אחסון רהיטים לפני שיפוץ – טיפים למהלך השיפוץ

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

אחסון רהיטים לפני שיפוץ

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוץ מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות השיפוצים, הגמר ועיצוב הגינה באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות גמר שאנו מבצעים ולברר על אחסון רהיטים לפני שיפוץ ברמה ובמחיר המתאימים לכם.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם

תוכן עניינים

חשיבות אחסון רהיטים לפני שיפוץ

חברתנו תמיד דגלה בשיפוץ איכותי לכל קהל לקוחותיה. בקשה ובקל תמיד עמדנו למען לקוחותינו בכל בקשה ובכל יום, גם כתבנו רבות על שיפוץ נכון ומקצועי ועל מחיר סביר לעלויות שיפוצים שונות. אולם במאמר זה כתבנו לראשונה על דרך נוספת אשר חוסכת זמן בשיפוץ, מגנה אליכם וגם יכולה לחסוך עלויות. דרך זו תתפלאו היא אחסון רהיטים בזמן השיפוץ שלכם.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

אחסון רהיטים לפני שיפוץ

למה לאחסן רהיטים לפני שיפוץ

אנו מתייחסים פה לנושא ריהוט הבית. כאשר הדירה ריקה מריהוט וציוד ולא מאוכלסת, קל יותר לשפץ ולעבוד בכמה מוקדים שונים ובכך להיות יעילים יותר. מצבים אלו מתרחשים לרוב שהבית חדש או כאשר הוא לפני מעבר דירה בנוסף קיימת האפשרות השלישית שהיא המדוברת  כאשר הבית מאוכלס ומלא רהיטים ובעלי הבית מעוניינים בשיפוץ גדול שבמהלכו הם לא גרים בבית. ופה הרהיטים מתחילים להוות בעיה שצריך להזיז אותם מצד לצד וסכנה כי הם יפגעו ויתלכלכו במהלך השיפוץ. בנוסף כל תהליך העברתם ואריזתם בתוך הבית לוקחת זמן רב. מניסיוננו בין יום ליומיים מסך העבודה הולך על לסדר ולהזיז ציוד של הבעלים.

יתרונות אחסון רהיטים בזמן שיפוץ

אחד ההתרוננות הבולטים בהגנה על רכושכם בזמן שיפוץ, הינה אחסון כל תכולת הדירה או הבית במחסן ייעודי. אחסון הרהיטים מונע נזקי שיפוצים והזזות.

איך לבחור מקום אחסון רהיטים ?

כאשר בוחרים באופציה אחסון רהיטים במקום חיצוני לפני שיפוץ. צריך לבחור במקום אשר יהיה איכותי וישמור בצורה טובה על הציוד שלכם. בשלב זה ראוי לבחון כמה דברים:

מוביל – מוביל טוב שאורז ועוטף ואף מזמין מנוף דירות להורדת רהיטים כבדים הוא בחירה עדיפה. מניסיוננו כמה שפחות הזזות וסחיבות במדרגות ובמעלית צרה, שומרת על הציוד שלכם.

יחידות אחסנה- מקום אחסנה בעל שמירה ומצלמות כזה שלא נותן לזרים לא בעלי יחידת אחסון להיכנס זו דרישה בסיסית כמו גם מגן בין בעלי יחידות אחסנה שונות. בנוסף חשוב לוודא כי בעלי יחידות האחסנה מרססים נגד ג'וקים ומטפלים נגד מכרסמים. ביצי ג'וקים יכולים להדביק את כל הבית שלכם כאשר תחזירו ציוד ומכרסמים כולנו מבינים מה הנזק שהם יגרמו. פן נוסף שמשפיע בעיקר בחורף היא עמידות היחידות לרטיבות והכוונה היא שלא ירד עליהם גשם ושהמקום לא יוצף בחורף.

מקום האחסנה- מחסן קרוב יותר אליכם מהווה יתרון גישה, עלות הובלה פחותה. אולם כאשר מקום האחסנה נמצא במרכז כנראה עלותו לקוב גבוהה יותר ממחסנים בפריפריה. לכן חשוב לבדוק ולהשוות גם בין אזורי אחסנה שונים ולא רק מול מקומות אחסנה באותו אזור.

עונת האחסנה- כן גם פה יש עונת עומס ועונה חלשה, בקיץ משפצים ועוברים דירות יותר לכן העומס גדול יותר. בנוסף בחורף יורדי מעט גם מחירי השיפוצים. כך שזה רווח מכל הכיוונים

תכולת דירה- שיפוץ והעברת תכולת הבית לאחסון זה גם זמן לסדר ובדרך לחסוך עלויות הובלה ואחסנה. כדי לעשות סדר ולבחור מה חשוב וצריך להישאר ומה עשה את שלו וצריך לזרוק או להעביר למישהו אחר.

