שיפוץ דירה קומפלט – הדרך הנכונה לשיפור איכות חיים בבית

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

שיפוץ דירה קומפלט היא לא רק הענקת מראה חדש למקום.

שיפוץ דירה קומפלט משמעותו זה לוודא שהכל בתוכה הוא פונקציונאלי ואסתטי כמו גם בטיחותי ותקין.

הצעד הראשון לשיפוץ הדירה שלכם הוא הערכה מה צריך לעשות. תחילה יהיה עליכם לברר אם יש בדירה נזק מבני כלשהו או שיש מזיקים המתגוררים בקירות או ברצפות. אם אין נזקים או מזיקים תוכלו להתחיל בעבודת השיפוץ למשל: בהחלפת ריצוף, צביעה ושינויים קוסמטיים אחרים.

אם אכן יש לדירה שלכם נזק מבני, או נמצאו מזיקים, יהיה עלכם להתקשר למומחה שיוכל לעזור לכם לקבוע מה צריך לתקן וכמה זה עשוי לעלות.

שיפוץ דירה קומפלט כולל החלקת קירות ותקרות
שיפוץ דירה קומפלט ומריחת סילר אוטם על גרניט פורצלן

איזה סוגי שיפוץ דירה קיימים?

ישנם סוגים רבים ושונים של שיפוץ דירות שאנשים מבצעים. הם נעים בין פשוט למורכב. ייתכן שאתה מחפש משהו שימריץ את המטבח שלך או שאתה עשוי להיות מעוניין להוסיף עוד חדרי שינה, חדרי אמבטיה או מקומות אחסון לדירה שלך. מה שזה לא יהיה, יש אפשרות בחברתנו בשבילך!

הדבר הטוב בשיפוץ דירה הוא שאתה יכול להחליט מה אתה רוצה לשנות. אתה לא צריך לחיות עם מטבח בסגנון ישן או אביזרים מיושנים.

רוב האנשים מתחילים מהחדרים שהם מבלים בהם הכי הרבה זמן  כמו: המטבח, חדר השינה וחדר האמבטיה. אם אינך בטוח היכן להתחיל, צור רשימה של כל הצרכים והרצונות שלך עבור כל חדר. אולי יהיה קשה לצמצם את כל הרעיונות שלך בהתחלה אבל קח את הזמן! הרשימה שלך תעזור לך לקבל החלטות בהמשך התהליך.

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

בכל הנוגע לעלויות, אין שתי דירות זהות כך שקשה לתת מספר מדויק שמכסה הכל. חלק מהדירות עשויות לעלות יותר מכיוון שהן צריכות יותר עבודה או כי הן ממוקמות בעיר יקרה יותר כמו בתל אביב.

מדוע כדאי לבצע שיפוץ דירה?

אחד החסרונות של מגורים בדירה הוא חוסר מקום. אמנם אין לנו מספיק מקום לאחסון לכל החפצים שלנו כמו גם שטח המגורים, אך יש פתרון. שיפוץ דירות יכול לעזור לנו להשיג את המרחב הנוסף שאנו זקוקים לו ולגרום לדירה שלנו להרגיש כמו בית שוב.

תכנון שיפוץ הדירה

לפני שאנו ניגשים לעבודת שיפוץ בבית שלנו רצוי מאוד לתכנן את כל פרטי השיפוץ כאשר אנו ממליצים גם להיעזר בשירותים של קבלן לצורך תכנון השיפוץ או אפילו אדריכל במידה וזהו שיפוץ גדול.

השימוש בשירותים של איש מקצוע החל משלב התכנון הוא קריטי  וכאן בדיוק אנו בעוז בנייה ושיפוצים נשמח להיכנס לתמונה.

אנשי מקצוע איכותיים בתחום עבודות שיפוצים משתמשים במגוון חומרי בניין משובחים ונדרשים לעמוד בתווי תקן מחמירים.

