איך צובעים חדר – טיפים לעשה זאת בעצמך

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

איך לצבוע חדר או צביעת דירה כולל אפקטים דקורטיביים לקירות

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע צביעת חדר ועד צביעת ווילה באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים. בחרנו להציג לכם פה טיפים לצביעת הבית: מאיך לצבוע בית ועד איך צובעים חדר בביתכם וגם קצת על צביעה דקורטיבית לקירות.

מנציגי עוז בניה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעת צביעת חדרים משתלמת שתשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

במאמר זה נתחיל להסביר איך צובעים חדר ? ונמשיך בטיפים עבודת צביעת קיר אפקטים.

איך לצבוע חדר השלב הראשון זה ההכנות- עצה שלנו אל תחסכו בהכנות.

ההכנות הנדרשות בעת צביעת חדר הם השלבים החשובים ביותר טרם תחילת עבודת הצביעה.

בעת חשיבה על איך לצבוע דירה, מומלץ לקחת בחשבון עבודה על איך צובעים חדר חדר ובמקסימום על שני חדרים יחד. על מנת לא ליצור בלאגן גדול. לפני תחילת עבודה על חדר פנו רק אותו וסדרו אותו בחזרה בסיום לפני התחלת החדר הבא.

בחדרים שיעדתם לעבודה, פנו את כל הרהיטים שניתן מהחדר את השאר השאירו במרכז החדר, את הרהיטים שנשארים מומלץ לכסות בבד ומעליו ניילון, גם את הרצפה מומלץ לכסות בקרטון או ב"שטיח הפלא" שהוא משטח בד הסופג נוזלים וצבע מבלי להעביר לשכבה התחתונה מגן ממכות ושריטות במשטח ואינו מחליק.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

איך צובעים קיר השלב הראשון: הכינו את הקיר לצביעה

הכנו לכם כאן כמה טיפים לצביעת קיר: הכנת הקירות הינו השלב הראשון של הצביעה בלעדיו הצביעה תצא חובבנית:

פתחו את הסדקים, הוציאו מסמרים וברגים. הכינו חומר גבס למילוי החורים הגדולים ובהמשך החליקו את התיקונים בעזרת חומרים כגון צלוטיט או שפכטל אמריקאי, המתינו עד לייבוש סופי ולטשו את הקיר באזורים שתוקנו (חשוב להגן על עצמכם בעזרת משקפי מגן ונשמית. פרקו ובהמשך נקו את מכסי שקעי החשמל והמפסקים, אל תשכחו חשוב לנקות את האבק מהקיר והתקרה.

לפני התחלת הצביעה, דאגו שיש לכם כל הציוד הנחוץ לכם לעבודת הצביעה, זה כולל: סולם, מברשות, רולרים, סמרטוטים, צבע בגוון הנבחר ובכמות מספיקה. דללו את הצבע לפי ההנחיות המצורפות על דלי הצבע.

טיפים לצביעת דירה: איך צובעים חדר ?

הקפידו לעבוד נקי, אל תשפכו כמות גדולה של צבע בדלי הצבע שאתם עובדים ממנו כך קל להזיזו ולתלותו על סולם ולא תלכלכו את כל הצבע גם במידה והוא יתלכלך, דאגו להוריד עודפי צבע מהמברשת או מהרולר. מומלץ לסייד את התקרה לפני צביעת הקירות בכדי שצבע התקרה לא יטפטף על הצבע הקירות הטרי. בשלב הראשון: מרחו את השכבה הראשונה של הצבע, על הקיר והמתינו לייבוש מלא, ורק אז מרחו שכבה שנייה. מומלץ להוריד את העטיפות בעדינות עוד שהצבע טרי בכדי למנוע קילופים. במידה וביצעתם צביעת קירות דקורטיבית מלאו את הוראות הניקוי לפי החומר בו השתמשתם. נקו את כתמי הצבע והלכלוך רק לאחר ייבוש של הצבע על הקיר, והחזירו את הרהיטים למקומם.

