שיפוץ מרתף ליחידת דיור – הסבת מרתף

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

שיפוץ מרתף- ליחידת דיור, הגדלת הבית או למשרד

הבית שלכם כבר קטן מידי עבורכם? מבקשים לעבוד מהבית? מעוניינים להוסיף יחידת דיור ולהשכירה? אם יש לכם מרתף תוכלו עם חברת עוז בנייה ושיפוצים לשפצו ולהסב אותו ליחידת דיור חדשה ואיכותית.

בכדי שתתחילו להבין קצת בנושא לפניכם שורה של דגשים ועצות אודות שיפוץ מרתף והסבתו ליחידת דיור.

  • הפיכת מרתף ליחידת דיור יכולה לשמש לצרכים שונים, למשל כיחידת אירוח לחברים, יחידה נפרדת לבן נוער או בן בוגר, חדר עבודה או סטודיו שקט, חדר קולנוע, חדר משחקים, פינת משפחה, יחידת דיור מניבה, ועוד.
שיפוץ מרתף ליחידת דיור
שיפוץ וילה והתקנת חיפוי אבן ירושלמית
  • לפני שמתחילים לשפץ יש להבין את ייעודו של החלל ומה רוצים שיהיה בו, בין אם מדובר במרחב פתוח, חלוקה לחדרים, מטבחון, חדר רחצה ושירותים וכדומה.

 

  • כמו כן יש לבחון את מצבו של המרתף מבחינת תשתיות, נקודות חשמל, מפתחים, מצב הרצפה, הקירות והתקרה, אם יש במקום בעיית רטיבות וכדומה. כעת בהתאם לצרכים ומצב המרתף יש להחליט אם יש צורך לערב בעבודות אדריכל, וכן לפנות לקבלן שיפוצים לקבלת הערכת מחיר.

 

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

  • הפיכת מרתף ליחידת דיור אינה עבודה זולה, אולם מצד שני היא מגדילה את המרחב הביתי, מעלה את ערך הנכס וגם יכולה לספק מקור הכנסה כיחידת דיור להשכרה.
  • בכדי שמרתף יהפוך ליחידה ראויה למגורים או עבודה חשוב קודם כל לדאוג שתהיה בו רמה גבוהה של עבודות איטום המונעות הצטברות של רטיבות, לחות ועובש במרחב.
  • אם רוצים שהיחידה תכלול צנרת של מים ביוב, בהיותה יחידת דיור מתחת לקו האפס של הבניין, יש לתכנן נושא זה בקפידה, לבחון פתרונות שונים ולבחור בפתרון המתאים ביותר. למשל ניתן לבחור במערכת סילוקית הכוללת פח אטום שיש לרוקנו מידי פעם למערכת הביוב הראשית. כמו כן להזרמת מים יש צורך בהתקנה של משאבות מתאימות. בנוסף חשוב לדאוג בחדר שירותים ומקלחת במרתף לאוורור נאות שימנע הצטברות של לחות ועובש.
  • אם אתם רוצים ליצור דירת סטודיו, חדר משחקים, סלון נוסף עם מטבח צמוד, חדר אורחים, חדר קולנוע או כל חלל מרכזי אחר, ובייחוד אם מדובר בחלל מרתף לא גדול, עדיף שתשאירו את המרחב פתוח מכיוון שהוספת קירות תקטין את המרחב. בחלל זה ניתן ליצור תחומים שונים על ידי מחיצות, פרטי ריהוט או צבעים שונים לקירות.
  • במידת האפשר מומלץ שלא לפרק ריצוף ישן במרתף אלא להדביק עליו ריצוף חדש שיכול להיות בדמות אריחים או פרקט. כך תחסכו במשך העבודה, מידת מורכבותה, כמות הלכלוך שהיא תייצר ומחירה. כמו כן אם תרצו ניתן להדביק על הריצוף הישן שטיחים מקיר לקיר, ולקבל פתרון שהוא גם אסטטי וגם לא יקר.
  • מכיוון שלא אחת מרתפים הינם חללים שלא מקבלים אור שמש ישיר כדאי לשמור על רמה גבוהה של בהירות בחלל, הן בבחירת צבע של קירות, והן ריצוף וריהוט, וכן לדאוג לכמה שיותר אופציות תאורה שונות ביחידת הדיור.
  • אם מבקשים ליצור הפרדה מלאה בין יחידת הדיור ברמת הבית אפשר לחסום את המדרגות הפנימיות של הבית באמצעות לוחות גבס. כמו כן, בכדי להגדיל את שטח המרתף וליצור בו תחושה ייחודית כדאי ליצור את החסימה בגובה הבית וכך לקבל מדרגות בתוך המרתף עצמו גם אם הן בעצם מהוות דרך ללא מוצא.
  • עלויות הסבה של מרתף לכדי יחידת דיור נקבעות בהתאם לסוג החומרים והפריטים הנבחר, להיקף עבודות שיש לבצע ומידת מורכבותן. למשל יש הבדל במחיר באם משאירים את החלל פתוח או מחלקים אותו לחדרים. עלות עבודות שיפוץ מרתף נקבעות למשל באם יש צורך בעבודות איטום, אם מחליפים ריצוף, אם מבקשים מערכת מים וביוב במרתף, אם רוצים לבנות כניסה נפרדת, אם מבקשים להוסיף עוד נקודות חשמל, אם יש צורך לשבור קירות, וכדומה.

 

לשירותי שיפוץ מרתף – עם עוז בניה ושיפוצים

לשירותי שיפוץ מרתף והפיכתו ליחידת דיור ולקבלת הצעת מחיר כדאית וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת עוז בנייה ושיפוצים בטלפון 050-5253695.

Picture of ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי שיפוץ בתים

שיפוץ בבית פרטי משתנה בין בית לבית. כאשר כל פרויקט נבדל בהיקף השיפוץ ובאזורים בהם אנו מטפלים. שיפוץ מקיף לבית פרטי לרוב אורך כחודשיים, כאשר מוסיפים גם טיפול מקיף לבית חיצוני ועיצוב הגינה התווסף לפחות עוד חודש עבודה.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!