מחיר צביעת דירה 4 חדרים – כמה זה יעלה לנו ?

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תהליך שיפוצים יד של אדם צובעת קיר, בררו על מחיר צביעה לדירה 4 חדרים

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים וצביעת דירות מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע ולברר על מחיר צביעת דירה 4 חדרים. והכל באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם

תוכן עניינים

מחיר צביעת דירה 4 חדרים שאלה של הרבה בעלי דירות

אחת לכמה שנים עלינו לבצע תחזוקה תקופתית לדירה שלנו שמתבלה באופן טבעי עם הזמן כאשר הדבר שמתבלה הכי מהר הוא כמובן הצבע על הקירות. אנו רואים שחיקה בצבע של קירות הבית בעיקר בבתים בהם ישנם ילדים קטנים ואפילו בעלי חיים, שכן הילדים לעיתים משחקים עם הצעצועים שלהם על הקירות ובעלי החיים פעמים רבות נשענים או נשכבים על הקיר בכדי להצטנן בחודשי הקיץ ובכך מכתימים את הקירות. 

בנוסף לכך יש שחיקה טבעית של הצבע כתוצאה מכיסאות, שולחנות, פחי אשפה או ידיות של דלתות שפוגעות או מתחככות על בסיס קבוע בקירות ומשאירים סימני צבע על הקיר הלבן. במאמר הבא נסביר לכם מעט על התהליך של בחירת צבעי עבור צביעת הדירה שלכם, מתי כדאי לבצע את העבודה הזו, מהו המחיר לעבודת צביעת דירה 4 חדרים כמה, האם וכיצד ניתן להוזיל את המחיר הזה מבלי לפגוע באיכות הצביעה.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

מתי יש לבצע צביעת דירה 4 חדרים?

אין ספק שצביעת הדירה היא תיק, בעיקר כאשר מדובר בדירה שמרוהטת היות ולפני מלאכת הצביעה יש לכסות היטב את כל הרהיטים בבית על מנת שלא יתלכלכו מתהליך הכנת הקירות לצביעה וכמובן לא יוכתמו מהליך הצביעה עצמו. עבור בעלי דירות שמשכירים את הדירה שלהם מדובר בתהליך שחובה לבצע בעיקר כאשר מחליפים שוכרים.

לכן עבורם התקופה שהכי נוחה לבצע את תהליך הצביעה היא בתפר שבין השוכר היוצא לשוכר הנכנס שכן, בדרך כלל יש מספר ימים או שבועות להכין את הדירה לקראת השוכר הבא. כאשר מדובר בדירה שאנו גרים בה ורוצים לצבוע בה את הקירות על מנת לרענן אותה העדיפות היא לעשות זאת בקיץ, כאשר הצבע מתייבש יותר מהר כמובן וניתן לפתוח את החלונות במשך כל היום על מנת לאוורר את הבית. רצוי למצוא יום או יומיים בו כל בני הבית נמצאים מחוץ לבית, שכן ההכנה לצביעה לוקחת בדרך כלל יום ולאחר מכן עוד יום שלם בו יצטרך בעל המקצוע לצבוע את כל קירות הבית. במידה ויש תיקונים מורכבים, רטיבויות על הקירות ופעולות תחזוקה נוספות התהליך צפוי להימשך עוד מספר ימי עבודה.

איך נבחר צבעי מקצועי לביצוע העבודה?

אין ספק שמלאכת צביעת הבית היא מעט יותר מסובכת ממה שכולם חושבים היות ובעל המקצוע לא בא עם מברשת ומיד מתחיל לצבוע את הבית. לכן, עליכם לוודא כי אתם בוחרים את בעל המקצוע המקצועי ביותר עבור צביעת הדירה שלכם. בכדי לעשות זאת כדאי להישען על המלצות של חברים או בני משפחה כאשר בהיעדר כאלו ניתן לחפש המלצות על צבעי ספציפי ברחבי האינטרנט באתרים של בעלי מקצוע. אל תתפתו להזמין צבעי שפרסם מודעה ברחוב על צביעת הדירה שלכם במחיר מגוחך היות וככה גם תיראה העבודה שלו בדרך כלל.

