הגדרת אזורי המטבח השונים – מדריך להבנת תכנון נכון למטבח.

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הגדרת אזורי המטבח השונים, הדרך הנכונה לעצב את מטבח שלכם

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע החלפה ושדרוג למטבח ולכל חלקי הבית באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים כולל ידע על הגדרת אזורי המטבח השונים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

הגדרת אזורי המטבח השונים – הדרך הנכונה להתחיל תכנון מטבח חדש 

 תקל עלינו בתכנונו להיות מטבח חכם ונוח יותר למשתמש, הוא יאפשר לנו בהמשך לאבזר אותו בצורה נכונה, כל מטבח באשר הוא ניתן לקטלגו לפי האזורים שיוגדרו בהמשך.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

שעות שיפוצים מותרות

הגדרת אזורי המטבח השונים- הדרך הנכונה להתחיל תכנון מטבח חדש

אחסון המזון

אזור זה משמש לאחסון מוצרים המשמשים לבישול, אפיה והכנת מזון ובניהם מוצרים יבשים, או מוצרים הדורשים קירור. באזורים אלו נכנסים המקרר המקפיא והמזווה.

אחסון הכלים

אזור זה מיועד לאחסן את כלי ההגשה הנמצאים בשימוש יום יומי כגון צלחות, כוסות וסכו"ם. סטים של כלים שלא משמשים אותנו ליום יום אינם נכללים באזור זה.

אזור הניקיון

אזור זה נמצא ברמת השימוש הגבוהה ביותר במטבחנו כאשר כמעט כל פעולה שנבצע במטבח קשורה לאזור זה, לכן גם כל הדברים הנדרשים צריכים להיות בהישג יד ונוחים לעבודה אזור זה כולל: כיור, פח האשפה, מדיח כלים, טוחן אשפה, ומסנני מים וכן עוד מוצרים הקשורים.

אזור ההכנה

אזור זה גם הוא הינו מרכזי ביותר ובתוכו נעשות כל פעולות הכנת המזון, ולכן נאחסן בו פריטים הקשורים בהכנת המזון, רוחב משטח ההכנה צריך להיות במינימום 90 ס"מ בין הכיור לכיריים.

אזור הבישול והאפייה

אזור זה מאורגן מסביב לתנור הבישול והכיריים, אזור זה כולל גם את המיקרו, הטוסטר אובן, מיקסר וקולט האדים, לידו ניתן לאחסן גם כלים מטבח אשר לא נמצאים בשימוש יום יומי וכן את הסירים המחבתות.

מעוניינים במטבח המתאים לתקציב כספכם ויעוצב לפי טעמכם תוך התחשבות לפרטי פרטים, אהבתם את דרך החשיבה רוצים עוד טיפים לתכנון שטחי האחסון במטבח, לתחילת עיצוב ותכנון המטבח שלכם השאירו הודעה או התקשרו לעוז בנייה ושיפוצים.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי נגרות

ישנם סוגי עבודת נגרות רבים אותם תוכלו להשיג דרכנו החל מארון מטבח ברמות מגוונות, ארונות אמבטיה ושירות ואף ארונות בגדים. היתרון מתבטא בכך שאתם מקבלים את הבית מוכן לגמרי ללא צורך בקבלנים שיגיעו אחרינו, אתם תקבלו אחריות דרכנו, אנחנו אחראים על טיב המוצר שהזמנתם דרכנו.

וכלל העבודות המשלימות לעבודת נגרות בחברתנו ללא עלות נוספת לכם. עבודות כגון איטום וסגירת חריצים. ועוד..

לפרזול של החברות הטובות ישנה אחריות וגם אמינות לכן בקשו. צירים ומסילות ברמה טובה.

 

פלטת MDF זו פלטה העשויה מפירורי עץ מודבקים ולחוצים. פלטה זו אינה מצטיינת בתור גוף הארון כיוון שהיא רגישה למים. ואחנה חזקה מספיק. יתרונה נעוץ ברמת החלקות שלה ובאפשרות לעצב ולגלף אותה. ואחר כך לצבוע צבע בתנור.

פלטת סנדוויץ' זו הפלטה המובילה ביצור גופי ארונות מטבח בגדים וריהוט. בעלת חוזק גדול ועמידות לשנים. 

כן בראיית עולמנו, אנו רואים את השירות עד המפתח ולפי גישה זו אנו נעזור ואף נתכנן עם מעצב פנים שעובד בחברה כל רהיט או מטבח שתרצו ונדאג ליצר ולהתקין בזמני שיא. 

מחירי נגרות מושפעים: מכמות הפלטות שיש לייצר איתם, מאיכות וכמות הצירים והמסילות, משילובי חומרים אחרים כגון זכוכית.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!