שיפוץ דירה ישנה – מהפך דרוש, אבל לא להתפשר על איכות

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

מזל טוב! החלטתם להיכנס לאחד מהפרויקטים החשובים שיפוץ דירה ישנה, שיפוץ דירה ישנה יכול להיות משימה כפית המראה על התחדשות אבל גם משימה מרתיעה מבחינת הוצאות לא ידועות, אך בעזרת שיפוצים ועדכונים נכונים, תוכלו להפוך את הדירה הישנה שלכם לבית יפה ומודרני. אם אתם מתלבטים האם לרכוש דירה ישנה במיקום טוב ולשפצה או לקנות בדירה חדשה במיקום מרוחק יותר, עליכם לשקול גורמים שונים המשפיעים על החלטה שיפוץ נכס ישן יותר או קניית דירה חדשה.

מחירי דירות חדשות מול מחירי דירות ישנות

מחירי הדיור בערים הגדולות עולים ונהיה קשה יותר לצעירים למצוא מקום מגורים במחירים נוחים. לכן אנשים בוחרים בדירות ישנות במקומות אלו הניתנות לשיפוץ במקום לקנות דירה חדשה.

שיפוץ דירה ישנה היא דרך מצוינת לחלל מגניב ומעניין במחיר סביר. ישנן דרכים רבות בהן תוכלו לשפץ את הבית שלכם, החל מהפלת קירות ליצירת שטחים פתוחים, הדמיון שלכם הוא הגבול.

 

שיפוץ דירה ישנה חידוש חדר מקלחת קומפלט
שיפוץ דירה ישנה בעיצוב מודרני

עליכם לשקול גורמים שונים המשפיעים על שיפוץ נכס ישן במטרה לשפר את איכות החיים ולשדרג את הנכס שברשותכם הן מבחינת הנראות שלו ונוחות השימוש שלו והן מבחינת ערכו הכספי.

גיל הבניין: מבנים ישנים יותר לא נבנו בסטנדרטים מודרניים, כך שיש יותר מקום לשיפורים. אבל קיים אופי מיוחד לעיתים הנותן ערך לעדכונים ולשיפוץ איכותי.

מאפיינים אדריכליים: בניינים ישנים מכילים לרוב תכונות כגון תקרות גבוהות, מתקני חימום, ועיטורים.

מיקום: שקול האם האזור מבוקש או לא ויש לו קישורי תחבורה טובים. זה יקבע גם כמה כדי להשקיע.

 

מחירי הדיור בערים הגדולות עולים ונהיה קשה יותר למצוא מקום מגורים במחירים נוחים. ולעיטים צריך לשקול בין דירה ישנה במיקום טוב בעלות גבוהה כמו גם שיפוץ מתבקש, אל מול אזורי פריפריה שבאותו מחיר תוכלו לקנות דירה חדשה.

עיצוב דירה ישנה

לא אהבתם את חלוקת הקירות בדירה ישנה אין בעיה

שיפוץ דירה ישנה היא דרך מצוינת ליצור חלל מגניב ומעניין במחיר סביר. ישנן דרכים רבות בהן תוכלו לשפץ את הבית שלכם, החל מהפלת קירות ליצירת שטחים פתוחים, או חלוקת קירות חדשה בבנייה מגבס, להפוך סלון מיושן וצפוף לחלל מעוצב הדמיון שלכם הוא הגבול.

מדירה ישנה של מבוגרים הדירה הופכת כמעט לציון דרך היסטורי, ללא הכר דירה ישנה משופצת הופכת לחלל מגורים מודרני. בשנות העשרים שופצו דירות ישנות רבות על מנת להיות יעילות יותר באמצעות חשמל ואינסטלציה וגם באמצעות שינוי קירות ופתיחת חללים.

תהליך שיפוץ דירה ישנה

מתחיל בפינוי הכל מהחלל. השלב הבא הוא ניקיון הקירות והרצפות לפני צביעתם בשכבה חדשה של צבע או טפט עם דוגמה שתואמת את טעמכם. אתם גם יכולים לשנות את הריצוף או להתקין אריחים חדשים על גבי אריח שהיה קודם.