אחסון שיתופי או פרטי- תמיד העדיפו אחסון פרטי, אשר אמור להגן טוב יותר על חפציכם. לעומת אחסון שיתופי המשמש עוד מאחסנים כמוכם.

אחסון דירה או אחסון רהיטים בזמן שיפוץ – חלק מהשירותים של חברת עוז בנייה ושיפוצים

לעוד טיפים של שיפוצים מועילים כמו הטיפים שלנו  לשמירה ו- אחסון ריהוט לפני שיפוץ, ולהצעת מחיר משתלמת חינם על כל סוגי השיפוץ אותם תרצו לבצע. השאירו פרטים באתר או התקשרו 050-5253695 ונשמח לסייע. הצעת מחיר חינם לכל פונה.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

Picture of ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי שיפוצים

שיפוץ הבית שלך יכול להיות משימה לא פשוטה, אבל עם הטיפים והטריקים הנכונים, אתה יכול להקל. אחסון רהיטים לפני שיפוץ הוא שלב חשוב בתהליך, שכן הוא מאפשר לכם לשמור על הרהיטים שלכם בטוחים ומרוחקים בזמן העבודה. להלן מאמר עם כמה מהטיפים הטובים ביותר לאחסון רהיטים לפני שיפוץ כנסו וגלו.

רהיטים הם השקעה יקרה ועלולים להינזק בקלות אם לא מאוחסנים נכון במהלך פרויקט שיפוץ. למרבה המזל, ישנם צעדים שאתה יכול לנקוט כדי להבטיח שהריהוט שלך יישמר בטוח ומאובטח במהלך התהליך. מבחירת מתקן האחסון המתאים לשימוש בחומרי הגנה, מדריך זה יעזור לך לאחסן את הרהיטים שלך בבטחה במהלך פרויקט השיפוץ שלך.

עוז בניה ושיפוצים מציעים מגוון פתרונות אחסון רהיטים למי שעובר שיפוץ. בין אם זה למספר ימים או לכמה שבועות, אנחנו יכולים לספק את הפתרון הנכון לשמירה על בטיחות הרהיטים שלכם במהלך תהליך השיפוץ. מצאו דרכנו פתרון האחסון המושלם העונה על הצרכים והתקציב שלך. אז אל תדאגו איפה לשים את הרהיטים שלכם בזמן השיפוץ – תנו לעוז בניה ושיפוצים לטפל בזה!

כאשר מדובר בשיפוץ הבית, אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא האם יש או אין עלויות נוספות הקשורות לאחסון רהיטים לפני השיפוץ. אחסון רהיטים יכול להיות דרך מצוינת לוודא שהרהיטים שלכם בטוחים ומאובטחים במהלך תהליך השיפוץ, אבל זה יכול גם לבוא עם כמה עלויות נוספות. במאמר זה נסקור כמה מהעלויות הכרוכות באחסון רהיטים לפני שיפוץ וכיצד ניתן לחסוך כסף בעמלות אלו.

כאשר אתם משפצים את הבית שלכם, אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא האופן שבו אתם מאחסנים את הרהיטים שלכם. למרות שזה יכול להיות מפתה פשוט להשאיר את הרהיטים שלך במקום במהלך הפרויקט, זה יכול לבוא עם כמה סיכונים. חשוב להיות מודעים לסיכונים אלו ולנקוט בצעדים לצמצום על מנת להבטיח שהרהיטים שלכם יישארו בטוחים ולא ניזוקים במהלך השיפוץ. במאמר זה, נדון בכמה מהסיכונים הפוטנציאליים הקשורים באחסון רהיטים במהלך פרויקט שיפוץ ובאילו צעדים אתה יכול לנקוט כדי למזער אותם.

– לעזור לחברה להבין מה הלקוחות שלהם רוצים

– מתן תכנית מפורטת לפרויקט

– הקפדה על קבלת כל האישורים הדרושים

– הקפדה על סיום הפרויקט בזמן ובמסגרת התקציב

עוז בניה ושיפוצים מבינים שריהוט יכול להוות דאגה מרכזית במהלך פרויקט שיפוץ. לכן, אנו מספקים ייעוץ לגבי הדרכים הטובות ביותר לאחסן רהיטים על מנת להבטיח שהם בטוחים ומאובטחים עד להשלמת הפרויקט. אנחנו ממליצים לנקוט באמצעים כמו כיסוי רהיטים ביריעות נגד אבק, הסרת מגירות ומדפים, ועיטוף פריטים בניילון בועות או שמיכות להגנה נוספת. בעזרת הטיפים האלה, אתה יכול להיות סמוך ובטוח בידיעה שהריהוט שלך בטוח ומוגן לאורך כל תהליך השיפוץ.

 

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!