תוספת בנייה קלה לגג – סגירה לצורך מגורים או מחסן

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

להתרחב ולהשתדרג עם תוספת בנייה קלה לגג

המשפחה גדלה והתרחבה, וביתכם קטן מלהכיל? הילד המתבגר שלכם נדרש במרחב פרטי  משלו? חושבים להוסיף עוד חדר על הגג?

כדאי לכם ליצור קשר עם חברת עוז בנייה ושיפוצים המתמחה בסוגי עבודות בנייה קלה, אשר תתכנן ותבנה עבורכם תוספת בנייה קלה לגג עבור כל מטרה ובכל צורה, בין אם עבור בניית או סגירת חדר מגורים, סגירת מרפסת שמש, בניית מחסן ביתי, בניית פרגולה מעץ או אלומניום, מרפסת ועוד עבודות רבות אחרות.

בנייה קלה אינה נופלת מתחומי בנייה כבדה אלא נחשבת לבנייה עדיפה במקרים רבים וכפתרון ההגיוני היחידים במקרים אחרים. תוספת בנייה קלה לגג הינה כדאית בגין שורה ארוכה של יתרונות. העיקריים שבהם הינם:

תוספת בנייה קלה לגג עבודת מסגרות
תוספת בנייה קלה לגג

יתרונות בנייה קלה בגג

הליך מהיר ופשוט- שלא כמו בנייה קונבנציונאלית, תוספת בנייה קלה בגג אינה נדרשת בתוכנית הנדסית מורכבת ובעבודות ממושכות של יציקות בטון והוספת משקלים רבים על המבנה. למעשה מדובר בהליך יעיל שהוא הרבה יותר מהיר ופשוט ועם תוצאות לא פחות טובות.

עבודה נקייה- בעוד שעבודות בנייה קונבנציונאליות כרוכות בהרבה לכלוך, רעש, אבק ושאריות בנייה, עבודות בנייה קלה הינה נחשבת לעבודות ירוקות ויחסית מאוד נקיות ושקטות ואינן נדרשות בפינוי של הבית מיושביו.

מחיר- בחירה בבנייה קלה לגג תחסוך לכם בעלויות הפרויקט בגין חסכון בעלות החומרים, הובלת והרמת חומרים רבים לגג בשלבים שונים , הליכי בנייה, כוח אדם ומשך העבודות פחותות משמעותית מבנייה כבדה.

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ או תוספת בנייה שעומדת בציפיות ובתקציב שלכם!

יתרונות נוספים לבנייה קלה בגג

איכות הבנייה- בנייה קלה על הגג מספקת תוספת איכותית ברמה גבוהה של חוזק, עמידות ובטיחות, לרבות עמידות בפני רעידות אדמה, אטימות מלאה בפני מים, רמת בידוד תרמי גבוהה במיוחד השומרת על מרחב נעים וחסכוני בצריכת האנרגיה שלו, בידוד אקוסטי טוב, ועוד.

גמישות בתכנון- שיטות העבודה שמאחורי בנייה קלה מספקות רמה גבוהה ביותר של גמישות בתכנון התוספת על הגג ועיצוב המרחב, עם התאמה אישית מלאה לכל רצון וצורך.

הרמה לגג- בנייה קונבנציונאלית על גג נדרשת בתכנון מורכב של העברת חומרים וציוד כבד אליו. מנגד, בבנייה קלה העלאת החומרים לגג הינה יחסית פשוטה, קלה, מהירה וזולה.

הליך הבנייה עצמו

תוספת בנייה קלה בגג לרוב מבוצעת על ידינו עם פאנלים שמוכנים מראש במפעל שלנו, אותם מניחים בהרכבה מודולארית על גבי קונסטרוקציה מעץ או פלדה, ובמידת הצורך משלבים בתוך הלוחות חומרי בידוד מתקדמים כמו צמר סלעים, שבתוכם גם משולבות תשתיות החדר כמו החשמל. החומרים שמהם עשויים הפאנלים יכולים להיות אלומיניום, עץ, גבס וברזל, כאשר סוג החומר של הפאנלים נקבע בהתאם לסוג התוספת המבוקשת, נתוני הגג והעדפות אישיות. כך למשל, תוספת של חדר על הגג בבנייה קלה לרוב תבוצע מפאנלים של אלומיניום או פח שיותאמו במדויק למידותיו של החדר המתוכנן.

קיימים עוד אופציות מגוונות אחרות אשר מאפשרות לנו להיות גמישים ולהתאים את הפיתרון הנכון לכם כגון:

  • לוחות גבס כחולים העמידים למים ומזגי אוויר חיצוניים
  • לוחות גבס אדומים העמידים בתקני אש
  • לוחות גבס ירוקים העמידים במים בשימוש פנימי
  • פלטות OSB מעץ
  • פלטות בטון
  • ועוד… 

תוספת בנייה קלה לגג- כמה זה עולה?

העלות לבנייה קלה על הגג תלויה בעיקר בחומרים שאנו בוחרים להשתמש. ככל החומרים עמידים וחזקים יותר, כך העלות עולה. בנייה קלה הרעיון הוא ליצור תופסת הנשענת על תשתיות מתכת או עץ עליה מרכיבים את הקירות המוכנים העשויים מחומרים קלים אבל חזקים. המחיר לתוספת בנייה קלה על גג נע בין 900 – 1,300 שקלים למטר בנייה. כשמדובר במחיר חדר אחד בשטח של 12- מ“ר, כולל סגירה היקפית המחיר הממוצע הוא 12,000 ש“ח. 

לשירותי תוספת בנייה קלה לגג ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי, צרו קשר עם חברת עוז בנייה ושיפוצים בטלפונים 050-5253695 או השאירו הודעה באתר.

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות בנושא בניה קלה

ההבדלים נובעים קודם כל מהמשקל של החומר או מטר בנייה. בנייה כבדה לעולם תהיה כבדה יותר מבנייה קלה.

מהירות העבודה אליהם ותהליכי הבנייה השונים.

חומרים כגון: פנלים מבודדים מפח, לוחות גבס למיניהם, מוצרי "חברת עלית" שאלו למעשה פנלים מאלומיניום, לוחות צמנט בורד שונים ואף במקרים מסוימים בנייה במתכת.

הכל תלוי מה ההיקף ולאיזו מטרה: בנייה קלה למטרת מגורים תעלה בין 1800 – 2200 ש"ח למטרות אחרות כגון מחסן אוסגירת מרפסת המחירים יורדים.

החל מסגירת מרפסת, בניית תוספת חדר, חלוקה מחדש של בית, בניית מחסן בגינה ועד בניית בית שלם בעלויות זולות.

בעבר לשיטת בניה קלה היו חסרונות של עמידות. אולם כיום המצב השתנה. והחומרים עצמם עמידים מאוד, נחשבים לחומרים ירוקים, זולים יותר מבניה כבדה, שיטה ניתנת לבניה במהירות גבוהה, יכולת לחיות באזורים בבית תוך כדי בניה. אולם על הכל איכות הבניה מושפעת מאיכות העבודה ומידע הקבלן המבצע. איכות טובה משמע עמידות לעשרות שנים. איכות גרועה בעיות מהיום הראשון.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!