עבודת בנייה ושיפוצים להעלאת ערך הדירה.

באמצעות עבודות אלו ניתן להעלות את ערך הנכס ולמנוע נזקים מצטברים.

שיפוץ דירה קומפלט מתבצע בשל סיבות אסתטיות ודקורטיביות או בגלל גורמים כגון בלאי, שחיקה, רטיבות, נזילות, בעיות במערכת האיטום, אי התאמה של הנכס לצרכים של בני הבית וכדומה. כל עבודות אלו מעלים את ערך הבית במקרה של מכירה.

שיפוץ דירה לפני מכירה

עבודות שיפוץ רבות מתבצעות בדירות העומדות למכירה. גם כאן השיקול הוא בעיקר כלכלי וההוצאה על השיפוץ צפויה להחזיר את ההשקעה בתוך זמן קצר. כדאי לבצע שיפוץ דירה קומפלט עוד לפני שמראים את הדירה, או בהתאם לחוות הדעת של רוכשים פוטנציאליים.

הדגש העיקרי במהלך שיפוץ דירות לפני מכירה הוא יישום מהיר ועמידה בלוח זמנים מוקפד. אין סיבה לעכב את תהליך המכירה בגלל שיפוץ. יש לבחור היטב את הקבלן ולעדכן אותו לגבי המכירה, לתאם דרישות מיוחדות מצד הקונה או לברר כיצד ניתן ליישם טכניקות בנייה חדשות גם בדירות ישנות.

שיפוץ דירה לפני מכירה נקודות עניין בבית קיר בריקים

שיפוץ דירה להשכרה

בעלי נכסים המעמידים דירה להשכרה מבצעים שיפוץ תקופתי כדי לשמור על ערך הבית. אפשר לבצע את השיפוץ על מנת להתאים את הדירה לצרכי הדיירים, או לחילופין לטובת חלוקה מחדש של החדרים, החללים או שטחי הפנים והחוץ.

שיפוץ דירה קומפלט הוא הזדמנות מצוינת לחדש תשתיות ישנות ולשפר את חזות המבנה. דירה לאחר שיפוץ יכולה להיות מושכרת במחיר גבוה ב-20%-30% בהשוואה לכל דירה אחרת, אפילו באותו בניין.

השיפוץ הוא יתרון משמעותי של בעל הדירה וזאת ללא קשר למיקומה. שיפוץ מומלץ על ידי אנשי מקצוע והוא יכול להיחשב הוצאה מוכרת.

שיפוץ דירה קומפלט מא‘ ועד ת‘

לא חייבים להסתפק בשיפוץ קוסמטי או בצביעת קירות כדי לרענן את מראה הדירה. רוב בעלי הדירות מעדיפים לשפץ באופן יסודי, מאסיבי ונרחב וזאת על מנת לחסוך בהוצאות בטווח הרחוק.

שיפוץ קומפלט נערך לאחר עיצוב ותכנון של הבית המחודש והוא כולל מגוון רחב של עבודות לבחירת הלקוח:

  • הקמת קירות ויצירת הפרדה בין חללים שיפוץ דירות.
  • התקנת פרקט או החלפת ריצוף.
  • עיצוב בגבס.
  • עבודות חשמל, תשתית ואינסטלציה.
  • שיפוץ חדרי שינה, מטבח, שירותים ומקלחת.
  • יישום בידוד תרמי ואקוסטי.

כאשר מדובר על שיפוץ דירה קומפלט יש צורך בפינוי של הדירה. עבודות אלו מבוצעות על ידי קבלנים מנוסים בלבד, המחזיקים בארגז כלים עשיר. תפקידו של הקבלן להמליץ ללקוח על סוג השיפוץ הנדרש ולוודא עמידה ברמה גבוהה של קריטריונים.