במקרים מסוימים, ייתכן שתצטרכו להחליף חלק מצנרות האינסטלציה או החשמל, להתאים אותם לדרישות החדשות שלכם ולתקנים מודרניים למשל הכנת קו חשמל לכיריים תלת פאזי, החלפת לוח לתלת פאזי שיאפשר לכם לשים מכשירי חשמל בחלוקה נכונה יותר ועוד.

שיפוץ דירה ישנה מהחלומות

שיפוץ דירה ישנה יכולה להיות דרך מצוינת לעצב חללים מיושנים במחיר משתלם. תוכלו לנצל הזדמנות זו לעצב דירת חלומות אישית משלכם.

שתי הנקודות החשובות ביותר לגבי שיפוץ דירה ישנה, הן בהחלט התקציב ומסגרת הזמן. גורמים אלה יקבעו מה תוכל לעשות בביתך מבלי שתצטרך לדאוג אם הוא יתפרק או לא לפני שתסיים לשלם עבורו.

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

שיפוץ דירה ישנה כל כמה זמן ?

שיפוץ דירה ישנה קומפלט הוא תהליך אותו אנו מתכננים לבצע פעם ב 20 שנה לפחות. מניסיון, מה שהרבה פעמים קורה הוא שכתוצאה מבחירות שאינן נכונות, אנו מוצאים את עצמנו עושים כל מיני טעויות.

זה לא קורה בכוונה, אלא פשוט כתוצאה מחוסר ידע וחוסר ניסיון. החל מטעויות בבחירת איש שיפוצים חאפר ולא קבלן שיפוצים בעל ניסיון והמלצות, ועד חלוקת תקציבים לא נכונה במהלך השיפוץ והתכוננות להפתעות.

שיפוץ סלון במהלך שיפוץ דירה ישנה

שיפוץ סלון בדירה ישנה, זהו שיפוץ בחלל מרכזי בבית, כזה שחשוף לאורחים ורוב פעילות בני הבית מתרחשת בו. היתרון הרבה פעמים של דירות ישנות לעומת בנייה חדשה הוא בגודל החדרים. ככל שעברו השנים תקנים רבים שהוציאה המדינה הקלו על הקבלנים ואפשרו להם לבנות חדרים קטנים יותר ועדין יישארו חדרים בהגדרתם. בבנייה ישנה ניתן לפעמים לגלות יהלום מבחינת מיקום וגודל החדרים, כמובן שגם לרוב את יהלום זה צריך ללטש ולשפץ כך שיראה מדהים.

שלבים נפוצים בשיפוץ דירה ישנה

  • תהליך שיפוץ דירה ישנה מתחיל בפינוי הכל מהחלל ככל האפשר.
  • השלב הבא הוא ניקיון הקירות והרצפות לפני צביעתם בשכבה חדשה של צבע או טפט עם דוגמה שתואמת את טעמכם. אתם גם יכולים לשנות את הריצוף או להדביק אריחים חדשים על מה שהיה קודם. ועוד הרבה פעולות מועילות.
  • ניקיון הבית לאחר השיפוץ, יאפשר לכם להעביר במהירות את חפצכם מבלי לדאוג לשיירי השיפוץ שילכלכו ויפגמו בריהוט
  • עדכון הריהוט וציוד החשמלי ייתכן שתצטרך להחליף חלק מהמכשירים הללו במכשירים חדשים יותר אם הם אינם עובדים טוב יותר או רק מיושנים מדי ולא תואמים את מראה הבית המחודש.

 

שיפוץ דירה ישנה משולבת תהליכי שיפור בידוד אקוסטי ותרמי

שיפוצים הם דרך מצוינת להפוך את הדירה שלכם למעניינת יותר. אבל שיפוץ דירה ישנה שלכם היא גם אופציה לדאוג על הדרך לשמור על טמפרטורה נוחה בבית ועל בידוד רעשים בתוך הבית ומשכנים. שינויים כאלו גורמים לדירה ישנה להרגיש כמו מקום חדש.

