איתור נזילות מים , בדחיפות ובמקצועיות

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

איתור נזילות מים בבתים ודירות

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות השיפוצים, הכוללות גם עבודת איתור נזילות מים בבית ותיקון צנרת מים באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בניה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

איתור נזילות מים – עבודה שיש בה דחיפות גדולה לפתרון הבעיה במינימום נזק והוצאה כספית

אין ספק כי בעיות אינסטלציה הן בין המצבים המטרידים והמעיקים שיש. מסוג הדברים שכן יש להם פתרון, ברוב המקרים אפילו מידי ולא מאוד יקר ועדיין הם תופסים אותנו ברגעים שאנחנו הכי לא מוכנים. פרט לעובדה ש: נזילות מים מובילות לנזקים אסתטיים כמו למשל כתמים על הקירות, הופעה של עובש, קילופים, חלודה בצינורות וכדומה הם גם יכולים להוביל ללא מעט בעיות עם השכנים ואף להגיע למצב של נזקים הפוגעים בערך הנכס ובבריאות שלנו. לכן, אם שמתם לב לבעיית רטיבות, נזילה או חמור מכך פיצוץ, הדבר הכי חשוב הוא להזמין אינסטלטור לאיתור נזילות מים ולטפל בבעיה כמה שיותר מהר.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

השלבים – איתור נזילות מים

זיהוי מיקום הנזילה – יש כל מיני מצבים שיכולים להוביל לנזילה ולכן הדבר הכי חשוב הוא לאתר את המקור שלה. חשוב להבין שלאו דווקא האזור שבו המים נגלים הוא גם מקור הנזילה. הרבה פעמים מקור הנזילה נסתר ואינו נראה לעין. במצב שבו מקור הנזילה בצנרת שמתחת לריצוף או בתוך הקירות, חייבים להיעזר במומחה שיש לו את הניסיון, הידע ואת הציוד והכלים המתאימים לאיתור נזילות.

שימוש בציוד מתקדם – ככל שהציוד יותר מתקדם מבחינה טכנולוגית, כך יותר קל לאתר את הנזילה. לחברתנו ציוד סופר מתקדם. אנו עושים שימוש בין השאר במצלמה תרמית לאיתור נזילות, מצלמה זו פועלת על הפרשי טמפרטורה ומאפשרת להבין מאיפה מגיעה הנזילה. בנוסף, ברשותנו מצלמה עם סיב אופטי אותה ניתן להשחיל לתוך הצנרת, מכשירים לבדיקת לחות מתחת לריצוף, מערכת איתור נזילת מים בגז ושעוני לחץ הבודקים האם יש נזילה בצנרת ולבדיקת צנרת חדשה לנזילות ועוד. אבל בכי חשוב ניסיון רב באיתור נזילת מים בבית.

סימנים נפוצים לגילוי נזילה בבית

לרוב בתחילה נזילות מהתיישנות צנרת הינם קטנות בהיקף ומאוד קשות לגילוי או לחשד לגבי נזילה אז איך כן אפשר לגלות ולמה לא להמתין.

  • הופעת כתמי עובש והתקלפויות צבע על הקירות וגדילתם, בנוסף גילוי עובש בגב רהיטים צמודים לקיר.
  • כתמים בריצוף קרוב לפינות הקיר ובסביבת חריצי הרובה.
  • התנפחות בפינות לוחות הפרקט.
  • סימני רטיבות על המשקופים ביחוד בבתים בעלי משקופים ישנים
  • התפשטות חלודה במוצרי חשמל כדוגמא מקרר תנור ומדיח המונחים בתוך ארון או על הרצפה.
  • שעון מים ראשי המסתובב ללא צריכה בבית
  • קצרים לא עקביים ותכופים במערכת החשמל יכולים להעיד על מים בסביבת חוטי החשמל.
  • במקרים קשים גם נפילת חלקי טיח וברזלים חלודים בתקרה יעידו על פגיעה נרחבת כבר כתוצאה מ: נזילות מים מהתקרה.

 

לאחר כל האמור, חוששים מנזילת מים בדירה או בבית פנו אלינו ונשמח לייעץ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

איתור נזילות מים מחיר

איתור נזילות בצנרת מים זה תחום קצת בעיתי במיוחד בבתים מורכבים כגון בתים פרטיים. הופעת סימני רטיבות באזורים שונים יכולה להטעות במחשבה כבעיה כוללת ואילו יכול להיות שהיא תוצאה של מספר בעיות שונות או באמת מלהיות בעיה חמורה מאוד. איתור נזילה יכול להיות משהו מאוד מהיר במזל ובמקצועיות או עבודה האורכת מספר שעות ללא איתור מקור הנזילה המחיר ינוע כמחיר ביקור שסוכם לבדיקה. במידה והתגלתה התקלה המחיר ינוע בין 1200 ש"ח ל 2000 ש"ח ללא עלות תיקון הבעיה. 

