חברת שיפוצים באשקלון – חברה מומלצת בטווח הקרוב אליכם.

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

חברת שיפוצים באשקלון מבצעת הדבקת ריצוף ועוד מגוון עבודות במקום אחד

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ ובפרט באשקלון, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות השיפוצים, הגמר ועיצוב הגינה באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

חברת שיפוצים באשקלון – קרוב, זול, איכותי ומשתלם לכם.

מחפשים חברת שיפוצים באשקלון ולא יודעים מאיפה להתחיל וכיצד להתקדם בתהליך? הגעתם בדיוק למקום הנכון! אחת השאלות הפופולאריות אותם ישראלים ברחבי הארץ שואלים לקראת שיפוץ היא כיצד לבחור קבלן שיפוצים או איך אכן אנו יודעים כי מדובר בבעל המקצוע המתאים מבחינת סוג העבודה אותה אנו מעוניינים לבצע.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

האם המלצה זה מספיק?

הרבה פעמים אנחנו נוטים להקשיב לחבר או שכן שנתן לנו המלצה על שיפוצניק או בעל מקצוע ספציפי. ובכן, המלצה זה בהחלט משהו שיכול לתת לנו כיוון אבל זה לא מספיק.

כי בסופו של דבר בתור לקוחות, אנחנו רוצים כמה שיותר קבלות. אנחנו רוצים לדעת שהידע של אותו בעל מקצוע הוא משהו שנצבר לאורך זמן ולא משהו נקודתי. לכן, כמה המלצות על אותו שיפוצניק או על אותה חברת שיפוצים לצד התאמה ספציפית לגבי סוג העבודה זה כבר כיוון טוב.

דבר נוסף שכדאי להתייחס אליו בתהליך הבחירה של חברת שיפוצים באשקלון או בכל עיר אחרת הוא פרויקטים גמורים. ברגע שאתם מגיעים לדירה או בית בהם המשפחה כבר סיימו את השיפוץ אתם יכולים לבחון המון דברים חשובים כמו למשל:

חומרי העבודה – אפשר בעין להסתכל ולראות עד כמה החומרים בהם החברה עשה שימוש במהלך השיפוץ אכן איכותיים.

עבודה ורמת גימור – עוד משהו שכמעט כל עין יכולה לראות הוא עד כמה רמת הגימור של השיפוץ היא ברמה גבוהה. הסתכלו על הפינישים של הצבע, על הפאנלים של הפרקט, על הרובה במקלחת – כל אלה יכולים להעיד כי אכן מדובר בחברת שיפוצים מקצועית ומנוסה.

שאלות מקצועיות – תמיד תוכלו ליצור קשר עם הלקוחות ולשאול האם החברה עמדה בלוחות זמנים, האם היו שינויים דרסטיים בתקציב או שהם ידעו מראש לאן זה הולך, האם היו תקלות או בעיות בתיאומים במהלך השיפוץ, עד כמה מנהל העבודה היה נוכח בזמן השיפוץ ועוד שאלות שמעידות על רמת אמינות ומקצועיות של החברה.

חברת שיפוצים באשקלון למה אנחנו?

חברת עוז בנייה ושיפוצים רשומה בעל ניסיון רב שנים בכל מה שקשור לתחום השיפוצים. אנו מעניקים לקהל לקוחותינו מטריית שירותים רחבה הכוללת בתוכה את כל התהליכים כך שאתם יכולים לחסוך זמן יקר ולהוזיל את עלות השיפוץ בעשרות אחוזים. כל עבודות השיפוצים מתבצעות באחריות מלאה.

יש לנו את היכולת לעמוד בלוח הזמנים משום שכל בעלי המקצוע והקבלנים עובדים תחתינו ואין מצב שאנו צריכים לפנות לספק חיצוני וזה מאפשר תיאום וסנכרון מלא. אנו מגישים הצעת מחיר מפורטת על כל שלבי הפרויקט עם כתב כמויות מדויק, ככה שלאורך כל התהליך אתם יודעים מה קורה ומתי.