ישנם שיקולים רבים מה נכנס לשיפוץ דירה ישנה ומה לא

זה יכול להיות ממש קשה להחליט מה אתה רוצה לעשות בעת שיפוץ דירה ישנה. עליכם לשקול את כל הגורמים השונים הקשורים להחלטה על שיפוצים, כגון כמה זמן אתם מוכנים להשקיע בעבודה על הפרויקט?, האם זה יהיה שווה את המאמץ? ומה התקציב שלך?.

ישנם אנשים שבוחרים שיפוצים כי הם רוצים משהו חדש בבית שלהם מבלי שהם צריכים לקנות בית חדש ולעבור דירה. אחרים מגלים שהעבודה על הבית שלהם נותנת להם תחושת הישג בחיי היום-יום שלהם בנוסף להנעת ביתם באופן כללי.

שיפוץ דירה ישנה

נגיעות אישיות בשיפוץ דירה ישנה

שיפוץ יכול להיות דרך מצוינת לגרום לדירה שלכם להרגיש יותר כמו בבית. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא על ידי הוספת נגיעות אישיות לחלל. נגיעות אלו יכולות להיות אלמנטים משופצים מהדירה הישנה שעדין מדגישים את העבר, בחירת טפטים או חיפויים שקורצים לעבר אבל הדבר העיקרי שיהפוך אותו לבית אלו תמונות המשפחה לא חייבים אומנות יקרה, תמונות משפחתיות נותנות הרגשת בית ושייכות.

שיפוץ דירה ישנה והעלאת ערכה

על ידי שיפוץ הדירה הישנה שלך, אתה לא רק משנה את החלל אלא גם מגדיל את ערכו. עם זמן, מאמץ ותכנון נכון, תוכלו להעניק לדירה הישנה שלכם חיים חדשים שיתאימו לצרכים שלכם לשנים הבאות. כמו גם למכירה ולקריצה לרוכשים שהיו מוכנים להשקיע יותר בדירה שלכם.

לפני פנייה לקבלן שיפוצים מומלץ למלא:

  • רעיונות לשיפוץ:
  • רעיונות לקישוט:
  • הצעות לשיפור המקום

שיפוץ דירה ישנה על ידי קבלן שיפוצים

כאשר מחפשים קבלן שיפוצים, חשוב למצוא מישהו שלא רק יעשה את עבודות השיפוץ אלא גם יציע הדרכה מומחית כיצד להשיג את התוצאות הטובות ביותר. על ידי קריאת מאמר זה, תלמד להכיר את השיקולים השונים שיש לקחת בחשבון בעת שכירת קבלן שיפוצים טוב וגם קצת להכיר אותנו טוב יותר.

"במשך יותר מ -40 שנה, היינו ממוקדים בשיפוץ בתים ודירות רבות עבור לקוחותינו." – נקודת השיקול הראשונה שלכם, תמיד צריכה להיות המומחיות של חברת השיפוצים הנתונה. ככל שהם מנוסים יותר, כך הסיכויים שלך לשפץ את הבית בהצלחה ובמסגרת התקציב שלך טובים יותר. "אנו מספקים גם שירותים נוספים בתוספת לשיפוץ." – למשל שירותי עיצוב, הדמיות ותכנון כמו גם ייעוץ ראשוני חינם ועוד…

איך לבחור קבלן שיפוצים לשיפוץ דירה ישנה

כאשר אנו מוצאים דירה להשכרה, אנו יכולים לבדוק את מצב הנכס לפני חתימה על חוזה שכירות. כך נוכל לקבל מושג למה לצפות מהמקום. עם זאת, בכל הנוגע לשיפוץ דירה ישנה, אין שירות כזה שיכול לעזור לנו לקבל מושג למה לצפות מקבלן השיפוצים של הנכס.