צור קשר עם חברת עוז בניה ושיפוצים. מחיר צביעת דירה 4 חדרים

מה על הצבעי לעשות לפני צביעת הדירה?

אז כפי שכבר ציינו ישנה הרבה עבודת הכנה לפני צביעת הבית כאשר קודם כל צבעי מקצועי יגיע אליכם הביתה ויתחיל לכסות את כלל הרהיטים ומכשירים החשמל בבית בכדי שלא יצברו לכלוך במהלך העבודה. לאחר מכן תתחיל מלאכת הכנת הקירות כאשר קודם כל יש לאטום את כל החורים הלא רצויים בקיר, מגרעות שנוצרו כתוצאה ממכות בקיר, חריצים שנוצרו עם הזמן ועוד. לאחר עבודת האיטום של כל אותם חריצים וסדקים בקיר יש לחכות עד שיתייבשו ולאחר מכן לשייף את הקיר לצורה חלקה ואחידה.

בזמן שהצבעי ממתין שהחומר איטום יתייבש הוא ייגש למקומות אחרים בבית שם יש לבצע טיפול נגד עובש. הסיבה לכך היא שבמידה ואנו נבצע את הצביעה על גבי העובש הצבע יתקלף מהר מאוד ולכן קודם כל יש למרוח חומר מיוחד לאחר הסרת העובש ולטפל בקיר לפני הצביעה שלו. תופעה זאת אופיינית לקירות בהן הופיעה רטיבות או לקירות חדר האמבטיה במידה ולא מאווררים אותו.

מהו מחיר צביעת דירה 4 חדרים ?

המחיר של צביעת דירה 4 חדרים משתנה בעיקר לאור מספר פרמטרים כאשר קודם כל יש לקחת בחשבון את גודל עבודת ההכנה, שכן במידה ואין צורך בכיסוי רהיטי הדירה כמו גם בעבודה רבה של הכנת הקירות עלות העבודה תהיה זולה יותר. לחילופין אם ברצונכם למשל להוזיל את מחיר הצביעה של הבית שלכם תוכלו לסגור עם צבעי שאתם עושים חלק מעבודה ההכנה של כיסוי הרהיטים והרצפה למשל ואת עבודות הניקיון בגמר העבודה. ככלל המחיר של צביעת דירת ארבעה חדרים יהיה בין 2000 ש״ח ל- 2500 ש״ח במידה והדירה ריקה כאשר אם הדירה מאוכלסת עם ריהוט ואנו נרצה גם לצבוע את התקרה המחיר יהיה יותר גבוה ויגיע לעלויות בסדר גודל של בין 4500 ש״ח ל- 5000 ש״ח. יש לשים לב מה בדיוק כוללת הצעת המחיר שהצבעי נותן לכן שכן עליכם להקפיד שההצעה כוללת צביעה של שתי שכבות (אם מדובר בהחלפת צבעים המחיר יכול לעלות ויש צורך ביותר שכבות), אחריות על הצביעה במקרה של תיקונים נחוצים בתום העבודה וכמובן ההכנות הספציפיות של קירות הבית לצביעה.

לעוד פרטים ושאלות אתם מוזמנים לפנות לחברתנו עוז בניה ושיפוצים. כל פניה תתקבל בביקור בדירה וקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות. תוכלו להשאיר פניה באתר או להתקשר.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי צביעת דירה

אחריות הנהוגה בענף השיפוצים הינה שנה אחריות. וכך גם על ענף הצביעה. אחריות זו תכלול נשירת צבע (לא כתוצאה מרטיבות) ושינויי גוון של הצבע. אחריות צבע לא תכלול פגיעות ונזקי מים. כמובן שאנו תמיד נמליץ על החומרים ותהליכם הנכונים לביצוע העבודה. שיחזיקו שנים רבות.

