איך בוחרים ריצוף לבית ? מה חשוב לדעת לפני קניה

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוספת בניה קלה בבית פרטי כולל ייעוץ איך בוחרים ריצוף ? והתקנתו

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לגלות איך בוחרים ריצוף לבית , לבצע כל סוג של שיפוץ בבית והתאמת אריחי קרמיקה ושיטות הדבקה במחיר באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעת צביעה משתלמת שתשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

ריצוף לבית פרטי או דירה בוחרים או בבית מסחר או בייעוץ עד הבית עם קבלן השיפוצים שלכם

החלטנו לשפץ את הבית או הדירה, אך איזו קרמיקה לבחור? האם סוג אחד יתאים לכלל הבית? ללכת על מט או מברק? גרניט פורצלן או קרמיקה? מחוספס או חלק? מה לגבי גוון או טקסטורה? במאמר הבא נסקור את כלל השאלות הללו.

כתשובה כללית אותה נפרט בהמשך קיימים הבדלים בין החללים השונים בביתנו מכדי שנבחר סוג קרמיקה אחד. קיים צרכים שונים בכל חלל, גוונים שונים שיחמיאו לחלל או יפריעו, הצורך בחספוס במקומות שעלולים להחליק בהם. או הצורך בחלקות על מנת להקל בניקיון.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

אז איך בוחרים עיצוב לריצוף לבית ?

שלב ראשון נפריד בין החללים השונים ונבחן כל אחד לעצמו:

החללים הציבוריים – הכוללים סלון, מטבח, פינת אוכל, מסדרונות ועוד חללים המקושרים שהם לא החדרים או המקלחות. בהם נעדיף ריצוף חזק לרוב בגודל 60X60 ומעלה ללא חספוס אשר יקשה על הניקוי. נעדיף ריצוף שיחמיא לבית ולסגנון העיצובי בו נבחר.

חללים רטובים ( חדרי מקלחות שירותים ואמבטיות)- במקרים הללו נעדיף לבחור 2 סוגי קרמיקות לפחות האחת לריצוף הרצפה בהעדפה למחוספסת נגד החלקה וכזו המתאימה לריצוף רצפה ובהרבה עיצובים היום העדפה לכהה ובעיצוב פרקט ועץ.

הסוג השני הינו לצורך חיפוי הקירות בחירת הריצוף לבית חשובה ביותר מבחינות רבות, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת התחזוקה לטווח הארוך. ריצוף מבריק וחלק ימנע יותר סימני אבנית, יהיה יותר קל לניקוי ותחזוקה

החללים הפרטים- חללים הלו הם בעצם חללי השינה שלנו, וריצוף גדול כדוגמא הסלון לא תמיד יתאים להם, ריצוף גדול ייתן תחושה של חדר קטן יותר וזו לא תוצאה שנרצה בה לעיטים קרובות.

החללים החיצוניים- חללים אלו הם בעצם המרפסות של הבית או החצר. הדרישות שם שונות לחלוטין מהבית. את משטחים אלו צריך לשפע על מנת לנקז מי גשמיים לכן ריצופים גדולים לא יתאימו, יש צורך גם בריצופים מחוספסים למנוע החלקה, אף בחוזקם נעדיף ריצופים עמידים יותר לשחיקה ואף עלית אוטו אליהם. גם בצבע נעדיף ריצופים כהים יותר עם טקסטורות ברורות יותר כדי להדגיש עיצוב ולהעלים אבק ולכלוך.

בחברתנו תקבלו את כל הייעוץ איך לבחור את הריצוף כמו גם עבודה איכותית כמו גם עבודת צביעת בית

איך לבחור ריצוף נכון לבית ומה חשיבותו

הריצוף הוא בד הציור הגדול ביותר בדירה ובבית והוא הבסיס לשאר העיצוב העתידי. מלבד כל מה שתיארנו כאן כצרכים תפקודים נכנסים גם השיקולים הטרנדים, שיקולי הטעם ושיקולי העיצוב המשפעים על בחירת החומרים

איך לבחור ריצוף לבית – מבריק או מט ?

