שיפוץ בית פרטי – בחרו נכון לקבלת תמורה לכספכם

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

שיפוץ בית פרטי הוא אחד התהליכים הכי מרגשים שאנחנו עושים בחיינו. בעוד מספר חודשים בודדים, ניכנס לבית שבמראה שלו הוא חדש לגמרי, מזמין, מעוצב, ופרקטי.

בכדי להשיג את כל התוצאות הללו צריך לבחון מספר פרטים: 

היכולת לבחור הצעת מחיר אמיתית המשקפת כל פרט בעבודה, כימייה עם קבלן שיפוצים לבית, התאמת עלות החומרים לצרכים בכדי שנוכל להשקיע בשיפוצים החשובים והשגת התחייבויות מהקבלן על סיום שלבי העבודה ובהתאם התשלומים.

בשונה משיפוץ דירה, בתהליך שיפוץ בית פרטי ישן השיפוץ הוא גם חיצוני ולא רק שיפוץ פנימי. כלומר נכנס כאן גם שיפוץ חיצוני לבית פרטי. שלו חשיבות רבה הן במראה החיצוני והן בשמירה על עבודת שיפוץ פנימי.

שיפוץ ועיצוב הבית חיצונית ופנימית

שיפוץ חיצוני הוא תחום הכולל בתוכו בין השאר שיקום וחידוש אלמנטים כמו גג, מערכת האיטום של הבית, שדרוג המראה האסתטי של הגינה, לפעמים בשילוב עם המרפסת, חידוש צבע בקירות חיצוניים ועוד.

שיפוץ פנימי לבית פרטי יכלול: צביעת בית פרטי, שיפוץ חדר אמבטיה, שיפוץ מדרגות בבית פרטי, שיפוץ מטבח ועוד.

שיפוץ בית פרטי,סוגי גדרות
שיפוץ בית פרטי חיצוני ופנימי חיפוי קירות חוץ סינטטי

שיפוץ בתים פרטיים בשונה משיפוץ דירה

הבדל נוסף בהשוואה לשיפוץ דירה הוא שבתהליך שיפוץ בית קרקע ישן השטח שאנו משפצים הרבה יותר גדול ולכן תהליך השיפוץ ארוך יותר ונמשך בממוצע בין 2-4 חודשים בממוצע. 

עלות שיפוץ בית פרטי ישן

כמובן, שמדובר בסוג שיפוץ שהוא גם יותר יקר, הן משום שהשטח רחב יותר והן משום שנדרשים הרבה פעמים חומרים שמייקרים את עלות שיפוץ בית ישן. 

מספיק שהחלטנו לשדרג את החצר שלנו עם פרגולת עץ או אלומיניום והנה לכם מקפצה במחיר. 

בכל אופן, אין ספק כי מדובר בהשקעה משתלמת במיוחד, כזו אשר מצד אחד תשפר בצורה משמעותית את אורח החיים שלנו ומצד שני תעלה את ערך הנכס.

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

טיפים חשובים לעבודת שיפוץ בית פרטי פנימי וחיצוני

טיפ מספר 1 – מתחילים את השיפוץ בפנים ויוצאים החוצה

ההמלצה היא להתחיל קודם כל בחלק הפנימי של הבית כדי לאפשר חזרה מהירה לשגרה ורק אז לצאת החוצה שיפוץ קירות חיצוניים ועבודת פיתוח חיצוני לבית פרטי שהם פחות מגבילים מבחינת ניהול אורח חיים רגיל.

טיפ מספר 2 – שיפוץ קיר חיצוני

בשונה מהחלק הפנימי של הבית בו הקירות נקיים ולכן העבודה לרוב פחות מורכבת, בשיפוץ קירות חיצוניים צריך קודם כל לשטוף ולנקות את הקירות. הסיבה לכך היא משום שעם השנים הקירות הללו סופגים הרבה מים, לכלוך ונזקי שמש, לכן צריך לטפל בהם בצורה יסודית. אצלנו בעוז בנייה ושיפוצים אנו שוטפים בלחץ מים את הקירות בכדי להוריד חלקים אשר רופפים, להוריד אבק, פיח מהרחוב, צואת ציפורים ועוד אשר ימנעו את הידבקות השכבה הבאה. לניקוי החיצוני חשיבות רבה בשמירה על אורך החיים של שיפוץ הבית. כמו כן לפני תחילת צביעה או שליכט מומלץ לבצע שיקום ברזלים חלודים ושיקום בטון.

טיפ מספר 3 – בחירת קבלן שיפוץ בית פרטי

זו אולי ההחלטה הכי חשובה בתהליך חידוש ושיפוץ בתים פרטיים. אנשים נוטים לבחור קבלן בית פרטי רק לפי הכימיה או רמת התקשורת איתו וכמובן מתייחסים גם לניסיון של הקבלן. שימו לב שרוב הקבלנים בארץ עובדים עם קבלני משנה, דבר שיכול לסבך ולייקר את העבודה בצורה משמעותית. ההמלצה שלנו היא לבחור קבלן שיפוצים 

שמספק לכם את כל השירותים תחת קורת גג אחת ולא מביא בכל פעם איש מקצוע אחר לטיפול בתהליך ספציפי.

