מהו מחיר ריצוף למטר? מחירים ומידע נוסף

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

ריצוף חוץ מעוצב, מהו מחיר ריצוף למטר

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לגלות מהו מחיר ריצוף למטר, לבצע כל סוג של שיפוץ בבית והתאמת אריחי קרמיקה ושיטות הדבקה במחיר באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעת צביעה משתלמת שתשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

עומדים בפני בניית בית חדש או שיפוץ בית קיים? גלו מהו מחיר ריצוף למטר

מתכוננים לקנות ריצוף חדש? בחברת עוז בנייה ושיפוצים יספקו לכם עבודות ריצוף מקצועיות מכל סוג עבור עלות ריצוף למטר משתלמת במיוחד. ואם אתם רוצים לדעת כמה עולה ריצוף, במאמר הבא תקבלו מידע מפורט על הנושא.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

המשמעות של מחיר ריצוף לבית

אופן כללי, יש עבור ריצוף לבית מחיר המחושב לפי מטר רבוע, כלומר ריצוף מטר על מטר. לכן, השאלה הנכונה שיש לשאול היא כמה עולה ריצוף למטר. למעשה, מחיר ריצוף כולל בתוכו את עלות הריצוף עצמו, עבודות של פירוק ריצוף ישן ופינויו, והתקנת ריצוף חדש. כמובן, אם מדובר בריצוף בית חדש שאין צורך לפרק בו ריצוף ישן, מחיר קרמיקה למטר יהיה הרבה יותר זול. הדבר נכון גם במקרה של הדבקת אריחים על גבי ריצוף ישן.

בדרך כלל, בעבודות ריצוף מחיר למ"ר יורד ככול שמדובר בשטח יותר גדול שיש לרצף, וכן ככול שעבודות הפירוק, הפינוי וההתקנה של הריצוף יותר פשוטות. למשל, מי שמבקש לרצף חדר אחד בבית ישלם יותר למטר רבוע מאשר מי שמבקש לרצף את הבית כולו. מעבר לכך, התשובה לשאלה כמה עולה מטר ריצוף משתנה בהתאם לסוג הריצוף המבוקש וגודל האריחים, ואופן התקנתו של הריצוף.

מהו מחיר ריצוף למטר, עלות בהתאם לסוג הריצוף הנבחר

פרמטר מרכזי המשפיע על עלות עבודות ריצוף הינו סוג של הריצוף הנבחר והמחיר המבוקש עבורו. ההבדלים במחירים מושפעים בין היתר מהפרמטרים הבאים:

  • יש הבדל משמעותי בין סוגי הריצוף השונים, בין אם מדובר בריצוף של אריחים, יציקת בטון, פרקט וכדומה.
  • כל סוג של ריצוף מוצע בדגמים שונים של פריטים ברמות איכות, גימור וגודל שונות שמשפיעות על מחירם.
  • בכל הקשור לאריחים, יש בשוק סוגים שונים במידות מגוונות, כאשר לכל סוג וגודל של אריח יש תמחור שונה. למשל, יש הבדל בין ריצוף של שיש, גרניט פורצלן, אבן טבעית או מלאכותית, אריחי קרמיקה וכדומה.
  • יש גם הבדל במחיר האריחים בהתאם לסוג העיטור שלהם, בין אם מדובר באריחים מאוירים, עם גימור מגורען, עם הטבעות ועוד.
  • יש הבדל בעלות קניית והתקנת אריחים בגדלים שונים. למשל, יהיה עבור ריצוף 100/100 מחיר שונה מאשר מחיר ריצוף 60X
  • לא אחת, המחיר של סוגי הריצוף מושפע מהמדינה בה הם מיוצרים. למשל, יש הבדל מהותי במחיר בין אריחי ריצוף המיוצרים באיטליה או ספרד, לבין כאלו שמיוצרים במזרח הרחוק.
בחברתנו תקבלו את כל הייעוץ איך לבחור את הריצוף כמו גם עבודה איכותית כמו גם עבודת צביעת בית

עלות הדבקת ריצוף חדש על ישן

אחת האפשרויות לחסוך בעלות עבודות הריצוף היא על ידי ביצוע העבודות ללא פירוק של הריצוף הישן ופינויו, ויצירת תשתית חדשה. זאת, באמצעות הדבקה של ריצוף חדש על גבי הנוכחי. מדובר בעבודות ריצוף נקיות ומהירות שאורכות כחצי מהזמן הנדרש עבור עבודות ריצוף רגילות.

מצד שני, עבודות אלו מעלות את גובה הרצפה ויש צורך לבצע בבית התאמות שונות, כמו קיצור של דלתות, הרמת ארונות מטבח ועוד. בנוסף, הדבקת ריצוף מקשה בהמשך לבצע תיקוני אינסטלציה, ולכן בכל מקרה הדבקה זו פחות מומלצת בחדרי רחצה ושירותים, בהם יש גם צורך לבצע עבודות של חידוש איטום. כמו כן, במידה ומדובר בריצוף ישן ופגום שיש לתקן ולפלס אותו, מחיר עבודות הריצוף יעלה בהתאם.

