חברת שיפוצים ביבנה – חברת שיפוצים מומלצת הקרובה לבית שלכם.

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

חברת שיפוצים ביבנה שיפוץ דירות ובתים פרטיים במקצועיות יצירת קשר עם חברת עוז בנייה ושיפוצים

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות השיפוצים, הגמר ועיצוב הגינה ביבנה באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

חברת שיפוצים ביבנה – קרבה אליכם ומקצועיות בשילוב המלצות חמות, הם המפתח לשיפוץ איכותי.

מחפשים חברת שיפוצים ביבנה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! חברת עוז בנייה ושיפוצים פועלת למעלה מ-40 שנה בתחום ומתמקדת בביצוע כל סוגי עבודות השיפוץ לרבות שיפוצים נקודתיים וכלליים, פנימיים וחיצוניים, שיפוצים מסיביים הדורשים תכנון מחדש ועבודה אדריכלית לצד שיפוצים קטנים כמו שיפוץ חדר אמבטיה.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

אנו מספקים לקהל לקוחותינו את כל השירותים תחת קורת גג אחת ומתחייבים לחיסכון בזמן, איכות ורמת גימור מושלמת בכל פרויקט בו אנו לוקחים חלק באחריות. החברה עובדת הן עם המגזר הפרטי: שיפוץ דירות ווילות, שיפוץ תוך תכנון גינות והן עם המגזר העסקי:

שיפוץ מפעלים, משרדים ובתי עסק מכל סוג שהוא.

אז מהם הקריטריונים לבחירת חברת שיפוצים מקצועית?

  1. אין כמו מראה עיניים – תחשבו איך אתם בוחרים בגדים או נעליים? לא משנה אם אתם מאלה שעדיין אוהבים למדוד, לגעת ולראות בוויזואלי או חולים על קניות אונליין, העין היא זו שתופסת את תשומת הלב. מכיוון ופרויקט שיפוץ הוא תהליך בו אנו משקיעים אלפים, עשרות ולפעמים גם מאות אלפי שקלים, ההמלצה שלנו היא ממש לא ללכת על ”עיוור“. בין אם הגעתם לחברת השיפוצים דרך המלצות מחברים, קולגות ובני משפחה ובין אם איתרתם אותה בעצמכם אונליין, בקשו לראות עבודות קודמות. כך לא רק שתוכלו להתרשם מאיכות החומרים, הסגנון, רמת העבודה והגימור, אלא תוכלו גם לשאול את הלקוחות על רמת שביעות הרצון ולהציג בפניהם מגוון של שאלות מקצועיות שיסייעו לכם בבחירה.
  2. זמינות – אם אתם גרים או עובדים ביבנה, אין סיבה בעולם לבחור קבלן שיפוצים או חברת שיפוצים שרוב הפרויקטים שלהם מתבצעים בחיפה. עליכם לשאול על כמה פרויקטים החברה עובדת במקביל, שכן אין מה לעשות נדרשת נוכחות גבוהה ויומיומית בפרויקט ואף לוודא כי מנהל הפרויקט זמין עבורכם בכל זמן ביום.
  3. קבלני משנה או קבלן המספק את כל השירותים – יש יתרון מאוד גדול לחברת שיפוצים העובדת באופן מסודר עם אותם אנשי מקצוע לאורך השנים. כך בעצם אתם מקבלים רצף של עבודה ולא תלויים כל הזמן בקבלני משנה “שתוקעים את העבודה“, עובדים על פרויקט אחר ועוד כל מיני סיפורים שיצא לנו לשמוע אצל לקוחות שחוו חוויה לא כל כך נעימה.
  4. מחיר- מכירים את המשפט הזול עלול לעלות לנו ביוקר? זה בדיוק המקום להגיד את המשפט הזה. הצעת המחיר היא אולי הדבר הכי חשוב שמעיד על רמת המקצועיות של הקבלן וזה בדיוק המקום לבחון את זה. אל תתפתו לבחור את הזול ביותר, משום שהזול ביותר הוא זה המעיד על חיסכון בחומרים, ודברים לא כלולים שבעתיד ייקרו הרבה יותר את מחיר השיפוץ ושאר דברים שבסופו של דבר אתם כלקוחות צפויים לשלם עליהם או לסבול מהם.

 

מעוניינים לשמוע מידע מקצועי נוסף על חברת שיפוצים ביבנה, הליך מקצועי. של שיפוץ וקבלת הצעת מחיר? צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם בכל שאלה או בקשה, להגיע לנכס ולהעניק לכם מידע והצעת מחיר ללא כל התחייבות מצדכם.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאים כללים

חברת עוז בנייה ושיפוצים מציעה מגוון שירותים בתחום השיפוצים ביבנה. בין השירותים שאנו מתמחים בהם ניתן למצוא: שיפוצים כלליים, שיפוץ דירות, שיפוץ מטבחים וחדרי אמבטיה, שיפוץ חדרי שירותים, שיפוץ חדרי ילדים, שיפוץ מרפסות, צביעת דירות, הדבקת רצפות, פרגולות ודקים עץ במרפסת, התקנת דלתות וחלונות, ועוד.

כן, חברת עוז בנייה ושיפוצים מספקת שירותי ייעוץ ותכנון לפרויקטים. אנו מתייעצים ומתכננים יחד עם הלקוח את השיפוצים או הבניה הרצויים, מתאימים אותם לצרכיו ולתקציב שלו, ומסייעים בבחירת חומרים וציוד מתאימים.

ניתן ליצור קשר עם חברת עוז בנייה ושיפוצים ביבנה במספר דרכים:

  • טלפון: ניתן להתקשר למספר הטלפון שלהם ולתאם פגישה או לקבל ייעוץ ראשוני.
  • דוא"ל: ניתן לשלוח הודעת דוא"ל לכתובת האימייל שלהם עם השאלות או הבקשות שלכם.
  • אתר האינטרנט: ניתן לבקר באתר הרשמי של עוז בנייה ושיפוצים ולמלא את טופס הקשר שם.
  • רשתות חברתיות: ניתן לבקר בעמודי החברה ברשתות החברתיות (כמו פייסבוק או אינסטגרם) ולשלוח הודעה פרטית.

חברת עוז בנייה ושיפוצים מתמחה בשני התחומים. אנו מבצעים עבודות שיפוצים כלליות בדירות ובתים קיימים, וגם בניה חדשה של בתים פרטיים מאפס או תוספות בניה לנכסים קיימים.

מחירי השיפוצים והבניה יכולים להשתנות בהתאם למספר גורמים, כולל ההיקף והסוג של הפרויקט, המפרטים הטכניים, והחומרים . חשוב לשים לב כי כל פרויקט מיוחד והמחירים יכולים להשתנות בהתאם לכך. ניתן ליצור קשר עם חברת עוז בנייה ושיפוצים כדי לקבל הצעת מחיר אישית וממוקדת לפי הצרכים שלכם.

כן, חברת עוז בנייה ושיפוצים מתעסקת עם צוות מקצועי של קבלנים מוסמכים ומנוסים. אנו מספקים שירותים איכותיים ובטוחים על ידי השילוב של ידע וניסיון בתחום הבנייה והשיפוצים.

 
שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!