חברת עוז בנייה ושיפוצים מבצעת איתור נזילות מים בראשון לציון, איתור נזילות מים באשדוד, איתור נזילות מים במודעין וכל הערים והמושבים בטווח הקרוב אליהם

מאתר נזילות מים עוז בנייה ושיפוצים

חברתנו תאתר את הנזילה באופן המקצועי ביותר, תוך בדיקת כל מערכות הבית הרלוונטיות היכולות להחדיר מים למשל: בדיקת מרזבים, איתור נזילות מים בקיר, איתור נזילות מים מהגג, איתור נזילות מים מהשכנים ואיתור נזילות מים מהמזגן בנוסף נבדקים הכלים הסניטרים והחיבורים שלהם לוודא תקינות. לפעמים גילוי נזילה מוביל לתיקון נקודתי ללא נזק וזול למשל במצב של ברז לא תקין או תיקון צנרת מים ללא הרס בבית, לפעמים יש צורך בפתיחה נקודתית וביצוע תיקון פיצוץ צינור מים מדובר בתיקון נקודתי בעלות נמוכה יחסית ולפעמים יש צורך להחליף את כל צנרת המים בבית עקב שחיקה של ככל המערכת הישנה.

איתור נזילות מים בבית משותף

חברת עוז בנייה ושיפוצים מהווה גם קבלן אינסטלציה במרכז, קבלן אינסטלציה בדרום ומלבד איתור נזילות מים בבתים אנו מעניקים שירותי שיפוצים בכל התחומים. זקוקים למומחה איתור נזילות מים? צרו איתנו קשר ונשמח לענות לכם על כל השאלות בצורה מקצועית ולתת לכם מענה כמה שיותר מהר

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי אינסטלציה

עלות הזמנת אינסטלטור לתיקון נזילה תלויה בחומרת הנזילה ובסוג בעיית האינסטלציה. ככל שהדליפה חמורה יותר, כך העלות תהיה גבוהה יותר. גם סוג בעיית האינסטלציה יכולה להשפיע על העלות. לדוגמה, אם יש לך צינור שדולף מים לתקרה שלך, זה יהיה יקר יותר מאשר אם יש לך רק נזילה קטנה שמגיעה מהברז במטבח שלך.

לפרטים נוספים כנסו למאמר

בעיית אינסטלציה יכולה להיות קלה כמו ברז דולף או חמורה כמו צנרת שהתפוצצה. ישנם סוגים רבים ושונים של בעיות אינסטלציה, אך לכולן יש דבר אחד במשותף צריך בעל מקצוע אשר יבין את חומרת הבעיה כולה וייתן פתרון מתאים.

בעיות אינסטלציה נפוצות כוללות:

– ברז דולף – ניקוז סתום – צנרת התפוצצה – אסלה נוזלת – הצפת שירותים

לבחירת אינסטלטור טוב באזור שלך. ישנם גורמים רבים ושונים שכדאי לקחת בחשבון לפני בחירה. חשוב לבחור מישהו מורשה ומבוטח, ובעל ניסיון בסוג בעיית האינסטלציה שיש לכם. כדאי גם לוודא שהשרברבים זמינים כאשר אתם צריכים אותם ושיש להם רקורד של ביקורות טובות של לקוחות.

עבודות האינסטלציה הנפוצות ביותר כוללות:

– תיקון ברזים דולפים

– החלפת אסלה שבורה

– תיקון קו ביוב או ביוב סתום

– החלפת צינור מדיח כלים או התקנת מדיח כלים חדש

לא, לא כדאי לנסות להתקין אינסטלציה ללא מומחה אינסטלציה. עדיף להזמין מומחה אינסטלציה ולבצע את העבודה כמו שצריך בפעם הראשונה. נשמח שתפנו אלינו הצעת מחיר חינם

הכל תלוי בהיקף, לתיקונים קלים כמו החלפת ברז תוכלו לפנות לכל סוג של אינסטלטור לעבודות מורכבות כמו החלפת צנרת בכל הבית מומלץ לפנות לחברת שיפוצים שתעשה לך את כלל העבודות. נשמח שתפנו אלינו לקבלת הצעת מחיר חינם.

איתור נזילות מים בקיר הוא תהליך חשוב, שיכול למנוע נזקים חמורים לבית. ישנן מספר שיטות לאיתור נזילות מים בקיר, אך השיטה היעילה ביותר היא באמצעות מצלמה תרמית.

מצלמה תרמית היא מכשיר המשמש לזיהוי אזורים חמים וקורים. נזילות מים בקיר גורמות לעליית הטמפרטורה באזור הנזילה. מצלמה תרמית יכולה לזהות את אזורי החימום הללו, מה שמאפשר לאתר את הנזילה במדויק.

שיטה נוספת לאיתור נזילות מים בקיר היא באמצעות גלאי רטיבות. גלאי רטיבות הוא מכשיר המשמש לזיהוי נוכחות של מים. גלאי רטיבות יכול לזהות מים גם אם הם נמצאים מאחורי קיר או התקרה.

אם אתם חושדים שיש לכם נזילה בקיר, פנו אלינו בעוז בנייה ושיפוצים ונשמח לעזור לכם באיתור נזילות מים. ולפתור את הבעיה בצורה מקצועית.

איתור נזילות מים מחיר משתנה בהתאם למספר גורמים, כגון:

  • סוג הנזילה
  • מיקום הנזילה
  • מורכבות התיקון

בדרך כלל, מחיר איתור נזילה נע בין 500-1500 ש"ח. במקרים מסוימים, המחיר עשוי להיות גבוה יותר, אם הנזילה מורכבת או נמצאת במקום קשה להגעה.

חברת עוז בנייה ושיפוצים מציעה שירותי איתור נזילות מים במחירים הוגנים. צוות המומחים שלנו ישמח לתת לכם הצעת מחיר משתלמת, בהתאם לצרכים שלכם.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!