כיום אנו עוברים קבלנים שונים ומשווים אותם על המחירים והדירוגים שלהם באינטרנט. אבל איך נדע איזה מהם אמין? איננו יכולים להסתמך על סקירה אחת בלבד – היא עשויה להיכתב על ידי מישהו שלא אהב אנשי מקצוע באופן כללי. הדרך הטובה ביותר תהיה לחפש ביקורות מלקוחות קודמים או לבקש מהקבלן המלצות מלקוחות, לשאול חברים קרובים אם הם מכירים קבלנים שסיימו עבודות טובות בעבר אצלם (שימו לב בין השורות רובם ירצו להצדיק את העלות והשקעה אבל ישכחו את הבעיות והקשיים בדרך).

שיפוץ קוסמטי לדירה, מדריך קיצורי אוטוקאד

היתרון שבקבלן שיפוצים אחד

בשונה מקבלנים אחרים אשר עובדים עם כל מיני בעלי מקצוע וקבלני משנה, אצלנו בעוז בנייה ושיפוצים, כל העבודות נעשות תחת קורת גג אחת !!!

בדרך כלל בשיפוץ של דירה ישנה, יש צורך להחליף מערכות ישנות כמו מערכת האינסטלציה, הביוב והחשמל. כמובן שבנוסף מתבצעות עבודות נוספות הקשורות באסתטיקה והנראות של הדירה כמו החלפת המטבח, החלפת החלונות, דלתות ועוד.

אז במקום לסמוך על החשמלאי ’המנוסה‘, האינסטלטור ’המקצוען‘ ואיש האלומיניום ’התותח‘ ולתאם הגעה איתם ומי לפני מי, ומי גרם נזק לעבודה של האחר ואיך אף אחד מהם לא מסכים לעבוד עם בעלי מקצוע נוספים בפרויקט, אנחנו עושים את הכל עם בעלי מקצוע עובדי החברה.

יש לנו את הידע, הניסיון והאנשים שלנו שעובדים איתנו בכל פרויקט ולכן אותן תקלות או ליקויים שנוצרים מתכנון לקוי של לוח הזמנים או מחוסר תשומת לב לפרטים, פשוט לא קורים. וגם אם נגרם נזק כלשהו כגון פגיעה בצבע בעת התקנת דלתות שלנו היי אנחנו כבר שם, לא צריך להביא שכפטליסט וצבעי.

דוגמאות לעיכובים וחוסר תיאום בין קבלנים

תוצאות הבחירה בקבלן שיפוצים לא מקצועי

במהלך השנים בהם אנו עובדים בתחום השיפוצים יצא לנו לא פעם להגיע לדירות שכבר עברו שיפוץ לא מוצלח או לחילופין נמצאות תקועות באמצע הליך שיפוץ מסיבי, והקבלן ברח.

שיפוצים מסוג אלו רק מיקרים את התוצאה הסופים ואינן תורמות ללקוחות שום דבר. אף אחד מלקוחותינו אינו רוצה לעבור את החוויה של שיפוץ מקיף בתכיפות גבוהה. מה גם שעיקובים ופשרות בשיפוץ תמיד משאירים טעם רע.

העניין הוא שבמקום שזה באמת יהיה הליך חלק הנמשך בין חודש לשלושה חודשים, משהו שישרת אותנו לאורך תקופה ארוכה.

פני הדברים קצת משתנים ואז לא רק שאנחנו לא מקבלים את התוצר לו ייחלנו, אלא גם מוצאים את עצמנו מוציאים כספים שמראש בכלל לא תכננו להוציא על תיקון דברים שלא תוכננו טוב או לא נעשו טוב.

לכן, אחד הדברים הכי חשובים כבר בהתחלת התהליך קשור באופן ישיר לבחירת הקבלן המבצע ולבעלי המקצוע הנלווים אליו.

דמיינו לעצמכם מצב שבו הגיע אותו חשמלאי והכין את נקודות החשמל החדשות בהתאם לתכנון מערכת החשמל החדשה בדירה. יומיים אחר כך הגיע הטייח ובתמימות פשוט סגר עם הטיח את כל אותן נקודות. לך תדע עכשיו מה החשמלאי עשה ואיפה.

