוצים והבנייה. כמובן שלניסיון ולצוות שיודע לעבוד בסינרגיה אין תחליף. האמינות היא מה שקובע בסופו של דבר. נניח ונפל פגם בעבודתנו כמובן שנספר לכם על כך וגם מה הפתרון שאנו מציעים או רצון שלכם שדבר מסוים ישופר. אנחנו שם כל יום פנויים ומזומנים לדבר ולהחליט יחד אתכם מה הפתרון, אנו מבטיחים שעד סוף העבודה נגיע לעמק השווה שבו אתם תהיו מרוצים מתוצאות השיפוץ.

לעומת הרבה חאפרים בתחום שאתם תגידו להם "רק לכו מפה, קחו את הכסף ולכו" ( כי גם אתם תבינו שטוב לא ייצא מזה שהם יתקנו את העבודה) . אצלנו כמו בביטוי "האלוהים בפרטים הקטנים" הפרטים הקטנים הם אלו שמציגים את עבודותינו כטובה יותר. לרוב בשיפוץ דירה השבוע האחרון מוקדש לפרטים הקטנים: איטום חריצים במסטיק, כיווני דלתות, רובע, הרכבות והתקנות ועוד פרטים רבים שהופכים את הדירה לבית. שאיפתנו לראות חיוך ומילה טובה כאשר תכנסו לביתכם הגמור בסיום העבודה. מבחינתנו ביתכם הוא כרטיס הביקור המיטבי שלנו.

במקביל תמיד נשמח להמלצה ללקוחות עתידיים, בביקורת חיובית באינטרנט ועוד…

יתרון שביעי הצעת מחיר מקצועית חינם-

לא ראוי שתשלמו על הצעת המחיר, מבלי שתדעו עם בכלל אתם רוצים לעבוד איתנו, האם ההמלצות שלנו תואמות את הדרישות שלכם. לכן הצעת מחיר למרות שהיא גוזלת לנו זמן והשקעה היא חינם בחברתנו. זו דרכנו להביא בפניכם הצעה אמיתית מקיפה שתשקף את מחיר העבודה גם בסופה. על איך צריכה להיות הצעת שיפוץ אמיתית תוכלו לקרוא במאמר הבא: הצעת מחיר לשיפוץ.

לסיכום חופשת הכל כלול היא החופשה האולטימטיבית שיפוץ הכל כלול או שיפוץ עד המפתח הוא סוג השיפוץ האולטימטיבי לכם. שיפוץ הכל כלול בחברתנו הוא השקט שלכם, חיסכון בזמן שלכם, מתנהל בסטנדרטים הגבוהים ביותר, באמינות רבה, ומקצועיות ללא תחרות וזמנים קדושים.

שיפוץ טוב בשבילכם נמדד בעיקר לפי אורך חייו. כלומר מתי הפעם הבאה שתצטרכו לבצע שיפוץ כללי. שיפוץ טוב הוא שיפוץ שמחזיק למעלה מעשור ואפילו שני עשורים. ואנחנו שואפים לספק לכם שיפוץ איכותי שתהנו ממנו הרבה זמן.

תמיד כיף לנו לעבוד שוב עם לקוחות בפעם השנייה והשלישית ובכלל לכל פנייה, אבל בשאיפתנו זה יהיה רק בשביל הרחבות בנייה, שיפוץ בחלקים שלא טופלו בשיפוץ הקודם או במעבר לבית טוב וגדול יותר. לקוח חוזר, הוא לקוח נאמן וככזה יש לו פריבילגיה ודברים שבהם אנו נלך לקראתו.

נשמח לתאם גם אתכם פגישה והצעת מחיר חינם, ולהפוך אתכם לחלק מקהל לקוחותינו. (אנחנו זמינים לפני הפסח הבא) תוכלו ליצור קשר באתר או פשוט התקשרו ונענה בשמחה.

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאים כלליים

ודא שאתה עורך קצת מחקר מראש ושיש לך תקציב בחשבון שיעזור לך להבין את החבילות השונות הזמינות. הזמינו פגישת ייעוץ עם מעצב פנים כדי לקבל מושג מה הכי מתאים לבית שלכם. שאל חברים או קרובי משפחה להמלצות. שאל אותם אם הם מכירים מעצבים שיכולים לעזור לך לבנות את בית חלומותיך.

ייעוץ עיצוב פנים חיוני לביצוע מוצלח. חלוקת חללים שינוי בנייה, בחירת הרהיטים, הצבע והשטיח הנכונים יכולה להיות מרתיעה. ייעוץ עיצוב פנים יכול לעזור בהחלטות אלו על ידי מתן הדרכה במה להשתמש וכיצד להשתמש בו.

כן, אנחנו כן עושים תכנון והדמיות לפני ביצוע כמובן לפי דרישת לקוח. תוכלו ליצור קשר ולברר עוד פרטים.

עוז בנייה ושיפוצים הינה חברת בנייה המתמחה בבנייה ושיפוצים למגורים ומסחר. אנו משתמשים בשירות הייעוץ האדריכלי שלנו כדי לספק ללקוחות תוכניות, שרטוטים ואלמנטים עיצוביים אחרים הדרושים לתהליך הבנייה והשיפוץ.

שירותים אלו מוצעים על ידי חברות בנייה ושיפוץ המתמחות גם בתכנון. שירות הייעוץ האדריכלי מציע מגוון רחב של יתרונות לחברה הכוללים:

– לעזור לחברה להבין מה הלקוחות שלהם רוצים

– מתן תכנית מפורטת לפרויקט

– הקפדה על קבלת כל האישורים הדרושים

– הקפדה על סיום הפרויקט בזמן ובמסגרת התקציב

תפקידו של אדריכל פנים הוא ליצור חלל פונקציונלי, אסתטי ובר קיימא.

אדריכל פנים יכול לעבוד על מגוון פרויקטים כמו עיצוב חללי משרדים, חנויות קמעונאיות ובתי מגורים. הם עשויים להיות מעורבים גם בעיצוב של חללים ציבוריים. אנו בעוז בנייה ושיפוצים מעסיקים אדריכל פנים.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!