שיפוץ חדר אמבטיה – הדרך הנכונה לשפר את חיכם

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

שיפוץ חדר אמבטיה הוא אחד הפרויקטים הפופולריים ביותר בין סוגי שיפוץ בית. זה יכול להעלות את ערך הנכס שלכם וגם לשפר את איכות החיים.

שיפוץ חדר אמבטיה הוא אקט של שיפור חדר אמבטיה כדי לקבל שימוש טוב יותר ומראה אסתטי. כיום, יותר ויותר אנשים מתעניינים בשיפוץ חדר אמבטיה מכיוון שהם רוצים למצוא איזון מושלם בין חייהם האישיים לחיים המקצועיים עם נוחות מודרנית.

עבור רבים מאיתנו, חדר האמבטיה נחשב לחלל הפינוק. זה המקום שבו אנו פותחים את הבוקר אחרי שנת לילה, שוטפים את הפנים, יש כאלה שאפילו משקיעים במקלחת מפנקת כדי לקבל את בוסט האנרגיה הדרוש לתחילתו של יום ארוך, עמוס וגדוש במשימות ואתגרים. זה גם החלל שבו אנו מסיימים את היום, מתנקים מכל המחשבות, הפגישות והטלפונים, מתפנקים במוצרי טיפוח ריחניים ונרגעים.

שיפוץ חדר אמבטיה,ההמלצות על חברת עוז בנייה ושיפוצים
שיפוץ חדר אמבטיה יוקרתיות ופינוק למשפחה

שיפוץ חדר אמבטיה הוא מצד אחד שיפוץ שהוא מאוד ממוקד ולא מדי ארוך, בהשוואה לחללים אחרים בבית או בהשוואה לעבודת שיפוץ כללי, אך מצד שני הוא מורכב ומאתגר כיוון שהוא מורכב מפעולות שונות כגון עבודת אינסטלציה, עבודת איטום , עבודת ריצוף וחיפוי ואפילו נגרות.

לכן יש סכנה שבמידה ועבודת השיפוץ לא תתבצע בצורה יסודית, מקצועית וברמת גימור גבוהה, יכול להיווצר מצב של נזק ממשי הן עבור הדירה שלנו והן עבור הדירה שמתחתנו.

זו הסיבה שהדבר הכי חשוב בתהליך הזה הנקרא שיפוץ חדר אמבטיה הוא לבחור בעל מקצוע אמין, מקצועי אשר שם דגש על כל הפרטים, קטנים כגדולים ומקפיד לבצע עבודה יסודית ובדיקות המוודאות שאין תקלות לפני שמתחילים לרצף.  וגם משקיע בתחום האיטום ריצפה וקירות.

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

לצערנו, יש לא מעט חאפרים בתחום השיפוצים בישראל וכבר קרה לנו לא פעם שפנו אלינו בעקבות שיפוץ לקוי ובעייתי אותו צריך לתקן מהיסוד. למשל, הרבה פעמים בעלי מקצוע משפצים את חדר האמבטיה ולאחר כמה שבועות קורה בעצם שהשכן מלמטה סובל מרטיבויות ונזילות של מים. אחד הדברים הכי חשובים הוא שבעל המקצוע יבצע בדיקה של שיפועי הניקוז במערכת הביוב ויוודא שאין נזילות לפני תהליך החזרת החול וריצוף המשטח.

שיפוץ חדרי אמבטיה טרנד פופולרי

שיפוץ חדרי אמבטיה הוא טרנד פופולרי וזה לא הולך לשום מקום. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון לפני שתתחיל בפרויקט שיפוץ חדר האמבטיה שלך, ומאמר זה יעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות.

שיפוץ חדרי אמבטיה הוא אחד השיפורים הנפוצים ביותר אשר בעלי בתים מבצעים. שיפוץ חדר אמבטיה יכול להיות פרויקט יקר אך לא בהכרח, בכל מקרה הוא שווה את ההשקעה.

שיפוץ חדר האמבטיה שלכם הוא לא רק החלפת גופים ישנים בחדשים או התקנת אסלה חדשה. אתם יכולים ללכת רחוק מזה עם השיפוצים שלך כדי ליצור את החלל המושלם עבורך ועבור משפחתך.

ישנן החלטות רבות שיש לבצע בעת שיפוץ חדר אמבטיה, לכן חשוב להתחיל לוודא שיש לך תמונה מלאה של מה שאתה רוצה מחדר האמבטיה שלך.

עם כל הטרנדים החדשים בעיצוב חדרי אמבטיה, כנראה שהגיע הזמן שתחשוב על רכישת חדר אמבטיה חדש. אבל איך אתה יכול לוודא שפרויקט השיפוצים שלך לא יהיה בזבוז כסף? כדי לענות על שאלה זו,

להלן 5 טיפים לשיפוץ חדרי אמבטיה

שיעזרו לכם לתכנן ולבצע את הפרויקט שלכם.

