קבלן בנייה ושיפוצים – הגעתם למקום הנכון המשלב את כלל התחומים

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

קבלן בנייה ושיפוצים הדרך שלך להצלחת השיפוץ

בניית בית או שיפוץ בית זוהי פעולה שאנחנו לא עושים כל יום, זו אולי פעולה של פעם בחיים שמזדמנת לנו לאחר שחסכנו כסף רב, לקחנו משכנתא ורכשנו בית או לאחר חסכון רב של כסף לבצע שיפוץ בית פרטי או שיפוץ דירה ישנה בה אנו מתגוררים מזה שנים רבות.

החלטתם לשפץ את הבית? המדריך הבא בול בשבילכם!

למעשה, תהליך שיפוץ ובנייה של בית הוא אינו דבר של מה בכך, אנו שמים את מירב תשומת הלב על התהליך הזה ומנסים להגיע לכל חלק בבית ולהפוך אותו לחזון שבו אנחנו רוצים לראות את הבית שלנו ולמעשה הופכים את החלום למציאות.

קבלן בנייה ושיפוצים משטח ריצוף בגינה לאחר סיום העבודה
קבלן בנייה ושיפוצים קיר בריקים לטלוויזיה לאחר עבודה

החשיבות של בחירת קבלן בנייה ושיפוצים

על מנת לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, אחת ההחלטות החשובות ביותר שאתם תצטרכו לקבל במהלך תהליך ההכנות לשיפוץ הוא בחירת הקבלן כאשר זהותו של הקבלן תשפיע רבות על איך יראה הבית שלכם ביום שלאחר השיפוץ מבחינת דגש על הפרטים הקטנים, איכות העבודה ואיכות הגימורים.

אך לא מדובר רק על איך יראה הבית שלכם ביום שאחרי השיפוץ אלא גם תהליך הבנייה עצמו יכול להיות מייגע וארוך מאוד היות ולפעמים קבלנים מחליטים שלא יגיעו לעבודה כי קבלו פרויקט אחר למשך השבוע וכך שיפוץ הבית או בניית הבית שלכם מתעכבים זמן רב ואתם הם אלו שנפגעים מכך.

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

על מנת להפוך את תהליך שיפוץ הבית שלכם לקל ופשוט יותר החלטנו לכתוב עבורכם את המדריך לבחירת קבלן בניה ושיפוצים בו תקבלו טיפים על תהליך בחירת חברת קבלני שיפוצים שלכם, על מה חשוב לשים דגש, מה כדאי לבדוק ומה בדיוק לסגור מראש.

מה ההבדל בין קבלן בנייה ושיפוצים שמאגד את כלל השירותים לבין עבודה עם מגוון רב של קבלנים ואנשי מקצוע?

הדבר הראשון שאתם ככל הנראה צריכים להחליט הוא האם לבחור בקבלן אחד שיהיה אחראי על השיפוץ מתחילתו ועד סופו, כלומר קבלן מפתח, או האם להתקשר בכל פעם עם קבלן אחר המומחה בתחומו שיגיע לבצע את העבודה בעת שיידרש לכך. 

ישנם הבדלים גדולים מאוד בין שתי השיטות הללו והבחירה שלכם תשפיע רבות על איך יראה השיפוץ שלכם. מצד אחד קבלן מפתח הוא זה שיהיה אחראי על כל השיפוץ מההתחלה ועד סופו כאשר אתם בסוף התהליך מגיעים רק לקחת את המפתח של הבית ואין לכם כל התערבות בשיפוץ פרט לביקורות שאתם יכולים לבצע מפעם לפעם.

היתרון המרכזי בשיטה הזו הוא שקבלן המפתח הוא זה שיהיה אחראי להביא את קבלני המשנה לביצוע העבודות השונות, קרי קבלן אינסטלציה, קבלן גבס, קבלן מיזוג אוויר, קבלן חשמל, קבלן ריצוף ועוד בזמן שהוא יהיה אחראי על פתרון בעיות ותקלות בזמן הבניה, על תיאום ההגעה של הקבלנים השונים והוא כמובן זה שיהיה בקשר רציף עם האדריכל או מפקח הבניה בהקשר לכל בעיה הקשורה בפרויקט שלנו וכך למעשה נמנע מאיתנו כל הכאב ראש של השיפוץ. החיסרון בכך הוא שאנו למעשה בוחרים רק את הקבלן הראשי והוא יהיה זה שיבחר את קבלני המשנה השונים על פי ראות עיניו ואלו לאו דווקא הקבלנים שאנחנו היינו בוחרים. הוא יכול לבחור אותם תוך הסתכלות על מחירים נמוכים, מקצועיות או על פי יחסי העבודה שלו עימם, לכן חשוב מאוד לדון איתו על הנושא של מיהם קבלני המשנה שלנו בתחומים השונים.