גורמים נוספים שמשפיעים על מחיר עבודות ריצוף

מלבד מה שכבר הוזכר, לפניכם עוד הסברים אודות פרמטרים שמשפיעים על מחיר עבודות ריצוף:

  • גודל האריחים- במידה ומדובר באריחים שאינם קרובים לגודל סטנדרטי, מחיר עבודות ההתקנה לרוב יעלה, מכיוון שאריחים יותר קטנים לוקח יותר זמן להתקין, ואריחים מאוד גדולים יותר מסורבל להתקין.
  • חיתוך אריחים- ככל שיש בחלל שמרצפים יותר נישות ופינות, כך יש צורך ביותר פעולות של חיתוך אריחים, שלרוב מייקרות את עלות העבודות.
  • גימור- במקרים של אריחים טבעיים, יש צורך לבצע גם עבודות גימור של ליטוש וציפוי בסילר, מה שמייקר את עלות עבודות התקנת הריצוף.
  • רמת איטום- במקרים שבהם יש צורך ברמת איטום גבוהה, כמו בחדרי אמבטיה, מחיר עבודות הריצוף יעלה בהתאם.
  • עבודות ריצוף חוץ- במידה ומבקשים לבצע ריצוף חוץ למרפסת או שבילים, עלות הריצוף מחושבת באופן דומה לזה של עלות ריצוף פנים. אם מדובר בריצוף חדש, יש גם לקחת בחשבון עלות מיוחדת להכנת תשתיות של יישור האדמה והשמת יציקת בטון.
  • עבודות פינוי – במקרה שיש צורך לפנות ריצוף ישן, מידת מורכבות עבודות הפינוי תשפיע על התמחור הסופי. למשל, פינוי רצפות מדירה בבניין בן שלוש קומות שאין בו מעלית, יעלה יותר מאשר פינוי של ריצוף מבית קרקע.
  • פינוי תכולת דירה- במקרים של חידוש ריצוף, אם לא פיניתם לבד את תכולת הדירה, סביר להניח שייקחו מכם עוד כסף על הזזה ופינוי של רהיטים ופריטים כבדים או מורכבים אחרים.

מהו מחיר ריצוף למטר – גלו את התשובה באתר עוז בניה ושיפוצים

להתקנת ריצוף בעלות כדאית, ולקבלת הצעת מחיר ומענה לעוד שאלות ללא עלות, צרו קשר עם חברת עוז בנייה ושיפוצים בטלפון 050-5253695.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

Picture of ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי עבודת ריצוף

ריצוף דירה מושפע מגודלה, האם מדביקים או מחליפים והאם ישנם חפצים בדירה. ריצוף דירה ריקה ללא התחשבות בעבודות אחרות ייקח בין ימים ספורים לשבוע  בהדבקה, כאשר ניתן לגור באזורים בבית בתקופה. החלפת ריצוף תחייב כבר תקופה ארוכה יותר של שבועיים עד חודש ולא ניתן לגור בדירה בזמן זה.

אכן ריצוף גדול מקטין את מראה הבית בגלל כמות מעטה של חריצים שיוצרים אשליה בעין האנושית של חלל קטן. ברוב הדירות כיום המגמה ללכת על ריצוף 60X60. עוד מידה הנפוצה מעל זה 80X80 עם כי הרבה פחות. כל מידה מעל זו ראוי שתבחנו האם זה ממש לא מחמיא לבית או אולי באמת זה יתאים.

להדבקת ריצוף קימיים הרבה יתרונות לצד חסרונות ספורים, בין ההיתרונות: מהירות עבודה, חיסכון בפינוי ריצוף וחול ישנים, עבודת הדבקה זולה יותר.

לפי תקן אסור ואף עם תדרשו זאת מהקבלן אסור לו לבצע זאת. ותכלו בעתיד גם לתבוע אותו אם לא ירצף עם מרווחנים.

בפרוש לא. כל סוגי הריצופים המיועדים לרצפה מתאימים גם לקירות אבל לא להיפך. קרמיקות שמיועדות לקירות לא עמידות מספיק בשחיקה ובעומס שמוטל על קרמיקת רצפה.

מבחינתכם אין הרבה הבדל. ההבדל נעוץ רק שכבת בסיס של הריצוף, בגרניט פורצלן הבסיס נאפה בחום גבוהה יותר ולפיכך הריצוף קשה יותר. לאחר התקנה אין הרבה הבדל ביניהם. רוב דגמי הגרניט פורצלן מתאימים לרצפה בעוד חלק מדגמי הקרמיקה לא מתאימים לרצפה רק לקירות.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!