חברת עוז בנייה ושיפוצים מבצעת את כל עבודות השיפוץ:

  1. עבודות ריצוף: ריצוף לבית, הדבקת ריצוף, התקנת פרקטים מכל הסוגים, ניקוי גרנוליט, הדבקת שטיחים מקיר לקיר, התקנת פרקט ועוד.
  2. שיפוץ מקלחת ושירותים
  3. עבודות גבס: הנמכת תקרת גבס, עיצוב תקרת גבס, דקורציה בגבס, ביצוע עבודות גבס מתקדמות, ספריות גבס ומגוון של פתרונות אחסון בגבס.
  4. עבודות מסגרות, בטון, אלומיניום, הריסה ופינוי, ניקוי בלחץ גבוה
  5. חיפוי וצביעת קירות: צביעה חיצונית לבית, חיפוי בריקים, הנחת טפטים, יצוקים טבעיים וצביעת דירה.
  6. עיצוב פנים וייעוץ אדריכלי
  7. עבודות אינסטלציה: התקנת דודים, מערכות מים והחלפת צנרת.
  8. אוורור, מיזוג, עבודות חשמל ותקשורת
  9. עבודות נגרות
  10. עיצוב ותכנון גינות

לפרטים נוספים אודות חברת שיפוצים באשקלון, שיפוץ הדירה או המשרד, צרו איתנו קשר באתר ונשמח לסייע לכם.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאים כללים

שיפוץ בבית פרטי משתנה בין בית לבית. כאשר כל פרויקט נבדל בהיקף השיפוץ ובאזורים בהם אנו מטפלים. שיפוץ מקיף לבית פרטי לרוב אורך כחודשיים, כאשר מוסיפים גם טיפול מקיף לבית חיצוני ועיצוב הגינה התווסף לפחות עוד חודש עבודה.

שיפוץ בית פרטי יכול להיות חוויה מרגשת ומתגמלת, אך גם דורש תכנון וביצוע קפדניים. מעדכון המטבח ועד הוספת חדר אמבטיה חדש, יש אינספור דרכים להפוך בית קיים למשהו חדש ומשופר. בעזרת שיפוצים נכונים תוכלו לגרום לבית שלכם להיראות טוב יותר, להרגיש נוח יותר ואף להעלות את ערכו. במאמר זה, נחקור כמה מפרויקט השיפוץ הפופולריים ביותר עבור בתים פרטיים ונדון כיצד הם יכולים לעזור לך ליצור חלל שהוא גם פונקציונלי וגם אסתטי.

עוז בניה ושיפוצים היא ספק מהימן של שירותי שיפוץ בתים. אנו מספקים הצעות מחיר משתלמות לכל סוגי הפרויקטים, החל מתיקונים קטנים ועד שיפוצים בקנה מידה מלא. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו מחויב לספק את איכות הביצוע הגבוהה ביותר במחירים תחרותיים. כדי לקבל מאיתנו הצעת מחיר משתלמת, פשוט מלא את הטופס המקוון שלנו ואחד המומחים שלנו ייצור איתך קשר עם הצעת מחיר מותאמת לפי הצרכים שלך. נשמח לעזור לך להגשים את חלומות שיפוץ הבית שלך!

עוז בניה ושיפוצים הוא מקור מהימן לשירותי שיפוץ בתים. אנו מציעים מגוון שירותים שיעזרו לכם להפוך את הבית שלכם לבית החלומות שלכם. מבנייה חדשה ועד שיפוץ, יש לנו את המומחיות להגשים את החזון שלך. בין אם אתם מחפשים שיפוץ מטבחים או עדכוני חדר אמבטיה, הצוות שלנו יכול לספק את הפתרון המושלם בתקציב ובזמן. עם אנשי המקצוע המנוסים שלנו, אנו יכולים להתמודד עם כל דבר, מחיווט חשמלי ועד צביעה והתקנת ריצוף. עם עוז בניה ושיפוצים אתם יכולים להיות בטוחים שבית החלומות שלכם יהפוך למציאות!

עוז בנייה ושיפוצים עוסקת בתחום הבנייה והשיפוצים למעלה מ-45 שנים. במהלך תקופה זו, אנו השלמנו פרויקטים רבים, החל מבתי מגורים ועד מבנים מסחריים. אנו עבדנו על מגוון פרויקטים כמו שיפוץ מטבחים, הוספת חדרים חדשים למבנים קיימים ובניית בתים מותאמים אישית מהיסוד. אנו גם סיפקנו שירותי עיצוב פנים לרבים מלקוחותינו. עם הניסיון והמומחיות שלנו , אנו מסוגלים לספק עבודה באיכות גבוהה העונה על צרכי לקוחותינו.

עוז בנייה ושיפוצים ידועה במחויבותה לחומרים ועבודת יד באיכות גבוהה. תוך התמקדות חזקה בבקרת איכות, החברה דואגת שכל החומרים המשמשים בפרויקטים הבנייה והשיפוץ יהיו ברמה הגבוהה ביותר. מחומרי בניין עמידים ועד לגימורים מסוגננים, עוז בנייה ושיפוצים מתגאה במתן ללקוחות מוצרים מעולים שיחזיקו מעמד לאורך שנים.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!