שיפוץ דירה הכל כלול – אצל חברת עוז בניה ושיפוצים

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

שיפוץ דירה הכל כלול רק אצל קבלן עם המלצות טובות

פרקט מעץ או רצפת קרמיקה?, לשבור קירות או לוותר על זה?, שליכט צבעוני או רק טיח רגיל?, להנמיך את התקרה או לא?, לשפץ את המטבח לגמרי או רק לחדש? 

יש עוד כל כך הרבה שאלות שאנחנו שואלים את עצמנו בהיותנו מחליטים לשפץ את ביתנו או דירתנו. 

משפצים את הבית? חולמים שהשיפוץ יהיה מתוכנן, מסודר, מאורגן עם כמה שפחות בלאגנים ומינימום טעויות שיעלו לכם כספים מיותרים? 

במדריך הבא נציג בפניכם את כל מה שצריך לדעת על שיפוץ דירה קומפלט הכל כלול. ולמה כדאי לכם לבצע את העבודה דרך חברת עוז בניה ושיפוצים.

שיפוץ דירה הכל כלול גם עיצוב מטבחים והתקנתם
שיפוץ דירה הכל כלול גם עיצוב חדרי שינה

אחת לכמה שנים כולנו מעוניינים לשפץ את הדירה בה אנו גרים כדי להתאים אותה לאורח החיים וליהנות מאיכות חיים טובה, מנכס מרשים ואיכותי.

לצערנו יש כל כך הרבה סיפורים על בעלי מקצוע שרלתנים, קבלנים לא מקצועיים ולכן אחד הדברים הכי חשובים בהיותכם ניגשים לשיפוץ הוא חברת השיפוצים.

בשונה משיפוץ של חלל אחד או שיפוץ חלקי, שיפוץ דירה הכל כלול

דורש ומחייב מאיתנו היערכות שונה. בזמן השיפוץ דירתכם תהפוך להיות סוג של אתר בניה ולכן עליכם לפנות את התכולה שבה ולמצוא היכן לגור עד שהשיפוץ יושלם. 

אחד הדברים הכי חשובים שיפוץ דירה הכל כלול הוא תכנון מקדים, הבנה לקראת מה אתם הולכים, מה זה דורש מכם גם מבחינה לוגיסטית וגם מבחינה כלכלית כדי שלא יהיו יותר מדי הפתעות.

מתעניינים בשיפוץ, מחפשים חברה אמינה בעלת יתרונות שיועילו לכם. פנו עכשיו וגלו את יתרונות עוז בנייה ושיפוצים

שלב ראשון הגדירו את אזור השיפוץ

בדרך כלל, שמדובר בשיפוץ דירה הכל כלול או מה שנקרא גם ”שיפוץ קומפלט“, אנחנו רוצים לשפץ את כל הדירה. יש כמה סיבות שבעקבותן משפחות בוחרות לבצע שיפוץ דירה הכל כלול:

  1. הדירה ישנה ולא שופצה עשרות שנים – במקרים כאלה מדובר בדירות ישנות שנבנו לפני המון שנים, האינסטלציה כבר רקובה, יש בעיות בתשתית החשמל ולכן בעקבות אינספור תקלות ובעיות לא נותר ברירה אלא לשפץ.
  2. מעבר דירה- אנשים רבים רוכשים דירה ישנה ומחליטים לשפץ אותה בהתאם לצרכים ולאיכות החיים שהם מחפשים. שיפוץ כזה גם יאפשר התאמה מלאה של הדירה לבני הבית וגם יעלה את ערך הנכס בכמה עשרות אלפי שקלים.
  3. הדירה לא תואמת את הצרכים שלנו יותר – נניח ששלושת הילדים שלכם גדלו בדירה אך לפני כמה חודשים הבן הקטן שלכם התחתן. כולם עזבו את הקן ואין לכם צורך בכל כך הרבה חדרי שנה. לעומת זאת, לפני כמה חודשים נולד לכם נכד ראשון והייתם שמחים להפוך את אחד החדרים למגרש משחקים עבורו. זו רק דוגמא אחת מיני רבות לדירה שלא תואמת יותר את הצרכים שלנו.

 

חשוב לזכור!!! אם יש אזורים שלא עומדים בתקציב שלכם או שאינם דחופים לשיפוץ מיידי השאירו אותם בצד. מומלץ להחליט מראש לגבי כל האזורים שאתם כן משפצים כדי להימנע ממצב שבו אתם נגררים לתהליכים שאינם מתוכננים. גרירת שיפוץ בהכרח יוביל אותנו לחריגה מהתקציב.

שלב שני הגדירו תקציב

מדובר בשלב הקריטי בתהליך השיפוץ. ברגע שאתם מגדירים מראש את התקציב ולוקחים בחשבון גם חריגות שונות שיכולות להפתיע אתכם במהלך העבודה כמו תיקוני איטום, בעיות רטיבות וכדומה, אתם יודעים לאן אתם הולכים ואין הפתעות. בגדול מומלץ לקחת בחשבון משהו כמו 15%-25% לחריגות.

בצעו סקר שוק לגבי עלות החומרים

על מנת שלא יצוצו כל מיני הפתעות מיותרות בצעו סקר שוק נרחב על עלות החומרים. כך למעשה תוכלו להשוות בין העלויות שמופיעות בכתב הכמויות שקיבלתם מהקבלן ובין אלה שהשוויתם בעצמכם. יכול מאוד להיות שדווקא הקבלן הוא זה שיספק לכם את ההצעות המשתלמות ביותר, במידה ויש לו קשרים אך בכל זאת תמיד כדאי לבצע סקירה נוספת.

