חיפוי קירות חוץ – להגנה ועיצוב הקירות החיצוניים

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

חיפוי קירות חוץ דקורטיבי – חיפוי חיצוני לבית פרטי

אם מסתכלים על מבנה מבחוץ נוכל לראות שאחד האלמנטים העיצוביים הבולטים בעיצוב החיצוני של הבית הוא חיפוי קירות חוץ למבנים.

כיום ניתן לראות בתים פרטיים רבים ומגוונים אשר השתמשו בסוגים שונים של חיפוי קירות חיצוניים, כאשר אם עד שנות השמונים היינו רגילים לראות בארץ חיפוי קירות חוץ בסגנון שפריץ מלט בלבד, היום ניתן לראות חיפוי קירות לבית מסוגים שונים ומגוונים בעיצובים רבים.

סוגי חיפוי קירות חוץ וחומרים לחיפוי קירות חוץ

בין היתר ניתן למצוא קירות חוץ עם חיפויים:  חיפוי עץ חיצוני, חיפוי חוץ דמוי עץ, חיפוי אבן או חיפוי דמוי אבן, חיפוי בריקים חיצוני, חיפוי חוץ גרניט פורצלן דמוי בריקים, חיפוי אלומיניום לקירות חוץ בעיצוב מודרני ביותר בדוגמאות עץ או גוון חלק. ו- שליכט צבעוני המחפה על סדקים ועמיד יותר מצבע ועוד מגוון רב של חיפויים לקירות חוץ.

התפקידים של חיפוי קירות חוץ

מעבר לעובדה שהחיפוי החיצוני של הקיר משמש בתור אלמנט עיצובי יש לו גם חלק חשוב מאוד במעטפת החיצונית של הבית בשלושה היבטים חשובים. 

  1. ההיבט הראשון הוא איטום קירות חיצוניים, שכן חלק מתפקידיו הם למנוע נזילות של מים אל תוך הקירות המבנה ולשמור על הבית למעשה מפני פגעי מזג אויר שונים כמו גשם או ברד. 
  2. ההיבט השני הוא הסתרת סדקים קלים בקיר והערכת זמן עד לשיפוץ קירות חוץ הבא.
  3. ההיבט השלישי הוא הבידוד שכן במסגרתו החיפוי החיצוני אמור לשמור יותר מצבע פשוט, על טמפרטורה נעימה בבית לאורך זמן על מנת שנוכל למזער את השימוש במיזוג אויר או חימום. כמובן שעל מנת לקבל בידוד מיטבי עלינו לעשות עוד צעדים משמעותיים בשלב הבנייה אך החיפוי החיצוני של הקיר בהחלט תורם גם הוא לא מעט לבידוד ולהגנה על הקיר במיוחד בבתים ישנים הדורשים חידוש ותחזוקה רבה.

חיפוי בית פרטי בחברת עוז בנייה ושיפוצים

חברת עוז בנייה ושיפוצים היא בין חברות השיפוצים המובילות בישראל. אנו מתמחים בביצוע חיפוי קירות חוץ מכל הסוגים והמינים. בנוסף, אנו מספקים לקהל לקוחותינו שירותי ייעוץ בהם אנו ממליצים על סוג החיפוי, תוך התחשבות במגוון רחב של קריטריונים כמו המיקום הגיאוגרפי של הבית, הסגנון העיצובי, מטרות החיפוי והתקציב שעומד ברשותכם. במדריך הבא נציג בפניכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על חיפוי קירות חוץ ובהתאמה לביתכם.

חיפוי קירות חוץ ביחידת דיור בבית פרטי
חיפוי בריקים סינטטיים בכניסה לבית חיפוי קירות חוץ

חומר מריחה או חומר קשה לחיפוי קירות חוץ

אז כפי שציינו ישנם מגוון רב של חומרים שאיתם ניתן לבצע את עבודת החיפוי קירות חוץ של המבנה שלכם כאשר בגדול ניתן לחלק את החומרים איתם ניתן לבצע את העבודה לשלוש קבוצות שונות.

