חיפוי מדרגות ישנות – איך ומה האפשרויות שיש

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

חיפוי מדרגות ישנות

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לגלות מהו איזה ריצוף מומלץ לבית ואיך מתבצע תהליך חיפוי מדרגות ישנות, לבצע כל סוג של שיפוץ בבית והתאמת אריחי קרמיקה ושיטות הדבקה במחיר באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעת צביעה משתלמת שתשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

חיפוי מדרגות ישנות – כל מה שאתם צריכים לדעת

נמאס לכם ממראה המדרגות הישנות? רוצים לעצב אותן מחדש מבלי להרוס אותן לגמרי? הגעתם למקום הנכון. בחברת "עוז בנייה ושיפוצים" אנו מתמחים בביצוע חיפוי מדרגות חוץ וגם שיפוץ מדרגות פנים, בצורה המקצועית, המהירה והטובה ביותר. מה זה בדיוק חיפוי מדרגות, מהו תהליך העבודה וכמה זה יעלה לכם? כל התשובות ועוד, במאמר הבא.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

אתה מחפה עלי?

חיפוי מדרגות הוא שיפוץ נפוץ יחסית הנעשה במקרים בהם רוצים לחדש את גרם המדרגות או בבניה של גרם מדרגות חדש לגמרי. השיפוץ כולל מתן חיפוי למבנה המדרגות עצמו תוך שימוש בחומרי גלם מרשימים מה שמספק למדרגות אלמנט של יוקרה ועדכניות עיצובית. החומרים הנפוצים לשימוש הם:

  • שיש – ניתן לעשות שימוש במגוון של אבני שיש ייעודיות. השיש הוא חומר גלם יקר, אך איכותי ויוקרתי.
  • עץ – השימוש בחיפוי עץ נפוץ בעיקר בתור פרקט. זהו חומר גלם זול יחסית לחומרי גלם אחרים, אך הוא נוח לשימוש, קל לתיקון ובכל זאת מספקת מראה מעודכן וחמים.
  • ריצוף אבן – החיפוי נפוץ ומגוון ביותר, ניתן לעשות שימוש בשלל אבנים ייעודיות במגוון רחב של עיצובים, צבעים ומרקמים.
  • גרניט פורצלן- חיפוי נפוץ מאוד, חזק בעל מגוון אין סופי של דוגמאות בדרך כלל כאלו המחקות שיש אבן, עץ ועוד…

 

בעת בחירת חומר הגלם יש לשים לב כי חומר חיפוי מדרגות חיצוניות יהיה שונה מחומר החיפוי של מדרגות פנים שכן יש לקחת בחשבון את תנאי מזג האוויר ולעשות שימוש בחומר בעל יכולות עמידות מיטביות.

 

תהליך חיפוי מדרגות ישנות

תהליך עבודת חיפוי מדרגות ישנות

תהליך העבודה של חיפוי מדרגות הוא אינו מסובך מידי, אך דורש מקצועיות רבה, תכנון קפדני ודיוק ביצוע. ראשיתו של תהליך בתכנון העבודה, בחירת חומר הגלם וקביעת מסגרת התקציב. לאחר מכן להכין את המדרגות לחיפוי, לעיתים יש להסיר חיפוי ישן, לנקות אותן באופן יסודי ולהקנות להן צורה חדשה במקרה הצורך ועל פי דרישת הלקוח. השלב הבא יהיה התקנת החיפוי וקיבועו למקום בעזרת דבק ייעודי, לאחר מכין יש לבצע עבודות גימור אחרונות ולוודא כי החיפוי הותקן בהצלחה וברמת הדיוק הנדרשת. חשוב כי העבודה כולה תבוצע על ידי אנשי מקצוע, בעלי ניסיון וידע, אשר מביאים עימם את הציוד הטוב ביותר ועושים שימוש בחומרי גלם איכותיים ועמידים.

