שיפוצניק בראשון לציון – מומלץ ואמין

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

שיפוצניק בראשון לציון, עיצוב דירות קטנות 50 מטר

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים שיפוצניק בראשון לציון, תוכלו לבצע את כלל עבודות השיפוצים, הגמר ועיצוב הגינה, באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים בתחומי המרכז.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

המדריך הקצר לבחירת שיפוצניק בראשון לציון

החלטתם שדי! שהסלון קטן מדי, שהמטבח מיושן, שחדר השינה שלכם פשוט לא מתאים לכם יותר! החלטתם לשפץ. אז הגעתם בדיוק למקום הנכון! המדריך הקצר לבחירת שיפוצניק בראשון לציון. בתחום השיפוצים אחת השאלות שעולות פעם אחר פעם היא איך בוחרים שיפוצניק בראשון לציון. אם אתם נמצאים לפני שיפוץ של דירה בראשון לציון, וילה בראשון לציון או אפילו משרד, בשורות הבאות תוכלו להבין כיצד בוחרים שיפוצניק.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

אז איך בוחרים את השיפוצניק הנכון ולצאת שלמים מהשיפוץ? איך לעמוד בתקציב? מה חשוב לבדוק?! קדימה בואו נתחיל!

לפני שאתם בכלל נכנסים ללחצים מיותרים, קחו אוויר ותחליטו באיזה שיפוץ מדובר. גם החלפה של הקרמיקה באמבטיה בלבד מוגדרת בתור שיפוץ. קטן אבל שיפוץ. אם מדובר בשיפוץ מקיף יותר, ההמלצה שלנו היא קודם כל להעסיק אדריכל או מעצב פנים או חברת שיפוצים שמאגדת גם את השירותים הללו, וזאת משום שיש לתכנן את השיפוץ בקפידה רבה. בשלב הבא תוכלו לבחור קבלן שיפוצים מקצועי. תפקידו של הקבלן השיפוצים הוא לנהל את כל השיפוץ ואת כל העבודות בו. החל מרכישת החומרים והעסקת הפועלים ועד הפיניש האחרון.

האם לבחור שיפוצניק בראשון לציון דרך המלצות?

ובכן, המלצות הן תהליך מאוד טוב להתחיל בו. יחד עם זאת, שמדובר בעבודות שהן מאוד גדולות, מומלץ להצליב מידע ולא להסתפק רק בהמלצה אחת. שווה לקחת המלצה ממישהו שהעבודה בוצעה אצלו, דומה לעבודה שנדרשת לביצוע אצלכם בדירה או בבית. אנחנו ממליצים גם ללכת ולהתרשם מהעבודות עצמן. אין תחליף למראה עיניים. במידה זה מתאפשר לכם, עדיף ללכת למישהו שהשיפוץ בו הסתיים לפני שנה, שנתיים או יותר, כך תוכלו לראות את איכות החומרים שנמדדת לאורך זמן.

שיפוצניק בראשון לציון

סקר שוק בין שיפוצניקים בראשון לציון

לפני שאתם בוחרים שיפוצניק או קבלן שיפוצים, שווה לבצע סקר שוק, להשוות מחירים והכל לפי התוכניות שיש לכם כבר ביד. שימו לב כי הצעת המחיר שאתם מקבלים כוללת פירוט של כל שלבי העבודה, לוחות זמנים והמחיר הכולל. מומלץ לקחת קבלן עם ביטוח צד ג‘ וזאת במקרים שייגרם נזק.

בחרתם קבלן שיפוצים? הגיע הזמן להסכם עבודה

אל תוותרו על הסכם עבודה כתוב. הסכם זה מאגד את החוזה ביניכם לבין הקבלן ויש בו את כל המידע הרלוונטי לשיפוץ עצמו. החוזה יכלול פירוט של כלל העבודה ובעלי המקצוע השונים, מחיר ואופי התשלום, לוחות זמנים, בירורים לביצוע העבודות ומה קורה במצב של הפרת לוח הזמנים, איכות וסוג החומרים. חשוב שהחומרים יעמדו בתקנים. חשוב שייכתב גם מי אחראי על הובלת החומרים בתחילת העבודה ופינוי הפסולת בסיום שלה. וודאו כי הקבלן חותם על החוזה. 

