טיפים לעיצוב הגינה – מהמומחים אליכם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

טיפים לעיצוב הגינה עיצוב גינה לאחר גמר העבודה

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע עיצוב ופיתוח גינה פרטית באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים. 

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעת עיצוב גינה משתלמת שתשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

מעוניינים לעצב את הגינה הפרטית שלכם? קניתם בית עם גינה ואתם מתלבטים מה לעשות? זקוקים להכוונה וטיפים לעיצוב הגינה?

גינה זה בעיקר טעם אישי, האם אתם אוהבים גינה עמוסה ופראית, האם אתם אוהבים גינה מינימליסטית עם הרבה שטחים פתוחים או שאתם אוהבים גינה שנותנת בחזרה פירות מגוונים. לא משנה מה הסגנון שאתם אוהבים בכל מקרה חשוב לשמור על כמה כללים שלרוב נכונים לכלל עיצובי הגינות, בכדי לשמור על הבית שלכם מנזקי רטיבות וכדי לעצב באמת בצורה נכונה שמה שמשנה זה מה יהיה מחר בניגוד לרוב המייעצים שייעצו לכם מה נראה היום מבלי לחשוב על השלכות המחר.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

קבלו מאתנו 10 טיפים לעיצוב הגינה:

  • הימנעו מחלוקות רבות מיותרות: כל חלוקה בין אם היא פיזית המונעת או מקשה על מעבר ובין היא מעבר בין משטחים, מקטינה את שטח הגינה מקטינה את השטחים שבהן ניתן לבצע פעילויות. שטח פתוח יאפשר לכם מגוון פעילויות מאירוח ועד משחק.
  • צרו שבילים נוחים: להליכה ולמעבר עגלות, טיול בגינה לא צריך להיות מלווה במכשולים אלא נוח ומהנה, הגינה מצריכה בנוסף תחזוקה שוטפת, הגינה משתנה בין עונות השנה ומצריכה פינוי גזם שבועי. שבילים נוחים יאפשרו לכם נוחות תפעול ותנועה בגינה.
  • שתילה מרובה טעות גדולה: בררו לפני השתילה מה קצב הצמיחה של העצים והשיחים ולאיזה גודל הם מגיעים. גננים נוטים להגדיל בכמות העצים והצמחים שהם מביאים על מנת ליצור רושם ראשוני מלא מהרגע הראשון. ברוב המקרים מדובר בנזק עתידי שכן העומס בבגרות הצמחים יחנוק את גינתכם.
  • דשא סינתטי או טבעי?: הכל תלוי בכם. המראה והריח של דשא טבעי והתחדשות תמידית טבעית מול עלות ההשקיה והצורך בתחזוקה שוטפת. לעומת דשא סינתטי אשר מציג תחזוקה מינימלית וללא עלויות מתמשכות מול עלות התקנה ראשונית והצורך להחליפו אחת לכמה שנים תלוי איכות הדשא ואינו מתאים לבעלי חיים הנוטים לחפור בו.
  • הרחיקו אדמה ואזורי שתילה מקירות הבית: קירות הבית גם אם הם נאטמו על ידי הקבלן פגיעים לנזקי מים. מים הקרובים לקיר מוצאים את דרכם בסופו של דבר אל תוך הקירות. מומלץ לא לאתגר את איכות האיטום בכך שתשקו באופן סדיר את שטחי האדמה הקרובים לביתכם.
  • כסו את האדמה החשופה: אדמה חשופה מצריכה יותר עבודת עקירת עשבים, מושכת יותר נמלים ושאר החרקים ומאדה יותר מהמים הספוגים בה ושלא נדבר על הבוץ בחורף. כיסוי האדמה ביריעה שחורה מונע גדילת עשבים ותלי נמלים באחוזים גבוהים בנוסף מומלץ לפזר עליה אבני חיפוי מכל סוג להשלמת מראה יפה למשטח. היזהרו משפיכת אבנים לכיסוי מעל אדמה חשופה כיוון שהם ישקעו בתוכה.
  • בחרו טוב את משטח הישיבה: אין על משטח ישיבה בגינה ביתית החל מקפה בוקר ועד אירוח כמות אורחים בחג. ישנה חשיבות רבה למשטח ולנוחות השימוש בו. משטח מרוצף בקרמיקה חזק אמין וקל לתחזוקה ומגיע במגוון עיצובים ובמגוון מחירים יש לוודא שהוא אינו חלק אלא מחוספס טיפה למניעת החלקה. דק הינו מראה מרשים ביותר, ופה שווה להשקיע בעץ איכותי יותר שייתן עמידות רבת שנים. תנו את הדעת לגבי הרווחים שבו והחלל שמתחתיו המעודד חרקים וקשה לניקוי.
  • דאגו לתכנון מערכות: בגינה ישנם מערכות השקיה לדשא, לעצים וצמחים. חשוב לא ליצור קווים ארוכים מידי ולחלק הפעלות לפי סוג הצמחים עצים או אזורים. קווי חשמל לתאורה ושקעים חשובים ביותר החל מגינה מוארת בלילה ועד שקעים לשטיפת הגינה והרכב. מומלץ מתחת לשבילים להשאיר צינור מתחת ליציקה בכדי שתוכלו להעביר בעתיד קווים נוספים. תכנון לקוי מהווה בעיית תפעול הקשה לתיקון.
  • צרו אזורי אחסון: מחסן גינתי בין עם קנוי או בנוי בהתאמה אישית. יאפשר לכם להוציא עוד מקרר או מכונת כביסה החוצה, לאחסן כלים, ציוד שלא בשימוש ועוד.. והכל תחת הגנה ממזיקים שמש ומים. תוך הקלה על העומס בבית.
  • מטבח גינתי: מטבח הוא כבר לא שטח בתוך הבית, ומנגל הוא לא כבר רק המתקן עצמו. מטבח חיצוני מאפשר לכם להיות יצירתיים בין עם בבישול במנגל, עישון בשר ודגים, טבון לאפייה בנוסף תוכלו להוסיף כיריים שיוציאו טיגונים מלכלכים מהבית. ואין על מראה של פינת בישול חיצונית בבית פרטי.
 

