איטום חיצוני לבית – קבלן איטום מומלץ

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

איטום חיצוני לבית

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע בדיקה, ואיטום חיצוני לבית הכולל גם איטום קיר חיצוני בבית קרקע , באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

איטום חיצוני לבית הקדימו לטפל שלמו פחות

התחיל החורף וגיליתם חדירת מים מהקיר, סימני רטיבות מציקים, חשוב שתדעו ככל שתמהרו לטפל כך ההוצאה תהיה קטנה יותר. ואני יסביר סדק אשר לא מטופל וסופג מים הוא רק מתרחב, המים לאט לאט שוטפים את הגרגירים המרכיבים את הקיר, מנפח ומחליד את הברזלים ואחרי כמה עונות מסדק קטן עברתם לשיקום בטון, גירוד קירות וצביעה חיצונית מלאה לבית. לכן ההיגיון אומר להתגבר על הדחיינות ולטפל מהר. טיפלתם בסדק בודד העלות תהיה החל מ 600 ₪ המתנתם תקופה ארוכה במינימום שלמו כמה אלפיים.

מה זה אומר איטום חיצוני לבית

משמעות הדבר הוא בדיקה היקפית מהיסודות ועד קצה הבנייה בגג. איטום חיצוני לבית יכול להיות ממספר עבודות קטנות ועד גדולות. החל מתיקוני סדקים באזור קטן, צביעת קירות שלמים לאחר תיקונים ועד תיקונים וצביעה לכל מסגרת הבית. איטום חיצוני לבית כולל גם לפעמים טיפול ביסודות שסופגים מים. איטום חיצוני לבית יכול להתבצע בשלל שיטות עבודה: החל ממריחת חומרי איטום ועד איטום קירות חיצוניים בהתזה.

מתי יודעים צריך לאטום קיר חיצוני?

הדרך הכי טובה לדעת שהגיע הזמן לטפל בחיצוניות ביתכם היא גילוי של רטיבות ליד קיר חיצוני, הזעה של הקיר חיצוני, גילוי סדקים והתקלפויות צבע. בין אם זה בחיצוניות הקיר ואם זה בתוך הבית. במידה ותפסתם את זה בזמן העלות כאמור תהיה קטנה במידה ויסתבר שהבעיה עמוקה יותר יש לשקול טיפול רציני יותר.

מחיר איטום קיר חיצוני

כבר נכתב פה על עלות קטנה בתיקון קטן וההפך אבל תיקון קיר בעיתי יכול לנוע בין 100 -300 ₪ למ"ר כל זאת בגלל מצב הקיר, סוג החיפוי, עלות חומרי העבודה ונגישות לאזור הטיפול. אולם בהיקפים קטנים התמחור מתבצע לא לפי מ"ר אלא לפי מה צריך לעשות. ההיקף הקטן עדין דורש מספר שלבים של תיקונים וצבע או חיפוי לכן התמחור מתבצע בצורה שונה מתמחור קיר שלם גדול או את כל הבית.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

איטום קיר חיצוני בבית קרקע – איך עושים את זה?

קירות חיצוניים של בית קרקע חשופים לפגעי מזג האוויר, כגון גשם, שמש, רוח וקור. פגעים אלו עלולים לגרום לרטיבות, עובש ו плесень, אשר יכולים לפגוע במבנה הבית. איטום קיר חיצוני הוא דרך חשובה להגן על הבית מפני נזקי רטיבות.

איך מבצעים איטום קיר חיצוני?

השלבים לביצוע איטום קיר חיצוני הם כדלקמן:

  1. בדיקת הקיר: יש לבדוק את הקיר לחורים וסדקים. אם ישנם חורים או סדקים, יש לאטום אותם בעזרת חומר אטום, כגון סיליקון או חומר אקרילי.
  2. הסרת כתמים: יש לסרת כתמים של עובש או בעזרת חומרי ניקוי ייעודיים.
  3. מריחת חומר איטום: יש למרוח את חומר האיטום על הקיר, בהתאם להוראות היצרן.
  4. ייבוש הקיר: יש לתת לקיר להתייבש לחלוטין לפני צביעה.

סוגי חומרים לאיטום קיר חיצוני

ישנם מספר סוגי חומרים המשמשים לאיטום קירות חיצוניים, כגון:

  • סיליקון: סיליקון הוא חומר גמיש המשמש לאיטום סדקים וחורים.
  • חומרים אקריליים: חומרים אקריליים הם חומרים מוצקים המשמשים לאיטום רצפות ושירותים.
  • יריעות איטום: יריעות איטום עשויות מחומרים שונים, כגון יריעות גומי או יריעות פלסטיק, ומשמשות לאיטום קירות ואזורים גדולים.

איטום קיר חיצוני מחיר

מחיר איטום קיר חיצוני משתנה בהתאם לגודל הקיר, סוג החומר המשמש לאיטום, והמורכבות של העבודה. באופן כללי, מחיר איטום קיר חיצוני נע בין 1,000 ש"ח ל-5,000 ש"ח לקיר.

טיפים לחיסכון בעלות האיטום:

  • הזמינו את העבודה במהלך העונה היבשה. במהלך העונה היבשה, העבודה תהיה קלה יותר לביצוע, מה שעשוי להוזיל את המחיר.
  • בצע את העבודה בעצמכם. אם אתם בעלי ניסיון בעבודות בנייה, תוכלו לחסוך כסף על ידי ביצוע העבודה בעצמכם.
  • בחרו בחומרים זולים יותר. ישנם מגוון חומרים איטום, חלקם זולים יותר מאחרים.

