הגברת לחץ מים בבית כיצד ?

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הגברת לחץ מים בבית

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לברר איך ניתן להגביר לחץ מים בביתכם באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

כיצד ניתן לטפל בתופעה של לחץ מים נמוך בביתכם ?

אחת התופעות היותר מתסכלות במרחב הביתי הוא לחץ מים נמוך בברזים כאשר הדבר משפיע עלינו רבות בחיי היום יום שלנו שבין היתר אנו סובלים מכך במהלך המקלחת כאשר לחץ המים אינו מספק או כאשר אני שוטפים כלים או שוטפים פנים בבוקר עם לחץ מים נמוך. התופעה יכולה להופיע בכל הברזים של הבית או רק בברז אחד לעיתים כאשר הסיבות להופעת התופעה הן רבות ומגוונות. בכל המקרים הללו ישנם פתרונות לאותו לחץ מים נמוך כאשר את חלקם נוכל לעשות לבדנו אך בחלקם נצטרך לקרוא לאינסטלטור על מנת שיטפל בתופעה וידאג להגברת לחץ המים בבית.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

מהם הסיבות שבעקבותם יש לבצע הגברת לחץ מים בבית?

סיבה מרכזית שבגינה יכול להיות לנו זרם מים בלחץ נמוך בבית היא אבנית. בכל כיור ישנו מסנן שתפקידו הוא לסנן את האבנית וכאשר בתוך המסנן מצטברת כמות גבוהה של אבנית הדבר משפיע ביחס ישר על לחץ המים וגורם ללחץ נמוך יותר מזה שהיינו רגילים בעבר. יש לציין כי נוכל לאפיין הבעיה הזו בקלות כאשר אנו רואים שיש לבצע הגברת לחץ מים בבית בברז אחד מתוך כמה ברזים.

במקרה כזה כל שעלינו לעשות הוא להסיר את המסנן ולנקות אותו בצורה יסודית על מנת שנסיר את האבנית ושאר הלכלוך שהצטבר בו וגורם ללחץ המים הנמוך ולאחר מכן נתקין אותו חזרה על הברז ובסבירות גבוהה מאוד הניקיון הזה יפתור לנו את התקלה. לעיתים הצטברות האבנית היא בחיבור של הברז מתחת לכיור ומה שעלינו לעשות במקרה כזה הוא לסגור את הברז ובעזרת מפתח שוודי מתאים, לפתוח את הצינור ולנקות משם כל הצטברות של אבנית שעלולה להפריע לזרימת מים תקינה.

לחץ מים נמוך בעקבות הברז הראשי

סיבה נוספת שלעיתים יכולה גם כן לקרות ולגרום ללחץ מים נמוך היא העובדה שהשיבר הראשי כלל לא פתוח עד הסוף וגורם למים לזרום בצורה איטית יותר. לעיתים בעלי מקצוע שעבדו על הצנרת של הדירה או של הבית סגרו את ברז המים הראשי ולא פתחו אותו לגמרי בסוף העבודה. במקרה כזה, עלינו לוודא כי הברז או מחלק המים של הדירה אכן פתוח עד הסוף.

לחץ מים נמוך בעקבות בעיות בצנרת

עוד סיבה שבגינה אנו יכולים לחוות לחץ מים נמוך היא עקב בעיית צנרת שעשויה מברזל שבמרוצת השנים גודל הצנרת שלה קטן. במקרה כזה חשוב מאוד להיוועץ עם אינסטלטור מומחה שכן משאבת לחץ וכלים אחרים לא יתאימו למקרים שכאלה.

במידה ואנו רוצים לבצע הגברת לחץ מים בבית שספיקת המים שלו נמוכה יחסית עקב העובדה שזהו בניין רב קומות ואנו גרים בקומה גבוהה שלחץ המים בה אינו תקין נוכל להשתמש במשאבת לחץ אך שוב גם במקרה כזה חשוב מאוד להיוועץ עם אינסטלטור היות והוא חייב לוודא כי כל רכיבי הצנרת תקינים לפני שמתקינים משאבה שכזו.

מה העלויות של ביצוע הגברת לחץ מים בבית?

כאשר אנו מזמינים אינסטלטור לפתרון בעיית הגברת לחץ מים בבית בדרך כלל העלות היא על ביקור של אינסטלטור. המחיר בדרך כלל נע בין 200 ש״ח ל-300 ש״ח. לאחר אפיון הבעיה ייתכן והוא יגבה מכם סכום של עוד 200 ש״ח על בדיקת וניקוי כלל המסננים והצנרות בבית ובכך הבעיה תיפטר.

במידה וזהו עניין מורכב יותר שדורש התקנה של משאבת לחץ מים עלות הביקור וההתקנה ייתכן ויהיו יקרים מעט יותר ויגיעו לסכומים של עד 500 ש״ח ולזה יש להוסיף את עלות המשאבה עצמה שנעה בין 3000 ש״ח ל-4000 ש״ח.

לפרטים נוספים אודות הגברת לחץ המים בביתכם או דירתכם, צרו איתנו קשר ונשמח לפתור לכם את הבעיה.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי אינסטלציה

עלות הזמנת אינסטלטור לתיקון נזילה תלויה בחומרת הנזילה ובסוג בעיית האינסטלציה. ככל שהדליפה חמורה יותר, כך העלות תהיה גבוהה יותר. גם סוג בעיית האינסטלציה יכולה להשפיע על העלות. לדוגמה, אם יש לך צינור שדולף מים לתקרה שלך, זה יהיה יקר יותר מאשר אם יש לך רק נזילה קטנה שמגיעה מהברז במטבח שלך.

לפרטים נוספים כנסו למאמר

בעיית אינסטלציה יכולה להיות קלה כמו ברז דולף או חמורה כמו צנרת שהתפוצצה. ישנם סוגים רבים ושונים של בעיות אינסטלציה, אך לכולן יש דבר אחד במשותף צריך בעל מקצוע אשר יבין את חומרת הבעיה כולה וייתן פתרון מתאים.

בעיות אינסטלציה נפוצות כוללות:

– ברז דולף – ניקוז סתום – צנרת התפוצצה – אסלה נוזלת – הצפת שירותים

לבחירת אינסטלטור טוב באזור שלך. ישנם גורמים רבים ושונים שכדאי לקחת בחשבון לפני בחירה. חשוב לבחור מישהו מורשה ומבוטח, ובעל ניסיון בסוג בעיית האינסטלציה שיש לכם. כדאי גם לוודא שהשרברבים זמינים כאשר אתם צריכים אותם ושיש להם רקורד של ביקורות טובות של לקוחות.

עבודות האינסטלציה הנפוצות ביותר כוללות:

– תיקון ברזים דולפים

– החלפת אסלה שבורה

– תיקון קו ביוב או ביוב סתום

– החלפת צינור מדיח כלים או התקנת מדיח כלים חדש

לא, לא כדאי לנסות להתקין אינסטלציה ללא מומחה אינסטלציה. עדיף להזמין מומחה אינסטלציה ולבצע את העבודה כמו שצריך בפעם הראשונה. נשמח שתפנו אלינו הצעת מחיר חינם

הכל תלוי בהיקף, לתיקונים קלים כמו החלפת ברז תוכלו לפנות לכל סוג של אינסטלטור לעבודות מורכבות כמו החלפת צנרת בכל הבית מומלץ לפנות לחברת שיפוצים שתעשה לך את כלל העבודות. נשמח שתפנו אלינו לקבלת הצעת מחיר חינם.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!