טיפ מספר 4 – החליטו מראש אילו אזורים כוללים את השיפוץ

לפני שאתם נפגשים עם הקבלן, ההמלצה היא להחליט אילו חללים ואזורים כולל השיפוץ האם זה שיפוץ בית מהיסוד, שיפוץ ועיצוב חיצוני או שיפוצים בבית פנימית בלבד. חשבו עם עצמכם ודמיינו מה הייתם רוצים שתהיה התוצאה הסופית. במקרים שבהם התקציב מוגבל, מומלץ להעדיף תהליכים בעלי עדיפות גבוהה ולהשאיר משהו כמו 20% מגובה התקציב לתהליכים בלתי צפויים.

טיפ מספר 5 – שימו דגש בהגנה על הריהוט ועל הגינה

בדקו מול הקבלן איך הוא מתכוון להגן על הריהוט שלכם בזמן שיפוץ לבית ושיפוץ חוץ והאזורים שלא נלקחים בחשבון כחלק מהשיפוץ.

איטום מקלחת בתהליך שיפוץ בית פרטי

תכנון שיפוץ בית

התחילו במחשבה אילו שיפוצים לבית ברצונכם לעשות, אילו בעדיפות גבוהה ביותר, אילו נגררים בעיקבות עבודה דחופה ומה הוא שיפוץ מותרות. לשפץ בית פרטי כאמור זה שיפוץ שלרוב לוקח זמן שקלו מראש האם אתם יוצאים מהבית לתקופה מסוימת או תמשיכו לגור בבית. האם יש יותר מחדר מקלחת אחת כדי שבעת שיפוץ מקלחת תוכלו להשתמש בו או האם אתם מחליפים מטבח ישן ואיך תסדרו. שיפוץ בית ישן יכול לכלול בתוכו הפתעות והתייקרויות לא ידועות הן לקבלן והן לכם, התכוננו נפשית וכלכלית לכך ועל דחקו את עצמכם לקצה מבחינת זמן ותקציב בכדי שתוכלו לקבל עבודה מקצועית וטובה. 

 קבלן מפתח בית פרטי – שיפוץ בית פרטי הכל כלול

לא משנה אם זה שיפוץ בית ישן במושב, שיפוץ בית קטן בעיר או שיפוץ יוקרתי של בית פרטי בת"א, קבלן מפתח או קבלן שנותן לכם את כל שירותי השיפוץ החל משלבי ההריסה, שיפוץ קירות פנימיים, צביעת וילה מבחוץ עבודת אינסטלציה, עבודת מיזוג, עבודת חשמל ועוד העדיפו תמיד חברה אחת שתספק לכם את כלל שלבי השיפוץ במקום אחד.

עלויות שיפוץ בית פרטי

  • שיפוץ בית פרטי עלויות החל מ- 1200 ש"ח למטר באיכות מינימאלית או היקף קטן ומעלה ככול שעולים איכות החומרים והעבודה עולה.
  • שיפוץ חיצוני לבית פרטי מחיר לצביעת קירות חיצוניים תשלמו 60 -80 ש"ח למ"ר
  • שיפוץ חיצוני בית פרטי שליכט אקרילי 150 – 180 ש"ח למ"ר

לעוד סוגי שיפוץ בית פרטי מחירים היכנסו עמוד מחירון שיפוץ שלנו בתחתית העמוד וקבלו תמונה רחבה יותר

אז למה חברת עוז בנייה ושיפוצים לעבודת שיפוץ חיצוני לבית פרטי ?

לחברת עוז בנייה ושיפוצים, ניסיון רב שנים בתחום. מאחורינו עשרות פרויקטים מוצלחים ברמת גימור סופר גבוהה ותוכלו לצפות באתרנו במגוון תמונות שיפוץ בית ישן לפני ואחרי. היתרון הבולט ביותר שלנו הוא שאנו מספקים את כל השירותים תחת קורת גג אחת ולא עובדים עם קבלני משנה. בצורה כזו ניתן לעשות דרכנו עיצוב פנים שיפוץ וגם תהליך שיפוץ של בית או עיצוב חוץ בית פרטי, להימנע מכל מיני תקלות ולעמוד בזמנים. בנוסף, נשמח לסייע לכם לתכנן בצורה נכונה את התקציב. אנו עובדים בשקיפות מלאה אל מול הלקוח ודואגים לספק מענה לכל צרכיו במהלך שיפוץ בבית פרטי. לפרטים נוספים אודות שיפוץ בית פרטי, צרו עימנו קשר דרך האתר או בטלפון ונשמח לחזור אליכם במהרה. מתן הצעת מחיר ופגישה ראשונה חינם בחברתנו.

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי שיפוץ בתים

שיפוץ בבית פרטי משתנה בין בית לבית. כאשר כל פרויקט נבדל בהיקף השיפוץ ובאזורים בהם אנו מטפלים. שיפוץ מקיף לבית פרטי לרוב אורך כחודשיים, כאשר מוסיפים גם טיפול מקיף לבית חיצוני ועיצוב הגינה התווסף לפחות עוד חודש עבודה.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!