בטון הבסיס העיקרי לתהליכי הבנייה בארץ והעולם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תהליך יציקת משטח בטון הבסיס היקרי לתהליכי הבניה

עוז בניה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בניה ושיפוצים תוכלו לבצע סוגים רבים של יציקות בטון החל ממשטחים ועד יציקת עמודים ויסודות באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים. ועוד לגלות למה בטון הבסיס העיקרי לתהליכי הבנייה שלנו.

מנציגי עוז בניה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

מהם יתרונות הבטון – ואיך הבטון משרת אתכם בשיפוץ שלכם

הבטון נחשב לאחד החומרים החזקים והעמידים ביותר כיום, וככזה בטון הבסיס העיקרי לתהליכי הבנייה הוא לוקח חלק בלתי נפרד כמעט בכל עבודת בניה או שיפוץ. השימוש בטון בשלבים השונים של הבניה, או אף במהלך השיפוץ עצמו, נעשה תוך שימוש בתבנית מיוחדת היוצרת את הצורה או המראה הנדרש שאותה מתכנן מהנדס הבניה.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

בטון הבסיס העיקרי לתהליכי הבניה – מהווה ברוב התחומים כחומר מרכיב או כחלק מבני

יציקת בטון בהתאם לתבנית זו מספקת מראה מוגמר חלק ומדויק יותר ובסיס לבניית שלד המבנה, הקירות או התקנת הרצפות. יציקת הבטון נעשית בשטח על ידי חברות המתמחות בכך הנעזרות בציוד המשוכלל המתאים ובצוות מקצועי ומיומן המסוגל להתמודד בהצלחה עם אתגריו הרבים של חומר זה. חברת עוז בנייה ושיפוצים מתמחה בעבודות יציקת בטון, שיפוץ ובנייה ומציעה לכם מענה ברמה גבוהה.

בטון הבסיס העיקרי לתהליכי הבנייה

הבטון, כאמור, משמש כאחד האלמנטים החשובים ביותר בכל פרויקט בניה או שיפוץ. תהליך יציקת הבטון מתחיל כשהבטון בצורתו הנוזלית וכשהוא מעורבב עם חומרי גלם נוספים, כמו חול, מלט או טיט, המוסיפים לא מעט לחוזקו ומשפרים את תכונותיו. לאחר ערבובו עם החומרים הנוספים הוא מועבר אל התבנית המיועדת שהוכנה מראש.

יציקת בטון באופן זה כוללת, לעתים, גם שימוש במוטות פלדה מסיביים עד לכדי קבלת בטון עבה ועמיד מאוד (מתאים במקרים של בניית ממ"ד, למשל). יציקה של בטון משמשת כפתרון בתהליכי שיפוץ ובניה רבים ויכולה לקחת חלק בבניית קירות הבית, המחיצות השונות בו, בנית גדרות בחלקו החיצוני של המבנה, בניה של בניינים גבוהים ועוד.

קירור הבטון לאחר יציקתו ישירות אל התבנית יכול להיעשות בכמה שיטות, לרבות בעזרת הזרמת מים בצינורות מיוחדים, וכן באמצעים מקררים נוספים המוצעים אף הם. הקפדה על קירור מלא מבטיחה בטון חזק ועמיד ומונעת את התפוררותו. יציקת הבטון באופן מדויק, על פי התבנית הקיימת, והקפדה על קירורו של הבטון כחלק בלתי נפרד מהתהליך כולו, מאפשרים תוצאות ברמה גבוהה ומראה אסתטי יותר. מסיבה זו בדיוק ישנה חשיבות רבה במיוחד בפנייה אל חברות המתמחות בתחום, חברות בעלות ניסיון בביצוע יציקת בטון ובתהליכי שיפוץ ובנייה.

פתרונות בנייה ושיפוץ עם יציקת בטון מקצועית בחברת עוז בנייה ושיפוצים

חברת עוז בניה ושיפוצים מציעה לכם פתרונות בניה ושיפוץ בהתאמה מלאה, בשילוב עם יציקת בטון ושימוש בחומרי גלם איכותיים במיוחד. החברה, שפועלת בתחום יותר מ-40 שנה מעמידה לרשות לקוחותיה צוות מעבודות בטון מקצועי של עובדים המלווים את הלקוח לאורך כל פרויקט הבניה או השיפוץ ומבצעים עבורו את העבודה בצורה הטובה ביותר.

לפרטים נוספים אודות שיפוץ ביתכם, דירתכם או בית העסק שלכם, פשוט השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם במהרה עם מענה על כל השאלות.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות בנושאי בניה

כן בהחלט ניתן דרכנו לשלב יציקות בטון עם סוגי עבודות אחרות. 

זה תלוי בחמישה גורמים:

  1. האם זו בנייה חדשה או תוספת בניה.
  2. תקציב
  3. האם בנייה כבדה היא בכלל אופציה?
  4. מהירות העבודה
  5. כמות הפסולת שצריך לפנות

עלות יציקת בטון בחצר עולה כ 200 ש"ח למטר מרובע כאשר המחיר הסופי קורה בשטח על ידי המבצעים.

החל מ150 ש"ח למטר מרובע בין עם זה קיר פנימי או חיצוני.

אישורי בנייה תצטרכו לקבל בכל חריגה מהגבולות המבנה המאושרות. כלל העבודות שלפי ההיתר או הפנימיות בתוך ביתכם כמובן שראוי להתייעץ עליהם עם בעל מקצוע אולם מבחינת החוקיות הם מותרות.

ללא ספק בטון המוזמן ממפעל הוא עדיף מכל בחינה: הוא עמיד יותר, חזק יותר ובעל איכויות ותוספים שלא ניתן להשיג מבטון המוכן באתר.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!