החלפת צנרת בדירה מחיר – פירוט תהליכים מומלצים.

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

החלפת צנרת בדירה מחיר, שדרוג הבית

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע ולברר על החלפת צנרת בדירה מחיר, בבית ובעסק באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

מערכת האינסטלציה בדירה, למה להחליף?

אנחנו לא רואים אותה, משום שהיא ממוקמת ממש מתחת לרצפה שלנו או מאחורי הקירות ואנחנו גם לא חושבים עליה. עד שמגיע הרגע שמתחילות הבעיות. לרוב שהן מגיעות, הן פוגעות באיכות החיים שלנו וגורמות לאינספור ליקויים, נזילות, לפעמים גם פיצוצי מים והצפות. מדובר באחת המערכות הכי מהותיות בבית שלנו. עם השנים, היא תופסת חלודה, פוגעת באיכות המים ואפילו עלולה להוביל לירידה מהותית בערך של הנכס. אמנם החלפת צנרת הוא תהליך מורכב שלוקח זמן וגם די יקר, אבל לטווח הרחוק זה בהחלט יוצא משתלם. אחת השאלות שעולות פעם אחר פעם בהקשר של החלפת צנרת בדירה מחיר. אז לפני שנציג בפניכם ממה מורכב המחיר ומה משפיע עליו, חשוב להבין למי זה מתאים.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

מי צריך החלפת צנרת מים בדירה ומתי ?

  • למי שרוכש נכס והצנרת ישנה
  • למי שמתכוון להיכנס לשיפוץ מסיבי
  • למי שעומד להשכיר בית או דירה לטווח הארוך והצנרת בו ישנה מאוד
  • למי שגר בנכס עם צנרת ישנה שגורמת להמון בעיות וליקויים

 

החלפת צנרת מים בדירה מחיר

המחיר של החלפת צנרת משתנה ותלוי במגוון של קריטריונים כמו למשל סוג הצנרת אותה תבחרו, עד כמה העבודה מורכבת, מי בעל המקצוע שיבצע עבורכם את העבודה, כמה שנות אחריות תקבלו על הצנרת ועוד. המחיר להחלפת צנרת נע בין 1,200-1,800 ש“ח לנקודת מים חמים ונקודת מים קרים כולל תהליך ההרכבה של הכלים הסניטריים. מדובר במחיר שתקף למצבים בהם בוחרים לשפץ את הבית או דירה והמחיר הזה לא כולל את תהליך הרמת והחזרת הריצוף. אם מדובר בשיפוץ מסיבי, לרוב המחיר ינוע בין 1,400-2,500 לנקודה.

איך אדע באיזו צנרת לבחור?

אם מדובר בהחלפה של צנרת בדירה או בבית פרטי, הטיפ שלנו הוא לבחור בצנרת שעשויה פלסטיק. לצנרת כזו יש כמה יתרונות.

  • צנרת עשויה פלסטיק נחשבת להרבה יותר גמישה מצנרת שעשויה ממתכת. צנרת פלסטיק נשברת הרבה פחות בקלות.
  • בנוסף, פלסטיק, זאת בשונה ממתכת לא צובר כמות גדולה של חלודה ולכן המים שאתם הולכים לשתות ולהתקלח איתם, יהיו הרבה יותר נקיים.
  • תהליך ההתקנה של צנרת פלסטיק נחשב לקל ומהיר יותר בהשוואה לצנרת העשויה ממתכת.
החלפת צנרת בדירה מחיר

התאמת צנרת המים למיקום המגורים

במידה ואתם מתגוררים באזור הדרום או אזור המרכז, הטיפ שלנו הוא להתקין צנרת מסוג SP. צנרת זו מביאה איתה מגוון רחב של יתרונות משום שהיא נחשבת למאוד חזקה ועמידה. לעומת זאת, אם אתם גרים באזורים קרים כמו הרי ירושלים או הצפון, לא מומלץ להתקין צנרת זו משום שיש לה נטייה לעבור תהליך של התנפחות ואז היא נסדקת כתוצאה מטמפרטורות נמוכות קיצוניות. באזורים כאלה, שווה לבחור בצנרת מסוג PEX שעמידה לתנאים מזג אוויר קיצוניים.

מה לגבי קוטר צנרת מים?

