מחיר שיפוץ דירה קומפלט – סקירת מחירים בשוק הישראלי.

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

מחיר שיפוץ דירה קומפלט ,שיפוץ דירה מחיר

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע שיפוץ דירה קומפלט ולברר מחיר. והכל באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם

תוכן עניינים

 מחיר שיפוץ דירה קומפלט – לפני שאתם פונים לקבלנים מוטב להכין את עצמכם למשימה 

אנשים רבים מגיעים אלינו ושואלים אותנו מה המחיר של שיפוץ דירה או כמה עולה לשפץ דירה? לשאלות הללו אין תשובה חדש משמעית משום שהמחיר לשיפוץ דירה מורכב מכל כך הרבה גורמים. זו הסיבה שקבלן או שיפוצניק המגישים הצעת מחיר בטלפון או זורקים לאוויר מספרים בלי לתכנן שיפוץ ובלי להציג בפני הלקוח הצעת מחיר מסודרת עם כתב כמויות הם לא אנשים שאפשר לסמוך עליהם כי פשוט אי אפשר לדעת סתם כך. רק אחרי בדיקה, הסתכלות מעמיקה בדירה, הבנת הצרכים של הלקוח, ניתוח מצב החללים בדירה, ניתן להציג טווח ועדין זה לא יהיה מאה אחוז מדויק.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

הנה כמה מהקריטריונים שמשפיעים על מחיר שיפוץ דירה:

  1. גודל הדירה- מן הסתם ככל שהדירה גדולה יותר, השיפוץ הופך מורכב יותר, ארוך יותר, יש צורך ביותר חומרי עבודה ויותר תהליכים מה שהופך את המחיר לגבוה יותר. יש הבדל ניכר בין שיפוץ דירה נקודתי של חלל אחד, שניים או שלושה לבין שיפוץ דירה קומפלט.
  2. תהליכים מורכבים- האם בדירה יש מרפסת או תהליכים מורכבים בשיפוץ כמו סגירת מרפסת, הוספת חללים, בניית חלל נוסף בשיטת הבניה הקלה? אלו דברים שמאריכים את השיפוץ והופכים אותו למעט מורכב יותר. אחת הדרכים להוזיל את המחיר של שיפוץ דירה היא לעשות שימוש באלמנטים ובעבודות גבס מיוחסות.
  3. מצב הדירה- מתי בפעם האחרונה ביצעתם עבודות תחזוקה בדירה שלכם? ככל שהדירה ישנה יותר, כך השיפוץ לרוב נחשב למורכב יותר ואז הוא גם יקר יותר. לרוב ההבדל בין שיפוץ דירה ישנה שלא נגעו בה 30 שנה ואפילו יותר, יהיה יקר בהשוואה לדירה שלא עברה שיפוץ 10 או 15 שנים. קירות מקולפים, בעיות רטיבות, פיצוצי מים חוזרים, בעיות במערכת האיטום – כל הדברים הללו משפיעים על המחיר הסופי של שיפוץ דירה.
  4. אינסטלציה- עוד דברים שמאוד מייקר שיפוץ דירה הוא כל הנושא של מערכת האינסטלציה. במקרים בהם יש צורך או רצון של בעלי הדירה להחליף את הצנרת, הדבר מייקר את עלות השיפוץ ומעריך את משך הזמן שלו.
  5. חלונות דלתות – אלומיניום, זכוכית ועבודות הקשורות בהחלפת דלתות גם כן מייקרות את השיפוץ בכמה עשרות אלפי שקלים לפחות.
  6. תהליכי עיצוב – ייעוץ תאורה, תכנון ועיצוב גינה, רהיטים חדשים משפיעים גם כן על עלות השיפוץ.
  7. מחליפים רצפה או נשארים עם הקיימת? – במידה ואתם מחליפים את הרצפה בבית בחללים מרכזיים כמו הסלון והמטבח לצד חללים פנימיים כמו חדרי הילדים, חדר השינה שלכם וכמובן המקלחות, יש השפעה על המחיר.
  8. סוג החומרים, איכות, אחריות, רמת גימור – בעוד יש קרמיקה בכמה עשרות שקלים למ“ר, יש קרמיקה בכמה אלפי שקלים למטר וזו רק דוגמא אחת מיני רבות. בכל דבר שנרצה להחליף או לשנות יש מנעד מחירים עצום וכאן נכנס לתמונה תכנון התקציב שלכם. איפה אתם רוצים להשקיע יותר ואיפה פחות, מה חשוב לכם ומה פחות, על מה אתם מוכנים לוותר ועל מה ממש לא? אילו הן שאלות שחייבים לשאול לפני כל שיפוץ דירה.