סוגי קנטים לשימוש במדרגות

הרבה מאוד שנים נהוג בארץ לשים אחד מיני ספי האלומיניום למדרגות ובכך ליצור ספה המגינה על הקרמיקה ויוצרת מראה דקורטיבי בגוון או מתכתי, חלק מן הספים הללו אף מונעי החלקה והינם מחורצים. אולם חסרונם הגדול של ספי המדרגה הוא פגיעותם למכות והם נוטים להתעקם עם הזמן.

בשנים האחרונות התחלנו להמליץ ללקוחות המעוניינים במראה זורם אחיד ויוקרתי על ספים מבוססי שיש "אבן קיסר" המגיעים במגוון רב של גוונים ספים אלו מתאימים הן לעבודת הדבקת גרניט פורצלן והן לעבודת שיש יוצרות מראה מדהים בכל מצב.

חיפוי מדרגות ישנות בעץ

חיפוי מדרגות מחיר

המחיר של חיפוי מדרגות תלוי במספר גורמים, משתנים ופרמטרים:

  • מיקום המדרגות – השאלה הראשונה היא האם מדובר במדרגות חוץ או מדרגות פנים. בשני המקרים יעשה שימוש בחומרי גלם שונים ומורכבות ביצוע העבודה עשויה להשתנות.
  • חומר הגלם – בחירת חומר הגלם משפיעה באופן ישיר על מחיר העבודה הכוללת. כאמור, ישנם חומרי גלם זולים יותר לשימוש כמו עץ וחומרי גלם יקרים כמו שיש ואבני ריצוף שונות.
  • מורכבות העבודה – מורכבות העבודה מושפעת מגורמים כמו גודל גרם המדרגות, האם מדובר במדרגות ישנות בעלות חיפוי שיש להסירו או מדרגות שיש לבנות קליל וגורמים נוספים העשויים להפוך את ביצוע הפרויקט למורכב ויקר יותר.

 

בכל מקרה, בכל הנוגע לשיפוצים באופן כללי ובחיפוי מדרגות בפרט, לא מומלץ להתפשר על המחיר או לבחור באנשי מקצוע שאינם בעלי ניסיון או שיבצעו עבודה חובבנית. עבודה לא מקצועית עלולה להוביל לעלויות נוספות ואף למפגעי בטיחות חמורים.

עוז בנייה ושיפוצים – אנשי המקצוע שלכם

"עוז בנייה ושיפוצים" פועלת מעל ל-40 שנה בתחום בישראל, אנו רשומים בהתאחדות הקבלנים הישראלית ומקפידים לעמוד בסטנדרט הגבוה ביותר של עבודה עברית איכותית. אנו מתמחים בביצוע תהליכי שיפוצים על כל שלביו ובכל חלקי הבית, תוך שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר, אנשי המקצוע הטובים ביותר והספקת התוצאות הטובות ביותר. במרוצת השנים זכינו לבצע פרויקטים בעבור אלפי לקוחות מרוצים ונשמח לעמוד גם לרשותכם. לפרטים נוספים וקביעת שיחת ייעוץ ללא עלות, חייגו: 050-5253695.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

Picture of ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי עבודת ריצוף

ריצוף דירה מושפע מגודלה, האם מדביקים או מחליפים והאם ישנם חפצים בדירה. ריצוף דירה ריקה ללא התחשבות בעבודות אחרות ייקח בין ימים ספורים לשבוע  בהדבקה, כאשר ניתן לגור באזורים בבית בתקופה. החלפת ריצוף תחייב כבר תקופה ארוכה יותר של שבועיים עד חודש ולא ניתן לגור בדירה בזמן זה.

כאשר מחפשים ריצוף מונע החלקה לפני  בחירת גוון או עיצוב אנו נסתכל על הסימון אותו הריצוף נושא. כל ריצוף מיוצר ברמת חספוס נגד החלקה שונה. הרמה הסטנדרטית היא R 9  כאשר R 10 זו הרמה המינימלית נגד החלקה המתאימה לבית, למקומות ציבוריים דרושה רמה גבוהה יותר. הרמה המקסימאלית היא R 13.

