עיצוב דירות קטנות 70 מטר – מחיר זול ואיכות

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

עיצוב דירות קטנות 70 מטר דורשים יצירתיות מדניות פרטיות

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות השיפוצים, הגמר ועיצוב הגינה באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות גמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

עיצוב דירות קטנות 70 מטר – דרוש יצירתיות וחיסכון במקום

אין ספק שעבור כל האדריכלים ומעצבי הפנים, עיצוב דירות קטנות 70 מטר הם אתגר אמיתי שגורם בכל פעם מחדש לאתגר את עצמם. כאשר מתכננים וחושבים על עיצוב דירות קטנות 70 מטר יש להביא מספר רב של פרמטרים בחשבון כאשר הדגש המרכזי הוא לגרום לדירה להיראות כמה שיותר פתוחה ולא חנוקה לאחר השיפוץ. בשביל לעשות זאת על האדריכל או מעצב הפנים להשתמש בכמה טריקים עיצוביים שבעזרתם הדירה תיראה גדולה יותר ופתוחה יותר ולכן צריך לחשוב על כל פרט ופרט בשלב התכנון ולבדוק שהכל מתבצע על פי התכנית בשלב השיפוץ.

שימוש בקירות ופינות

בשביל למקסם את כל השטח של הדירה כאשר אנו מתכננים עיצוב דירות קטנות 70 מטר עלינו לדאוג כי מתבצע שימוש באיזורים מתים כמה שיותר. לכן, עלינו למקסם את השימוש בעיקר בפינות וכמובן בקירות עצמם. כך למשל לדאוג ששטח המטבח יהיה נגיד בצורה של האות ריש על שני קירות או שפינת האוכל תהיה בר צר וארוך יחסית שממשיך את שטח המטבח, או לחילופין תוחם אותו ובכך יוצר חיץ לתחילת של הסלון, דבר שעלול להגדיל דווקא את שטח הסלון. מעבר לכך תכנון של המטבח חייב להיעשות בצורה מקצועית בכדי שנוכל לצמצם את השטח שלו כמה שניתן ואת זה נוכל לעשות על ידי שימוש בארונות אחסון לאוכל וכלי המטבח מעל ומתחת לשטחי העבודה במטבח.

צביעה נכונה של הבית

כאשר אנו מבצעים עיצוב דירות קטנות 70 מטר אנו רוצים למעשה להשתמש בכל האלמנטים העומדים לרשותנו כדי שנוכל ליצור אשליה שהבית שלנו גדול יותר ממה שהוא באמת. אחד הכלים הטובים ביותר שיש לנו כדי ליצור את אותה אשליה הוא דווקא הצביעה של הבית. הקפידו להשתמש בצבעים בהירים יחסית כאשר אם החלטתם לצבוע את הקירות בצבע שאינו לבן, כדאי לשקול את האפשרות שאת התקרה דווקא כן תצבעו בלבן למרות שהקירות בצבע אחר בכדי ליצור אשליה של חדר גדול יותר ממה שהוא באמת.

שימוש באלמנטים קלים

אחד הדברים היותר חשובים בעיצוב דירות קטנות 70 מטר הוא דווקא הרהיטים שאותם נבחר לבית. לכן, כדאי מאוד לבחור במעצב פנים שאכן מתמחה בעיצוב דירות קטנות 70 מטר, שכן מעצב פנים בדרך כלל מבין באילו אלמנטים כדאי להשתמש ומאילו לאלמנטים להימנע. כאשר אנו מתחילים לבחור את הרהיטים לדירה חשוב מאוד לבחור ברהיטים קלים יחסית, לא רהיטים גדולים שנותנים תחושה של כבדות ויחסמו את המרחבים של הדירה שלכם. מעבר לכך, הימנעו מעומס יתר של רהיטים ותרכשו אך ורק את הרהיטים אותם אתם חייבים בכדי שהדירה תתפקד. עומס יתר של רהיטים פשוט יחסום את המרחב של הדירה ויגרום לה להיות צפופה ולא נוחה למגורים ומחיה. בנוסף, הקפידו על מיקום של מראות, הן בסלון והן בחדרים היות והמראות יוצרות תחושה של חדר פתוח יותר ומרווח.

אנחנו בעוז בנייה ושיפוצים מתמחים בעולם השיפוצים מזה זמן רב והניסיון הרב שצברנו בשיפוץ ועיצוב דירות קטנות 70 מטר יעזור לנו לתכנן עבורכם את הדירה המושלמת. אנו ערים לעובדה שלא תמיד פשוט לתכנן ולעצב דירה קטנה וכאן בדיוק בא היתרון היחסי שלנו היות ואצלנו תקבלו את כל השירותים תחת קורת גג אחת. אנחנו גם מתמחים בעולם השיפוצים וגם מתמחים בעולם עיצוב הפנים, התמחות שהיא קריטית שמעצבים דירה קטנה כפי שכבר הבנתם. אנו נשמח לעזור לכם בתכנון, ייעוץ ושיפוץ של הפרויקט שלכם כדי שגם אתם תוכלו להגיד ששיפצתם את הדירה בצורה הטובה ביותר.

שיפוץ דירה לפני מכירה פרקט בחדר מעלה ערך עיצוב דירות קטנות 70 מטר

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי שיפוצים

ודא שאתה עורך קצת מחקר מראש ושיש לך תקציב בחשבון שיעזור לך להבין את החבילות השונות הזמינות. הזמינו פגישת ייעוץ עם מעצב פנים כדי לקבל מושג מה הכי מתאים לבית שלכם. שאל חברים או קרובי משפחה להמלצות. שאל אותם אם הם מכירים מעצבים שיכולים לעזור לך לבנות את בית חלומותיך.

ייעוץ עיצוב פנים חיוני לביצוע מוצלח. חלוקת חללים שינוי בנייה, בחירת הרהיטים, הצבע והשטיח הנכונים יכולה להיות מרתיעה. ייעוץ עיצוב פנים יכול לעזור בהחלטות אלו על ידי מתן הדרכה במה להשתמש וכיצד להשתמש בו.

כן, אנחנו כן עושים תכנון והדמיות לפני ביצוע כמובן לפי דרישת לקוח. תוכלו ליצור קשר ולברר עוד פרטים.

עוז בנייה ושיפוצים הינה חברת בנייה המתמחה בבנייה ושיפוצים למגורים ומסחר. אנו משתמשים בשירות הייעוץ האדריכלי שלנו כדי לספק ללקוחות תוכניות, שרטוטים ואלמנטים עיצוביים אחרים הדרושים לתהליך הבנייה והשיפוץ.

שירותים אלו מוצעים על ידי חברות בנייה ושיפוץ המתמחות גם בתכנון. שירות הייעוץ האדריכלי מציע מגוון רחב של יתרונות לחברה הכוללים:

– לעזור לחברה להבין מה הלקוחות שלהם רוצים

– מתן תכנית מפורטת לפרויקט

– הקפדה על קבלת כל האישורים הדרושים

– הקפדה על סיום הפרויקט בזמן ובמסגרת התקציב

תפקידו של אדריכל פנים הוא ליצור חלל פונקציונלי, אסתטי ובר קיימא.

אדריכל פנים יכול לעבוד על מגוון פרויקטים כמו עיצוב חללי משרדים, חנויות קמעונאיות ובתי מגורים. הם עשויים להיות מעורבים גם בעיצוב של חללים ציבוריים. אנו בעוז בנייה ושיפוצים מעסיקים אדריכל פנים.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!