  • לתכנן מראש
  • שקול את עלות החומרים והעבודה
  • היכונו לאי נוחות במהלך תקופת הבנייה
  • להתמודד עם עלויות נסתרות של שיפוצים, כגון היתרים או הוספת שירות חשמל נוסף לאזור בו נמצא הצנרת החדשה.
  • חפש דרכים יצירתיות לשימוש חוזר במתקנים קיימים
שיפוץ חדר אמבטיה כולל צנרת

מהם השלבים בשיפוץ חדר אמבטיה?

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להעריך את מצב חדר האמבטיה הקיים שלך. קבע אם אתה צריך להחליף את המקלחת שלך באמבטיה, או אם אתה רוצה להחליף את הכיור עבור כיור כלי חדש שיתאים לעיצוב שלך טוב יותר. שקול אם אתה זקוק לשטח אחסון נוסף או לא על ידי הוספת ארונות או מדפים נוספים בחדר, כמו גם איזה סוג של חומר השיש יתאים ביותר לצרכיך.

שלבי הבנייה במהלך שיפוץ חדר אמבטיה:

  • הריסה של המקלחת הקיימת, פירוק הכלים הסניטריים הישנים, הארונות, הכיורים והאמבטיה עצמה או המקלחון.
  • קילוף של הקרמיקה הישנה והרס של הקיר במצב של הגדלת החלל.
  • הוצאת שכבת החול וניקוי עד לשכבת הבטון.
  • חציבה והשתלה של קווי מים וחשמל, הסדרת מערכת ביוב חדשה.
  • בדיקה וניסוי של מעבר מים מפתחי הביוב כולל כלל המערכות וטיוח של הקירות וביטון הצנרות.
  • בדיקה האם יש רולקות (סוג של בטון המיושם בצורה מעוגלת בין הקיר לרצפה) ואם יש מדרגות בטון. בדיקה המונעת הצפה בזמן של נזילה ואם לא הכנת רולקות ומדרגת בטון בדלת.
  • יישום של שכבת איטום אפוקסי על הבטון, למניעת נזילות מים לשכן למטה.
  • חיבור אמבטיה לביוב וביטון האמבטיה מכל הכיוונים.
  • מילוי חול/סומסום חדש וריצוף מחדש.
  • חיפוי קירות האמבטיה. לעתים יש לטייח ואז לבצע הדבקה.
  • צביעה ותיקון של התקרה, תוך שימוש בצבע המונע היווצרות של עובש המותאם לחללים רטובים.
  • מריחת רובע על כל קירות הרצפה.
  • התקנת אביזרים וכלים סניטריים והתקנת דלתות.
 

טיפ מנצח: ההמלצה שלנו היא לחפות את הקרמיקה עד התקרה וכך להימנע מהצטברות של עובש כתוצאה מרטיבות מחוסר אוורור על הקירות.

שיפוץ חדר אמבטיה עשה זאת בעצמך

זה נכון שאתם יכולים לחסוך קצת כסף על ידי ביצוע כמה פרויקטים עשה זאת בעצמך בבית בעצמך, אבל אם יש לך מספיק זמן פנוי, עליך לחפש קבלנים לשיפוץ אמבטיה שיעזרו לך בפרויקט זה מכיוון שהוא יהיה הרבה יותר מהיר ו קל להם יותר מאשר שאתה מנסה לעשות זאת בעצמך. כמו כן הוא פרויקט מורכב המצריך ידע וניסיון.

איטום מקלחת בתהליך שיפוץ בית פרטי

שלושת סוגי שיפוץ חדר אמבטיה הקיימים

שיפוץ חדר אמבטיה הוא תהליך בו חדר אמבטיה משוחזר לתפקוד טוב יותר. ניתן לעשות זאת בכל שלושת השלבים: שלב התחזוקה, שלב הקישוט ושלב השיפוץ.

  • שלב התחזוקה כולל תיקונים קלים, כגון החלפת ברזים, שירותים וכיורים.
  • שלב הקישוט, כל הקירות נצבעים מחדש והתקנים חדשים מותקנים בחדר אמבטיה.
  • שלב השיפוץ שמור לשיפוצים גדולים שיתקיימו בחדר אמבטיה- החלפת מקלחת למשל.

מה עדיף, אמבטיה או מקלחון?

ובכן, זה מאוד תלוי במי שמתגורר בבית ובצרכים שלו. למשל, אנשים מבוגרים יעדיפו מקלחון במפלס אחד כדי למנוע מכשולים. גם אנשים בוגרים שלא מגדלים ילדים קטנים, יעדיפו מקלחון הנתפס כסוג של פינוק. לעומת זאת, בבית עם ילדים קטנים תמיד יש צורך באמבטיה שמאפשרת לקלח את הילדים בצורה נוחה, כיפית ומשעשעת.

