איך לצבוע קיר נכון? רעיונות וטיפים לצביעת קירות

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

צביעת דירה קומפלט, איך לצבוע קיר נכון

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע צביעת חדר ועד צביעת ווילה באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים. בחרנו להציג לכם פה טיפים איך לצבוע קיר נכון: מאיך לצבוע בית ועד איך צובעים חדר בביתכם וגם קצת על צביעה דקורטיבית לקירות.

מנציגי עוז בניה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעת צביעת חדרים משתלמת שתשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

איך לצבוע קיר נכון? קבלו רעיונות לצביעת קירות

צביעת קירות הבית חיונית לשמירה על חזותו האסטטית, וכן לתחזוקתו. בחברת עוז בניה שיפוצים מבצעים עבודות צביעת קירות מקצועיות בכל סוג של קיר פנימי או חיצוני, בשלל שיטות ועם סוגים שונים של צבעים. כמו כן, בחברה זמינים לייעץ ולענות לכם על כל שאלה בנושא של צביעת קיר בבית.

מבקשים לצבוע את קירות ביתכם לבד או עם איש מקצוע? רוצים להבין איך לצבוע קיר נכון ובאופן מוצלח? לפניכם שורה של טיפים ועצות שיכולים לעזור.

איך לצבוע קיר עם רולר

צביעת קיר עם רולר היא משימה קלה ומהירה, שיכולה לעזור לכם להוסיף צבע חדש לחלל שלכם. עם זאת, חשוב לדעת כיצד לצבוע בצורה נכונה, כדי ליצור מראה אחיד ויפה.

כמה טיפים איך לצבוע קיר עם רולר:

  1. הכינו את הקיר: לפני שאתם מתחילים לצבוע, חשוב להכין את הקיר. הקיר צריך להיות נקי, יבש וחלק. אם הקיר ישן או פגום, ייתכן שיהיה צורך לתקן אותו לפני הצביעה.
  2. השתמשו בסרט הדבקה: סרט הדבקה הוא כלי שימושי מאוד לצביעה. הוא מאפשר לכם לצבוע את הקיר במדויק, מבלי ללכלך את האזורים שמסביב. השתמשו בסרט הדבקה כדי לכסות את הפינות, הקצוות והרצפה.
  3. השתמשו ברולר המתאים: ישנם סוגים רבים ושונים של רולרים, כך חשוב לבחור את הרולר המתאים עבור המשימה. רולר מתאים לצביעת קירות הוא רולר בעל סיבים טבעיים או סיבי פוליאסטר קצרים.
  4. הכניסו צבע לרולר: הכניסו כמות מספקת של צבע למשטח הרולר. לא צריך להכניס יותר מדי צבע, אחרת הוא עשוי לטפטף.
  5. צבעו את הקיר: צבעו את הקיר בתנועות משיכות, בכיוונים מנוגדים. צבעו את הקיר בשכבות דקות, עד שתגיעו לצבע אחיד.

הנה כמה טיפים נוספים לצביעת קיר עם רולר:

  • אם אתם צובעים קיר גדול, השתמשו במקל המתחבר לגלגלת וסולם לחיתוכים כדי להגיע לאזורים הגבוהים.
  • אם אתם צובעים קיר קטן, השתמשו במברשת קטנה לצביעת הפינות והקצוות.
  • אם אתם צובעים קיר עם גוון בהיר על קיר כהה או צבע כהה על קיר בהיר, ייתכן שתצטרכו לצבוע שכבה שלישית כדי ליצור מראה אחיד.

צביעת קיר עם רולר היא משימה קלה ומהירה, שיכולה לעזור לכם להוסיף צבע חדש לחלל שלכם. עם מעט תכנון וניסיון, תוכלו לצבוע קיר בצורה נכונה וליצור מראה אחיד ויפה.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

עבודות הכנה לצביעת הקירות

התשובה לשאלה איך צובעים קיר מתחילה למעשה עוד לפני הצביעה עצמה, עם כמה עבודות מקדימות. לשם כך, קודם כל יש לבדוק את מצב הקירות ותקינותם. אם הקיר תקין כל שעליכם לעשות הוא לדאוג לנקות אותו מכתמים, לכלוך, אבק, כתמים וקורי עכביש. מצד שני, במידה ויש בקיר קילופים, סדקים, חורים, רטיבות, עובש, נפיחות וכדומה, תצטרכו עבודות מקדימות של גירוד צבע ישן, תיקון רטיבות, סתימת חורים וסדקים, יישור קיר וכדומה. במקרים אלו, מורכבות העבודות יכולה להיות גדולה בהרבה, ועדיף לבצע אותן עם איש מקצוע. 