לעוד טיפים לעיצוב גינה או מידע בנוגע לעבודות עיצוב גינה ושיפוצים בכלל אתם מוזמנים להשאיר הודעה באתר או ליצור קשר איתנו בטלפון 050-5253695. ונשמח להגיע לעצב לשפץ ולבנות את גינתכם ואת ביתכם בכלל.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות בנושא עיצוב ותכנון הגינה

אבנים כדאי לבחור קודם כל לפי : טעם אישי, שילוב גוונים הגיוני בגינה, זמינות בשוק ונוחות הליכה וניקוי המשטח.

 

שאלה זו היא מאוד ספציפית לגודל המשטח וגודל האבנים. בכדי לדעת לכל סוג אבן ולכל גודל, היבואן מציין כמה כמות מכסה מטר מרובע וכמה ס"מ צריך בכדי להגיע לכיסוי המשטח.

לכל סוג אבן וגודל אבן יש יכולות כיסוי שונות. בכל שק מצוין הכמות שצריך בכדי לכסות משטח מסוים.

 

חברת עוז בניה ושיפוצים אכן מספקת אבנים לאחר ייעוץ ללקוחותיה אבל אך ורק בעת עיצוב ועבודה על הגינה הפרטית שלכם. ולא כמכירת חנות.

בהרבה תחומים מתחומי הבנייה אין כדאיות ללקוח ברוב המקרים בהפרדה. העלות שהלקוח יחסוך עלולה להיות מזערית ועד התייקרות משמעותית. קבלן המספק עבודה מתחשב בהצעת המחיר גם עלות של הובלות ומנהל אותן בצורה מקצועית יותר מה שחוסך כסף רב. מה גם שלעוסקים במלאכה ישנם קשרים ומחירים אחרים המוזילים גם לכם.

בחברתנו מאמינים בפתרון כולל ללקוח, באחריות במקום אחד ובמקצועיות. לכן אנו מאמינים ששיפוץ חיצוני של וילה או בית פרטי מצריכה גם חידוש הגינה. ואין כמו מחשבה כוללת על הכל בכדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר. וזה מה שאנו מציעים ללקוחותינו.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!