החלפת צנרת מים בדירה – פעולה הכרחית בכל שיפוץ בית

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

אחד האתגרים הגדולים ביותר בשיפוץ הבית הוא החלפת צנרת מים בדירה ולשם כך אנחנו צריכים חברת שיפוצים מקצועית עם אינסטלאטור מנוסה מאוד על מנת לבצע את התהליך הזה בצורה נכונה ויעילה.

לרוב בבניינים משותפים נצטרך גם לשבור מרצפות בשטחים משותפים על מנת להגיע עד לקו הראשי, נצטרך לשבור את המרצפות של הבית וכמובן קירות ומרצפות סביב אזור המטבח, חדרי האמבטיה והשירותים ועוד …

המלאכה המסובכת הזו אומרת לנו למעשה שהחלפת צנרת מים בדירה הוא לא סוג של שיפוץ שעושים אחת למספר חודשים וגם לא אחת לכמה שנים,

 אלא שיפוץ כללי של אחת לכמה עשרות שנים טובות.

אביזרים וכלים ל החלפת צנרת מים בדירה
החלפת צנרת מים בדירה ישנה

לאור המורכבות שלו. לכן, על מנת שהפעם הזו תהיה מוצלחת ולא נצטרך לחזור עליה מספר פעמים או לתקן ליקויים חשוב מאוד לבצע אותה בצורה איכותית, החל מבחירת סוג הצנרת, ההנחה של הצנרת בבית, ההתקנה והגימור.

מתי נחליף צנרת בדירה שלנו?

לאור המורכבות הגדולה שהחלפת צנרת מים בדירה גורמת אנו כאמור נעשה את התהליך הזה אחת לכמה עשרות שנים. כדאי מאוד לתזמן את החלפת הצנרת של המים עם שיפוץ גדול של הבית כי כפי שכבר ציינו החלפת הצנרת גוררת שבירת רצפות וקירות ולכן מומלץ שזה יהיה חלק משיפוץ נרחב של הבית. זמן נוסף שבו עדיף לבצע את החלפת הצנרת הוא מעבר דירה לאחר קנייה שכן זהו שלב שבו אנו בודקים מהם הליקויים בבית ומה צריך להחליף או לשפץ לפני שנעבור ומעבר דירה לאחר קנייה שלה זהו בהחלט זמן טוב להחליף את הצנרת.

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ הכולל החלפת צנרת מקצועית ובאחריות!!!

שיטות להנחת צנרת

להנחת צנרת מים בבית ישנן שתי שיטות התקנה כאשר שיטה אחת היא שיטה קווית והשנייה היא שיטת מקבילית. השיטה הקווית אומרת למעשה שאנו משתמשים במחלק מים וכל נקודה בבית מקבלת קו מים ישיר באמצעות צינור אחד או שני צינורות, של מים חמים וקרים, במקרה של צרכן שצריך גם מים חמים כמו כיור או מקלחת. היתרון של השיטה הקווית הוא שבמקרה של נזילה מאוד קל לפתור אותה, לנתק ולהחליף את הצינור עם הנזילה או הפיצוץ אך חשוב לזכור שיהיו בבית הרבה קווי מים ולאור העובדה שיש יותר צינורות כך גם יותר סיכוי שאחד מהם יתפוצץ. בשיטה המקבילית לעומת זאת שעון המים של הדירה מחובר ישר נקודות המים בעזרת צינורות כך במקרה של פיצוץ או נזילה יש לנתק את הברז הראשי של הדירה ולהפסיק את אספקת המים כליל לעומת השיטה הקווית שרק אותו צרכן נפגע עד לתיקון התקלה. האינסטלאטור וחברת השיפוצים תעזור לכם להחליט איזה מן השיטות תתאים טוב יותר עבור הבית שלכם כמו גם על סוג הצנרת.

עלות החלפת צנרת מים

עלות החלפת צנרת מים בדירה, מחיר מוערך בין 1200-1500 ₪ לנקודת מים ובמחיר כללי לכל הבית של 10,000 עד 15,000 ₪ לכל הדירה.

לעוד מחירים היכנסו למחירון השיפוצים החדש שלנו לשנת 2021

לפרטים נוספים אודות החלפת צנרת צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם. אנו עובדים עם מערכות הצנרת המובילות והמתקדמות ביותר, כולן מחזיקות בתו תקן ולאחר עשרות שנים של ניסיון אנו יודעים להתאים את סוג הצנרת בהתאם לצרכי הבית.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי אינסטלציה

לבעלי בתים יש הרבה סיבות להחליף את הצינורות בבתיהם. הסיבה הנפוצה ביותר היא בטיחות. על בעלי בתים להחליף את הצינורות כדי להבטיח שבביתם לא יהיו נזילות או חלחול. ייתכן שהסיבה לכך היא קורוזיה, שלאורך זמן עלולה לגרום להתקלקלות של מתכת וחומרים אחרים בצנרת, מה שיוביל לסדקים ולנזילות. סיבה אחרת כוללות שיפוץ מקיף בחלל.

חברתנו ממליצה על צנרת SP או מולטיגול לעבודה בתוך הבית, לעבודה חיצונית או בקרבת הדוד מומלץ לבחור בצנרת אחרת מסוג פקסגול לדוגמא. לפרטים נוספים צרו קשר.

אורך חיי הצנרת מושפעים מגורמים שונים למשל צנרת שספגה רטיבות חיבוריה יתחילו תהליך של קורוזיה. סיבות נוספות הם הימצאות חומרים מאכלים בסמוך לצנרת, התחממות יתר של הדוד או חשיפה ממושכת לשמש יובילו גם הם לבלאי מהיר יותר. תחת עבודה מקצועית ותחזוקה נאותה אורך חיי צנרת המים הביתית היא לא מעט שנים ומגיעה אף עד 20 שנים ויותר.

החלפת צנרת המים בבית יכולה להיות הוצאה יקרה יחסית. יש הרבה גורמים שנכנסים להערכת העלות של פרויקט כזה, כמו כמות, גודל וסוג הצינורות, עד כמה הם נגישים להחלפה וכמה עבודה צריך לעשות. לפרטים נוספים כנס למאמר וצור קשר איתנו.

קבלן שיפוצים איכותי ידאג לבדוק את הצנרת ליותר מיום, בדיקה שתגלה נזילות בצנרת החדשה לפני שהכל יכוסה וירוצף. בחירה בקבלן שמקיים תקנים. תאריך את אורך חיי השיפוץ שלכם לעומת עבודה חאפרית. לפרטים נוספים צרו קשר איתנו.

לעיתים ניתן להעביר את הצנרת חיצונית לבית ובכך להימנע משבירות בכל הבית. אולם זהו משהו שאנו צריכים לבדוק במקום האם הוא ייתכן. על כן הזמינו אותנו חינם לפגישת ייעוץ והצעת מחיר.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!