איטום קיר חיצוני הוא דרך חשובה להגן על הבית מפני נזקי רטיבות. ישנם מספר סוגי חומרים המשמשים לאיטום קירות חיצוניים, והמחיר משתנה בהתאם לגודל הקיר, סוג החומר המשמש לאיטום, והמורכבות של העבודה.

איטום חיצוני לבית

הגורמים המשפעים על מחיר איטום קיר חיצוני בבית קרקע

  • איטום נקודתי או מקיף: האם התעסקנו בתיקוני טיח באזור ממוקד, או מעט פעמים בקיר גדול. תהליך האבחנה והטיפול תתבצע על ידי הקבלן
  • שיקומי בטון: כאשר הנזק הגיע אל הקורות ועמודי הבית, וגרמו לפגיעה בברזל שחל להתנפח יש כמה דברים שצריך לבצע וזה מתחיל בקילוף השכבות שהתנתקו, חשיפת הברזל על כל צדדיו, גירוד במברשת פלדה את הברזל ולאח מכן לצבוע אותו בממיר חלודה ומקשר בטון, לאחר מכן יש למלא אותו בסיקה RP רגילה או בסיקה RP POWER למילוי חורי עד שכבות של 5 ס"מ.
  • סוג חיפוי הקיר: כיוון שיש הרבה סוגי חיפוי קיר כך יש הרבה פעולות שונות לכל אחד. וזה נע מצביעה ועד מריחת שליכט אקרילי ואפילו החלפת אריחי אבן, עץ, אלומניום ועוד…
  • מיקום: האם קל להגיע לעבוד על האזור, אפשר לעבוד מסולם או פיגום נייד או שצריך להזמין פיגום קבוע לתהליך התיקון ולאיזה גובה צריך את הפיגום, האם צריך עבודת סנפלינג מיוחדת. כל אלה נעים מהמחיר הזול ועד היקר ביותר לביצוע.
  • מקור הרטיבות: הנזק יכול להיות בקירות אולם המקור יכול להיות בכלל בגג או ביסודות כל טיפול כזה פותח שלל רחב של עבודות קשורות או פרויקט נפרד.

מה האחריות על האיטום – איטום קירות חיצוניים המלצות

אחריות נעה בין שנה על עבודת צבע, שליכט ותיקוני טיח ועוד.. לבין ארבע שנים על איטום הגג ביריעות ביטומניות. האחריות אצל כלל הקבלנים נוגעת רק לצד אשר נעשתה עליו העבודה ולא לחלק הפנימי של הבית. בחברת עוז בנייה ושיפוצים בעת שיפוץ מקיף הכולל גם טיפול בחלקי הפנים תקבלו אחריות של שנה על רוב העבודות כמקובל בשוק וגם אחריות מורחבת על איטום יריעות ביטומניות, ביחד עם זה תקבלו שירות עתידי ומהיר לתקופה ארוכה יותר. חברתנו מאמינה בעבודה מקצועית ללא חזרות לכן מניסיוננו וממיעוט העבודות החוזרות צפוי לכם שקט ארוך שנים ואם יש בעיה אנו פה לטפל ולהגיב במהירות מרבית תוכלו לקבל על חברתנו המלצות רבות משיפוצים קודמים שביצענו.

איטום חיצוני לבית בחברת עוז בנייה ושיפוצים

לכל פנייה או בקשה בנוגע לאיטום קירות חיצוניים או לכל בעיית איטום ושיפוץ הבית חברת עוז בנייה ושיפוצים זמינה לתת מענה. תוכלו ליצור קשר איתנו דרך האתר או בטלפון 050-5253695 ונשמח לתת הצעת מחיר חינם ללא התחיבות.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי איטום

גג בטון פגיע למזגי מזג אוויר, פגיע בעת העלאת חפצים על הגג או בעת עבודת בעלי מקצוע. תחזוקה ובירות שוטפת על גג הבטון שלכם מבטיחה: הימנעות מנזקים מחמירים בקירות הפנים והחוץ כתוצאה מנזילה בגג, מניעה מפגיעה בתקרה. שמירה על החוזק המבני של יציקות הבטון בביתכם. מונעת נזקי רטיבות ועובש.

כביכול הוספת שכבה חדשה על שכבה ישנה אמורה לאטום את הגג. ואכן עקרונית זהו המצב כאשר השכבה העליונה במצב מושלם אולם במקר של כשל ולו הקטן ביותר. חדירת המים תגיע גם לשכבה מתחת וככה הלאה.

מניסיון של כמה עבודות שביצענו עם חומר מריס שקוף. התוצאות נראות מצוינות וכך גם תגובת הלקוחות.

 

השלבים הם:

  1. ניקוי והסרה של כל הלכלוך והחול.
  2. ביטון הצנרות שעל הרצפה.
  3. ביטון דפנות הקירות ויצירת מחסום בדלת המעבר למסדרון.
  4. מריחת סיקה על פני כל השטח.
  5. מריחת סיקה על גבי הקירות שנוגעים בהם מים.

האיטום הינו הבסיס עליו מרצפים או מחפים קירות. לכן אין אפשרות בדיעבד לתקן פגם זה, מבלי להחליף הכל. כיוון שיש תקן בנושא: המפרט הכללי לעבודות בניה, פרק 5, סעיף 063 מציין זאת. כמובן שיש צורך להיוועץ עם מהנדס בודק מוסמך ועם עורך דין במקרה הצורך.

זו בעיה נפוצה בישראל, היסודות יושבים בתוך האדמה, וכאשר האדמה רטובה הבטון נדבק גם הוא ברטיבות. כאשר הבטון הגיע לרוויה מהרטיבות, הרטיבות מתחילה לטפס ובכך היא נכנסת לתוך ביתנו, וגורמת לפיצוצי צבע ונזקים אף יותר גרועים.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!