איך לבחור שטיח לחדר ? ומה הוא מעניק לנו ?

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

בחברתנו תקבלו מידע איך לבחור שטיח לחדר כמו תחזוקה והתקנה

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לקבל מידע איך לבחור שטיח לחדר ולבצע הדבקת שטיחים מקיר לקיר באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

שטיחים מקיר לקיר לבית ולמשרד – מתי כדאי, איפה, איך לבחור שטיח לחדר ?

מעוניינים בשדרוג פני הבית? משפצים את הדירה? חשבתם על תוספת עיצובית מעניינת ומקורית שתתאים בדיוק לקונספט שקיים אצלכם בבית או במשרד ? הדבקת שטיחים לחדר הוא פתרון מושלם עבורכם, אך צריך לדעת איך להתאים אותו בצורה הטובה ביותר לצרכים שלכם. 

כדי לעשות זאת יש צורך בהתאמה מלאה לרעיון העיצובי הכללי ששולט אצלכם בחדר, במיוחד מבחינת התאמת הצבעים. באמצעות שימוש נכון בשטיחים ניתן להעצים את תחושת המרחב בכל חדר וחלל. ניתן לצפות את כל רצפת החדר בשטיח לפי בחירתכם, ליצירת חלל מוגן ונעים.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

התאמת הצבע השטיח לקונספט הקיים בחדר

שטיחים בדרך כלל משמשים אותנו ליצירת תחושה חמימה ונעימה בבית, ולכן ברוב המקרים הצבעים הנפוצים של כל שטיח יהיו צבעי אדמה או צבעי חורף מובהקים. אם החדר שלכם בהיר, ייתכן ותשקלו פרישת שטיח מלאה על כל הרצפה בצבעים בהירים שתואמים את העיצוב הנוכחי בחדר. אם החדר שלכם בולט בגווניו החמים, תוספת של שטיח מכל סוג תהיה מבורכת ואפשרית בשילוב קל ופשוט של צבעים שמתאימים זה לזה.

התאמת שטיח לאופי החדר

קיימת חשיבות עליונה בהתאמת אופי השטיח לחדר לאופי הקיים בחדר ולזה של המתגורר בו. יש הבדל בחירת שטיח לחדר גדול מאוד בין שטיח המיועד לחדרי ילדים לבין שטיח המיועד לחדר שינה של מבוגרים וקשישים. מיותר לציין שיש גם הבדל בין שטיחים לחדרי תינוקות וילדים קטנים לבין חדרי מתבגרים או בגיל צבא. כאשר אתם מנסים להתאים את הסגנון של השטיח החדש שאותו תכניסו לחדר, ההתאמה צריכה להיעשות לפני הכול לפי טעמו האישי של זה שהולך לראות את השטיח הזה רוב הזמן.

הדבקת שטיחים בבית פרטי ובמדרגות

שימוש בשטיחים ליצירת תחושת מרחב וניצול נכון של המרחב

תוספת של שטיח לחדר,  שנעשית בצורה טובה ואיכותית, יכולה להגדיל משמעותית את תחושת המרחב בחדר ולתרום ליצירת האווירה הכללית בחדר. אם אתם מעוניינים להגדיל את תחושת המרחב של חדר קטן, תוכלו לעשות זאת על ידי הוספת שטיח קטן במרכז החלק החשוף של רצפת החדר, הדבר יתרום לתחושת התנועה המתאפשרת בחדר. אם החדר שלכם גדול מדי לטעמכם ואתם מרגישים שהוא קצת מאיים, תוכלו להדביק שטיח מקיר לקיר ולתחום את התחושה המוכרת של החדר החמים והנעים שלכם. הדבר יתרום גם לשמירה על חום החדר בימי החורף הקרים.

כיסוי מלא של הרצפה בשטיח לחדר

אם אתם מעוניינים בהגנה נוספת לחדר הילדים או הפעוטות שלכם, או בשמירה מרבית על חום הבית כדי לחסוך בעלויות החשמל הגבוהות, שטיח לחדר מקיר לקיר יכול להיות הפתרון המושלם עבורכם. אתם יכולים לכסות את רצפת החדר בשטיח מסוג המותאם לכך. אם העבודה שתיעשה תהיה מקצועית, זה יישאר איתכם לאורך שנים. בארצות הברית אין כמעט בית שכל רצפותיו לא מכוסות בשטיחים, והדבר מתחיל להיות מקובל גם בארץ.

הדבקת שטיחים בחברת עוז בנייה ושיפוצים

להדבקת שטיחים מקיר לקיר יש יתרונות רבים להזמנת הצעת מחיר או בירור על איך לבחור שטיח לחדר ופתרונות נוספים מבית עוז בניה ושיפוצים השאירו הודעה באתר ונחזור אליכם בהקדם

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות בנושא הדבקת שטיחים

שטיח מומלץ לבחור על פי טעם אישי, צרכים, עמידות לאש כשיש דרישה לכך. איכות נמדדת גם לפי סוג הסיבים וצפיפותם.

זה תלוי מה מצב השטח ואת זה רק בעל מקצוע בשטח יכול להגיד. אולם יש מה לעשות ברוב המקרים בין עם זה הכנה מקדימה ויישור השטח. ועוד אפשרות זה להדביק לפני השטיח ספוג ייעודי אשר ישפר נוחות ויכפה על פגמים.

ובכן בעבר שטיחים מקיר לקיר היו נפוצים יותר גם בתוך דירות ובתים. אבל אל נזלזל בשטיח ישנם עדין מקומות בו הוא יעיל ומתאים. שטיח לחדר ילדים ימנע מכות נפילה חזקות ויחמם את הילדים מהרצפה הקרה, שטיח בחדר הורים מפנק. בתי כנסת, מרכזי כנסים, מלונות ועוד…

בעת בחירת שטיח לחדר מסוים, ישנם מספר גורמים שצריך לקחת בחשבון. החל מסוג הסיבים בשימוש בשטיח ועד לגודל וצורת החדר, שיקולים אלו יעזרו לכם לקבל החלטה מושכלת לגבי הרכישה. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון כמה תנועה רגלית ובלאי יקבל השטיח שלכם על מנת להבטיח את אורך חייו. עם שיקולים אלה בחשבון, אתה יכול לוודא שאתה בוחר שטיח המושלם לצרכים שלך.

שטיחים מגיעים במגוון חומרים וסגנונות. לכל סוג שטיח יש יתרונות וחסרונות משלו, ולכן חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הללו בבואכם להחליט איזה סוג מתאים לבית שלכם. במאמר זה נבחן את סוגי השטיחים השונים הזמינים, היתרונות והחסרונות שלהם, וכן כמה טיפים כיצד לבחור את השטיחים המתאים לבית שלך.

מחפשים חברת בנייה ושיפוצים אמינה שתעזור לכם לבחור את השטיחים המתאימים לביתכם? עוז בנייה ושיפוצים מציעה הצעות מחיר חינם לבחירת שטיחים. צוות אנשי המקצוע המומחים שלנו יגיע אליכם הביתה, יעריכו את הצרכים שלכם ויספקו לכם הצעת מחיר מדויקת. עם שנות הניסיון שלנו בתעשייה, אנו בטוחים שנמצא את השטיח המושלם המתאים לתקציב ולסגנון שלך.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!