אחד הדברים הכי חשובים בתהליך של החלפת צנרת, הוא להתאים את הקוטר של הצנרת לכמות המים שזורמים בבית, כל לכמות נקודות המים. כל נקודת מים שקיימת בנכס מוגדרת בתור משתמש. יש נקודות שנחשבות ליותר קטנות ולכן הן לא משתמשות בהרבה מים, כמו למשל נקודה של תמי 4 והן מוגדרות בתור חצי נקודה. למשל, צינור בקוטר של 16 מ“מ, יתאים לנקודה אחת, צינור בקוטר של 20 מ“מ, יתאים לשלוש נקודות וצינור בקוטר של 25 מ“ יתאים עבור 9 נקודות.

החלפת צנרת ללא שבירת מרצפות

מתכננים הדבקת ריצוף בבית כחלק מתהליך שיפוץ מקיף הכולל גם העברת צנרת מים וחשמל בדירה?, קבלנים שעברו אצלכם טענו שהדבר אינו אפשרי ללא הוצאת הריצוף? לנו בעוז בנייה ושיפוצים יש את האפשרות להעביר צנרת מי, צנרת גז, צנרת חשמל וצנרת בביוב ללא פירוק כל משטח הריצוף ולאפשר עבודת הדבקת קרמיקה על הרצפה ללא פגיעה בתוצאת הסופית.

בירור על החלפת צנרת מים בדירה מחיר בחברת עוז בנייה ושיפוצים

מחפשים בעל מקצוע לביצוע החלפת צנרת בדירה? חברת עוז בנייה ושיפוצים מבצעת במקצועיות, יעילות ושקיפות מלאה את תהליך ההחלפה של הצנרת בדירות, בתים פרטיים ובתי עסק. נשמח לענות לכם על כל שאלה, להגיע אליכם ולתת לכם הצעת מחיר מסודרת. לפרטים ומידע נוסף על החלפת צנרת בדירה, צרו איתנו קשר ונשמח לחזור אליכם.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי אינסטלציה

עלות הזמנת אינסטלטור לתיקון נזילה תלויה בחומרת הנזילה ובסוג בעיית האינסטלציה. ככל שהדליפה חמורה יותר, כך העלות תהיה גבוהה יותר. גם סוג בעיית האינסטלציה יכולה להשפיע על העלות. לדוגמה, אם יש לך צינור שדולף מים לתקרה שלך, זה יהיה יקר יותר מאשר אם יש לך רק נזילה קטנה שמגיעה מהברז במטבח שלך.

לפרטים נוספים כנסו למאמר

בעיית אינסטלציה יכולה להיות קלה כמו ברז דולף או חמורה כמו צנרת שהתפוצצה. ישנם סוגים רבים ושונים של בעיות אינסטלציה, אך לכולן יש דבר אחד במשותף צריך בעל מקצוע אשר יבין את חומרת הבעיה כולה וייתן פתרון מתאים.

בעיות אינסטלציה נפוצות כוללות:

– ברז דולף – ניקוז סתום – צנרת התפוצצה – אסלה נוזלת – הצפת שירותים

לבחירת אינסטלטור טוב באזור שלך. ישנם גורמים רבים ושונים שכדאי לקחת בחשבון לפני בחירה. חשוב לבחור מישהו מורשה ומבוטח, ובעל ניסיון בסוג בעיית האינסטלציה שיש לכם. כדאי גם לוודא שהשרברבים זמינים כאשר אתם צריכים אותם ושיש להם רקורד של ביקורות טובות של לקוחות.

עבודות האינסטלציה הנפוצות ביותר כוללות:

– תיקון ברזים דולפים

– החלפת אסלה שבורה

– תיקון קו ביוב או ביוב סתום

– החלפת צינור מדיח כלים או התקנת מדיח כלים חדש

לא, לא כדאי לנסות להתקין אינסטלציה ללא מומחה אינסטלציה. עדיף להזמין מומחה אינסטלציה ולבצע את העבודה כמו שצריך בפעם הראשונה. נשמח שתפנו אלינו הצעת מחיר חינם

הכל תלוי בהיקף, לתיקונים קלים כמו החלפת ברז תוכלו לפנות לכל סוג של אינסטלטור לעבודות מורכבות כמו החלפת צנרת בכל הבית מומלץ לפנות לחברת שיפוצים שתעשה לך את כלל העבודות. נשמח שתפנו אלינו לקבלת הצעת מחיר חינם.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!