סוגי חומרים לבנייה קלה – שיועילו לכם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

סוגי חומרים לבנייה קלה עבודת גבס בבנייה קלה

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לברר כמה עולה בנייה קלה ואיזו מ- סוגי החומרים לבנייה קלה מתאימים לכם באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

סוגי חומרים לבנייה קלה – מה יתאים לכם יותר

כאשר אנו מעוניינים בעבודות בנייה יש לקחת בחשבון שני הפרמטרים העיקרים: האם הקיר העמיד לתנאי חוץ או שמא מדובר בקיר פנימי? והאם אנו מעוניינים בבניה כבדה שתכביד על היסודות או שמא בניה קלה יותר מתאימה לנו? בנוסף יש לקחת בחשבון פרמטרים כמו: עמידות הקיר למים, אש, וונדלים, מהירות הקמת הקיר, לפעמים גם הם מהווים שיקול חשוב.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

פלטות בטון

פלטות אלו מיוצרות במפעל ובאות לאתר הבנייה מוכנות לעבודה, הם נכנסות תחת הכותרת בנייה קלה ומיישמות על גבי קונסטרוקציות פחים\מתכת, הם מתאימים לבנייה חיצונית ופנימית. ישנם עוביים וגדלים שונים הניתנים לבחירה, ניתן למצוא פלטות בטון משופרות המשלבות בתוכן רשת להגדלת הגמישות ולהפחתת סדקים, בחלקן יש גם פאזות בקצוות המקלות על העבודה ויישור הקיר. קימת ווריאציה נוספת המשלבת בטון ועץ פלטה זו נוטה להיסדק עקב עבודת החומר ואינה בעלת תקן. כדי להגיע לגמר סופי מומלץ להשתמש בשליכט אקרילי גמיש.

פלטות גבס

פלטות אלו מיוצרות במפעל ובאות לאתר הבנייה מוכנות לעבודה, הם נכנסות תחת הכותרת בנייה קלה ומיישמות על גבי קונסטרוקציות פחים\מתכת, הם מתאימים לבנייה פנימית בלבד. ישנם עוביים וגדלים שונים הניתנים לבחירה, פלטות אלו באות בשלושה צבעים המעידים על ייעודם: פלטות לבנות רגילות, ירוקות נגד מים, אדומות נגד אש. הפלטה הירוקה והאדומה מכילות בתוכם תוספת חומרים המשפרים את עמידותם. פלטות אלו מגיעות עם פאזות בקצוות על מנת להקל בחיבור בין פלטה לפלטה. חובה להדביק רשת או נייר בחיבורים על מנת למנוע סדקים. בקירות אלו ניתן להעביר חשמל וצנרת מים, להוסיף בידוד אקוסטי ועוד… כמובן שיש לתכנן זאת מראש. כדי לשפר ביעילותם נגד וונדליזם והגנה מאש ניתן לחבר פלטה על גבי פלטה.

הלוח הכחול/וורוד

פלטות אלו מיוצרות במפעל ובאות לאתר הבנייה מוכנות לעבודה, הם נכנסות תחת הכותרת בנייה קלה ומיישמות על גבי קונסטרוקציות פחים\מתכת, הם מתאימים לבנייה פנימית וחיצונית. ישנם עוביים וגדלים שונים הניתנים לבחירה, פלטות אלו נותנות פתרון טוב יותר מלוח הגבס בעמידות נגד וונדליזם ומאש (אינם פולטים עשן). ניתן למצוא אותו בשימוש בבניה ציבורית: מלונות, משרדים ובבניה הפרטית.

לוח "פנל מבודד"

לוח זה בא בעובי של 50 מ"מ והוא מורכב משלושה שכבות: לוח חיצוני פח צבוע בלבן, קלקר ועוד שכבת פח לבן. קירות אלו הינם קירות קלים מאוד, הם נושאים את משקלם ואת משקל הגג הבנוי מאותו חומר. הרכבתם הינה מהירה וללא לכלוך כבד. ניתן לשלב בבניה זו חלונות, דלתות וכל הציוד הדרוש, על מנת להגיע לאסתטיקה פנימית ולהתאימו למגורים ניתן להוסיף בניית גבס בחלקו הפנימי. חומר זה משמש למוסכים ביתיים, מחסנים, תוספות בנייה קלות על גבי גגות ולכל מטרה אחרת.

לוח אלומיניום מבודד "עלית"

חומר זה דומה ל"פנל המבודד" אם כי הוא מורכב מפלטות אלומיניום שבמזם קלקר ועוביו 10 ס"מ מה שמשפר את חוזקו ואת כושר הבידוד. גמר האלומיניום מהווה שיפור לעומת גמר הפח. יתרון נוסף של ה"עלית" הוא כי החברה מייצרת את הלוחות ואת כל האביזרים הנלווים כדוגמא: דלתות חלונות מרזבים, כדי להגיע לרמת חיבור טובה ואטימות.

יתרונות של סוגי חומרים לבניה קלה מול חומרים לבניה כבדה ,כל אחד בתחומו ברורים מאוד מבחינת עלות מהירות הקמה והוורסטיליות של החורים השונים המאפשרים לנו לבצע מגוון חדש של עבודות שבלעדיהן היה הרבה יותר יקר, קשה וארוך. עוד מידע נמצא באתר תחת בנייה קלה, ועבודות בנייה.

לפרטים נוספים בנוגע ל- סוגי חומרים לבנייה קלה המתאימים לכם והזמנת הצעת מחיר לעבודה, השאירו את הפרטים שלכם אצלנו. באתר ונשמח לחזור אליכם עם מענה על כל השאלות.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות בנושא בניה קלה

ההבדלים נובעים קודם כל מהמשקל של החומר או מטר בנייה. בנייה כבדה לעולם תהיה כבדה יותר מבנייה קלה.

מהירות העבודה אליהם ותהליכי הבנייה השונים.

חומרים כגון: פנלים מבודדים מפח, לוחות גבס למיניהם, מוצרי "חברת עלית" שאלו למעשה פנלים מאלומיניום, לוחות צמנט בורד שונים ואף במקרים מסוימים בנייה במתכת.

הכל תלוי מה ההיקף ולאיזו מטרה: בנייה קלה למטרת מגורים תעלה בין 1800 – 2200 ש"ח למטרות אחרות כגון מחסן אוסגירת מרפסת המחירים יורדים.

החל מסגירת מרפסת, בניית תוספת חדר, חלוקה מחדש של בית, בניית מחסן בגינה ועד בניית בית שלם בעלויות זולות.

בעבר לשיטת בניה קלה היו חסרונות של עמידות. אולם כיום המצב השתנה. והחומרים עצמם עמידים מאוד, נחשבים לחומרים ירוקים, זולים יותר מבניה כבדה, שיטה ניתנת לבניה במהירות גבוהה, יכולת לחיות באזורים בבית תוך כדי בניה. אולם על הכל איכות הבניה מושפעת מאיכות העבודה ומידע הקבלן המבצע. איכות טובה משמע עמידות לעשרות שנים. איכות גרועה בעיות מהיום הראשון.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!