ארבע קבוצות שונות של חומרי מריחה – חיפוי חיצוני לבית  

  1. צבע חיצוני לבית – כדוגמא צבע גמיש או צבע מ. ד לצביעת חוץ בעל עמידות נמוכה יותר משאר החיפויים וגם לא מוגדר בדיוק כחיפוי אלא כצבע. מתאים לחידוש בית צבוע. מומלץ לפני ליישם שכבות שכטל חיצוני למטרת החלקת קירות חוץ וליצירת קיר באיכות גבוהה
  2. שליכט צבעוני לקירות חוץ – שליט צבעוני חוץ מתאים להסתרת סדקים קלים במבנה, בעל אורך חיים ארוך והוא הנפוץ ביותר כיום. חסרונו העיקרי הוא שקשה לנקותו ולתקן פגמים במהלך השנים
  3. שליכט מינראלי – מגיעה בטקסטורות חלקות או משופשפות. בעל מראה טבעי יותר או דמוי בטון. נחשב לחומר נושם. השומר על הקיר מרטיבות.
  4.  שליכט טרנו – של טמבור המשלב את היתרונות של שליכט צבעוני בקלות מריחה, עמידות בנוסף ליתרונות של השליכט המינראלי כחיפוי נושם ומראה טבעי.
  5. טיח חוץ דקורטיבי – זהו טיח דמוי אבן טבעית אשר מיישמים על קירות הבית בשילוב פולימרים מחזקים הנותנים את הגימור החוזק והגוון. מדובר על טיח חיצוני לבית המהווה שכבת גמר.
  6. שפריץ צמנטי – או שפריץ טמבורטקס שני שיטות שהיו נפוצות פעם ודי יצאו משימוש כיום חוץ מעבודות השלמה או תיקון על קירות קיימים

אפקטים הניתנים לביצוע בעבודת חיפוי חוץ לבית

בנוסף אפשר לשלב בחומרים אלו אפקטים שונים, כגון ברק על ידי הוספת שבבי זכוכית, שלא דווקא נפוצים בבנייה פרטית אלא בקיר דקורטיבי למשל בחזית עסק מרשימה.

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ חיצוני שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

