התקנת דשא סינתטי – המקצועיות חשובה לתוצאה הסופית

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

בא לכם משטח גינה ירוקה תמידית ???

מעוניינים לא לנפח את חשבון המים, אם התעייפתם מלכסח את הדשא במקום לישון בשבת בבוקר.

ואם ממש נמאס לכם לדאוג שהשכנים ישקו אותו בכל פעם שאתם יוצאים לחופשה קצרה או שאולי הילדים שלכם לא מפסיקים להתגרד כי הם פשוט אלרגיים לדשא.

כנראה שאתם צריכים לחשוב קצת יותר ברצינות על התקנת דשא סינטטי.

דשא סינטטי מראה ירוק ומרשים, ללא תחזוקה ולעיצוב הגינה 

חברת עוז בנייה ושיפוצים מתמחה בעבודות: עיצוב ותכנון גינות, כאשר אנו מבצעים גם התקנה מקצועית של דשא סינטטי כחלק מעיצוב הגינה.

התקנת דשא סינתטי בבית פרטי
התקנת דשא סינטטי בווילה בצפון

השלבים בהתקנת דשא סינטטי ומהם היתרונות שלו?

  1. חיסכון אדיר זמן ומאמץ – אין צורך לכסח את הדשא, אין צורך לדשן אותו, להדביר אותו ממזיקים או להשקות אותו.
  2. פתרון אסתטי – לאורך כל ימות השנה הדשא הסינטטי שומר על המראה והמרקם שלו.
  3. פתרון לאלרגיות וגירודים.
  4. חיסכון בעלויות – אמנם בטווח הקצר מדובר בהשקעה כספית די גבוהה, אבל בטווח הארוך אתם חוסכים את העלות של חשבון המים הנפוח כתוצאה מהשקיית דשא רגיל וגם את כל נושא התחזוקה.

איך בוחרים דשא סינטטי ?

  1. גוון וסוגי סיבים- יש כל מיני סוגים של גוונים לדשא סינטטי וזה חשוב בעיקר בהיבט של הצבע ושילובי הסיבים. הרעיון הוא לבחור דשא זהה לדשא סינטטי כדי שנוכל ליהנות ממראה טבעי ככל הניתן. דבר נוסף שחשוב לשים לב אליו בהיבט של הגוון הוא בכל מה שקשור להתחממות. ככל שנבחר בגוון יותר כהה, ככה הוא מתחמם יותר בשמש. תמיד ניתן לשלב כמה גוונים אם רוצים וככה לבחור בגוון שגם מתאים לנו מבחינה פרקטית וגם תואם את הסגנון העיצובי המועדף עלינו.
  2. גובה וצפיפות – מבחינת הגובה, צריך לבחור במשהו באמצע של בין 37-45 מ“מ. הסיבה לכם היא משום שדשא גבוה מדי לא נראה טוב ודשא נמוך מדי נשחק מהר מדי. מבחינת הצפיפות, ככל שנבחר בדשא עם רמת צפיפות גבוהה יותר, ככה הוא נחשב ליותר איכותי ויותר עמיד בפני שחיקה. כמובן שרמת צפיפות גבוהה משפיעה ישירות גם על המחיר. במידה ומדובר בדשא סינטטי שהוא רק לנוי, אין צורך להשקיע בדשא עם רמת צפיפות גבוהה.
  3. פתחי ניקוז ומסנן UV – חשוב לבדוק את יכולת הניקוז של הדשא במטרה למנוע הצפות ולבחור דשא עם מסנן UV וכך אנו בעצם שומרים על הגוון שלו לאורך זמן.

עיצוב גינה, התקנת דשא סינטטי. אצלנו תקבלו עבודה ברמה אחרת ובמחיר משתלם.

שלבים בעבודת התקנת דשא סינטטי

חשוב קודם כל להבין שיש הבדל בין התקנת דשא סינטטי על האדמה לבין התקנת דשא סינטטי על בטון. במשטח בטון פשוט פורסים את המרבד ומהדקים אותו לקרקע. בהתקנה על האדמה חשוב קודם כל לרסס את השטח ולהגן עליו. לאחר מכן מנקים את השטח ומפנים כל מה שיכול להפריע להתקנה. מפזרים חצץ המכונה ”שומשום“, תוחמים את המתחם ויוצרים שיפוע לכיוון של נקודות הגינה. לאחר מכן מהדקים את החצץ ופורשים יריעה שחורה המונעת צמיחה של עשבים. התהליך הסופי כולל פריסה של המרבד, הדבקה של היריעות אחת לשנייה, קיבוע והברשה נגד הסיבים. ניתן לתחום את הדשא עם אדני רכבת, בלאק ג‘ק או תוחם קשת שזה סוג של גדר פלסטיק.