איך צובעים קיר עם רטיבות – איך צובעים קיר מתקלף

ובכן בשלב הראשון צריך לבדוק מה היא סיבת ההתקלפות: האם זה רטיבות חדשה או ישנה בקיר או האם זה כתוצאה מסדק או מחולשת הקיר לסחוב כמויות של צבע קודם. בשלב השני נרצה לקלף את המקומות המתקלפים או את כל הקיר ולבצע תיקונים בכמה שכבות. לאחר מכן אלינו למרוח דבק על הקיר לפני שכבות הצבע. זו השיטה איך לצבוע קיר מתקלף.

עצה חשובה מאיתנו אליכם בנוגע לסיוד דירה ( סיוד תקרה בדירה ) ובכלל לצביעה

אחד האזורים הבעייתיים לצביעה במיוחד אצל חובבנים זה המפגש שבין הקירות לתקרה, מספיק בסטייה קטנה של היד וישנו כתם אשר ידגיש את איכות העבודה ירודה. לחובבנים מומלץ לרכוש סרט הדבקה מיוחד המיועד לעבודת צביעה ולהדביקו באזורים הבעייתיים כמו גם אם בחרתם לעשות צביעה מיוחדת לקירות למשל בעת צביעת חדרי ילדים או צביעת חדר שינה, תוכלו לצבוע חדר בשני גוונים האחד עדין והשני דומיננטי יותר או אפילו צביעת קיר בשני צבעים וסרט ההדבקה יועיל לכם, המלצתנו חלקו עם הסרט המיועד לכך את הקיר לאזורים והתחילו את הצביעה מלמעלה כדי שלא תטפטפו צבע על השכבה התחתונה.

איך משנים בתוך כמה שעות אווירה של חדר שלם ומבלי להיכנס להוצאות כבדות?

ממש כפתרון קסום ללא שיפוצים מורכבים ובעלי מקצוע תוכלו בעצמכם להפוך קיר אחד בחדר לקיר דקורטיבי. צביעת קיר אחד או אפילו צביעת חצי קיר עם אחד מהאפקטים הדקורטיביים שהחברות מציעות, תשנה חדר מהקצה לקצה. וזה יכול להיות השיטה איך לצבוע חדר ילדים בבית או כל חדר בבית החל, חדר השינה שלכם והסלון ואף המקלחות והשירותים.

כבר לא מעט שנים נמצאים האפקטים הדקורטיביים בשוק שלנו, והם כל הזמן מתחדשים מתעדכנים. וחוץ מהבדלי הצבע ומכמות הגוונים השונים הנוצרים בעת מריחה או צביעה, הם נבדלים אחד מהשני גם במרקמם ברמת הברק ועוד. עצתנו על תפחדו מצבעים עזים בין עם זה קיר אחד בצבע אקרילי כהה או אפקט כהה על קיר אחד.

תהליך שיפוצים יד של אדם צובעת קיר, בררו על מחיר צביעה לדירה 4 חדרים

מה העלות לצביעה עצמית של אפקטים דקורטיביים?

עלות צבעים אינן גבוהות ולפיכך בעלות של רכישת צבע לקיר אחד, ניילון, סרט הדבקה וכלי העבודה. לא תצאו בעלויות כבדות המצריכות תכנון והקצאת תקציב לשיפוץ. העלות לפיכך תהיה מושפעת בעיקר מגודל הקיר ומעלות האפקט הדקורטיבי. לרוב העלות הממוצעת כולל כלים לא תעבור את ה- 500 ש"ח

אז מה זה בעצם אפקט דקורטיבי?

אפקט דקורטיבי הוא צבע קירות לרוב על בסיס אקרילי, הנבדל מצבעי הקירות הרגילים במרקמו הייחודי, הבדל זה מקנה לקיר מראה שונה אשר ישר ממקד את מבטנו. לכל אחד מסוגי האפקטים דקורטיביים מראה ייחודי.

לאחר שהבנו איך צובעים חדר וכיצד תוכלו לעשות זאת בעצמכם כולל שדרוג הבית באפקטים דקורטיביים אתם מוזמנים לבחון האם אתם מוכנים להשקיע את הזמן או פשוט לפנות למקצוענים

מחירון עבודות צביעה:

מחירון זה מתייחס לצביעת דירה במצב סביר ולא מתקלפת או פגועה הריקה מציוד ואנשים, המחירים המצוינים כוללים סיוד דירה לכל בקשה אנו פנו לקבל הצעת מחיר הרלוונטית אליכם.