בחירת גוון הצבע לקירות החדר

התשובה לשאלה איך לצבוע את החדר ממשיכה לבחירה נכונה של צבעים עבורו. הבחירה תלויה בצבע שיש כבר על הקיר. למשל, אם הקיר צבוע בלבן תוכלו ליישם עליו למעשה כל צבע שתרצו, אך אם יש על הקיר גוון אחר, במידה ולא תבחרו באותו הצבע תצטרכו ליצור תחילה שכבת יסוד, שעליה תיישמו את גוון הצבע החדש.

כמו כן, בחירת גוון הצבע תלויה באווירה שאתם רוצים ליצור בחדר ובסגנון שלו. למשל, גוונים בהירים יוצרים תחושה של חלל פתוח ואוורירי, וגוונים כהים יוצרים תחושה יותר מכונסת ואינטימית. בנוסף, כל גוון של צבע מעביר תחושה אחרת בחלל. למשל, גוונים של כחול וירוק מעניקים תחושה קרירה ורגועה, גוונים של צהוב וכתום מעניקים למרחב תחושה חמימה וביתית.

מבבר לכך, ניתן גם לבחור ביותר מגוון אחד לחדר. למשל, חדר לבן שיש בו קיר כוח אחד צבעוני, או חדר שיש בו שני גוונים של כחול, או אפילו חדר עם שני צבעים שונים ומנוגדים.

בכל מקרה, אם מתוכנן חדר עם יותר מגוון אחד כדאי שתבחרו את הגוונים בקפידה ותבינו את  האפקט שהם ייצרו במרחב.

איך לצבוע קיר בלי ללכלך

צביעת קיר היא משימה מורכבת, שיכולה להסתיים בלכלוך רב. עם זאת, ישנם כמה טיפים שיעזרו לכם לדעת איך לצבוע קיר בלי ללכלך יותר מדי:

  • הכינו את הסביבה: לפני שאתם מתחילים לצבוע, חשוב להכין את הסביבה. הזיזו את כל הרהיטים והאביזרים מהאזור שאותו אתם רוצים לצבוע. אם לא ניתן להזיז את הרהיטים, מכסו אותם ביריעות ניילון או בד.
  • השתמשו בסרט הדבקה: סרט הדבקה הוא כלי שימושי מאוד לצביעה. הוא מאפשר לכם לצבוע את הקיר במדויק, מבלי ללכלך את האזורים שמסביב. השתמשו בסרט הדבקה כדי לכסות את הפינות, הקצוות והרצפה.
  • השתמשו במברשת קטנה: מברשת קטנה היא כלי שימושי לצביעת פינות וקצוות. היא מאפשרת לכם לצבוע בצורה מדויקת, מבלי ללכלך את האזורים שמסביב.
  • השתמשו בצבעים על בסיס מים: צבעים על בסיס מים פחות נוטים ללכלך מאשר צבעים על בסיס שמן. הם גם קלים לניקוי בעזרת מים וסבון.
  •  

המלצתינו אליכם היא לבחור בבעל מקצוע איכותי. כיוון שלא תמיד ואפילו בתכיפות מאוד גדולה אנו מגלים שצביעת קיר היא לא דבר פשוט. ולמרות שנראה שצביעת קיר הינה פעולה פשוטה שכל אחד יכול לעשות. לא כל אחד יודע איך לצבוע קיר בלי ללכלך.

תהליך שיפוצים יד של אדם צובעת קיר, בררו על מחיר צביעה לדירה 4 חדרים

באיזה סוג של צבע לבחור?

לצד בחירת הגוון, יש גם לבחור את סוג הצבע בו תעשו שימוש, כאשר לכל סוג של צבע יש תכונות משלו וגם תמחור שונה. בתור התחלה, הצבע הזול ביותר הינו סיד שמעניק קירות מאווררים ונושמים, אך בעייתי לנקות ממנו כתמים עם סמרטוט. הצבע הזה מאוד מתאים לתקרות הבית, אולם הוא פחות טוב לחדרים רטובים, שעבורם יש צורך לבחור בצבעים בעלי רמת כיסוי ואטימות יותר גבוהה.

באופן כללי, בימינו הצבע המועדף לצביעת קירות פנים הבית הוא האקרילי. אגב, אם מבקשים לצבוע קיר סיד בצבע אקרילי יש צורך ליצור ביניהם שכבה של צבע מקשר. מעבר לכך, ניתן למצוא בשוק צבעים בעלי תכונות נוספות, כמו צבע שמונע עובש ופרטיות, צבע בגוון מט, מבריק או משי, צבע עם מרקמים, צבע שיוצר אפקטים שונים כמו מראה חול, מראה תעשייתי ועוד.