שיפוץ חדר מקלחת בטעם שלך

איך משלמים לשיפוצניק ?

מקובל לשלם בתחום השיפוצים לפי קצב התקדמות העבודה של הקבלן. 20% בהתחלה, 30% נוספים תוך כדי התקדמות השיפוץ וצמתים נוספים אותם אתם סוגרים עם הקבלן מראש. השאירו 10% לסיום העבודה. וודאו כי אתם מקבלים תעודת אחריות שמחייבת את הקבלן לתקן כל תקלה וללא תשלום נוסף, בפרק זמן שנקבע מראש.

שיפוצניק בראשון לציון עוז בנייה ושיפוצים

מחפשים שיפוצניק בראשון לציון? אנחנו שמחים לבשר לכם שהגעתם בדיוק למקום הנכון! חברת עוז בניה ושיפוצים שמה לה למטרה לעשות מהפכה בתחום השיפוצים בישראל. אנו מלווים את קהל לקוחותינו שלב אחר שלב בתהליך השיפוץ משלב הגדרת התקציב, דרך אפיון השיפוץ לשלבים, הכנת כתב כמויות מדויק, בחירת החומרים, עיצוב, ייעוץ תאורה ועד גימור מלא. אנו מתחייבים לתוצאות מושלמות, שיפוץ איכותי באחריות. לפרטים ומידע נוסף צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם מענה מלא לכל שאלה או בקשה.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי שיפוצים

ודא שאתה עורך קצת מחקר מראש ושיש לך תקציב בחשבון שיעזור לך להבין את החבילות השונות הזמינות. הזמינו פגישת ייעוץ עם מעצב פנים כדי לקבל מושג מה הכי מתאים לבית שלכם. שאל חברים או קרובי משפחה להמלצות. שאל אותם אם הם מכירים מעצבים שיכולים לעזור לך לבנות את בית חלומותיך.

ייעוץ עיצוב פנים חיוני לביצוע מוצלח. חלוקת חללים שינוי בנייה, בחירת הרהיטים, הצבע והשטיח הנכונים יכולה להיות מרתיעה. ייעוץ עיצוב פנים יכול לעזור בהחלטות אלו על ידי מתן הדרכה במה להשתמש וכיצד להשתמש בו.

כן, אנחנו כן עושים תכנון והדמיות לפני ביצוע כמובן לפי דרישת לקוח. תוכלו ליצור קשר ולברר עוד פרטים.

עוז בנייה ושיפוצים הינה חברת בנייה המתמחה בבנייה ושיפוצים למגורים ומסחר. אנו משתמשים בשירות הייעוץ האדריכלי שלנו כדי לספק ללקוחות תוכניות, שרטוטים ואלמנטים עיצוביים אחרים הדרושים לתהליך הבנייה והשיפוץ.

שירותים אלו מוצעים על ידי חברות בנייה ושיפוץ המתמחות גם בתכנון. שירות הייעוץ האדריכלי מציע מגוון רחב של יתרונות לחברה הכוללים:

– לעזור לחברה להבין מה הלקוחות שלהם רוצים

– מתן תכנית מפורטת לפרויקט

– הקפדה על קבלת כל האישורים הדרושים

– הקפדה על סיום הפרויקט בזמן ובמסגרת התקציב

תפקידו של אדריכל פנים הוא ליצור חלל פונקציונלי, אסתטי ובר קיימא.

אדריכל פנים יכול לעבוד על מגוון פרויקטים כמו עיצוב חללי משרדים, חנויות קמעונאיות ובתי מגורים. הם עשויים להיות מעורבים גם בעיצוב של חללים ציבוריים. אנו בעוז בנייה ושיפוצים מעסיקים אדריכל פנים.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!