עבודות שיפוצים באשקלון – חברה הקרובה אליכם.

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

עבודות שיפוצים באשקלון שיפוץ דירה קומפלט

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ ומוכרת גם כ: עבודות שיפוצים באשקלון, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בניה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות השיפוצים, הגמר ועיצוב הגינה באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

עבודות שיפוצים באשקלון – העבודה תמיד מתחילה בהצעת מחיר כוללת המשתלמת לכם

מחפשים חברה המתמחה cעבודות שיפוצים באשקלון? רוצים לשפץ את הבית, הדירה או המשרד ? חברת עוז בנייה ושיפוצים מתמחה בתכנון הבית מחדש ומציעה לכם שלל שירותים לרבות עבודות אינסטלציה, עבודות חשמל, ריצוף, פיתוח וגינון, עבודות נגרות, עבודות גבס יצירתיות, עבודות זכוכית, פרגולות, דקים ועוד שלל פתרונות בתחום השיפוצים.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

אין ספק כי שיפוץ זה לא משהו שאנחנו עושים אותו כל יום או יומיים. מדובר בתהליך מורכב, מאתגר שהחלטנו לקחת על עצמנו במטרה לשפר את איכות חיינו ולהשביח את הנכס בו אנו מתגוררים. שיפוץ זה משהו שאנחנו משקיעים בו את מיטב כספנו, נרתמים לטובתו, מגייסים את כל האנרגיות שלנו ולכן האנשים שיפעלו למען זה חייבים להיות הטובים ביותר. אחת הסוגיות שעולות פעם אחר פעם, בכל התחלת שיפוץ היא נושא סביבה הצעת המחיר. האם זה זול מדי? האם זה יקר מדי? האם כדאי לי ללכת עם הקבלן הזה משום שהצעת המחיר שלו זולה משמעותית מזה? הנה מה שאנחנו חושבים על זה…

עבודות שיפוצים באשקלון- מה הבעיה עם הצעות מחיר זולות במיוחד?

אחת הבעיות היום עם קבלנים אשר מגישים הצעת מחיר נמוכה בהרבה ממה אמור לעלות, היא שאותו קבלן מראש רואה את השיפוץ ויודע שזו לא באמת העלות של השיפוץ. ”על הדרך“ מוסיף הקבלן במהלך השיפוץ כל מיני דברים שכביכול לא היו ידועים מראש וזה בסופו של דבר משפיע על המחיר ובמקום הצעת מחיר סבירה אתם יוצאים עם חור בכיס שבכלל לא תכננת אותו.

כמה טיפים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם משפצים

  1. בדקו כמה הצעות מחיר – עשו סקר שוק אבל לאו דווקא קחו את ההצעה הנמוכה או היקרה ביותר.
  2. הכינו מפרט טכני – מדויק עם הקבלן או בעצמכם ותבינו מה הדרישות שלכם כדי להימנע מכל מיני הפתעות בדרך. סדר ודיוק הם המפתח לשיפוץ מוצלח.
  3. שימו לב לחומרי העבודה – אחד הדברים שיקבעו את רמת הגימור ואת איכות השיפוץ זה החומרים שאתם בוחרים בין אם בעצמכם ובין אם ביחד עם הקבלן. יש דברים שכדאי להשקיע בהם קצת יותר כדי שהם יחזיקו לנו מעמד יותר שנים בין אם זה מערכת אינסטלציה, בין אם עבודות עץ ברמה גבוהה ובין אם חיפויים איכותיים.
  4. לוח זמנים-  אחד הדברים הכי חשובים בשיפוץ זה לוח הזמנים. את העבודה אנחנו ממליצים לחלק למקטעים כאשר כל חלק ידוע מתי הוא מתחיל ומתי הוא נגמר. קבעו עם הקבלן התחלה ויעד לתהליך הריצוף, הצביעה, המטבח וכל חלק אחר שכולל את השיפוץ שלכם.
  5. עם מי אפשר לדבר? – חשוב שיהיה מישהו שאתם יודעים שהוא האחראי. הוא מנהל העבודה. הוא זה שפותח וסוגר כל יום במהלך השיפוץ, מפקח על כל האנשים שלוקחים חלק בפרויקט והם בעצם האיש קשר שלכם בכל בעיה או שאלה.

למה דווקא אנחנו עבור עבודות שיפוצים באשקלון?

כבר למעלה מ-40 שנה שאנו מספקים לקהל לקוחותינו את כל עבודות השיפוצים תחת קורת גג אחת. בשיטה ייחודית זו אנו מאפשרים ללקוח לעבוד מול גורם מקצועי ואחראי אחד מה שחוסך זמן יקר, כסף ומקל בתהליכי תיאום בין בעלי מקצוע. מניסיון שלנו, זו השיטה הטובה ביותר המובילה בסופו של דבר לתוצאות מרהיבות.

לפרטים נוספים אודות פרויקט שיפוץ, צרו איתנו קשר ונשמח לבקר בנכס ולאתר ביחד אתכם את הצרכים תוך תכנון של השיפוץ הקרוב ללא כל התחייבות מצדכם.

 

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאים כללים

ודא שאתה עורך קצת מחקר מראש ושיש לך תקציב בחשבון שיעזור לך להבין את החבילות השונות הזמינות. הזמינו פגישת ייעוץ עם מעצב פנים כדי לקבל מושג מה הכי מתאים לבית שלכם. שאל חברים או קרובי משפחה להמלצות. שאל אותם אם הם מכירים מעצבים שיכולים לעזור לך לבנות את בית חלומותיך.

ייעוץ עיצוב פנים חיוני לביצוע מוצלח. חלוקת חללים שינוי בנייה, בחירת הרהיטים, הצבע והשטיח הנכונים יכולה להיות מרתיעה. ייעוץ עיצוב פנים יכול לעזור בהחלטות אלו על ידי מתן הדרכה במה להשתמש וכיצד להשתמש בו.

כן, אנחנו כן עושים תכנון והדמיות לפני ביצוע כמובן לפי דרישת לקוח. תוכלו ליצור קשר ולברר עוד פרטים.

עוז בנייה ושיפוצים הינה חברת בנייה המתמחה בבנייה ושיפוצים למגורים ומסחר. אנו משתמשים בשירות הייעוץ האדריכלי שלנו כדי לספק ללקוחות תוכניות, שרטוטים ואלמנטים עיצוביים אחרים הדרושים לתהליך הבנייה והשיפוץ.

שירותים אלו מוצעים על ידי חברות בנייה ושיפוץ המתמחות גם בתכנון. שירות הייעוץ האדריכלי מציע מגוון רחב של יתרונות לחברה הכוללים:

– לעזור לחברה להבין מה הלקוחות שלהם רוצים

– מתן תכנית מפורטת לפרויקט

– הקפדה על קבלת כל האישורים הדרושים

– הקפדה על סיום הפרויקט בזמן ובמסגרת התקציב

תפקידו של אדריכל פנים הוא ליצור חלל פונקציונלי, אסתטי ובר קיימא.

אדריכל פנים יכול לעבוד על מגוון פרויקטים כמו עיצוב חללי משרדים, חנויות קמעונאיות ובתי מגורים. הם עשויים להיות מעורבים גם בעיצוב של חללים ציבוריים. אנו בעוז בנייה ושיפוצים מעסיקים אדריכל פנים.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!