מאידך תוכלו לבחור בשיטה בה אתם כל הזמן אחראים על בחירת הקבלנים בהתאם להתקדמות העבודה וכמובן גם תהיו אלה שאחראי לתאם בין הקבלנים השונים את ההגעה שלהם לעבודה בפרויקט שלכם מה שיגזול מכם זמן רב ותאמינו לנו, גם הרבה מאוד עצבים ולחץ. אמנם אתם תהיו אלה שבוחרים את כל הקבלנים שעובדים אצלכם בבית אך גם תצטרכו לנהל בפועל את השיפוץ, לטפל בכל מיני בעיות שצצות ולהתמודד עם הרבה כאב ראש מסביב שזהו ככל הנראה החיסרון של בחירה בשיטה זו.

איך בוחרים קבלן בנייה ושיפוצים?

אז אחרי שהסברנו לכם על השיטות השונות של העבודה עם קבלנים הגיע הזמן למעט טיפים על איך לבצע בפועל בחירת קבלן בנייה ושיפוצים.

  1. המלצות – קודם כל כדאי מאוד לשוחח עם האדריכל שלכם היות והוא נמצא בתחום ומכיר אנשי מקצוע יכול מאוד להיות שיהיה לו קבלן איכותי להמליץ לכם עליו. בדרך כלל לאדריכלים יש קבלנים מועדפים שאיתם הם עבדו מספר פעמים והם יודעים שהתוצאה הסופית שלהם היא איכותית ובהתאם לכל התוכניות שהאדריכל שרטט. כמו כן, חשובים מאוד השיח והכימיה בין האדריכל לקבלן עבור כל הצדדים ולעיתים יהיו קבלנים שאם נשאל אותם הם ישמחו להמליץ על קבלן ספציפי איתו יש להם כימיה טובה לאחר ביצוע מספר פרויקטים מוצלחים בעבר וככל הנראה שכדאי יהיה לכם לקחת את ההמלצה הזו של האדריכל ולבחון אותה. בנוסף כדאי לשאול חברים ומכרים לגבי בחירת קבלן בנייה ושיפוצים, בעיקר כאלה ששיפצו או בנו את ביתם לפני שנתיים – שלוש. הסיבה לכך היא שאחרי מספר שנים נוכל לראות אם הבית אכן שומר על עצמו בהיבט של גימורים, איכות הבנייה או השיפוץ וכדומה, היות ואלו אינם דברים שרואים חודש לאחר גמר השיפוץ שכן שיפוץ טוב נבחן שנים קדימה. כדאי במקרים כאלה לשים לב לעבודות שנעשו כדוגמאת עבודות איטום, עבודות ריצוף, התקנת כלים סניטריים, שיפוץ חדר המקלחת, עבודות חשמל ועוד מגוון רב של אלמנטים. לאחר שאספתם מספר המלצות הגיע הזמן לשוחח עם הקבלנים, לקבוע איתם ולדרוש הצעות מחיר.
  2. הצעת מחיר וכתב כמויות – על מנת לקבל מקבלן שיפוצים הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן מומלץ לבוא לפגישה עם כתב כמויות שאותו הכין האדריכל. במידה ולא לקחתם אדריכל לשיפוץ, את כתב הכמויות יכין הקבלן או מעצב הפנים של הפרויקט. המטרה של כתב הכמויות היא שהקבלן לא יוכל להגיד תוך כדי העבודה שהוא נזכר בעוד עבודה שמעלה את עלות השיפוץ היות ואת הכל ציינו קודם לכן באותו כתב כמויות. על אותו כתב כמויות ייתן הקבלן את הצעת המחיר ללקוח ואנו נוכל לדעת בדיוק מהי מסגרת התקציב של השיפוץ שלנו. ניתן גם לדרוש מהקבלן לבצע את כתב הכמויות והצעת המחיר אך מומלץ שגם האדריכל יעבור על המסמך לאחר שהקבלן סיים אותו על מנת שעוד עין מקצועית תוודא כי אכן לא נשכח שום דבר בכתב הכמויות שממנה גם נגזרת הצעת מחיר. כתב הכמויות יהיה חלק בלתי נפרד מהחוזה שנחתום עם הקבלן על מנת שלא תהיינה מחלוקות בינינו על מה כלול בתשלום ומה לא. על ההצעת מחיר להיות מפורטת ככל הניתן על מנת שנדע בדיוק על מה אנחנו משלמים ואם ישנם דברים שאינם כלולים במחיר שאותו ציין הקבלן.
  3. עסק יציב ובעל ניסיון – חשוב לבדוק מה וותק העסק, ככול שהוותק גדול יותר כך המקצועיות והידע גדולים יותר, האם לעסק יש משרד, מחסן ומי הם עובדיו. מועסקים ישירים או קבלני משנה רבים. עסק המשדר יציבות ומקצועיות סביר להניח שירצה לשמור על שמו הטוב והוא אכפתי כלפי שביעות רצון לקוחותיו מעבודותיו.
אשפרת בטון