 

אכן ריצוף גדול מקטין את מראה הבית בגלל כמות מעטה של חריצים שיוצרים אשליה בעין האנושית של חלל קטן. ברוב הדירות כיום המגמה ללכת על ריצוף 60X60. עוד מידה הנפוצה מעל זה 80X80 עם כי הרבה פחות. כל מידה מעל זו ראוי שתבחנו האם זה ממש לא מחמיא לבית או אולי באמת זה יתאים.

להדבקת ריצוף קימיים הרבה יתרונות לצד חסרונות ספורים, בין ההיתרונות: מהירות עבודה, חיסכון בפינוי ריצוף וחול ישנים, עבודת הדבקה זולה יותר.

קיימים מקדחים מיוחדים לקדיחה בקרמיקה, שיש וגרניט פורצלן. מקדחים רגילים יגרמו אולי לפיצוץ וסדיקת הריצוף. לכן מומלץ להשקיע במקדחים מותאמים. ועוד טיפ חשוב הקפידו לקררם במים כל מספר שניות.

לפי תקן אסור ואף עם תדרשו זאת מהקבלן אסור לו לבצע זאת. ותכלו בעתיד גם לתבוע אותו אם לא ירצף עם מרווחנים.

בפרוש לא. כל סוגי הריצופים המיועדים לרצפה מתאימים גם לקירות אבל לא להיפך. קרמיקות שמיועדות לקירות לא עמידות מספיק בשחיקה ובעומס שמוטל על קרמיקת רצפה.

פוגות הם החריצים בין המרצפות שאותם ממלאים ברובע. הפוגות נועדו לתת לקרמיקה שהיא חומר קשה מקום להתפשט עליו מבלי לפגוע ולסדוק את הריצוף ליד. במקסימום תקנו רובע אחת לשנה.

מבחינה כלכלית אין שאלה בכלל. בהדבקה נחסכים עלויות פירוק הריצוף והפינוי והחלפת החול בבית. הסיבות שבכל זאת יצדיקו החלפת ריצוף הינן: הבית מוצף במים מתחת לריצוף. הריצוף שקוע ובולט בקטעים רבים ולא ניתן להדביק ריצוף חדש על משטח עקום. כמובן שבאמבטיות וחדרי שירותים תמיד נעדיף להחליף כיוון שיש צורך לבצע עבודות אינסטלציה מתחת לריצוף.

מבחינתכם אין הרבה הבדל. ההבדל נעוץ רק שכבת בסיס של הריצוף, בגרניט פורצלן הבסיס נאפה בחום גבוהה יותר ולפיכך הריצוף קשה יותר. לאחר התקנה אין הרבה הבדל ביניהם. רוב דגמי הגרניט פורצלן מתאימים לרצפה בעוד חלק מדגמי הקרמיקה לא מתאימים לרצפה רק לקירות.

הדבקת ריצוף בדירה לוקחת ללא העבודות מסביב כמעט שבוע. אולם עבודת הדבקה קשורה עוד מספר עבודות שיעריכו את זמן העבודה.

ברוב המקרים נקודת ההתחלה היא הכניסה לבית. במקרים מסוימים אנו מתחילים ריצוף לפי תכנון מוקדם כזה המשפר את מראה הבית.

הדבקת ריצוף זהו תהליך, המיתר את הצורך לפרק ולהוציא את הריצוף הישן והחול מתחתיו. הדבקת הריצוף מתבססת על הריצוף הישן. ואיכותה קשורה למצב השכבה שמתחת.

בחירת קרמיקה צריכה להתבצע לפי:

  1. טעם אישי
  2. התאמה לצבעים אחרים
  3. נוחות ניקוי ותחזוקה
  4. חוזק והתאמה למשטח
  5. עמידות נגד החלקה במקומות שצריך
שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!