מחיר שיפוץ מקלחת – מהם מחירי העבודה בשוק ?

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

מחיר שיפוץ מקלח, ניתן לעזות שיפוץ זול ושיפוץ יוקרתי דרכנו

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע ולברר מחיר שיפוץ מקלחת באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

בררו על מחיר שיפוץ מקלחת – שיפוץ משנה איכות חיים בבית

בפוסט הבא נדבר על נושא המקלחת בבית. כל מי שמעוניין לשפץ את החלל הזה, מבין עד כמה התהליך צפוי לשנות ולשפר את איכות חייו לטובה. אז הנה אנו מתחילים! כל המידע על מחיר שיפוץ מקלחת בפוסט הבא!

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

הקדמה

חדר המקלחת הוא אחד החדרים המרכזיים ביותר בבית שלנו, כזה שאנו מבלים בו זמן רב מבלי לשים לב לעתים ולכן חשוב מאוד שהוא יהיה מזמין, מפנק ונוח לשימוש. כאשר אנו נכנסים לחדר המקלחת שלנו אנו רוצים שנרגיש בו נעים ממש כמו שאנו נכנסים לחדר המקלחת בבית מלון למשל וכאשר המקלחת ישנה, יש עובש על הקירות, הכלים הסניטריים כבר ישנים והנראות הכללית של החדר עצמו ישנה ולא עדכנית זה מונע מאיתנו להרגיש את אותה תחושה נעימה.

בנוסף, לעיתים אנו מגיעים למצב בו אין לנו יותר מידי ברירות ועקב כשל הצנרת שפעלה שנים רבות עלינו לבצע שיפוץ מקיף בצנרת עצמה כתוצאה מדליפה או פיצוץ ולכן מומלץ מאוד על הדרך לבצע שיפוץ  מקיף של כל החדר.

 

בחירת קבלן המתמחה בעבודת שיפוץ מקלחת

על מנת לעשות זאת בצורה נכונה, יעילה ואיכותית מומלץ מאוד להיעזר בקבלן שמבין דבר אחד או שניים בשיפוצים של חדרי מקלחת וביצע בעבר מספר פרויקטים של שיפוץ מקלחת מתחילתו ועד סופו. הסיבות שבגינן נרצה להיעזר בשירותיו של קבלן עוד בשלב התכנון הן רבות אך המרכזיות שבהן היא שקבלן בעל ניסיון יראה את השיפוץ בצורה רחבה יותר ויוכל להגיד לנו נקודות שיש לשפץ במסגרת התהליך ועליהן כלל לא חשבנו תודות לראייה המקצועית יותר שיש לו. בנוסף עבודה עם קבלן עוד מהשלבים הראשונים יכולה לחסוך לנו כסף רב היות ובדרך כלל קבלנים עובדים עם חנויות וספקים לחומרי בניין ולכן נוכל לקבל הנחה דרכו על רכישת מוצרים כמו המקלחון עצמו או הזכוכית למקלחון, הנחה על הכלים הסניטריים וכדומה. 

שיפוץ דירה שיפוץ של חדר מקלחת כחלק משיפוץ כללי מחיר שיפוץ מקלחת

מה משפיע על מחיר שיפוץ מקלחת?

בחברת עוז בנייה ושיפוצים מציעים מחיר שיפוץ מקלחת משתלם וכדאי. אולם יש לדעת כי מחיר זה אינו אחיד והוא משתנה בהתאם לסוג והיקף העבודות, מצב חדר המקלחת, הגדרות  תקציב, סוגי חומרי ומוצרי גימור ועוד. אז מה בעיקר משפיע על מחיר שיפוץ מקלחת? על כך יוסבר בקצרה להלן.

  • שיפוץ כללי או נקודתי- מחיר שיפוץ מקלחת מוכתב קודם כל מהיקף העבודות המבוקשות, למשל שיפוץ כללי קומפלט המקיף את כל החדר ומשקם את מצבו, וכולל פירוק של  כל פרטיו והחלפתם בחדשים, תיקון והחלפת תשתיות וכדומה. לעומת זאת שיפוץ נקודתי לרוב אינו מטפל בתשתיות וכולל למשל תיקונים ספציפיים, החלפה של ארונות, החלפת ברזים, התקנת מקלחון או החלפת אסלה וכדומה.
  • מצב החדר- בין אם מדובר בשיפוץ כללי או נקודתי, עלות השיפוץ מושפעת באופן ישיר ממצב חדר המקלחת. מחיר עבודות שיפוץ כללי יעלה ככול שמצב תשתיות החדר יותר רעוע ויש בו הרבה בעיות וליקויים, כמו רטיבות בקירות, צנרת הרוסה וכדומה. מאידך, בשיפוץ נקודתי היקף העבודות יושפע ממצב הפריטים השונים בחדר, ובאם יש צורך בהחלפתם בחדשים.
  • תכנון המרחב- חברתנו מספקת גם שירותי ייעוץ אדריכלי לתכנון ועיצוב חדר המקלחת, שירות המוצע במחיר משתלם וכדאי במיוחד.
  • מאפייני תכנון החדר- עלות עבודות השיפוץ משתנה גם בהתאם לרצונות הלקוח לעיצוב ותכנון המרחב. כך למשל, מחיר העבודות יעלה כשיש צורך בשינוי נקודות חשמל ומים, החלפת מקלחון באמבטיה ולהיפך, חיבור פריטים בחדר למערכת בית חכם וכן הלאה.
  • איכות החומרים והפריטים- חשוב לדעת כי חומרים ופריטים לחדר מקלחת מוצעים בקשת רחבה של מחירים, מפריטים זולים ועד מוצרי יוקרה. האיכות המבוקשת מכתיבה את המחיר הסופי של עבודות השיפוץ. כך למשל, יש הבדל במחירי אריחי קרמיקה נבחרים, סוג אסלה, סוג מקלחון, סוג ארונות , גופי תאורה מבוקשים ועוד.
  • עבודות מיוחדות- מחיר עבודות שיפוץ חדר מקלחת עולה כאשר מבוקשות עבודות מיוחדות שאינן בגדר מוצרים סטנדרטים, ויש צורך להשקיע זמן ומשאבים להכנתם כמו מקלחון גדול במיוחד עם מבנה ייחודי, הזמנת עבודות נגרות מיוחדות עבור ארונות ועוד.