מה הקשר בין מחיר של שיפוץ דירה להצעת מחיר?

אחד הדברים הכי חשובים בתהליך של שיפוץ דירה קשור באופן ישיר להצעת המחיר שאתם מקבלים מהקבלן לפני שבכלל מתחילים לדבר ולהיכנס לפרטים וזאת כדי להבין כמה עולה לשפץ דירה. למעשה, הצעת מחיר של שיפוץ דירה קומפלט היא אבן היסוד של כל שיפוץ ואין זה משנה אם מדובר בשיפוץ דירה ישנה, שיפוץ בית פרטי, שיפוץ כללי, שיפוץ בחלל מסוים או אפילו שיפוץ משרד או חנות. 

מחיר שיפוץ דירה, כל מה שאתם צריכים במקום אחד

 איך נראית הצעת מחיר מסודרת?

הצעת מחיר חייבת להיות מפורטת, מגובשת, מודפסת ומגובה בקובץ אקסל. הסיבה המרכזית לכך נקראת שקיפות.

מה שלצערנו הרבה פעמים קורה הוא שקבלני שיפוצים מגישים ללקוחות שלהם הצעות מחיר שיפוץ דירה שאינן מפורטות, השיפוץ נראה ללקוח מאוד משתלם ואטרקטיבי בשל המחיר הנמוך ואז תוך כדי עבודה, מתווספים כל מיני דברים שלא תכננו מראש ואז אנחנו מוצאים את עצמנו חורגים מהתקציב. 

הצעת מחיר הוגנת ומסודרת באה למנוע את הדבר הזה. הצעת מחיר מסודרת ומפורטת מאפשרת בכל עת לבצע עדכונים של הכמויות והמידות המופיעות ולקבל תמחור מידי ולא לחכות לסוף השיפוץ כדי להבין כמה עולה שיפוץ דירה.

מהם היתרונות של הצעת מחיר כזו?

למעשה, ברגע שמגישים לנו הצעת מחיר לשיפוץ דירה כזו, בעצם ככה אנחנו יודעים איפה אנחנו עומדים בכל שלב בשיפוץ.

הצעת המחיר בנויה לפי סטנדרטים מקובלים כלומר בצד ימין כתובים פרקי העבודה: הריסה, פינוי, עבודות טיח, חשמל, מים וכדומה. בחלק השמאלי תהיה חלוקת משנה לקטגוריות נוספות כמו יחידות המידה, מחיר לכל יחידה, סיכום והערות רלוונטיות. 

העמוד האחרון יכלול סיכום מתומחר של כל פרק בנפרד ומה העבודה כוללת בפועל ומהי לא כוללת: אביזרים סניטריים, עבודות נגרות וכדומה.

בהצעת המחיר לעיתים יופיע סעיף המתייחס לנושא ביטוח בהתאם לגודל הפרויקט. בפרויקטים קטנים לרוב לא מבוצע ביטוח נפרד, מה שכן ישנה חשיבות לאחריות לכן אנחנו בחברת עוז בניה ושיפוצים נותנים אחריות במקרים בהם אנו מספקים כלים סניטריים, קרמיקות, משטחי עבודה, פרקטים ועוד.

האחריות ניתנת על טיב העבודה וגם למקרי שבר כתוצאה מפעולות עבודה, הובלה ועל הכמות שהוזמנה. בכל מקרה במידה וקיים סעיף ביטוח הוא מתומחר בנפרד בהצעה. 

הצעת מחיר שיפוץ דירה גם מגדירה את תנאי התשלום לשיפוץ, בדרך כלל מקובל כי הסכם תשלום מבוצע לפי קצב התקדמות העבודה.

