חברת שיפוצים בראשון לציון – קרובה ומומלצת

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

חברת שיפוצים בראשון לציון משלב התכנון ועד המפתח

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ ומוכרת גם כ: חברת שיפוצים בראשון לציון, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות השיפוצים, הגמר ועיצוב הגינה באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

מחפשים חברת שיפוצים בראשון לציון ? הגעתם בדיוק למקום הנכון! 

עם ניסיון רב שנים בתחום השיפוצים, חידוש ושיפוץ של מאות פרויקטים ברחבי הארץ, הצלחנו ליצור סוג של מהפכה בתחום ולאפשר לקהל לקוחותינו ליהנות ממטריית שירותים רחבה הכוללת את כל עבודות השיפוצים לרבות שיפוץ חדרי אמבטיה ושירותים, שיפוץ מטבחים, שיפוץ סלון, ביצוע עבודות גבס ופתרונות אקוסטיים, ייעוץ בנושא עיצוב הבית ועיצוב תאורה לצד עבודות קבלנות הקשורות באופן ישיר לעולם השיפוצים כמו עבודות חשמל, אינסטלציה, עבודות אלומיניום, עץ ועוד. 

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

אנו בעוז בניה ושיפוצים רואים קודם כל את הלקוח ומבצעים את השיפוץ תוך חישוב תהליך המתבצע לפי שלבים כדי שכל בעלי המקצוע יוכלו לעבוד בסנכרון מלא, מה שמאפשר לנו לעמוד בלוחות זמנים ולהימנע מבעיות וליקויים מיותרים שמייקרים את עלות השיפוץ. 

חברת שיפוצים בראשון לציון – שיפוץ הבית איך זה עובד?

ובכן, אז החלטתם שאתם מעוניינים לעשות שיפוץ וזו בהחלט החלטה כבדת משקל גם בהיבט התכנוני וההשקעה הכרוכה מסביב לשיפוץ וכמובן גם בהיבט הכלכלי. בראש ובראשונה עליכם להחליט מי ישפץ לכם את הבית אבל עוד לפני זה, כדאי שתדעו פחות או יותר מה אתם רוצים לעשות כחלק בלתי נפרד מהשיפוץ.

האם מדובר בשיפוץ נקודתי של חלל אחד או שניים?, האם מדובר בשיפוץ קומפלט?, האם אתם מעוניינים לבצע החלפה של מערכת המים או לחדש את ארון החשמל? אלו הן החלטות חשובות שצריך להיערך אליהן עוד לפני שבוחרים קבלן שיפוצים. 

מאוד קשה ואפילו בלתי אפשרי לאמוד את הסכום של עלות השיפוץ עוד לפני שאנו מגיעים לנכס ורואים מה בדיוק צריך לעשות. לדעתנו המקצועית, קבלן שנותן הצעת מחיר טלפונית אינו פועל במקצועיות, אלא במטרה ”ללכוד“ אתכם במחיר יחסית נמוך בהשוואה לשוק. בפועל, התוצאה שונה לגמרי מהסכום הנקוב משום שיש המון תהליכים מתחת לפני השטח שלא נראים לעין בחלק זה. 

זול עלול לעלות לכם ביוקר

אז איך בעצם בוחרים קבלן שיפוצים? האם לפי המחיר? האם לפי המיקום הגיאוגרפי בו פועל הקבלן? הרי רשת האינטרנט עמוסה במידע שאמור לכוון אותנו ולסייע לנו בתהליך הבחירה. כן חשוב שהקבלן אותו אתם בוחרים פועל באזור המגורים שלכם משום שזמינות נחשב לקריטריון סופר חשוב ומהותי.

בנוסף, כדאי לוודא שהקבלן אותו אתם בוחרים לא עובד על כמות גדולה של פרויקטים במקביל כי אז אין ספק שזה יכול להשפיע על לוח הזמנים בתהליך השיפוץ ועל רמת הזמינות של הקבלן בפרויקט הספציפי שלכם. 

וכעת למחיר השיפוץ. חשוב להבין כי עלות השיפוץ מורכבת בין השאר מכמות בעלי המקצוע העובדים על הפרויקט במקביל, מאיכות החומרים שאותם אתם בוחרים או הקבלן בוחר ביחד אתכם וכמובן גם מרמת הגימור. לכן, מאוד מומלץ שלא להתפתות ולבחור את ההצעה הנמוכה ביותר משום שזול עלות לעלות לכם אחר כך ביוקר. 

חברת שיפוצים בראשון לציון קרבה משתלמת

רוצים לקבל מידע מקצועי נוסף על השיפוץ הקרוב שלכם מעוניינים בחברת שיפוצים בראשון לציון ? אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר דרך האתר או לצלצל אלינו ונשמח לענות לכם על כל השאלות ואף להגיע ישירות לביתכם במטרה לבחון את השיפוץ הקרוב ללא כל התחייבות מצדכם.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאים כלליים

חברת עוז בנייה ושיפוצים מציעה מגוון שירותים בתחום השיפוצים בנס ציונה. בין השירותים שאנו מתמחים בהם ניתן למצוא: שיפוצים כלליים, שיפוץ דירות, שיפוץ מטבחים וחדרי אמבטיה, שיפוץ חדרי שירותים, שיפוץ חדרי ילדים, שיפוץ מרפסות, צביעת דירות, הדבקת רצפות, פרגולות ודקים עץ במרפסת, התקנת דלתות וחלונות, ועוד.

כן, חברת עוז בנייה ושיפוצים מספקת שירותי ייעוץ ותכנון לפרויקטים. אנו מתייעצים ומתכננים יחד עם הלקוח את השיפוצים או הבניה הרצויים, מתאימים אותם לצרכיו ולתקציב שלו, ומסייעים בבחירת חומרים וציוד מתאימים.

ניתן ליצור קשר עם חברת עוז בנייה ושיפוצים ביבנה במספר דרכים:

  • טלפון: ניתן להתקשר למספר הטלפון שלהם ולתאם פגישה או לקבל ייעוץ ראשוני.
  • דוא"ל: ניתן לשלוח הודעת דוא"ל לכתובת האימייל שלהם עם השאלות או הבקשות שלכם.
  • אתר האינטרנט: ניתן לבקר באתר הרשמי של עוז בנייה ושיפוצים ולמלא את טופס הקשר שם.
  • רשתות חברתיות: ניתן לבקר בעמודי החברה ברשתות החברתיות (כמו פייסבוק או אינסטגרם) ולשלוח הודעה פרטית.

חברת עוז בנייה ושיפוצים מתמחה בשני התחומים. אנו מבצעים עבודות שיפוצים כלליות בדירות ובתים קיימים, וגם בניה חדשה של בתים פרטיים מאפס או תוספות בניה לנכסים קיימים.

מחירי השיפוצים והבניה יכולים להשתנות בהתאם למספר גורמים, כולל ההיקף והסוג של הפרויקט, המפרטים הטכניים, והחומרים . חשוב לשים לב כי כל פרויקט מיוחד והמחירים יכולים להשתנות בהתאם לכך. ניתן ליצור קשר עם חברת עוז בנייה ושיפוצים כדי לקבל הצעת מחיר אישית וממוקדת לפי הצרכים שלכם.

כן, חברת עוז בנייה ושיפוצים מתעסקת עם צוות מקצועי של קבלנים מוסמכים ומנוסים. אנו מספקים שירותים איכותיים ובטוחים על ידי השילוב של ידע וניסיון בתחום הבנייה והשיפוצים.

 
שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!