מחיר שיפוץ מקלחת

מחיר שיפוץ המקלחת  שלנו תלוי במגוון רב של גורמים כמו למשל מהו הגודל של חדר המקלחת, מה עומק השיפוץ שאליו אנו רוצים להיכנס, האם זה רק קוסמטיקה או דווקא שיפוץ מן היסוד.

כמו כן, אלמנט נוסף ודי מכריע הוא רמת הגימור אליה אנו רוצים להגיע במסגרת השיפוץ היות וניתן לשפץ את החדר המקלחת כולל הריסה ובנייה מן היסוד ברמת גימור גבוהה ויוקרתית ואפשר גם ברמת גימור בינונית, דבר שישפיע רבות על המחיר הסופי. אם למשל נרצה לשפץ את חדר המקלחת בתקציב נמוך עד בינוני נוכל לעשות זאת בעלות של בין 25 ל-30 אלף ש״ח כאשר השיפוץ יכלול פירוק לגמרי של כל חדר המקלחת, החלפת רכיבים בצנרת והתקנות נקודות מים קרים באסלה למשל, התקנה של אסלה, חיפוי קירות כולל רובה ואיטום, איטום הרצפה בעיקר באזור המקלחון על ידי חומר איטום מיוחד, התקנת מקלחון עם אינטרפוץ, תיקוני טיח ושפכטל, צביעת החדר וריצופו מחדש. במידה ונרצה להגיע לרמת גימור גבוהה ויוקרתית יותר התקציב שעלינו לקחת בחשבון ינוע בין 30 ל-60 אלף ש״ח כאשר מפרט הכמויות יהיה דומה ואף יכיל יותר פריטים אבל כמובן יכנסו אלמנטים שלא נלקחו בחשבון ברמת הגימור הבינונית כמו למשל התקנת ניאגרה סמויה בשירותים, החלפת כלל הברזים לחדשים, הרכבת ארונות חדשים לאחסון בחדר המקלחת וכמובן בחירת כלים סניטריים ומקלחון או אמבטיה ברמת גימור גבוה יותר. 

לקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם חברת עוז בנייה ושיפוצים בטלפונים 050-5253695.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי שיפוץ חדרים רטובים

ראשית צריך להסיר חלקי רובע רופפים, או אף לחרוץ את כל הקיר עם סכין יפנית או כלי ייעודי. לאחר מכן יש להסיר עם אקונומיקה כתמי עובש במידה ויש, המידה והצטברה אבנית על הקרמיקה והחריצים השתמשו בחומר מסיר אבנית וקרצפו את הקיר. רק כאשר הקיר ייבש לחלוטין מרחו רובע חדשה בגוון המתאים בעזרת שפכטל. לאחר התייבשות חלקית של החריצים, השתמשו בספוג רטוב העבירו על כל החריצים והקרמיקה בעדינות והסירות עודפי רובע. על דאגה עדין יישארו "ענני" חומר וברגע שהם יתייבשו שפשפו עם סקוץ' לבן או סקוץ' מקצועי וייעודי לעבודה. אין להשתמש בסקוץ' ירוק או אדום הם ישאירו גרגירים טבועים ברובע.

עובש נוצר ממקור רטיבות כלשהו בין עם זה נזילה משכן או בעיית התעבות כתוצאה מחוסר אוורור או אוורור לא מספק. ישנם צבעיים ייעודים לחדרי מקלחת ואמבטיה אשר מוגדרים עמידים יותר לבעיות עובש. אולם זה טיפול בתסמינים לא בבעיה. מומלץ או לדאוג לאוורר יותר, במידה ואפשר לפתוח חלון גדול  יותר או הפתרון היותר קל להתקין וונטה שתמשוך אוויר מחדר האמבטיה החוצה. וונטה נותנת פתרון שלא מצריך שינוים חיצוניים או עבודה יקרה.

שאלה זו מאוד מושפעת מהתקציב שלכם ומרצונותיכם. לכן כל האמור פה הוא רק ממוצע של העבודות השוטפות שלנו מול בחינה  שלנו מול מחירי השוק. שיפוץ חדר מקלחת יעלה בין 16,000 ש"ח – 30,000 ש"ח.

עבודה זו כוללת מגוון רחב של עבודות בתוכה: החל מעבודות הריסה, בניה, חשמל, אינסטלציה, אלומניום, דלתות, איטום, קרמיקה, רובה, התקנות שונות ועוד…

האופציה המושלמת זה חדר רחצה גדול ומרווח המכיל את שניהם. לא כולנו יכולים להרשות זאת מפאת שטח נתון ותקציב. לכן הפתרון הוא פשרה. האם אתם אוהבי מקלחת או אוהבי אמבטיה. האם יש לכם מגבלה פיזית להיכנס לאמבטיה או שאתם אוהבים להתפנק באמבטיה. וגם האם יש לכם ילדים קטנים שאוהבים אמבטיות.

מלבד היתרון העיצובי והמראה הנקי. לחפות את הקירות בקרמיקה לכל גובהם מקל בניקוי, לא צובר אבק ולא מצטבר עובש בפינות. לעוד טיפים מועילים קראו את המאמר.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!