קבלני שיפוץ מומלצים – באזור המרכז והדרום

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

קבלני שיפוץ מומלצים בניית מקלחת נכים

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות השיפוצים, הגמר ועיצוב הגינה קבלני שיפוץ מומלצים, באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים בתחומי המרכז.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

הדרך לבחירת קבלני שיפוץ מומלצים

יש בישראל כל כך הרבה הקבלני שיפוץ מומלצים? השאלה היא איך באמת אפשר לבחור אחד שיהפוך את השיפוץ שלנו לשיפוץ שעובר כמה שיותר חלק. במדריך הקצר הבא נציג בפניכם כמה טיפים מעולים לבחירת קבלן שיפוצים מבין קבלנים שיפוצים מומלצים, מה כדאי ומה פחות כדאי לעשות.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

האם לבחור קבלני שיפוץ מומלצים דרך האינטרנט?

זה מאוד תלוי באתר משום שמדובר בתחום פרוץ לגמרי ולא תמיד ההמלצות, התמונות, הסרטונים והמחירים אותנטיים. כמובן שיש היום אתרים שהם מאוד אמינים, אתרים המשווים בין קבלני שיפוצים ויכולים לעזור בתהליך הבחירה, אבל שווה לקבל עוד אינדיקציה.

רשימה עשה ואל תעשה בבחירת קבלני שיפוץ מומלצים

  1. אל תבחרו קבלן רק על סמך המלצות ברשת, חייבים מראה עיניים להתרשמות משיפוץ שנעשה בדומה לשיפוץ שלכם.
  2. אל תבחרו קבלן רק על סמך המחיר הנמוך ביותר- עלות השיפוץ מושפעת מאיכות החומרים ולכן אם אתם רוצים שיפוץ איכותי, שימו לב למה משפיע על המחיר. מפרט הוא חובה!
  3. אל תבחרו קבלן עמוס – לוח זמנים הוא קריטי בהיבט של שיפוץ וקבלן עמוס, גם אם הוא מתחייב לעמוד בתאריך מסוים, לא יוכל לעמוד במילה של עצמו, רק בגלל שהוא עמוס.
  4. אל תבחרו קבלן שגר רחוק – מומלץ לבחור קבלן בהתאם לאזור המגורים שלכם.
  5. בחרו קבלן שיש לו מילה!
  6. בחרו קבלן שיש עליו המלצות אמיתיות מאנשים שאתם מכירים או לפחות כאלה שביקרתם אצלם בבית וראיתם את השיפוץ!
  7. בחרו קבלן שעובד עם חומרים איכותיים.
  8. בחרו קבלן עם ניסיון של שנים בתחום.
  9. בחרו קבלן שמתמחה במגוון רחב של סוגי עבודות, כך תקלו על עצמכם ולא תצטרכו להעסיק בעלי מקצוע בעצמכם.
קבלני שיפוץ מומלצים שיפוץ חיצוני

חולמים לשפץ את הבית או הדירה שלכם? מחפשים מבין קבלני שיפוץ מומלצים ולא מצליחים להגיע להחלטה. הנה 10 סיבות לבחור בחברת עוז בניה ושיפוצים לשיפוץ הבא שלכם:

  1. ניסיון של שנים – במשך עשרות שנים אנחנו משפצים דירות ובתים של אנשים בכל הארץ, עם דגש על אזור המרכז והשפלה.
  2. ידע מקיף – לא מדובר אך ורק בהחלפת פרקט או קרמיקה, אנחנו עושים הכל כולל הכל, כל מה שקשור בתחום השיפוצים. עבודות חשמל וגבס, עבודות אינסטלציה ואיטום, אלומיניום וזכוכית, צבע ונגרות – הכל מהכל.
  3. כל השירותים תחת קורת גג אחת – אצלנו לא תקבלו הפניה לקבלן או איש מקצוע כזה או אחר. אנחנו עושים את הכל מא‘ ועד ת‘, ככה שאתם לא צריכים להתעסק עם שום דבר.
  4. אחריות – אתם מקבלים אחריות מלאה הן על הרכיבים השונים בשיפוץ והן על העבודה עצמה. כל בעיה, כל תקלה, יש לכם למי לפנות.
  5. קשרים – במהלך השנים צברנו קשרים עם הספקים, החנויות ובעלי המקצוע המובילים בתחום הבניה והשיפוצים. הקשרים הללו מעניקים לכם הנחות ומוזילים את השיפוץ שלכם בעשרות אחוזים.
  6. עיצוב, ייעוץ תאורה וכל המסביב – אנחנו מספקים גם שירותים שקבלני שיפוצים ושיפוצניקים אחרים לא מספקים כמו עיצוב של הדירה, ייעוץ תאורה ועוד.
  7. יחס אישי ליווי מלא – אנחנו כאן בשבילכם לענות על כל שאלה ועל כל בקשה. מתחייבים ליחס אישי לאורך כל הדרך.
  8. חומרים איכותיים – איכות וטיב השיפוץ מושפעים מאיכות החומרים. אנו עובדים עם חומרי הבניה והספקים הטובים ביותר ללא פשרות. זה בא לידי ביטוי בהכל, מבחירת הצבע, דרך הגבס ועד האלומיניום.
  9. עומדים בלוחות זמנים – לוח הזמנים שנקבע מראש הוא אבן יסוד לשיפוץ מוצלח וזה משהו שאנחנו מקפידים עליו.
  10. רמת גימור – אנחנו מתחייבים לרמת גימור מושלמת בכל עבודה בשיפוץ.

אנחנו בעוז בנייה שיפוצים מתמחים בכל סוגי בנייה הקיימים ועם עבודות גבס מיוחדות בפרט. אנו נדאג לתכנן את השיפוץ ואת אלמנטים הגבס שלכם לפרטי פרטים תוך הקפדה על עיצוב דקורטיבי. אנו מאגדים את כל סוגי קבלני שיפוץ מומלצים תחת קורת גג אחת מה שיחסוך הרבה בלאגן, זמן וכאבי ראש. ליצירת קשר קבלת הצעת מחיר חינם אנא השאירו פרטיכם באתר או התקשרו ונשמח לעמוד לשירותכם.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי שיפוצים

ודא שאתה עורך קצת מחקר מראש ושיש לך תקציב בחשבון שיעזור לך להבין את החבילות השונות הזמינות. הזמינו פגישת ייעוץ עם מעצב פנים כדי לקבל מושג מה הכי מתאים לבית שלכם. שאל חברים או קרובי משפחה להמלצות. שאל אותם אם הם מכירים מעצבים שיכולים לעזור לך לבנות את בית חלומותיך.

ייעוץ עיצוב פנים חיוני לביצוע מוצלח. חלוקת חללים שינוי בנייה, בחירת הרהיטים, הצבע והשטיח הנכונים יכולה להיות מרתיעה. ייעוץ עיצוב פנים יכול לעזור בהחלטות אלו על ידי מתן הדרכה במה להשתמש וכיצד להשתמש בו.

כן, אנחנו כן עושים תכנון והדמיות לפני ביצוע כמובן לפי דרישת לקוח. תוכלו ליצור קשר ולברר עוד פרטים.

עוז בנייה ושיפוצים הינה חברת בנייה המתמחה בבנייה ושיפוצים למגורים ומסחר. אנו משתמשים בשירות הייעוץ האדריכלי שלנו כדי לספק ללקוחות תוכניות, שרטוטים ואלמנטים עיצוביים אחרים הדרושים לתהליך הבנייה והשיפוץ.

שירותים אלו מוצעים על ידי חברות בנייה ושיפוץ המתמחות גם בתכנון. שירות הייעוץ האדריכלי מציע מגוון רחב של יתרונות לחברה הכוללים:

– לעזור לחברה להבין מה הלקוחות שלהם רוצים

– מתן תכנית מפורטת לפרויקט

– הקפדה על קבלת כל האישורים הדרושים

– הקפדה על סיום הפרויקט בזמן ובמסגרת התקציב

תפקידו של אדריכל פנים הוא ליצור חלל פונקציונלי, אסתטי ובר קיימא.

אדריכל פנים יכול לעבוד על מגוון פרויקטים כמו עיצוב חללי משרדים, חנויות קמעונאיות ובתי מגורים. הם עשויים להיות מעורבים גם בעיצוב של חללים ציבוריים. אנו בעוז בנייה ושיפוצים מעסיקים אדריכל פנים.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!