חומרים כבדים למטרת חיפוי לבית פרטי

  1. חיפוי עץ לקיר חיצוני – בישראל יש בתים שנבנים מעץ לגמרי, ומבנים ישנים בעלי תוספות חדרים מעץ. ואף חיפוי עץ חיצוני לבית פרטי. שיטה זו יפה ומרשימה ובעלת יכולות בידוד חום קור ורעשים וחסרונה הגדול הוא תחזוקה שוטפת של העץ משחיקת מזג האוויר וממזיקים. משתמשים בעיקר בעצי ארז שעמידים יותר מעצים אחרים.
  2. חיפוי בריקים בקירות חוץ – שיטה זו בעלת שימוש נרחב בארץ הם בקירות פנימיים או בחיצוניים. מגיעה במגוון דגמים ועיצובים. ובחומרים סינטטיים או טבעיים. בריקים לקירות חוץ נחשבים למעוצבים ביותר, מגוונים מאוד בגדלים וצורות ובעלי יכולת הגנה ובידוד טובים מאוד. רבים מבצעים בריקים בכניסה לבית ואף את כל הבית. הבריקים מגיעים בדוגמאות: בריקים דמוי אבן ובריקים דמוי עץ
  3. חיפוי אבן לקירות חוץ –אבן טבעית לחיפוי קירות חוץ שיטה נפוצה מאוד בארץ נחשבת מבודדת ברמה גבוהה ומגנה על קירות הבית. לרוב מדובר על אבנים טבעיות מעובדות כדוגמא: חיפוי אבן ירושלמית או חיפוי אבן כורכר הן מהנפוצות ביותר. כמו כן ניתן להשיג חיפוי קירות אבן חברון, חיפוי אבן מתועשת, חיפוי אבני שכבות, חיפוי אבן צפחה ועוד אבני חיפוי משתלבות בגדלים שונים.
  4. חיפוי קרמיקת גרניט פורצלן – בעלת משקל נמוך בקטגוריה, בעלת חתך דק ביותר, מגיעה בדגמים רבים: גרניט פורצלן דמוי דק, גרניט פורצלן דמוי עץ טבעי, גרניט פורצלן דמוי אבן, גרניט פורצלן דמוי שיש ואף אריחים בהדפסה לפי בקשה. האריחים מגיעים בגדלים שונים ובעלי מחיר אטרקטיבי. ביותר ורמת עיצוב גבוהה ומשפיעה על אופי הבית. אריחי גרניט פורצלן לא סופגים וכך נשאר לאטום רק את הפוגות (חריצים בין אריחים).
  5. חיפוי קירות חוץ שיש – ישנם סוגי שיש טבעיים מדהימים ביופיים בעלי אופי מרשים וכאלו בעלי שקיפות יחסית. צריך לשים לב שיש אבן קיסר לדוגמא זו לא אבן טבעית והיא לא עמידה ברוב דגמיה לחיצוניות. גם בסוגי השיש הטבעי יש צורך לברר מה מתאים לחיצוניות. שיש לחיפוי קירות חוץ נחשב לחומר היקר ביותר בקטגוריה ולרוב מדובר על חיפוי קירות בשיש בכניסה לבית.
  6. חיפוי דמוי בריקים – פלטות מיציקה בעלות טקסטורת דמוית בריקים אבל מגיעה בגדלים גדולים ונוחים יותר לעבודה. חיסרון בולט שבעבודה לא מקצועית ניתן לראות שאלו לא בריקים אמתיים.
 

חומרים קלים לחיפוי קירות חוץ

  1. פלטות קלקר לחיפוי חוץ – שיטה טיפה מיושנת אבל עדין קיימת. בעצם אנו לוקחים פלטות קלקר בעלות צד חלק וצד בעל צורה וטקסטורה ומדביקים את הצד החלק לקיר בעזרת דבקים או סופר 7. הקלקר מבודד מצוין ומגן ממזג האוויר על הקיר וניתן לצבוע אותו אולם הוא לא ידוע בעמידות למגע וונדליזם ועלול להיפגע.
  2. חיפוי קירות חוץ פולימרי – לוחות פולימרים לחיפוי חוץ – לוחות פי.וי.סי, שיטה חדשנית יעילה ומהירה לחיפוי קירות הבית המגיעה מארצות הברית ובעלת תקן לעמידות חיצונית. לוחות בעלות משקל נמוך, עמידות גבוהה, יכולת לגשר על בעיות בקיר ועמידות לאש. מגיע בטקסטורות דמוי אבן, דמוי שיש או דמוי בריקים. התקנתו מתבצעת כמו פאזל על הקיר. חיפוי קירות חוץ פולימרי הדבר הבא בחיפוי קירות חוץ.
  3. חיפוי קירות חוץ אלומיניום – חומר בעל יכולות רבות, עמידות גבוהה, חוזק ועמידות רבת שנים. תוכלו למצוא חיפוי קירות חוץ אלומיניום דמוי עץ למראה כפרי או חיפוי קירות חוץ מודרני מפלטות אלומיניום חלקות בגוון בטון, שחור ולבן למראה מודרני מאוד. בשנים האחרונות שיטה זו מובילה בבתים פרטיים יוקרתיים.

