חברת שיפוצים במרכז – המדריך לבחירה חכמה

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

חברת שיפוצים במרכז שיפוץ ווילה חיצוני

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות השיפוצים, הגמר ועיצוב הגינה  תחת חברת שיפוצים במרכז, באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים בתחומי המרכז.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

חברת שיפוצים במרכז וותיקה ובעלת מוניטין מעולה בקרב לקוחותיה

שיפוץ בית או דירה הוא אינו דבר שאנו ניצבים בפניו פעמים רבות במהלך חיינו כאשר רובנו יבצעו שיפוץ מקיף או בניית בית לכל היותר פעמיים במהלך חייהם. אנו בדרך כלל חוסכים זמן רב לקראת אותו שיפוץ או בניית בית ועל כן חשוב מאוד שנבצע את כל הדברים בצורה נכונה מאוד. 

רבים יאמרו לכם לפני שיפוץ שהדבר הכי חשוב שתצטרכו לעשות במהלך השיפוץ הוא דווקא במסגרת ההכנות לשיפוץ וזו מלאכת בחירת הקבלן שיבצע עבורכם את השיפוץ. בחירה נכונה של קבלן שיפוצים במרכז תבטיח לכם כמה דברים שחלק מהקבלנים לא תמיד יספקו לכם כאשר הדבר הכי חשוב ככל הנראה הוא איכות הבניה. 

כמו בכל תחום גם בעולם הקבלנות ישנם קבלנים חפיפניקים שלא תמיד יבנו על פי תו התקן, לא תמיד יבנו במדויק על פי התוכניות או לא ישקיעו ברמת גימור גבוהה. דבר נוסף שנחשב ללא פחות חשוב הוא מסירת המפתח לאחר גמר השיפוץ, דבר שלא מעט קבלנים חוטאים בו ומאחרים במועד המסירה היות והשיפוץ מתעכב מסיבות כאלה ואחרות. אלו רק שני פרמטרים מיני רבים שעליכם לשים אליהם לב כאשר אתם בוחרים חברת שיפוצים במרכז. 

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

כיצד נבחר חברת שיפוצים במרכז ?

אחרי שהסברנו לכם כמה פרטים חשובים כעת הגיע הזמן להסביר לכם כיצד תבחרו קבלן שיפוצים במרכז לטובת השיפוץ שלכם. אחד הדברים הכי חשובים בבחירת קבלן הוא המלצות. ברגע שיש אנשים שממליצים על אותו קבלן זה לרוב מעיד על רמת המקצועיות של הקבלן ועל התחייבותו בכל מה שהוסכם מראש. אנו ממליצים לכם אפילו ללכת פיזית ולראות דירות או בתים שאותו קבלן או חברת שיפוצים ביצעו ולקבל את הרושם שלכם מהפרויקט.  

איכות הבניה רמת הגימור של השיפוץ, עד כמה המבנה עמד בפני גשמים, רטיבויות – כל אלו הם דברים ששווה לשים אליהם לב. כדאי גם לקחת בחשבון את כל הנושא של הצעת המחיר ומפרט כמויות שמעידים כמובן על רמת המקצועיות של הקבלן. אחת הדרכים לחסוך הרבה מאוד זמן, כסף וכאבי ראש הוא לבחור קבלן או חברת שיפוצים המאגדים תחתם את כל שירותי השיפוץ, ככה לא תצטרכו לבחור את כל בעלי המקצוע הדרושים לשיפוץ בעצמכם ולוודא שיש תיאום וסנכרון מלא ביניהם.