שיפוץ דירה קומפלט כולל החלקת קירות ותקרות

שיפוץ דירה הכל כלול מה זה כולל?

  1. פגישת היכרות מקצועית עם הקבלן או חברת השיפוצים ובדיקת התשתיות בדירה
  2. תכנון יעיל, מקצועי ויסודי של השיפוץ בעזרת צוות מקצועי הכולל קבלן שיפוצים, בעלי מקצוע וכמובן מעצב או מעצבת פנים
  3. הכנת תכנית עבודה מפורטת הכוללת בתוכה כתב כמויות, פירוט תהליכי העבודה בזמן השיפוץ, לוחות זמנים מראש, תקציב והסדר לגבי התשלומים
  4. הכנתה של הדירה לקראת השיפוץ
  5. פירוק והרס החללים שעוברים שיפוץ
  6. פינויים
  7. ריצוף/פרקט/קרמיקה
  8. שיפוץ חדרי אמבטיה ושירותים, שיפוץ מטבח, שיפוץ סלון, חדרי שינה, מחסן, מרפסת וכן הלאה
  9. החלפת הצנרת והתקנת כלים סניטריים
  10. עבודות גבס, חשמל וצבע
  11. ניקוי יסודי

שיפוץ דירה הכל כלול טיפים והמלצות

לפני שאתם בכלל ניגשים לבחור קבלן או חברת שיפוצים אנחנו ממליצים לכם לעשות סדר בבלאגן. מה זה אומר? זה אומר לעבור בדירה חדר חדר, חלל חלל ולהגדיר בו את הצרכים מחדש. זה אומר להבין מה לא מוצא חן  בעיניכם באותו חלל מבחינה עיצובית ומבחינה פרקטית, להבין מה הייתם רוצים לשמר ומה לשנות ולכתוב את זה על דף נייר. זה הזמן לשאול את עצמכם שאלות כמו על אילו צרכים החלל הזה כבר לא נותן לי מענה?

שואלים את השאלות הנכונות לאורך כל תכנון השיפוץ

לצורך הדוגמא, נניח שאתם מתחילים במטבח. מה מפריע לכם במטבח? שאין מספיק מקומות אחסון, שאין מספיק משטחי עבודה? שיש קיר שחוצץ בין המטבח לסלון והייתם שמחים להיפטר ממנו, החומרים שהמטבח עשוי לא פרקטיים לניקיון? שאין או יש קולט אדים? ככל שתהיו יותר ספציפיים ככה השיפוץ שלכם יהיה יותר קולע למטרות שלכם והדירה תהיה בול כמו שאתם צריכים ורוצים. זה גם יכול להיות דברים קטנים כמו למשל הייתי שמחה ששולחן האוכל במטבח תשמש גם להכנת שיעורי בית…הייתי שמחה שכל מכשירי החשמל יהיו אינטגרליים ולא ייראו במטבח… ועוד ועוד… 

ומה לגבי הסגנון העיצובי?

לסגנון העיצובי יש השפעה מאוד גדולה על העיצוב. לפיו אנו בוחרים את החומרים בכל הדירה. למשל, בעיצוב בסגנון מודרני כנראה שנעדיף חלונות אלומיניום בעיצוב בלגי מאשר חלונות עם מסגרת עץ מלא. בעיצוב בסגנון כפרי, נעדיף ככל הנראה רצפת פרקט טבעי ופחות נתחבר לצפחה או שיש.

לכן, חשוב גם לקבל השראה, לשים דגש על החומרים שאתם רוצים שישתלבו בשיפוץ עם דגש כמובן על התקציב שברשותכם. זה גם הזמן להבין מה יותר חשוב לכם ומה פחות? למשל, יש משפחה שתשים את רוב התקציב שלה על המטבח, בעוד משפחה אחרת בכלל חולמת על אח קמין בסלון וחימום תת רצפתי. יש משפחה שחולמת על גופי תאורה מאיטליה, רהיטים בעיצוב אישי ורצפת בטון מוחלק לעומת זוג שהחלום שלו הוא חדר קולנוע ביתי. זה הכל הרי עניין של סדרי עדיפויות ולפי זה אנחנו צריכים לתכנן את השיפוץ שלנו.

חולמים לשפץ את הדירה? חברת עוז בניה ושיפוצים שיפצה בשנים האחרונות מאות דירות. ניסיון של שנים בתחום, כל השירותים תחת קורת גג אחת, אחריות על כל העבודה כולל גימורים ופינישים, עבודה לפי לוחות זמנים, קשרים של שנים רבות שנוצרו עם הספקים המובילים בישראל מה שמוביל משמעותית את עלות השיפוץ. לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות אצלכם בנכס, צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם.

Picture of ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי שיפוץ דירה

זמן שיפוץ בדירה משתנה בין דירה לדירה, ונבדל בעיקר בכמות החדרים ובהיקף הטיפול בבית. שיפוץ הכולל מקלחות, שירותים, מטבח, החלפת ריצוף, אינסטלציה, אלומניום, מיזוג ותוספת נקודות חשמל יארך בין חודש וחצי לחודשיים, בהיקפים קטנים יותר הכוללים צביעה ותיקונים קלים השיפוץ יארך בין שבוע לשבועיים. 

מחיר שיפוץ ממוצע לדירת שלושה חדרים קומפלט תנוע בין  50,000-90,00 ש”ח והיא תכלול הדבקת ריצוף, צביעה, שיפוץ מקלחות, חידוש או החלפת מטבח, החלפת דלתות פנים.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!