חברת שיפוצים באשדוד – חברת שיפוצים קרובה אליכם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

חברת שיפוצים באשדוד כל העבודות הדרושות לכם

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לברר כמה עולה שיפוץ דירה, בית, חנות או משרד באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

חברת שיפוצים באשדוד – קרבה, מחיר, אמינות ומקצועיות הם שיקולים מובילים

אם חיפשתם חברת שיפוצים באשדוד כנראה שהגעתם לנחלה. עוז שיפוצים הינה אחת החברות המובילות בתחומה בשוק הבנייה והשיפוצים עם מוניטין של עשרות שנים בענף הבנייה והתמחות בכלל העבודות וענפי הבנייה השונים. עם קשת רחבה של בעלי מקצוע מכל התחומים, החל מחשמל, דרך אינסטלציה, מיזוג אויר, גבס ועוד מיצבה את עצמה עוז בנייה ושיפוצים בתור חברה מהמובילות במשק בתחומה – חברת שיפוצים באשדוד מומלצת.

בעלי המקצוע שאיתם תעבדו ניחנים לא רק במקצועיות חסרת פשרות כל אחד בתחומו אלא גם בהבנת צורכי הלקוח, בין אם מדובר על גמישות תוך כדי השיפוץ ובין אם הצורך שלכם שנסיים את העבודה מוקדם ככל האפשר.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

מדוע לבחור בעוז בנייה ושיפוצים?

כאשר בוחרים חברת שיפוצים באשדוד יש לא מעט דברים שעלינו לשים אליהם לב. בכל זאת מדובר באלפי שקלים, לפעמים עשרות אלפים ולפעמים גם מאות אלפים. לכן, מדובר בבחירה חשובה שאין להקל בה ראש כאשר שיקולים כמו ותק, מקצועיות, הגינות, חומרי עבודה איכותיים יהפכו את השיפוץ למרהיב ואיכותי.

אז כפי שכבר ציינו היתרון המובהק של החברה הוא הניסיון הרב של החברה שלנו בתחום הבנייה. ברגע שתחליטו לתת לנו את הפרויקט בידיים, אנו ניקח אותו מתחילתו ועד סופו. אנו נתקלים באנשים רבים ללא ניסיון כלל בתחום הבנייה, וגם בכאלה שפשוט לא רוצים להתעסק באף אחד משלבי הבנייה עצמה פרט לבחירת הרהיטים, הנגרות, האינסטלציה והחשמל.

אנו נוריד מכם כל אחריות הנדרשת בתהליך הבחירה של בעלי המקצוע וכל כאב ראש הנלווה בזה, החל בתיאום העבודות, דרך הפיקוח על הבנייה ועד שלב הביקורות. למעשה לא תצטרכו כלל וכלל להתעסק בשום דבר שקשור לבנייה אלא רק בסופה לבוא ולקבל את המפתח לביתכם החדש והמשופץ.

מה אנחנו עושים עבורכם במהלך השיפוץ?

אז בראש ובראשונה אנו אחראים לתאם עם כל בעלי המקצוע את זמן הגעתו לתחילת לסיום חלקו במלאכת שיפוץ הבית. אנו מספקים מטריית שירותים רחבה ומעניקים לקהל לקוחותינו את כל השירותים תחת קורת גג אחת מה שחוסך זמן רב ואף מוזיל עלויות.

הדבר אינו מורכב מידי אך עם השנים הגענו למסקנה כי יותר מידי בעלי מקצוע או סנכרון לא נכון של סדר הופעת בעלי המקצוע בבית עלול לגרום לבנייה ולאחר מכן הריסה מיותר או נזק כזה או אחר לדברים שכבר קיימים בבית. מעבר לסנכרון בבעלי המקצוע אנו נבצע פיקוח מתמיד אחרי בעלי המקצוע, דבר מאוד חיוני כאשר מדובר בשיפוצים.

פיקוח מתמיד על בעלי המקצוע ימנע בעיות עתידיות וליקויי בנייה ולכן חשוב מאוד לתפוס את הדברים האלה כאשר הם קטנים לפני שהם מתפתחים לבעיות גדולות יותר.

דבר נוסף הוא הקשר אתכם, אנו אחראים במהלך השיפוץ בראש ובראשונה לעדכן אתכם בנעשה בביתכם החדש או המשופץ. בנוסף, אנו נעמוד אתכם בקשר רציף כל פעם שנגיע לשלב בו עליכם לבחור דבר כזה או אחר עבור הבית שלכם.