יתרונות וחסרונות חיפוי בתים פרטיים

לכל סוג של חומר יש את היתרונות והחסרונות שלו כמובן ולכן חשוב מאוד להתייעץ עם קבלן הביצוע או עם האדריכל המלווה של שיפוץ המבנה שלכם. איזה חומר עדיף לעניות דעתם כאשר הקבלן יסביר לכם יותר בהיבט של עמידות החומר והבלתי הטבעי בעוד שהאדריכל מציידו ינסה להתאים את החומר עימו נשתמש לחיפוי החיצוני כמה שיותר לסגנון העיצוב של הבית שלנו אך גם היות וזהו החלק החיצוני, ישנם אדריכלים רבים שמנסים להתאים או לשנות אותו בהתאם לבתים אחרים שנמצאים באותו רחוב ואפילו באופי השכונה או העיר.

חזית בית משוקמת על ידי שליכט צבעוני

הסיבות לביצוע חיפוי קירות חיצוניים ישנים מחדש

אז כפי שכבר ציינו את תהליך בחירת החיפוי קירות חוץ יש לבצע בשלב התכנון עם האדריכל או עם הקבלן כאשר מגוון רב של פרמטרים עומדים לנגד עינינו כאשר אנחנו מבצעים את הבחירה.

אחד הפרמטרים החשובים שיש לקחת בחשבון הוא האקלים ששורר באזור המבנה שלנו שכן לא כל מזג אויר מתאים לכל חיפוי ולכן למשל באזורים קרובים לים בהם הלחות והמליחות גבוהים יותר נעדיף להימנע מסוגים מסוימים של חיפויים מתכתיים ואפילו עץ. למרות חיפוי קירות חיצוני מאלומיניום יכול להוות פתרון מצוין על פני חומרים אחרים.

יש לציין כי בחירה לא נכונה של חיפוי קיר חיצוני לבית עלול לגרום עם הזמן לליקויים חמורים במבנה הכולל התפוררות של המעטפת ונפילת אריחים, חדירות מים ועוד שהם ללא צל של ספק נזק רציני למבנה אך סוגים כאלה של ליקויים יכולים גם לגרום לפגיעות ברכוש או אפילו בנפש.

ולכן יש לשקול את סוג חיפוי חוץ למעטפת הבית בצורה מקצועית ביותר. אותם ליקוי בנייה שבגינם תהיה התפרקות של אריחים או התפרקות של המעטפת החיצונית לא רק עלולים לגרום לנזק במעטפת החיצונית של המבנה אלא גם יגרמו לכך שהמעטפת לא תבצע את התפקידים שלה כאמור.

שחלק מהם הוא איטום של המבנה וכתוצאה מכך אנו נסבול מנזילות ורטיבויות בקירות בעיקר בחודשי החורף כאמור ובעונה הגשומה היות ולגשם יהיה קל יותר לחדור לקירות המבנה לאור היחלשות המעטפת.

ישנם בניינים ישנים בהם מבוצע שיפוץ במעטפת החיצונית וכחלק מאותו טיפול מבצעים טיפול בקירות החוץ מחדש ולמעשה אוטמים חלקים מסוימים באמצעות חומר ציפוי קירות אוטם ומבצעים בחלק מהמקומות חיפוי מחדש על גבי החיפוי הקיים. גם כאן יש לוודא שבוחרים סוג של חיפוי שמתאים לסוג הזה של העבודה על מנת שלא יצוצו להם ליקוי בנייה לאחר גמר העבודה.

חיפוי קירות חיצוני שדורשים איטום נוסף או פעולות נוספות

כנראה שרוב בעלי המקצוע לא יציעו לכם פעולות אלו בשלב העבודה. רק לאחר כמה שנים שהלכלוך כבר נדבק וכהה אזורים מסוימים, והחיפוי נספג במים ואולי קטעים התחילו להתנתק יציעו לכם אולי 5 פעולות חשובות מאוד שיכלו לעכב או למנוע התפשטות הבעיה.

איטום יסודות המבנה- כלומר למנוע ממים לטפס מהאדמה ולתקוף את הקיר הבלוקים מבפנים מה שיגרום לריקבון, התפוררות והתנתקות אריחים או קטעים גדולים משליכט צבעוני. ליקוי זה קורה כמעט בכל בית פרטי, ווילה, ובתי דו משפחתיים שאנו פוגשים.