יחד עם זאת, למי שרוצה ליצור קיר יותר מיוחד מומלץ להיעזר באיש מקצוע, וחשוב גם לזכור שלכל סוג של צבע יש שיטות עבודה אחרות. למשל, התשובה לשאלה איך לסייד קיר שונה מהתשובה לשאלה איך לצבוע קיר בצבע אקרילי.

כמה עולה עבודת צביעה?

כמובן, לצד השאלה איך לצבוע קיר יש גם להבין כמה יעלו לנו העבודות. אז עלות עבודת צביעה מוכתבת ממספר גורמים. קודם כל, היא נקבעת בהתאם לשטח הקירות שמבקשים לצבוע, בין אם מדובר בצביעת קיר אחד או יותר, צביעת חצי קיר גובה, צביעת תקרה וכדומה.

כמו כן, המחיר של עבודות צביעה מוכתב ממצב הקירות, ובאם יש צורך לבצע בהם גם עבודות תיקון וסיוד. עלות הצביעה גם מושפעת מסוג צבעים שמבקשים לעשות בהם שימוש, ומהציוד הנדרש כמו מברשות, דליים, חומרי ניקוי וכדומה.

לכך יש להוסיף את הזמן שעבודה זו גוזלת מכם, לרבות עבודות הכנה מקדימות ועבודות ניקיון בסיום. למעשה, אם תחשבו את כל הפרטים יתכן בהחלט שתגלו שעדיף לכם בסיכומו של דבר להביא איש מקצוע שיבצע את עבודות הצביעה, באופן הרבה יותר יעיל, איכותי ומדויק ממה שאתם מסוגלים לבצע.

קבלן שיפוץ ווילה פנימי, צביעת קירות

איך לצבוע קיר מתקלף

אם אתם רוצים לצבוע קיר מתקלף, חשוב להכין אותו כראוי לפני שתתחילו לצבוע. קיר מתקלף הוא קיר שצבעו התקלף או נוצרו בו סדקים. נפיחויות, מצב כזה עלול להיגרם עקב לבעיות של רטיבות, עיבוי ועובש.

הכנת הקיר

השלב הראשון בצביעה של קיר מתקלף הוא להסיר את כל הצבע הקיים. ניתן לעשות זאת באמצעות שפכטל, מברשת פלדה או מכונה לקלף צבע. לאחר שהסרת את כל הצבע הקיים, יש לנקות את הקיר מאבק.

אם הקיר ישן או פגום, ייתכן שיהיה צורך לתקן אותו לפני הצביעה. ניתן לעשות זאת באמצעות שפכטל אמריקאי או צלוטיט או הרבה חומרים אחרים הנמצאים בשוק. לאחר התיקון והשיפשוף, יש לנקות את הקיר בשנית. מומלץ מאוד לפני התיקוני ואף אחריהם למרוח בונדרול על הקירות.

בחירת הצבע

כאשר אתם בוחרים צבע לקיר מתקלף, חשוב לבחור צבע על בסיס מים. צבע על בסיס מים פחות נוטה לקלף או להיסדק מאשר צבע על בסיס שמן.

צביעת הקיר

לאחר שהקיר מוכן, ניתן להתחיל לצבוע. יש לצבוע את הקיר בשכבות דקות, בכיוונים מנוגדים. מומלץ לצבוע את הקיר בשתי שכבות כדי ליצור מראה אחיד.

טיפים נוספים

  • אם הקיר מתקלף מאוד, ייתכן שיהיה צורך לקלף את כל הצבע הקיים ולחזור על שלב ההכנה.
  • אם אתם לא בטוחים איך לצבוע קיר מתקלף, מומלץ להשתמש באנשי מקצוע.

לצבוע את הבית עם גורם מקצועי

יכול היות שתוכלו להתמודד לבד עם צביעת חדר אחד, אבל אם אתם מבקשים לצבוע מספר חללים או את כל הבית, לצבוע במספר גוונים, או ליצור אפקט מיוחד, כדאי שתפנו לגורם מקצועי כחברתנו. שירות צביעת קירות יבטיח קבלת עבודה מקצועית ואיכותית, שתבוצע במהירות ויעילות, ותעניק לכם בית מחודש ונקי מכתמי צבע ועבודה. כך תוכלו להוריד מכתפיכם את מרבית הטרחה הכרוכה בצביעת הבית וליהנות מתוצאות ברמה גבוהה במיוחד עם צביעה אחידה ללא משיכות מכחול, נזילות ושאר צרות.