אנו נדאג לעמוד בלוח הזמנים אשר נקבע מראש עבור השיפוץ כי אנו יודעים כמה הדבר קריטי עבורכם, בין אם מדובר במעבר מדירה אחת לאחרת או בין אם לוח הזמנים של השיפוץ שמותאם ללוח הזמנים האישי בחייכם כמו מעבר בית ספר של ילדיכם וכדומה.

לפרטים נוספים אודות חברת שיפוצים באשדוד מומלצת, השאירו את הפרטים שלכם אצלנו באתר או התקשרו ונשמח לחזור אליכם עם מענה על כל השאלות. ומתן הצעת מחיר חינם ללא התחייבות.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאים כללים

שיפוץ בבית פרטי משתנה בין בית לבית. כאשר כל פרויקט נבדל בהיקף השיפוץ ובאזורים בהם אנו מטפלים. שיפוץ מקיף לבית פרטי לרוב אורך כחודשיים, כאשר מוסיפים גם טיפול מקיף לבית חיצוני ועיצוב הגינה התווסף לפחות עוד חודש עבודה.

שיפוץ בית פרטי יכול להיות חוויה מרגשת ומתגמלת, אך גם דורש תכנון וביצוע קפדניים. מעדכון המטבח ועד הוספת חדר אמבטיה חדש, יש אינספור דרכים להפוך בית קיים למשהו חדש ומשופר. בעזרת שיפוצים נכונים תוכלו לגרום לבית שלכם להיראות טוב יותר, להרגיש נוח יותר ואף להעלות את ערכו. במאמר זה, נחקור כמה מפרויקט השיפוץ הפופולריים ביותר עבור בתים פרטיים ונדון כיצד הם יכולים לעזור לך ליצור חלל שהוא גם פונקציונלי וגם אסתטי.

עוז בניה ושיפוצים היא ספק מהימן של שירותי שיפוץ בתים. אנו מספקים הצעות מחיר משתלמות לכל סוגי הפרויקטים, החל מתיקונים קטנים ועד שיפוצים בקנה מידה מלא. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו מחויב לספק את איכות הביצוע הגבוהה ביותר במחירים תחרותיים. כדי לקבל מאיתנו הצעת מחיר משתלמת, פשוט מלא את הטופס המקוון שלנו ואחד המומחים שלנו ייצור איתך קשר עם הצעת מחיר מותאמת לפי הצרכים שלך. נשמח לעזור לך להגשים את חלומות שיפוץ הבית שלך!

עוז בניה ושיפוצים הוא מקור מהימן לשירותי שיפוץ בתים. אנו מציעים מגוון שירותים שיעזרו לכם להפוך את הבית שלכם לבית החלומות שלכם. מבנייה חדשה ועד שיפוץ, יש לנו את המומחיות להגשים את החזון שלך. בין אם אתם מחפשים שיפוץ מטבחים או עדכוני חדר אמבטיה, הצוות שלנו יכול לספק את הפתרון המושלם בתקציב ובזמן. עם אנשי המקצוע המנוסים שלנו, אנו יכולים להתמודד עם כל דבר, מחיווט חשמלי ועד צביעה והתקנת ריצוף. עם עוז בניה ושיפוצים אתם יכולים להיות בטוחים שבית החלומות שלכם יהפוך למציאות!

עוז בנייה ושיפוצים עוסקת בתחום הבנייה והשיפוצים למעלה מ-45 שנים. במהלך תקופה זו, אנו השלמנו פרויקטים רבים, החל מבתי מגורים ועד מבנים מסחריים. אנו עבדנו על מגוון פרויקטים כמו שיפוץ מטבחים, הוספת חדרים חדשים למבנים קיימים ובניית בתים מותאמים אישית מהיסוד. אנו גם סיפקנו שירותי עיצוב פנים לרבים מלקוחותינו. עם הניסיון והמומחיות שלנו , אנו מסוגלים לספק עבודה באיכות גבוהה העונה על צרכי לקוחותינו.

עוז בנייה ושיפוצים ידועה במחויבותה לחומרים ועבודת יד באיכות גבוהה. תוך התמקדות חזקה בבקרת איכות, החברה דואגת שכל החומרים המשמשים בפרויקטים הבנייה והשיפוץ יהיו ברמה הגבוהה ביותר. מחומרי בניין עמידים ועד לגימורים מסוגננים, עוז בנייה ושיפוצים מתגאה במתן ללקוחות מוצרים מעולים שיחזיקו מעמד לאורך שנים.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!