ציפוי חלקו העליון של הקיר- בווילה או בבית פרטי ואף בבתי קומות שבהם הקירות מסתיימים חשופים בגג, כלומר לא מכוסים מוגנים, צבע פשוט לא יגן אליהם, גם משחות איטום יגנו לתקופות קצרות יחסית. לרוב בגלל שמים נוטים לעמוד (גם עם בכמויות קטנות) ופותחים נימים וסדקים המחדירים מים לקירות וגורמים להפרדת חיפוי קירות חוץ ולפגיעה בטייח ובצבע בקירות פנים. לכן אנו ממליצים בחום להשקיע סכום נוסף בחיפוי החלק העליון בשיש לא סופג או בקרמיקה (קצת פחות טוב).

איטום סילר לקירות חוץ שקוף- חיפוי קירות באבן שונים, חיפוי קירות חוץ בריקים, חיפוי קירות דמויי אבן ואפילו חיפוי קירות חוץ בעץ. מצריכים איטום נוסף בסילר או צבע ייעודי, להגנה נוספת על חיפוי הקיר. רבים לא יודעים ובטח שקבלנים לא משתפים אבל חלק גדול מהאריחים חיפוי הטבעיים וחלק מהאריחים הסינטטיים בעצם הם חומרים סופגים מים. אומנם העובי השכבה הנוספת מוסיפה עוד נדבך לקיר אם היא בעצמה סופגת בסופו של דבר הנזק יגיע לקיר ולתוך הבית. לכן המלצתנו ליישם שכבת סילר לפי הוראות יצרן החומרים. חברתנו מישמת בהרבה עבודות חדשות וישנות סילר לאבן ירושלמית ואפילו סילר לשליכט צבעוני ישן.

צביעת שליכט אקרילי- שכבת צבע מ.ד על גבי שליכט אקרילי תאטום אותו בצורה טובה יותר. תהווה גוון שלא דוהה במיוחד בהשמת שליכט לבן חוץ.

צביעת אבן ירושלמית או טבעית – נמאס לכם מעיצוב קיר ישן בעל חיפוי קיר אבן ירושלמית, או כל חיפוי חוץ אבן שקיים בביתכם, ניתן לצבוע אותו בצבע אקרילי להשגת מראה מודרני ועדכני יותר.

התקנת רשת מתכת- חיפויים כבדים דוגמת חיפויי אבן, דורשים מאיתנו לחזק את הקיר ולמנוע נפילת אריחים על סביבות הבית. לכן הפתרון הוא חיבור רשת מתכת לקיר ותלית אריחי אבן כבדים על גביה, בנוסף להדבקת האריחים בדבק או טיט.

חיפוי קיר חוץ עם עוז בנייה ושיפוצים

אנחנו בעוז בנייה ושיפוצים ביצענו מאות רבות של פרויקטים כאשר חלק רב מאותם פרויקטים היה קשור בתהליך חיפוי קיר חיצוני בבית פרטי של מבנה ועם השנים צברנו ניסיון רב בסוג זה של עבודות ולכן נשמח לעמוד לרשותם בכל נושא הקשור בעבודת חיפוי קירות חוץ. אנו נשמח לשלוח אליכם לפגישת ייעוץ את אחד ממומחי הבנייה שלנו שמתמחה בנושא ויעזור לכם לבחור את חיפוי לקירות חוץ המתאים ביותר עבור המבנה שלכם. בין אם מדובר במבנה חדש ובין אם מדובר בשיפוץ מבנה קיים אנו נשמח לסייע לכם בכל מלאכה הכל מייעוץ ועד ביצוע העבודה עבורכם.