סיוד דירה מחיר כלול בעלות צביעת דירה וצביעת בית.

צביעת חדר מחיר ₪900-1800

צביעת דירה, דירת חדר ₪900-1800

צביעת דירה, דירת 2 חדרים ₪1000-3000

צביעת דירה, דירת 3 חדרים ₪2000-4000

צביעת דירה, דירת 4 חדרים ₪3000-5000

צביעת דירה, דירת 5 חדרים ₪4000-6000

מחיר צביעת אפקטים דקורטיביים על קיר אחד עד 12 מ"ר 1000- ₪1500

עלות פגישה עם קבלן צבע חינם בחברתנו

טיפים לצביעת בית מחברת עוז בנייה ושיפוצים

לא משנה עם אתם מעוניינים בעבודת צביעת קיר אחד בסלון, צביעת חדר ילדים לרך נולד, צביעת חדר בנות לנערה מתבגרת או צביעת חדר מדרגות בבית או צביעת חדר אמבטיה. חברת השיפוצים עוז בניה ושיפוצים היא חברה הפועלת בתחום השיפוצים כבר יותר מ 40 שנים. אנשי המקצוע של החברה ישמחו להסביר לכם בפירוט אודות כל ההכנות הדרושות לפני כניסה לתהליך שיפוצים כדי שתוכלו לעבור את התקופה הזו, שיכולה להיות לא פשוטה לעתים, באופן החלק והנעים ביותר. לתיאום פגישה השאירו פרטים באתר ונחזור במהרה.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי עבודת צביעה

אחריות הנהוגה בענף השיפוצים הינה שנה אחריות. וכך גם על ענף הצביעה. אחריות זו תכלול נשירת צבע (לא כתוצאה מרטיבות) ושינויי גוון של הצבע. אחריות צבע לא תכלול פגיעות ונזקי מים. כמובן שאנו תמיד נמליץ על החומרים ותהליכם הנכונים לביצוע העבודה. שיחזיקו שנים רבות.

צביעת דירה תיקח בין ימים ספורים לשבוע לכל היותר. ותושפע ממצב הקיר, כמות גוונים ואפקטים, והאם הדירה מרוהטת או ריקה.

בחברתנו לרוב מחיר צביעת התקרה הינה ברירת מחדל וכתוצאה נכלל בעלות צביעת החדר, אם כי לפעמים מופרדת ומועברת לסעיף אחר כאשר התמחור דורש בחלק מהמקומות כן וחלק לא.

בכל מקרה בהצעה אנו מציינים האם המחיר כלול או לא למען היושר והדרך הנכונה לעבוד.

בשום מצב פנים ואופן, כל מחיר לשיפוץ או צביעה שתקבלו בטלפון לא יהיה המחיר הסופי בשטח אלא רק מחיר הפתיחה, כאשר לא יהיה לכם ברור וכתוב מה הוא כולל. ולכן הצעת מחיר טלפונית הינה שקר. שצריך להיזהר ממנו.

שפריץ הוא חומר שקשה להסיר, זה לא שבלתי אפשרי להסיר זה אומר שהנזק שיגרם לקיר יצריך יישור מחדש שלו והחלקה. מה שאומר עבודה יקרה.  ישנה שיטה ישנה ולא מומלצת של שריפת הקיר בעזרת ברנר או פשוט עבודה סיזיפית של קילוף גם במחיר פציעת הטייח. ישנה אופציה נוספת שכדאי לבחון וזו יישור הקיר מבלי להסיר את השפריץ או לצפותו בפלטת גבס בכדי להקטין עלויות. כמובן שאופציות אלו ייקחו עוד עובי מהקיר. 

השקענו מאמר שלם הנותן טיפים והנחיות מה כדאי לעשות ואיך ואף כמה זה עולה. והכל למענכם בקישור הבא איך צובעים חדר .

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!