אלו רק דוגמאות אחדות מיני רבות בה כל בעל מקצוע מגלגל את האשמה הלאה לבעל המקצוע הבא מה שגורם בסופו של דבר לעיכוב השיפוץ עלית מחירים ולתוצאות ירודות.

אנחנו מלווים אתכם עד סוף הפרויקט וגם אחריו.

אצלנו זה לא קורה. לכל דבר יש את הסדר שלו, את הזמן שלו וכולנו עובדים בסנכרון מלא. אצלנו אין כזה דבר האלומיניום תקוע בנקודה א‘ והקרמיקה עדין לא מוכנה. אנו מקפידים להכין את כל הציוד מראש, ככה שאין עיקובים בלוחות הזמנים ואין תקלות. גם אם משהו קורה במהלך הדרך, אנחנו יודעים איך להתמודד עם זה בצורה הטובה ביותר, כי זה נמצא בשליטה שלנו.

שיפוץ דירות לפני ואחרי

טיפים נוספים לשיפוץ דירה ישנה

שתי הנקודות החשובות ביותר לגבי שיפוץ דירה הן בהחלט התקציב ומסגרת הזמן. גורמים אלה יקבעו מה תוכל לעשות בביתך מבלי שתצטרך לדאוג אם הוא יתפרק או לא לפני שתסיים לשלם עבורו.

שיפוץ יכול להיות דרך מצוינת לגרום לדירה שלכם להרגיש יותר כמו בבית. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא על ידי הוספת נגיעות אישיות לחלל.

על ידי שיפוץ הדירה הישנה שלך, אתה לא רק משנה את החלל אלא גם מגדיל את ערכו. עם זמן, מאמץ ותכנון, תוכלו להעניק לדירה הישנה שלכם חיים חדשים שיתאימו לצרכים שלכם לשנים הבאות.

עוז בניה ושיפוצים – חברת שיפוץ דירות ישנות מומלצת

לסיכום, תמיד כדאי להביא קבלן שיפוצים שיעזור לך לשפץ את הדירה. מנסיון רב שנים שצברנו ומידע מחומרים והחזקת כלים מיוחדים אנו מסוגלים להציע לכם פתרונות וייעול עבודה שאולי לא תוכל לעשות בעצמך.

שיפוץ דירה ישנה עם עוז בנייה ושיפוצים

אם הדירה שלך זקוקה לשיפוץ ואתה זקוק לקבלן, אנו ממליצים לפנות אלינו. אנו מתמחים בשיפוצים ובעלי ניסיון בכל מיני דירות ובתים. אנו יכולים לשפץ הכל, החל ממטבחים ועד רצפות או תקרות אפילו אלומיניום ודלתות במידת הצורך! דרכנו תוכלו לבצע את כלל השיפוצים במקום אחד. לקוחות שאנו עובדים איתם במשך שנים, יודעים שאנו נעשה עבודה מדהימה גם בשבילך! עוז בניה ושיפוצים מעניקה שירות הצעת מחיר חינם ופגישת ייעוץ ללא התחייבות בנכס המדובר לכן, צרו קשר עכשיו דרך האתר או התקשרו ונשמח לתאם פגישה אמכם.

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי שיפוץ דירות

זמן שיפוץ בדירה משתנה בין דירה לדירה, ונבדל בעיקר בכמות החדרים ובהיקף הטיפול בבית. שיפוץ הכולל מקלחות, שירותים, מטבח, החלפת ריצוף, אינסטלציה, אלומניום, מיזוג ותוספת נקודות חשמל יארך בין חודש וחצי לחודשיים, בהיקפים קטנים יותר הכוללים צביעה ותיקונים קלים השיפוץ יארך בין שבוע לשבועיים. 

מחיר שיפוץ ממוצע לדירת שלושה חדרים קומפלט תנוע בין  50,000-90,00 ש”ח והיא תכלול הדבקת ריצוף, צביעה, שיפוץ מקלחות, חידוש או החלפת מטבח, החלפת דלתות פנים.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!