חיפוי קירות חוץ דמוי עץ

חיפוי קירות חוץ עלויות

העלויות של חיפוי דקורטיבי לקירות חוץ משתנות בהתאם למגוון רב של פרמטרים כאשר קודם כל כאמור סוג החומר איתו בחרנו לחפות את קירות החוץ. גם לאחר שבחרנו חומר תיתכן שינויי מחירים כאשר כאן נכנס לידי ביטוי כמובן רמת הגימור של החומר איתו בחרנו לבצע את העבודה. כאשר ההשפעה הגדולה ביותר היא מצב הקיר הקיים ככל שהקיר יהיה פגוע יותר כך נאלץ ליישם שכבות תיקון נוספות, בנוסף גם הקושי של עבודת החיפוי נכנס לתמונה בתור עלות עבודה כאשר אם למשל מדובר במבנה שקשה יותר לחפות אותו ייתכן והעלות הכולל תהיה גבוהה יותר מתהליך חיפוי מבנה צמוד קרקע או חיפוי מבנה דו קומתי למשל.

חיפוי קירות חוץ בכל הבית או בכמה אזורים

חיפוי קירות יכול להתבצע מרמת חיפוי קירות בכניסה לבית, חיפוי קיר חזית הבית, חיפוי חצי קיר בגובה קומה תחתונה, חיפוי קיר גינה בנקודה חשובה לעיצוב, חיפוי מטבח חוץ, חיפוי מקלחת חיצונית לצד בריכה, חיפוי מרפסת מתחת לפרגולה, חיפוי עמודים בבריקים ועד חיפוי חיצוני לבתים שלמים ואף חיפוי חיצוני לבניין. וכל זאת מבלי לדבר על כל השימושים הפנימיים השמורים למאמרים אחרים.

בנוסף תוכלו להשלים את העבודה בעבודות: ריצוף חוץ אבן ירושלמית, ריצוף חוץ אבן חברון, ריצוף חוץ שיש, וסוג הריצוף הנפוץ ביותר ריצוף חוץ דמוי אבן לבית מגרניט פורצלן וסוג הריצוף העולה ריצוף חוץ דמוי עץ.

מחיר חיפוי קירות חוץ צבע

  • מחיר של חיפוי בית חיצוני על ידי צבע ייעודי לקירות חיצוניים יעלה לנו בין 55 ש״ח ל-75 ש״ח למ״ר
  • מחיר החלקת קירות חוץ למטר החל מ 60 ש"ח למ"ר לא כולל פיגום.
  • מחיר טיח חוץ למטר 80 – 120 ש"ח למ"ר לא כולל קילוף

מחיר חיפוי קירות חוץ שליכט

חיפוי שליכט יעלה לנו בין 70 ש״ח ל- 150 ש״ח למ״ר.

אלו הם טווחי המחירים של החומרים הרכים לחיפוי קירות וניתן להשיג אותם במגוון רב של צבעים מה שמקנה לנו גמישות עיצובית רבה בעיצוב החיצוני של קירות הבית.

מחיר חיפוי קירות חוץ באבן

במידה ונרצה לחפות את הבית באחד מה חיפויים הקשים שציינו קודם לכן, טווחי המחירים יהיו גבוהים יותר לאור העובדה שעלות החומרים גבוהה יותר אך גם עלות העבודה תהיה גבוהה יותר כיוון שמדובר על יותר שעות עבודה במלאכת החיפוי ובתהליכים נוספים.

חלק מהחיפויים השונים אותם ניתן ליישם על קירות הבית החיצוניים הם:

קירות אבן על כל גווניה וסוגיה השונים כמו למשל אבן ירושלמית, אבן כורכר, אבן רמאללה, אבן חברונית, דמוי אבן ועוד מגוון רב של סוגים. העלות של חיפוי אבן נע בין 250 ש״ח ועד 800 ש״ח למ״ר כאשר ההבדל בין המחירים תלוי בסוג האבן והעבודה כפי שציינו קודם לכן.