עלות קבלן בנייה ושיפוצים

במידה ואנחנו רוצים לבצע שיפוץ מקיף בדירה שלנו שגודלה כמאה מ״ר רבוע שבמסגרתו נחליף את כל הריצוף של הבית, נחליף את המטבח לחדש לגמרי, נרכוש אינסטלציה ברמה גבוהה, נחליף את כל שקעי החשמל בבית, נחליף את המקלחת לגמרי, נבצע עבודות אלומיניום ועוד השיפוץ יעלה לנו בין 150 אלף ש״ח ל-300 אלף ש״ח.

במידה ונרצה למשל לבצע שיפוץ רק של חדר המקלחת והשירותים הוא יעלה לנו בין 8000 ש״ח לבין 30 אלף ש״ח, תלוי ברמת הגימור כמובן. שיפוץ מטבח יעלה לנו יותר וינוע בין טווחי מחירים של 20 אלף ש״ח לבין 80 אלף ש״ח, שוב בהתאם לרמות הגימור.

עוז בנייה ושיפוצים- חברת קבלני בנייה ושיפוצים מומלצת

חברת עוז בנייה ושיפוצים חברה באיגוד התאחדות קבלני השיפוצים בישראל. אנו מתמחים בשלל מקצועות הבנייה, מעבודות שיפוצים קטנות ועד עבודות בנייה ושיפוצים בהיקפים גדולים, משיפוץ דירה קטנה ועד שיפוצים מקיפים לווילות ובתים פרטים, בנוסף חברתנו מבצעת שיפוצים לעסקים ומפעלים שונים. אנו קבלני שיפוצים וקבלני בנייה הפועלים באזורי המרכז והדרום: מנתניה, כפר סבא, הרצליה, תל אביב, קריית אונו, אור יהודה, פתח תקווה, חולון, בת ים, ראשון לציון, רחובות, נס ציונה, יבנה, אשדוד, גדרה, אשקלון, רמלה, לוד, מודיעין וכל הישובים שבאזורים הללו.

מחפשים קבלן שיפוצים, מעוניינים בשיפוץ קרוב, מתלבטים למי לפנות. אנו כאן בשבילכם, הצעת מחיר חינם ופגישה במקום לכל לקוח אז צרו קשר עכשיו דרך האתר או בטלפון.

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאים כללים

ודא שאתה עורך קצת מחקר מראש ושיש לך תקציב בחשבון שיעזור לך להבין את החבילות השונות הזמינות. הזמינו פגישת ייעוץ עם מעצב פנים כדי לקבל מושג מה הכי מתאים לבית שלכם. שאל חברים או קרובי משפחה להמלצות. שאל אותם אם הם מכירים מעצבים שיכולים לעזור לך לבנות את בית חלומותיך.

ייעוץ עיצוב פנים חיוני לביצוע מוצלח. חלוקת חללים שינוי בנייה, בחירת הרהיטים, הצבע והשטיח הנכונים יכולה להיות מרתיעה. ייעוץ עיצוב פנים יכול לעזור בהחלטות אלו על ידי מתן הדרכה במה להשתמש וכיצד להשתמש בו.

כן, אנחנו כן עושים תכנון והדמיות לפני ביצוע כמובן לפי דרישת לקוח. תוכלו ליצור קשר ולברר עוד פרטים.

עוז בנייה ושיפוצים הינה חברת בנייה המתמחה בבנייה ושיפוצים למגורים ומסחר. אנו משתמשים בשירות הייעוץ האדריכלי שלנו כדי לספק ללקוחות תוכניות, שרטוטים ואלמנטים עיצוביים אחרים הדרושים לתהליך הבנייה והשיפוץ.

שירותים אלו מוצעים על ידי חברות בנייה ושיפוץ המתמחות גם בתכנון. שירות הייעוץ האדריכלי מציע מגוון רחב של יתרונות לחברה הכוללים:

– לעזור לחברה להבין מה הלקוחות שלהם רוצים

– מתן תכנית מפורטת לפרויקט

– הקפדה על קבלת כל האישורים הדרושים

– הקפדה על סיום הפרויקט בזמן ובמסגרת התקציב

תפקידו של אדריכל פנים הוא ליצור חלל פונקציונלי, אסתטי ובר קיימא.

אדריכל פנים יכול לעבוד על מגוון פרויקטים כמו עיצוב חללי משרדים, חנויות קמעונאיות ובתי מגורים. הם עשויים להיות מעורבים גם בעיצוב של חללים ציבוריים. אנו בעוז בנייה ושיפוצים מעסיקים אדריכל פנים.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!