שיפוץ קומפלט מתבצע לעיתים רחוקות אך הוא מבטיח שיפור מיידי באיכות החיים. כדאי לבצע את השיפוץ בדירות קטנות לקראת הצטרפות ילד חדש למשפחה, לאחר רכישת נכס להשקעה או בכל מקרה של בלאי מצטבר או נזקים לתשתית, לחזות ולמבנה.

שיפוץ דירה קטנה

בעת עבודות המתבצעות בדירה קטנה כדאי לשים דגש על ניצול נכון של החלל. רצוי להתייעץ עם אדריכלים ומעצבי פנים ולהשתמש באלמנטים הבאים:

  • זכוכית ומראות
  • חיפוי וצביעת קירות
  • התקנת פרקט
  • שיפוץ מקלחות ושירותים
  • שדרוג המטבח

שיפוץ דירה קומפלט שהיא קטנה יכולה להיות מרשימה לא פחות מבתים גדולים או אפילו וילות. כדי להשיג את המטרה הזו יש לבצע שיפוץ יסודי ואיכותי. 

אפשר לתכנן את השיפוץ מראש, להציב לוח זמנים ולהדגיש את החשיבות של רמת גימור מושלמת. מומלץ להשתמש בחומרים איכותיים וליהנות מעמידות לאורך זמן.

מעבר לכך, בדירה קטנה השיפוץ מחייב התייחסות: לעבודות צבע, אינסטלציה, תשתית, חשמל ותקשורת. שיפוץ קטן הופך את הדירה לנכס גדול ומניב.

איטום מקלחת, החלפת אמבטיה למקלחון

הניסיון שלנו בשיפוץ דירה קומפלט

לאחר ביצוע של פרויקטים רבים מאוד צברנו ניסיון רב בתכנון של שיפוצים בדירות קטנות וגדולות כאחד ואנו מבינים מדוע תכנון קפדני יעזור לכם להגיע לתוצאות מיטביות ורמת גימור גבוהה של שיפוץ הבית.

התכנון מתחיל בשלב בו הקבלן מגיע אליכם הביתה לפגישת ייעוץ, בו תסבירו לו לפרטי פרטים מה בדיוק אתם רוצים לעשות בבית או לחילופין תעברו יחד איתו על התוכניות שהאדריכל שרטט עבורכם במידה והחלטתם לשכור אדריכל לטובת הפרויקט.

המטרה של הפגישה הזו היא בראש ובראשונה לתת לכם מסגרת זמנים לסיום השיפוץ ולאחר הפגישה לתת לכם הצעת מחיר בהתאם לכתב הכמויות שהאדריכל הכין עבורכם או הקבלן שהגיע לפגישת הייעוץ.

המטרה המרכזית של אותו כתב כמויות היא להסדיר מה בדיוק תכלול הצעת המחיר כדי שלאחר מכן הקבלן לא יגיד לכם שדבר מה לא כלול בהצעת המחיר שהוא נתן לכם וידרוש סכום כסף נוסף.

לאחר הפגישה הזו תדעו כמה בדיוק יעלה לכם השיפוץ בהתאם לרמת הגימור אותה דרשתם מהקבלן כמו גם הסדרה סופית של נושא התקציב של השיפוץ