דברים נוספים המשפיעים על המחיר של שיפוץ דירה

בנוסף למה שתיארנו לעיל, יש עוד כמה דברים עיקריים שמשפיעים על עלות שיפוץ דירה ועל המחיר הסופי:

  1. רמת הניסיון והמקצועיות של הקבלן- תוכלו לקרוא על כך עוד בפוסט שיפוץ דירה ישנה. ככל שהקבלן יהיה יותר מקצועי ומנוסה, לרוב המחיר יעלה. מה שמשפיע על רמת המקצועיות והניסיון בא גם לידי ביטוי ברמת הגימור של השיפוץ שזה בעצם אחד הדברים הכי חשובים. 
  2. חומרי העבודה – חומרי עבודה מסוימים נחשבים ליקרים יותר הן משום שהם מאפשרים להגיע לרמת גימור גבוהה יותר והן משום שהם נשמרים לאורך שנים רבות יותר. דוגמאות לחומרי עבודה הם אריחי קרמיקה, שיש, פרקט, ארונות מטבח, כלים סניטריים, צנרת, כבלים, טיח, צבע ועוד. 
  3. מורכבות השיפוץ – למעשה, ככל שהשיפוץ יהיה יותר מורכב, ככל שהמבנה יהיה גדול יותר וידרשו בו יותר תהליכים במהלך השיפוץ, כך הדבר ישפיע על המחיר. 

אז מהם המחירים הסבירים לשיפוץ דירה?

שיפוץ קל וקוסמטי ללא ריבוי שבירות במחיר עד 30,000 ₪.

שיפוץ בעלות נמוכה הכולל מפרט קצת יותר מקיף עד 50,000 ₪.

שיפוץ הכולל ריבוי תיקונים ושדרוגים לדירה, עם כי בתקציב זה ישנם דברים שיורדו מהשיפוץ במחיר עד 100,000 ₪.

שיפוץ כולל הכל מאלומיניום, ריצוף, אינסטלציה, מיזוג, צביעה איכותית, חדרי מקלחת ושירותים כולל אביזרים ומטבח חדש העלות תהיה בין 200,000- 250,000 ₪.

שיפוץ מטבח בדירה קטנה 15,000-20,000 ש“ח

שיפוץ מטבח בדירה גדולה 15,000-50,000 ש“ח

שיפוץ אמבטיה ושירותים בדירה קטנה 10,000-20,000 ש“ח

שיפוץ אמבטיה ושירותים בדירה גדולה 15,000-30,000 ש“ח

שיפוץ סלון בדירה קטנה 7,000-12,000 ש“ח

שיפוץ סלון בדירה גדולה 10,000-20,000 ש“ח

שיפוץ חדר שינה בדירה קטנה 7,000-10,000 ש“ח

שיפוץ חדר שינה בדירה גדולה 8,000-15,000 ש“ח

שיפוץ חדר ילדים בדירה קטנה 6,000-15,000 ש“ח

שיפוץ חדר ילדים בדירה גדולה 8,000-15,000 ש“ח

מחיר שיפוץ ממוצע לדירה קטנה קומפלט 50,000-90,000 ש”ח

מחיר שיפוץ ממוצע לדירה גדולה קומפלט 50,000-150,000 ש”ח

 

אז מה התקציב המתאים לכם? רוצים לשמוע עוד מידע על שיפוץ דירה ישנה, בית או משרד? לחברת עוז בנייה ושיפוצים ותק של למעלה מ-40 שנה בתחום. אנו מתמחים בעבודה שיפוץ מכל הסוגים לרבות עבודות צבע, עבודות אלומיניום, עבודות חשמל ואינסטלציה, מיזוג אויר, גבס, תשתיות, עיצוב הבית, עבודות דקורציה ועוד. כל מה שאתם צריכים לעשות כדי להבטיח שיפוץ איכותי, מקצועי ברמת גימור סופר גבוהה הוא להשאיר את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם ממש בקרוב. 

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי שיפוץ דירה

זמן שיפוץ בדירה משתנה בין דירה לדירה, ונבדל בעיקר בכמות החדרים ובהיקף הטיפול בבית. שיפוץ הכולל מקלחות, שירותים, מטבח, החלפת ריצוף, אינסטלציה, אלומניום, מיזוג ותוספת נקודות חשמל יארך בין חודש וחצי לחודשיים, בהיקפים קטנים יותר הכוללים צביעה ותיקונים קלים השיפוץ יארך בין שבוע לשבועיים. 

מחיר שיפוץ ממוצע לדירת שלושה חדרים קומפלט תנוע בין  50,000-90,00 ש”ח והיא תכלול הדבקת ריצוף, צביעה, שיפוץ מקלחות, חידוש או החלפת מטבח, החלפת דלתות פנים.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!