החלפת חדר אמבטיה למקלחת

הצעד הראשון לקראת שיפוץ חדר האמבטיה הישן שלך יהיה להחליט מה אתה רוצה לעשות עם זה. ישנן אפשרויות רבות לבחירה, אך לפני שתתחיל לשפץ אותה לגמרי, יהיה עדיף אם יהיה לך ברור ממה אתה באמת רוצה.

החלפת חדר אמבטיה היא תהליך המאפשר לבעלי בתים לשפץ ולעדכן את חדרי הרחצה שלהם בצורה משתלמת וחסכונית.

החלפת חדר אמבטיה זמינה לכל מיני פריסות אמבטיה כגון אמבט עצמאי, מקלחת בלבד וכן הלאה. העלויות יכולות להשתנות בהתאם לגודל חדר האמבטיה, בין אם הוא מכיל אמבטיה או מקלחת בלבד ובין אם הוא כולל רכיבים נוספים כמו כיור ושירותים.

החלפת חדר אמבטיה למקלחת היא אחת השאלות הנפוצות ביותר בנושא שיפוץ חדרי אמבטיה. אולי שמעתם שמדובר בפרויקט יקר, אבל אם תדעו מה לעשות הוא יהיה זול יותר.

רוצים לשמוע עוד מידע על שיפוץ חדר אמבטיה? אחד מהחדרים החשובים בביתכם. אנו ממליצים לכם להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר או להתקשר 050-5253695 ונשמח לחזור אליכם עם מענה על כל השאלות! הצעת מחיר ופגישה ראשונה חינם.

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי שיפוץ חדרים רטובים

ראשית צריך להסיר חלקי רובע רופפים, או אף לחרוץ את כל הקיר עם סכין יפנית או כלי ייעודי. לאחר מכן יש להסיר עם אקונומיקה כתמי עובש במידה ויש, המידה והצטברה אבנית על הקרמיקה והחריצים השתמשו בחומר מסיר אבנית וקרצפו את הקיר. רק כאשר הקיר ייבש לחלוטין מרחו רובע חדשה בגוון המתאים בעזרת שפכטל. לאחר התייבשות חלקית של החריצים, השתמשו בספוג רטוב העבירו על כל החריצים והקרמיקה בעדינות והסירות עודפי רובע. על דאגה עדין יישארו "ענני" חומר וברגע שהם יתייבשו שפשפו עם סקוץ' לבן או סקוץ' מקצועי וייעודי לעבודה. אין להשתמש בסקוץ' ירוק או אדום הם ישאירו גרגירים טבועים ברובע.

עובש נוצר ממקור רטיבות כלשהו בין עם זה נזילה משכן או בעיית התעבות כתוצאה מחוסר אוורור או אוורור לא מספק. ישנם צבעיים ייעודים לחדרי מקלחת ואמבטיה אשר מוגדרים עמידים יותר לבעיות עובש. אולם זה טיפול בתסמינים לא בבעיה. מומלץ או לדאוג לאוורר יותר, במידה ואפשר לפתוח חלון גדול  יותר או הפתרון היותר קל להתקין וונטה שתמשוך אוויר מחדר האמבטיה החוצה. וונטה נותנת פתרון שלא מצריך שינוים חיצוניים או עבודה יקרה.

שאלה זו מאוד מושפעת מהתקציב שלכם ומרצונותיכם. לכן כל האמור פה הוא רק ממוצע של העבודות השוטפות שלנו מול בחינה  שלנו מול מחירי השוק. שיפוץ חדר מקלחת יעלה בין 16,000 ש"ח – 30,000 ש"ח.

עבודה זו כוללת מגוון רחב של עבודות בתוכה: החל מעבודות הריסה, בניה, חשמל, אינסטלציה, אלומניום, דלתות, איטום, קרמיקה, רובה, התקנות שונות ועוד…

האופציה המושלמת זה חדר רחצה גדול ומרווח המכיל את שניהם. לא כולנו יכולים להרשות זאת מפאת שטח נתון ותקציב. לכן הפתרון הוא פשרה. האם אתם אוהבי מקלחת או אוהבי אמבטיה. האם יש לכם מגבלה פיזית להיכנס לאמבטיה או שאתם אוהבים להתפנק באמבטיה. וגם האם יש לכם ילדים קטנים שאוהבים אמבטיות.

מלבד היתרון העיצובי והמראה הנקי. לחפות את הקירות בקרמיקה לכל גובהם מקל בניקוי, לא צובר אבק ולא מצטבר עובש בפינות. לעוד טיפים מועילים קראו את המאמר.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!