לא תמיד שאלת הצרכים התפקודים היא המובילה ובכל פרויקט יש לבחון את טעם הלקוח, השילובים השונים והראיה העיצובית. כאן מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע חנות או מעצב. ובחברתנו תוכלו ליהנות מכל השלושה: בעלי מקצוע בעלי ניסיון רב, מעצב פנים שהוא חלק מהחברה, רשתות חנויות המספקות לנו אריחי קרמיקה, כלים סניטריים וארונות הפועלים בשיתוף פעולה איתנו ומעניקים הנחה ללקוח שבא איתנו.

ריצופים מבריקים יכולים להיות מסוג: שיש או דגמים של גרניט פורצלן מבריקים (לפטו). קלים מאוד לניקיון ותחזוקה, מגיעים במגוון דגמים אין סופי כמעט. ניתנים לניקוי והחדרת סילר או פוליש לשמירה והסרת לכלוך קשה. ניתן להשתמש בהם ברוב חדרי הבית ואף לעיצובים מודרניים ונקיים.

ריצופים מט ייתן הרגשה כפרית וחמימה לרוב לבית. בבתים שבהם ישנו רמת לכלוך גדולה יותר כגון בתים עם גינה, חיות ואף להבדיל ילדים מומלץ לבחור דגמים כהים יותר עם טקסטורות מובלטות להסתרת לכלוך. פעם בשנה מומלץ לנקות מקצועית ולמרוח סילר אשר ימנע חדירת לכלוך.

 

כאמור מעלה בחברתנו תוכלו למצוא את כל הפתרונות אשר יצעידו אתכם לבית טוב יותר, לתחושת ה"וואוו" של אורחיכם, להרגשה שקיבלתם תמורה הולמת ייעוץ טוב ומחיר משתלם. לפרטים נוספים  בנוגע לעבות ריצוף לבית פרטי או דירה, וליצירת קשר השאירו פרטים באתר או התקשרו 050-5253695 ונשמח לתת לכם שירות הצעת מחיר חינם.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

Picture of ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי עבודת ריצוף

ריצוף דירה מושפע מגודלה, האם מדביקים או מחליפים והאם ישנם חפצים בדירה. ריצוף דירה ריקה ללא התחשבות בעבודות אחרות ייקח בין ימים ספורים לשבוע  בהדבקה, כאשר ניתן לגור באזורים בבית בתקופה. החלפת ריצוף תחייב כבר תקופה ארוכה יותר של שבועיים עד חודש ולא ניתן לגור בדירה בזמן זה.

אכן ריצוף גדול מקטין את מראה הבית בגלל כמות מעטה של חריצים שיוצרים אשליה בעין האנושית של חלל קטן. ברוב הדירות כיום המגמה ללכת על ריצוף 60X60. עוד מידה הנפוצה מעל זה 80X80 עם כי הרבה פחות. כל מידה מעל זו ראוי שתבחנו האם זה ממש לא מחמיא לבית או אולי באמת זה יתאים.

להדבקת ריצוף קימיים הרבה יתרונות לצד חסרונות ספורים, בין ההיתרונות: מהירות עבודה, חיסכון בפינוי ריצוף וחול ישנים, עבודת הדבקה זולה יותר.

לפי תקן אסור ואף עם תדרשו זאת מהקבלן אסור לו לבצע זאת. ותכלו בעתיד גם לתבוע אותו אם לא ירצף עם מרווחנים.

בפרוש לא. כל סוגי הריצופים המיועדים לרצפה מתאימים גם לקירות אבל לא להיפך. קרמיקות שמיועדות לקירות לא עמידות מספיק בשחיקה ובעומס שמוטל על קרמיקת רצפה.

מבחינתכם אין הרבה הבדל. ההבדל נעוץ רק שכבת בסיס של הריצוף, בגרניט פורצלן הבסיס נאפה בחום גבוהה יותר ולפיכך הריצוף קשה יותר. לאחר התקנה אין הרבה הבדל ביניהם. רוב דגמי הגרניט פורצלן מתאימים לרצפה בעוד חלק מדגמי הקרמיקה לא מתאימים לרצפה רק לקירות.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!