מחירים לשיפוץ דירה

  • רמת גימור – אז כמובן כפי שכבר ציינו קודם המחירים לשיפוץ דירה נקבעים על פי מספר פרמטרים כאשר בראש ובראשונה רמת הגימור אותה אנחנו רוצים להשיג במסגרת השיפוץ. רמת הגימור הבסיסית היא כאשר אנו בוחרים אביזרים ומוצרים ברמת דירה של קבלן. רמת גמר סטנדרטית ורמת גמר גבוהה בה אנו משדרגים מאוד את הנכס ובוחרים פרקט איכותית, עיצוב המטבח בהתאמה אישית, חימום תת רצפתי, שיפוץ של המרפסת, תכנון הגינה מחדש ועוד.
  • גודל הדירה –  פרמטר נוסף חשוב הוא כמובן גודל הדירה שכן המחירים לשיפוץ דירה של דירת שני חדרים קטנה יהיו שונים מהמחירים של דירת ארבעה וחמישה חדרים. דבר נוסף שחשוב לדעת הוא שעל המחיר תמיד כדאי לקחת ספייר כלשהו לתקלות ועניינים לא צפויים במהלך הדרך. גם בשיפוצים מאוד מסודרים בהם מעורבים אדריכל וקבלן ונערך כתב כמויות מסודר נתקלים פתאום בעניין בלתי צפוי שעולה עוד כסף ולכן כדאי להוסיף כחמישה אחוזים מעלות השיפוץ לסעיף של תקלות בלתי צפויות שעלולות לצוץ במהלך הדרך כדי לתכנן את התקציב שלכם בצורה נכונה.
  • ניסיון ורמת המקצועיות של הקבלן – אחד הדברים שהכי משפיעים על המחיר של שיפוץ דירה קומפלט. לצערנו התחום לא ממש מאוגד בחוק ויש היום עדיין צבעים או אנשי איטום שמחשיבים עצמם לקבלני שיפוצים ונכנסים לשיפוץ בסדר גודל שהם לא באמת יכולים לעמוד בו. לכן, המידע שאתם שואבים מהקבלן הוא קריטי וישפיע על הצלחת השיפוץ, על איכותו ורמת הגימור.
שיפוץ ועיצוב דירה

דוגמאות לעלויות שיפוץ דירה קומפלט

לצורך העניין אם נרצה לבצע שיפוץ קוסמטי לדירה בינונית בין שניים לשלושה חדרים שיכלול שיפוץ של חדר האמבטיה כולל החלפת כל הכלים הסניטריים, מעט עבודות גבס לשיפור הנראות, התקנת מזגן מרכזי בבית ותיקוני טיח וצבע בכל הבית הדבר יעלה לנו בין 25 אלף ל- 35 אלף ₪ תלוי ברמת הגימור של האביזרים אותם נבחר למקלחת ובמזגן.

במידה ונרצה לבצע את השיפוץ בתקציב מעט גבוה יותר הוא יכלול את אותם דברים כאשר בנוסף גם נבצע עבודות אינסטלציה כמו החלפת צנרת והוספת נקודות, החלפת החלונות בבית, מעט עבודות חשמל ברחבי הבית, החלפת כל גופי התאורה לחדשים, עבודות גבס בכל הבית, נגרות חדשה באמבטיה אז עלות השיפוץ תנוע במקרה הזה בין 80 אלף ל-100 אלף ש״ח.

במידה ונרצה שיפוץ בעל רמת גימור יוקרתית יותר ומעט מעמיק יותר שכולל את כל אותם פרמטרים שציינו קודם לכן אך בנוסף כולל גם הריסה של המטבח הקיים ובניית מטבח חדש במקומו עלות השיפוץ במקרה הזה תנוע בין טווח מחירים של 120 אלף ל-180 אלף ש״ח וצפונה משם במידה ונחליט על רכישת כלים סניטריים יוקרתיים, מטבח יוקרתי ועוד כל מיני אלמנטים שמייקרים את עלות השיפוץ שלנו.

עלויות שיפוץ דירה קומפלט

העלויות של שיפוץ דירה מלאה תלויות בגורמים רבים. החשוב שבהם הוא השטח המרובע של הנכס שיש לשפץ, ומה כולל (מטבחים, אמבטיות, ריצוף). השטח המרובע יקבע אם יש צורך לבצע שינויים בצנרת או בחשמל או במערכות מרכזיות אחרות. לכן חשוב לאדריכל או לקבלן לספק מספרים אלה כאשר הם מספקים הערכות הכמות עבורך.