להזמנת צביעת קירות מקצועית

לצביעת קירות מקצועית, לקבלת הצעת מחיר ומענה לעוד שאלות ללא עלות, צרו קשר עם חברת עוז בניה ושיפוצים בטלפון 050-5253695.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

Picture of ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי עבודת צביעה

אחריות הנהוגה בענף השיפוצים הינה שנה אחריות. וכך גם על ענף הצביעה. אחריות זו תכלול נשירת צבע (לא כתוצאה מרטיבות) ושינויי גוון של הצבע. אחריות צבע לא תכלול פגיעות ונזקי מים. כמובן שאנו תמיד נמליץ על החומרים ותהליכם הנכונים לביצוע העבודה. שיחזיקו שנים רבות.

צביעת דירה תיקח בין ימים ספורים לשבוע לכל היותר. ותושפע ממצב הקיר, כמות גוונים ואפקטים, והאם הדירה מרוהטת או ריקה.

בחברתנו לרוב מחיר צביעת התקרה הינה ברירת מחדל וכתוצאה נכלל בעלות צביעת החדר, אם כי לפעמים מופרדת ומועברת לסעיף אחר כאשר התמחור דורש בחלק מהמקומות כן וחלק לא.

בכל מקרה בהצעה אנו מציינים האם המחיר כלול או לא למען היושר והדרך הנכונה לעבוד.

בשום מצב פנים ואופן, כל מחיר לשיפוץ או צביעה שתקבלו בטלפון לא יהיה המחיר הסופי בשטח אלא רק מחיר הפתיחה, כאשר לא יהיה לכם ברור וכתוב מה הוא כולל. ולכן הצעת מחיר טלפונית הינה שקר. שצריך להיזהר ממנו.

שפריץ הוא חומר שקשה להסיר, זה לא שבלתי אפשרי להסיר זה אומר שהנזק שיגרם לקיר יצריך יישור מחדש שלו והחלקה. מה שאומר עבודה יקרה.  ישנה שיטה ישנה ולא מומלצת של שריפת הקיר בעזרת ברנר או פשוט עבודה סיזיפית של קילוף גם במחיר פציעת הטייח. ישנה אופציה נוספת שכדאי לבחון וזו יישור הקיר מבלי להסיר את השפריץ או לצפותו בפלטת גבס בכדי להקטין עלויות. כמובן שאופציות אלו ייקחו עוד עובי מהקיר. 

השקענו מאמר שלם הנותן טיפים והנחיות מה כדאי לעשות ואיך ואף כמה זה עולה. והכל למענכם בקישור הבא איך צובעים חדר .

צביעת קיר בשני צבעים היא דרך נהדרת להוסיף עניין ועומק לחלל. ניתן ליצור מגוון רעיונות עיצוביים באמצעות טכניקות שונות של צביעת קירות בשני צבעים.

חברת עוז בנייה ושיפוצים מציעה מספר טיפים לצביעה מקצועית של קיר בשני צבעים:

  1. הכנה מקדימה: לפני שאתם מתחילים לצבוע, חשוב להכין את הקיר כראוי. הקיר צריך להיות נקי, יבש וחלק. אם הקיר ישן או פגום, ייתכן שיהיה צורך לתקן אותו לפני הצביעה.
  2. בחירת צבעים: חשוב לבחור צבעים שמשלימים זה את זה. ניתן לבחור צבעים מנוגדים, צבעים משלימים או צבעים בגוונים דומים.
  3. חלוקת הקיר: כדי ליצור מרווח בין שני הצבעים, יש לחלק את הקיר לשניים באמצעות סרט הדבקה.
  4. צביעת הקיר: יש לצבוע את הקיר בצבעים שבחרתם. מומלץ לצבוע את הקיר בכיוונים מנוגדים כדי ליצור מראה אחיד.

להלן כמה רעיונות עיצוביים לצביעה של קיר בשני צבעים:

  • קיר כוח: קיר כוח הוא קיר אחד בחדר שצבוע בצבע עז או ייחודי. קיר כוח יכול לשמש כדי ליצור נקודת מוקד בחדר או כדי להוסיף תחושה של עניין וצבע.
  • צביעה חלקית: צביעה חלקית היא טכניקה בה צובעים חלק מהקיר בצבעים שונים. טכניקה זו יכולה לשמש כדי ליצור דפוסים או אפקטים מיוחדים.
  • צביעה מדורגת: צביעה מדורגת היא טכניקה בה משתמשים בשני צבעים או יותר כדי ליצור מראה מדורג. טכניקה זו יכולה לשמש כדי ליצור אשליה של עומק או כדי להוסיף עניין לקיר.

אם אתם רוצים לצבוע קיר בשני צבעים, חברת עוז בנייה ושיפוצים ממליצה להשתמש באנשי מקצוע. צוות המומחים של החברה ישמח לעזור לכם לבחור את הצבעים הנכונים ולצבוע את הקיר בצורה מקצועית.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!