מה לעשות לאחר שבחרנו קבלן שיפוצים במרכז

לאחר שבחרנו קבלנים איתם אנו רוצים לעבוד יש לבקש מהם הצעות מחיר הכוללות כתב כמויות. הצעת המחיר וכתב הכמויות מאפשרות לכם להשוות בדיוק מה כל קבלן מציע לכם כמו גם שכתב הכמויות יהווה מסמך על פיו הקבלן יעבוד לאחר מכן ואם תתעורר מחלוקת בנוגע למשהו מסוים במהלך הבניה תמיד אפשר לחזור לכתב הכמויות ולראות למה הקבלן התחייב לפני הבנייה. על כתב הכמויות להיות מפורט ככל הניתן כמו למשל החלפת כלל הצנרת בתשתית נחושת וכמות המטרים של הצנרת ולאחר מכן תצוין העלות של פריט זה בכתב הכמויות. כמובן שחשוב מאוד במסגרת ההתחייבות של הקבלן לסגור על תאריך בו הוא מוסר לכם את המפתח לבית וכל איחור יגרור תשלום מצידו.

אנחנו בחברת עוז בניה ושיפוצים, חברת שיפוצים במרכז, עוסקים בשיפוץ ובניית בתים מזה שנים רבות ולאור הניסיון הרב שצברנו נשמח לסייע לכם בעבודות שיפוץ או בניית הבית שלכם. החברה מאגדת בתוכה את כל השירותים הקשורים לתחום הבניה והשיפוצים לרבות עבודות חשמל, עבודות אינסטלציה, אלומיניום, גבס, ייעוץ תאורה, ריצוף, הרס קירות ובניה מחדש, בניה קלה ועוד… נשמח להגיע אליכם לפגישה מקצועית ולייעץ לכם בכל מה שקשור לפרויקט הבא שלכם ללא התחיבות.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי שיפוצים

חברת עוז בנייה ושיפוצים מציעה מגוון שירותים בתחום השיפוצים במרכז ישראל. בין השירותים שאנו מתמחים בהם ניתן למצוא: שיפוצים כלליים, שיפוץ דירות, שיפוץ מטבחים וחדרי אמבטיה, שיפוץ חדרי שירותים, שיפוץ חדרי ילדים, שיפוץ מרפסות, צביעת דירות, הדבקת רצפות, פרגולות ודקים עץ במרפסת, התקנת דלתות וחלונות, ועוד.

כן, חברת עוז בנייה ושיפוצים מספקת שירותי ייעוץ ותכנון לפרויקטים. אנו מתייעצים ומתכננים יחד עם הלקוח את השיפוצים או הבניה הרצויים, מתאימים אותם לצרכיו ולתקציב שלו, ומסייעים בבחירת חומרים וציוד מתאימים.

ניתן ליצור קשר עם חברת עוז בנייה ושיפוצים במרכז ישראל במספר דרכים:

  • טלפון: ניתן להתקשר למספר הטלפון שלהם ולתאם פגישה או לקבל ייעוץ ראשוני.
  • דוא"ל: ניתן לשלוח הודעת דוא"ל לכתובת האימייל שלהם עם השאלות או הבקשות שלכם.
  • אתר האינטרנט: ניתן לבקר באתר הרשמי של עוז בנייה ושיפוצים ולמלא את טופס הקשר שם.
  • רשתות חברתיות: ניתן לבקר בעמודי החברה ברשתות החברתיות (כמו פייסבוק או אינסטגרם) ולשלוח הודעה פרטית.

חברת עוז בנייה ושיפוצים מתמחה בשני התחומים. אנו מבצעים עבודות שיפוצים כלליות בדירות ובתים קיימים, וגם בניה חדשה של בתים פרטיים מאפס או תוספות בניה לנכסים קיימים.

מחירי השיפוצים והבניה יכולים להשתנות בהתאם למספר גורמים, כולל ההיקף והסוג של הפרויקט, המפרטים הטכניים, והחומרים . חשוב לשים לב כי כל פרויקט מיוחד והמחירים יכולים להשתנות בהתאם לכך. ניתן ליצור קשר עם חברת עוז בנייה ושיפוצים כדי לקבל הצעת מחיר אישית וממוקדת לפי הצרכים שלכם.

כן, חברת עוז בנייה ושיפוצים מתעסקת עם צוות מקצועי של קבלנים מוסמכים ומנוסים. אנו מספקים שירותים איכותיים ובטוחים על ידי השילוב של ידע וניסיון בתחום הבנייה והשיפוצים.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!