קשה לדעת כמה עולה שיפוץ דירה ממוצע לפני שמתחילים לחפש. גורמים רבים כמו גודל הנכס, עיצוב, מיקום ועוד באים בחשבון. בנוסף שיפוץ דירה הוא פרויקט מרתיע מסיבות רבות ושונות. אחת הסיבות הנפוצות ביותר שאנשים דוחים שיפוץ היא כי אין להם תקציב. זה יכול לעלות הרבה כסף בעת ביצוע שיפוץ דירה כללי.

שיפוץ דירה יכול להיות משימה לא פשוטה. הבעיה הגדולה ביותר היא שלעולם אינך בטוח בעלויות עד שיהיה מאוחר מדי. מה יקרה אם תבין בשלב מאוחר שהתקציב שלך לא מספיק? ייתכן שתצטרך להוציא יותר ממה שהיית מוכן להוציא. אבל זה לא אומר שצריך לבטל את הפרויקט לגמרי. ישנן דרכים שונות בהן תוכלו לקצץ בהוצאות ועדיין לקבל תוצאה מצוינת לפרויקט שיפוץ דירה.

הפוך את השיפוץ לזול יותר

הדבר הראשון שכדאי לזכור כאשר בוחנים את העלויות של שיפוץ דירה ישנה קומפלט. הוא כמה יקר יהיה תהליך שיפוץ הדירה. גם אם בזמן השיפוץ תגורו עם חברים או קרובי משפחה, זה יעלה כסף לאוכל ולצרכים אחרים בזמן השיפוץ מלבד עלויות השיפוץ עצמו.

אם אתם רוצים להשקיע בנכס אבל אין לכם מספיק כסף לקנות אחד במיקום האידיאלי בשבילכם, למה שלא לשפץ דירה ישנה וזולה המרוחקת טיפה מהאזור שחלמתם עליו. לקנותה בעלות פחותה ולבצע עליה עוד שיפורים.

אם אתם מחפשים דירה זולה לשיפוץ, שקול לחפש דירה שאינה במרכז העיר. מחירי הקנייה עשויים להיות זולים יותר ותוכלו לשפץ בכסף שנכסך עם הטעם וההעדפות שלכם.

זו תהיה אופציה טובה אם אתה רוצה לשפץ בזול ולא אכפת לך לגור רחוק יותר ממרכז העיר.

שיפוץ דירה קומפלט עם עוז בנייה ושיפוצים

לפרטים נוספים אודות שיפוץ דירה קומפלט צרו איתנו קשר דרך האתר או התקשרו 050-5253695. אנו נשמח להגיע אליכם לביקור בנכס, לתכנן ביחד אתכם את השיפוץ, להבין באופן מדויק את הצרכים שלכם ואת המטרות שלכם מהשיפוץ, לבנות תקציב, לסייע לכם בהיבט העיצובי ולהעניק לכם שירות של מלכים. כל השירותים, הקבלנים ובעלי המקצוע מאוגדים אצלנו תחת קורת גג אחת, כך שתוכלו לחסוך זמן יקר, להוזיל עלויות ולהגשים את החלום לדירה שתמיד חלמתם עליה.

Picture of ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי שיפוץ דירות

זמן שיפוץ בדירה משתנה בין דירה לדירה, ונבדל בעיקר בכמות החדרים ובהיקף הטיפול בבית. שיפוץ הכולל מקלחות, שירותים, מטבח, החלפת ריצוף, אינסטלציה, אלומניום, מיזוג ותוספת נקודות חשמל יארך בין חודש וחצי לחודשיים, בהיקפים קטנים יותר הכוללים צביעה ותיקונים קלים השיפוץ יארך בין שבוע לשבועיים. 

מחיר שיפוץ ממוצע לדירת שלושה חדרים קומפלט תנוע בין  50,000-90,00 ש”ח והיא תכלול הדבקת ריצוף, צביעה, שיפוץ מקלחות, חידוש או החלפת מטבח, החלפת דלתות פנים.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!