מהי עלות התקנת דשא סינטטי ?

המחיר של התקנת דשא סינטטי מושפע מכמה קריטריונים עיקריים: סוג הדשא שבוחרים כמות סיבים וצפיפותם, רמת המורכבות לגישה לגינה, מורכבות המשטח, כמות התוחמים והאם יש מקומות לחתוך חורים מהדשא למשל לעץ שתול ועוד.
הצעת מחיר חינם !
  • הובלת משאית מנוף תעלה 1500 ₪ לכל הובלה כך שגינה גדולה תצריך יותר הובלות.
  • הכנת המשטח היא לא משהו שניתן לתמחר והיא מורכבת ממספר ימי עבודה וכמות הפסולת.
  • הידוק מצע ושפיכתו, מומלץ על גבי אדמה לשפוך לפחות 10 ס"מ מצע. כיום מוכרים לרוב בלות מצע של 450 ליטר מה שיספיק לארבע מטר מרובע בערך ועלות באלה כ-100 שקל לאחת.
  • מחיר יריעה ומתיחתה עם נעצים על פני המשטח 5 ₪ למטר מרובע.
  • מחיר דשא סינטטי זול שאותו לא נסכים להתקין בשל עמידות ירודה 40 ₪ למ"ר ומטה
  • מחיר דשא סינטטי טוב אבל בלי צפיפות גבוהה וגובה סיבים גבוה 50 - 60 ₪ למ"ר
  • מחיר דשא סינטטי מעולה ומומלץ לשנים ארוכות 65 - 75 ₪ למ"ר
  • מחיר התקנת דשא לרוב יהיה בסביבות ה- 150 - 250 ₪ כולל הדשא הנבחר.
פופולרי

התקנת דשא סינטטי עם עוז בנייה ושיפוצים

רוצים לשמוע עוד מידע מחברתנו על התקנת דשא סינטטי? צרו איתנו קשר דרך האתר או בטלפון ונשמח לענות לכם על כל השאלות

Picture of ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי דשא סינטטי

דשא סינטטי הוא פתרון מצוין לבעלי בתים המחפשים לחסוך כסף וזמן בטיפול בדשא. זוהי בחירה מושלמת עבור אלה שיש להם אורח חיים עמוס ואינם מוצאים זמן להשקות את הדשא שלהם.

דשא סינטטי הוא גם אופציה ידידותית לסביבה מכיוון שהוא אינו זקוק לשום מים, דשן או חומרי הדברה. הוא גם עמיד יותר מדשא טבעי כך שלא תצטרך לדאוג שהוא ייפגע ממזג אוויר סגרירי.

ישנם יתרונות רבים בהתקנת דשא סינטטי. זוהי אלטרנטיבה מצוינת למדשאות טבעיות והיא גם זולה יותר. החסרונות של התקנת דשא סינטטי הם שהוא יכול להיות חלקלק, הוא יכול לצבור חום מהר יותר מדשאות טבעיות וצריך לבחון את ההתאמה של כלבים וחתולים ולדשא הסינטטי. לפרטים נוספים צרו קשר.

מציאת מתקין שיבצע את העבודה כמו שצריך יכולה להיות אתגר. כנסו לאתר וגלו כמה טיפים כיצד למצוא מישהו שיעשה את העבודה כמו שצריך. ואיך אנו נתאים לכם.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים על הזמן הטוב ביותר להתקנת דשא סינטטי. אבל, גורם מזג האוויר הוא לא המשמעותי ביותר כמובן שאי אפשר להתקין דשא סינטטי בגשם שוטף או שהמקום מוצף אבל מלבד זאת אין בעיה. לפרטים נוספים כנסו לאתר.

דשא מלאכותי נבדל  בסוגים: בעובי הסיבים, צפיפותם, גובהם, בכמה צבעים וסוגי סיבים קיימים בנוסף צריך לבחון מה אורך חייהם. לקבלת הצעת מחיר הכולל דשא סינטטי איכותי צרו קשר איתנו.

הגורם הראשון הוא הגודל. המחיר יעלה ככל שגודל השטח יגדל. הגורם השני הוא האם ברצונכם להתקין דשא סינטטי על שטח לא מיושר או על קרקע שטוחה. התקנת על שטח לא מיושר תהיה יקרה יותר מהתקנה שטוחה מסיבות ברורות. סיבות נוספות הם צורות וחיתוכים מיוחדים. לפרטים נוספים צרו קשר.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!