צביעת דירה תיקח בין ימים ספורים לשבוע לכל היותר. ותושפע ממצב הקיר, כמות גוונים ואפקטים, והאם הדירה מרוהטת או ריקה.

בחברתנו לרוב מחיר צביעת התקרה הינה ברירת מחדל וכתוצאה נכלל בעלות צביעת החדר, אם כי לפעמים מופרדת ומועברת לסעיף אחר כאשר התמחור דורש בחלק מהמקומות כן וחלק לא.

בכל מקרה בהצעה אנו מציינים האם המחיר כלול או לא למען היושר והדרך הנכונה לעבוד.

בשום מצב פנים ואופן, כל מחיר לשיפוץ או צביעה שתקבלו בטלפון לא יהיה המחיר הסופי בשטח אלא רק מחיר הפתיחה, כאשר לא יהיה לכם ברור וכתוב מה הוא כולל. ולכן הצעת מחיר טלפונית הינה שקר. שצריך להיזהר ממנו.

שפריץ הוא חומר שקשה להסיר, זה לא שבלתי אפשרי להסיר זה אומר שהנזק שיגרם לקיר יצריך יישור מחדש שלו והחלקה. מה שאומר עבודה יקרה.  ישנה שיטה ישנה ולא מומלצת של שריפת הקיר בעזרת ברנר או פשוט עבודה סיזיפית של קילוף גם במחיר פציעת הטייח. ישנה אופציה נוספת שכדאי לבחון וזו יישור הקיר מבלי להסיר את השפריץ או לצפותו בפלטת גבס בכדי להקטין עלויות. כמובן שאופציות אלו ייקחו עוד עובי מהקיר. 

אכן זה אפשרי, אם כי קצת לא נוח. סכמו איתנו מראש ונגיע להסכמה כיצד הצביעה תתבצע. האם חדר חדר או שתוכלו לפנות שני חדרים בבת אחת.

הכל תלוי מה סוג הרצפה ? האם היא שיש, קרמיקה או פרקט. בקרמיקה שקל לנקותה מספי יהיה לפרוס קרטון הנרכש על ידינו ופריסתו על הרצפה. במשטחים סופגים לדוגמא פרקט וחלק מסוגי השיש קיים היום פתרון שנקרא "שטיח הפלא" המגיע במידה 1מטר על אורך 10 מטר. והוא מגן בפני מכות בנוסף, לא נקרע כמו קרטון ובעל יכולת ספיגת נוזלים וצבע מבלי להעביר לשכבת הריצוף. 

להן הגורמים שישפיעו על מחיר צביעת הדירה:

גודל הדירה – יותר שטח יותר חדרים עלות גבוהה יותר.

גוון ואפקטים – ככל שתשנו הרבה גוונים או גוונים כהים יותר כך המחיר עולה. כמו גם כמות האפקטים. על כל אפקט או גוון הקבלן צריך לקנות עוד פח. ובכמויות קטנות המחיר לליטר צבע עולה גם לקבלן.

מצב הדירה – יותר חפצים משמעותו יותר עיטוף ופירוק והחזרה ויותר עבודה. קירות פגועים יותר עבודת תיקונים והחלקה.

רמת ביצוע – דרשתם החלקת קירות המחיר יעלה.

 

 

מחיר צביעת בית חיצוני מושפע ישירות מגודל הבית, כמו גם מצבו החיצוני של הבית. אבל העלות הגדולה מכולם גם לקבלן זה הצורך בפיגומים. כאשר בעלות הקבלן פיגום נייד ובעזרתו ניתן לצבוע המחיר ירד משמעותית. פיגום נייד לא יתאים או אין לקבלן שכירת פיגום אינה דבר זול. 

חייבים לזכור קירות חיצוניים בעלי צבע ישן או סדוקים, גורמים לחדירת מים ובעיות רטיבות בבי כמו גם נזקים מבניים לעמודים.

השקענו מאמר שלם הנותן טיפים והנחיות מה כדאי לעשות ואיך ואף כמה זה עולה. והכל למענכם בקישור הבא איך צובעים חדר .

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!