מחיר חיפוי קירות חוץ בגרניט פורצלן

מחיר חיפוי קרמיקה או מחיר חיפוי גרניט פורצלן על שלל דגמיהם ינועו בין טווחי מחירים של 120 ש״ח עד 250 ש״ח בעוד חיפוי קירות הבית מקרמיקה דמוית עץ לקיר יעלה לנו בין 100 ש״ח ל-200 ש״ח. יש לציין כי המחירים שאתם מקבלים בהצעות המחיר חשוב שיהיו עלות של החומרים והעבודה יחד על מנת שתוכלו לקבל אומדן על עלות העבודה כולה.

שליכט חיצוני לבית פרטי, חיפוי קיר חיצוני או לכל עבודת שיפוץ קירות חוץ – עוז בנייה ושיפוצים לשירותכם

אנחנו בעוז בנייה ושיפוצים נשמח לתת הצעת מחיר משתלמת לחיפוי קירות החוץ של המבנה שלכם וללוות אתכם בתהליך שלב אחר שלב משלב אפיון הקיר ובחירת החומרים ועד שלב הביצוע הסופי. אתם מוזמנים ליצור קשר דרך האתר או בחיוג לטלפון 050-5253695 ונשמח להגיע לייעץ והכל ללא התחייבות שלכם או עלות כספית.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי עבודת ריצוף

הדרך הטובה ביותר לכסות קירות חיצוניים היא באמצעות חיפוי. ישנם מלא חיפויים מודרניים בעלי משקל קל ויתרונות עצומים לפרטים צרו קשר איתנו.

ישנם סוגים רבים של חיפויי קירות חיצוניים, אך בואו נדון באלה המודרניים ביותר. ישנם יתרונות רבים של חומרים אלו וניתן להשתמש בהם הן במבני מגורים והן במבני מסחר.

הסוג הראשון הוא בידוד קצף. זה יכול להיות בעובי שונה, ולכן הוא מתאים לאקלים שונים. משקלו נמוך, מה שאומר שהוא קל להתקנה וניתן ליישם אותו על כל סוג של משטח; עץ, בטון או כל חומר אחר. הסוג השני הוא חיפוי מתכת שיש לו הרבה יותר יתרונות מהראשון שהוזכר. יש לו מוליכות תרמית מעולה מה שאומר שאין צורך לבודד אותו על המשטח הפנימי או החיצוני והוא גם מספק הגנה מפני נזקי שריפה, מים או רוח.

ישנם מספר חומרים המשמשים לחיפוי קירות חיצוניים. הם כוללים:

 

– לבנים סינתטיות

– אבן טבעית

– טיח עם שליכט או צבע

– עץ

– לוחות גומי מעוצבים

– מתכת

– בטון חשוף

החיפוי הוא החלק החשוב ביותר בבית. הוא מספק הגנה, בידוד ועיצוב לבניין. ישנם סוגים רבים של חומרי חיפוי שניתן להשתמש בהם לקירות חיצוניים. חומרים אלה כוללים לבנים, אבן, מתכת ועץ טבעי. ההחלטה על איזה סוג של חומר חיפוי מתאים לבית שלך תלויה במספר גורמים כולל תקציב, אקלים והעדפת סגנון.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת חומרי קיר חיצוניים. חלק מהגורמים הללו הם האקלים, הסגנון והתקציב של הבית. לפרטים נוספים כנסו למאמר.

חיפוי קירות הוא חומר גימור קירות חיצוני המשמש לשיפור המשיכה האסתטית של בניין. זה גם מגן על הבניין מפני גורמים סביבתיים ומספק בידוד.

חיפוי קירות מגיע בצורות, גדלים וצבעים שונים כדי להתאים לטעמים, סגנונות ותקציבים שונים. זה יכול להיות עשוי מעץ, אבן, מתכת או בטון. ישנם יתרונות רבים לשימוש בחיפוי קירות על קירות חיצוניים כגון:

-זה מספק בידוד לבניין

-זה מגן על הבניין מפני גורמים סביבתיים

-זה משפר את המשיכה האסתטית של בניין

-זה מגיע בצורות, גדלים וצבעים שונים

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!